خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

تمرین صحیح مراقبت از پوست فاطمه حبشی
همه به دنبال پوستی زیبا و بدون لک و چین و چروک هستند. از آنجایی که پوست مهم ترین عامل زیبایی صورت است و نقش بسزایی در صورت دارد، مراقبت از آن نیز بسیار حائز اهمیت است. داشتن پوستی زیبا، صاف، براق و شاداب باعث افزایش اعتماد به نفس در اکثر افراد به خصوص خانم ها می شود. در این مقاله سعی داریم راه حل های مناسب برای پوست صاف و براق و همچنین راه های مراقبت از آن را به شما معرفی کنیم.
سرفصل های اصلی این صفحه
صورت را روزانه بشویید
صبح هنگام بیدار شدن از خواب و شب قبل از رفتن به رختخواب صورت خود را بشویید. اگر پوست چرب دارید بهتر است از ژل های مناسب پوست های چرب و پاک کننده های چرب پوست خشک استفاده کنید. سپس پس از شستشو پوست را با حوله خشک کنید. از آب داغ برای شستن کامل صورت خودداری کنید زیرا پوست را خشک می کند. برای از بین بردن آلودگی های ریز از روی پوست، بهتر است پنبه را با کمی شیر پاک کن خیس کنید و صورت را با آن تمیز کنید. در نتیجه منافذ پوست عاری از گرد و غبار و ذرات است.
صورتت را دود کن
جالب است که ماساژ صورت یکی از راه های جوانسازی پوست است که اگر صورت خود را ماساژ دهید منافذ باز پوست به مرور زمان از بین می رود. می توانید این کار را به مدت 5 دقیقه انجام دهید.
همچنین بخوانید: عوارض و خطرات رنگ مو برای برخی افراد
یک نکته جذاب برای پوست های چرب این است که بعد از زدن پوماد می توانید صورت خود را با یخ با حرکات دایره ای ماساژ دهید. این روش دمای صورت را به حالت طبیعی برمی گرداند و با هدف پاکسازی پوست های چرب انجام می شود.
ماسک صورت
برای مراقبت از پوست خود می توانید از ماسک های خانگی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که هنگام استفاده از ماسک، ابتدا پوست خود را تمیز کنید.
اگر ترکیبی از پوست چرب و خشک دارید، موز، گوجه فرنگی و غیره. از یک ماسک طبیعی مانند استفاده کنید، پوست را صاف می کند، اگر پوست خشک و پوست معمولی دارید، می توانید از ماسک با گلاب استفاده کنید.
همیشه پوست خود را مرطوب کنید
سعی کنید از روغن های مغذی برای پوست خود استفاده کنید. همیشه قبل از رفتن به رختخواب از مرطوب کننده استفاده کنید. بد نیست بدانید که حتی پوست های چرب هم نیاز به مرطوب کننده دارند. افراد این گروه باید از شیرین کننده های بدون چربی استفاده کنند.
صورت خود را پوست بگیرید
یکی از کارهایی که برای جوانسازی پوست باید انجام دهید استفاده از کرم های لایه بردار است. کرم های لایه بردار پوست صورت را صاف و تمیز می کند. پوست های چرب باید هر از گاهی از این کرم ها استفاده کنند.
دویدن بهترین ورزش برای پوست شماست
در طول دویدن، پوست عرق می کند و منافذ باز پوست از بین می روند. در عین حال بهتر است به هیچ عنوان روی صورت خود آرایش نکنید، زیرا پوست هنگام ورزش عرق می کند، آرایش بیشتری جذب می کند و به پوست آسیب می رساند.
همچنین بخوانید : خواص وازلین برای پوست
امیدواریم با مطالعه این مطلب از سایت زیبایی فاطمه حبشی بتوانید از پوست خود مراقبت بهتری داشته باشید.

https://fatemehhabashi.com/take-good-care-of-your-skin/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۰۱ ، ۱۲:۵۴
ترش واش

تمامی‌ افرادی که نیاز به کار فوری دارند سعی می‌کنند که شرکت‌های مختلفی را در کشور ایجاد کرده و توسط خدماتی که می‌توانند ارائه دهند به درآمد برسند. بیشتر این افراد دغدغه‌ای که دارند این هست که مدت زمان ثبت شرکت چقدر طول می‌کشد و این افراد در چه مدت زمانی می‌توانند فعالیت‌های خود را شروع کنند. برای ثبت شرکت باید مراحل به ترتیب و بر اساس قوانین انجام شده تا افراد به راحتی بتوانند دسترسی سریع به مدارک معتبر ثبت شرکت را داشته باشند.

هزینه ثبت شرکت

یکی دیگر از موانعی که بر سر راه ثبت شرکت وجود دارد یا حتی باید بگوییم مهمترین موانع ثبت شرکت هزینه‌هایی هست که در مراحل اداری و طی این مراحل باید پرداخت شود و افراد بتوانند ثبت شرکت خود را به راحتی انجام دهند.

باید این نکته را هم بگوییم که مراحل ثبت شرکت‌ها شامل زمانی است که افراد باید صبور باشند. ثبت شرکت نیازمند هزینه‌های حقوقی هست و افراد باید هزینه‌های واریزی را بر اساس قوانین، انجام داده تا به راحتی بتوانند ثبت شرکت خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند. هزینه‌های ثبت شرکت‌ها شامل هزینه‌های ثابت و هزینه‌های متغیر هستند و افراد پس از واریز این هزینه‌ها می‌توانند به راحتی شرکت خود را ثبت دهند.

 از هزینه‌های ثابت که در ثبت همه شرکت‌ها مشترک هستند می‌توانیم به هزینه حق الوکاله موسسه و همچنین هزینه‌های درج آگهی تاسیس شرکت و حق الثبت اشاره کنیم. هزینه‌های متغیر را هم طبق قوانین افراد در طی مراحل مختلف باید پرداخت کنند.

هزینه ثبت شرکت ارزان

در هیچ کاری به دنبال انجام کارهای ارزان و کم هزینه نباشید؛ زیرا در کارهای کم هزینه و افرادی که می‌خواهند این کار خود را با هزینه بسیار کم انجام دهند حقه‌ای نهفته است. شرکت‌هایی که افراد را ترغیب می‌کنند با هزینه کم کار خود را انجام دهند شرکتهای معتبری نیستند و باید شما پس از تحقیقات لازم کار خود را به شرکت‌های مجرب و با تجربه بسپارید.

مراحل ثبت شرکت بر اساس زمان و هزینه

ثبت تمامی ‌شرکت‌ها بر اساس خدماتی که انجام می‌دهد، دارای هزینه‌های مختلف و همچنین زمان‌های متفاوتی است. از جمله هزینه‌های ثبت شرکت می‌توانیم در همان ابتدا به هزینه حق‌الثبت اشاره کنیم که برای سرمایه گذاری‌های مختلف متفاوت بوده و طبق تعرفه اداره ثبت تعیین می‌شود.

 هزینه درج در روزنامه‌ها هم هزینه‌ای هست که افراد باید پرداخت کنند تا پس از درج در روزنامه ثبت شرکت به صورت رسمی ‌اعلام شود. هزینه‌های جانبی دیگری هم برای تعیین ثبت شرکت وجود دارد که افراد می‌توانند توسط وکیل خود از این هزینه‌ها باخبر شوند.

ثبت شرکت چقدر زمان می ‌خواهد؟

  زمان ایجاد ثبت شرکت بستگی به تلاش افراد هم دارد. افرادی که می‌خواهند ثبت شرکت خود را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند باید پیگیری‌های لازم را انجام داده و پس از پیگیری‌ها و همچنین با گرفتن وکیل مجرب و درجه یک به راحتی شرکت خود را در مدت زمان کوتاهی ثبت و شروع به انجام فعالیت‌های اقتصادی و خدماتی در کشور نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۰۱ ، ۱۱:۵۱
ترش واش

زخم پای دیابتی یک زخم یا جراحت باز است که در حدود 15 درصد از بیماران دیابتی ایجاد می شود و در بسیاری از بیماران در پاشنه پا ایجاد می شود. بسیاری از افراد مبتلا به پاشنه پای دیابتی، به دلیل عفونت یا سایر عوارض مربوط به زخم دیابتی در بیمارستان بستری هستند.

    بیشتر بخوانید:  درمان زخم پای دیابتی

 
دیابت علت اصلی قطع‌های غیرتروماتیک پایین تنه است و حدود 14 درصد از بیماران دیابتی مبتلا به زخم پاشنه پای دیابتی در نهایت، در صورت عدم درمان به موقع نیاز به قطع عضو خواهند داشت. پای دیابتی 85 درصد از قطع عضوهای مرتبط با دیابت را تشکیل می دهد.

    با توجه به تکنیک های جدید درمان و تحقیقات جدید مشخص شده است که هنوز هم می توان از انواع زخم های پای دیابتی پیشگیری کرد.

 
علت زخم پای دیابتی

هر دیابتی ممکن است به زخم پای دیابتی مبتلا شود. بیمارانی که انسولین مصرف می کنند بیشتر در معرض ابتلا به پای دیابتی هستند، مانند: بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، چشمی و بیماری های قلبی مرتبط با دیابت. اضافه وزن یا مصرف الکل و تنباکو نیز در ایجاد زخم های پای دیابتی که زخم پاشنه ی پا هم شامل آن می شود، نقش دارند.

 

آسیب‌ها و زخم های ناشی از دیابت، به‌خصوص زخم پاشنه ی پای دیابتی به دلیل ترکیبی از عوامل متعدد رخ می دهند. این موارد عبارتند از:

    از جمله بی‌حسی در پا
    گردش خون ضعیف
    بدشکلی‌های پا
    خارش
    ساییدگی
    پارگی
    تروما
    سابقه ی دیابت

بیماران مبتلا به دیابت برای چندین سال دچار یک اختلال عصبی (نوروپاتی)، کاهش یا ناتوانی در تجربه درد در پاها به دلیل آسیب عصبی می شوند. این موارد اغلب به دلیل سطح بالای قند خون در طول زمان ایجاد می شود. آسیب عصبی اغلب بدون درد است و بیمار حتی از مشکل خود آگاه نیست. از ابزار ساده ای به نام مونوفیلامنت برای بررسی پاهای بیمار از نظر نوروپاتی معمولا استفاده می شود.
بیماری‌های عروقی می‌توانند درمان زخم‌های پا و پاشنه ی پا را پیچیده کنند و توانایی بدن برای التیام این زخم ها کاهش دهند. علاوه بر این احتمال عفونت‌ها نیز بسیار افزایش پیدا می کند. قند خون بالا توانایی بدن برای مبارزه با عفونت را کاهش می دهد و همچنین روند بهبودی بدن را کند می کند.

 


    بیشتر بخوانید: مراحل اولیه زخم پای دیابتی

علائم پاشنه پای دیابتی

 
از آنجایی که بیماران پای دیابتی توانایی تجربه درد را از دست داده اند، با این حال درد از علائم پای دیابتی نیست. اغلب اوقات، اولین چیزی که در صورت ابتلا به زخم پای دیابتی مشاهده می کنید، خون یا لکه های روی جوراب است. تورم همچنین می تواند باعث آسیب شود و اگر پای دیابتی در مرحله پیشرفته باشد زخم بوی بدی می دهد.
 
درمان زخم پای دیابتی (پاشنه پای دیابتی)


برای التیام کامل زخم، به خصوص زخم های پا و پاشنه ی پا، باید فشار از روی زخم برداشته شود . ممکن است از بیمار خواسته شود که کفش یا آتل، گچ های مخصوص یا ویلچر و عصا بپوشد (آفلودینگ ). این ابزار کاهش فشار، فشار روی پاشنه ی پا را از بین میبرند و تحریک زخم را کاهش می دهد که روند بهبود را تسریع می کند.

علم مراقبت از زخم در 10 سال گذشته پیشرفت های چشمگیری داشته است. چیزی که قبلاً برای التیام زخم به عنوان "زخم در معرض هوا" شناخته می شد، اکنون برای بهبود زخم مضر است. هنگامی که پانسمان هایی که روی زخم قرار می‌گیرند پوشیده و مرطوب هستند، زخم سریعتر بهبود می یابند و خطر کمتری برای عفونت دارند. استفاده از بتادین، پراکسید هیدروژن و خیساندن زخم در آب توصیه نمی شود زیرا این اقدامات عوارض بیشتری را به همراه دارد.
درمان مناسب زخم ها شامل استفاده از پانسمان های موضعی و دارو است. طیف وسیعی از داروها از محلول های نمکی گرفته تا ایجاد فاکتورهای رشد، پانسمان های زخم و جایگزین های پوستی که در بهبود زخم پا موثر هستند، می باشد.

    بیشتر بخوانید: نحوه پانسمان زخم پای دیابتی در منزل

 


برای بهبود زخم، در محل آسیب دیده باید خون کافی داشته باشد. متخصص پا می تواند از آزمایش، برای تعیین میزان گردش خون استفاده کند. نظارت دقیق بر سطح قند خون در درمان زخم پای دیابتی از اهمیت بالایی برخوردار است. مهمتر از همه، مراجعه به پزشک یا متخصص غدد برای بررسی قند خون، بهبود زخم های پاشنه ی پای دیابتی را سرعت می بخشد و خطر عوارض را کاهش می دهد.


گزینه‌های جراحی برای پاشنه پای دیابتی
اکثر زخم‌های پای دیابتی که عفونی نشده اند، بدون جراحی درمان می‌شوند. با این حال، اگر این درمان ها شکست خوردند، درمان جراحی ممکن است مناسب باشد. برخی از نمونه‌هایی از درمان‌های جراحی برای درمان ناحیه آسیب دیده شامل تراشیدن یا بریدن استخوان‌های آسیب دیده و اصلاح انواع ناهنجاری‌ها مانند انگشتان چکشی، میخچه یا برآمدگی‌ در پاشنه و در همه ی قسمت‌های پای دیابتی است.
دوره ی بهبود بعد از جراحی به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از اندازه و محل زخم، فشار روی زخم هنگام راه رفتن یا ایستادن، تورم، جریان خون، سطح قند خون، مراقبت از زخم و داروهایی که برای درمان زخم در چند ماه استفاده می شود. به صورت کلی چیزی بین دو هفته تا چند ماه دوره ی نقاهت بعد از جراحی ممکن است طول بکشد.
 
پیشگیری از زخم پاشنه پای دیابتی

بهترین راه برای درمان پای دیابتی جلوگیری از آسیب پا و فراهم کردن شرایطی است که از این آسیب های پیشگیری شود. سعی کنید به طور منظم به متخصص زخم پا مراجعه کنید. متخصص پا می تواند پا را از نظر زخم معاینه کند و استراتژی هایی را برای جلوگیری از آسیب پا برای بیمار ایجاد کند. تجویز کند.
در صورت وجود عوامل زیر یا انجام هر یک از این موارد در معرض خطر زخم پای دیابتیک هستید:

    نوروپاتی (بیماری عصب)
    گردش خون ضعیف
    بدشکلی پا از جمله پینه پا یا انگشت چکشی
    پوشیدن کفش نامناسب
    قند خون کنترل نشده
    سابقه زخم پا در گذشته


کاهش عوامل خطر ابتلا به زخم های پای دیابتی مانند: سیگار کشیدن، مصرف الکل، کلسترول بالا و قند خون بالا از اقدامات بسیار مهم در پیشگیری و درمان پای دیابتی از جمله درمان پاشنه پای دیابتیُ است. پوشیدن کفش و جوراب مناسب در کاهش این خطرات بسیار موثر است. متخصص پا می تواند کفش مناسب را به شما پیشنهاد دهد.

یادگیری معاینه پاها یکی از مهم ترین گام ها برای کمک به فرد برای یافتن مشکل است تا سریعتر اقدام به درمان آن کند.
از عوامل کلیدی در درمان و بهبود موفق زخم، مراجعه منظم به متخصص پا به برای اقدامات حیاتی از جمله موارد زیر است:

    پایین آوردن قند خون
    دبریدمان مناسب زخم
    درمان هرگونه عفونت
    کاهش اصطکاک و فشار
    بازیابی جریان خون کافی

 

https://nilsar.com/i-20032/%D8%B2%D8%AE%D9%85-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D9%86%D9%87-%D9%BE%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%AA%DB%8C

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۰۱ ، ۱۶:۳۴
ترش واش

ریل دستی زنجیری
ترولی دستی به عنوان کالسکه و ریل جهت حرکت افقی جرثقیل دستی استفاده میگردد. ترولی ها دارای دو نوع دستی و زنجیری میباشند . در نوع دستی با اعمال فشار به بار وصل شده به جرثقیل در جهت چپ یا راست حرکت میکند ولی در نوع زنجیری ، توسط یک گیربکس کوچک دستی که کنار چرخ های ترولی تعبیه شده است و یک فلکه زنجیر و زنجیری که دور فلکه زنجیر چرخیده و تا پایین آمده است و با کشیدن زنجیر و چرخش گیربکس به چرخها نیرو وارد شده و باعث حرکت ترولی میگردد.

لازم به ذکر است که با توجه به قابل تنظیم بودن دهانه ترولی ، این دستگاه قابلیت نصب بر روی انواع تیرآهن با سایزهای مختلف را دارد

http://tahatools.com/i-12239/%D8%B1%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%AC%DB%8C%D8%B1%DB%8C

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۰۱ ، ۱۵:۳۰
ترش واش