خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

۴ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

به روز رسانی می 2022 الگوریتم های گوگل مدتی است که به پایان رسیده است و باید بگوییم نتایجی که اکنون می بینیم نتیجه همین به روز رسانی است. اما معمولا بعد از هر آپدیت این سوالات مطرح می شود که هدف از این آپدیت چه بوده است؟ آیا خرید رپورتاژ تبلیغات از شو نت یا خرید ردیابی بک لینک باعث افت یا رشد سایت شده است؟ یا محتوای این آپدیت موثر است؟ هیچ کس به طور قطعی در این مورد نمی داند، اما با توجه به تحلیل وب سایت نشونت، برای اطلاع از جزئیات این به روز رسانی هیجان انگیز، بررسی توییت ها و اسناد موجود را خواهیم داشت.
همانطور که می دانید، آپدیت اصلی گوگل از 25 می آغاز شد و در 9 ژوئن به پایان رسید. همانطور که می دانید گوگل به طور مداوم در الگوریتم های اصلی خود تغییراتی ایجاد می کند تا نتایج جستجوی کاربران را بهبود بخشد. به روز رسانی عمده سالانه می تواند دو بار در سال یا هر شش ماه یکبار اتفاق بیفتد. به‌روزرسانی Google Core نتایج جستجوی Google را تغییر می‌دهد و به کاربران امکان دسترسی به محتوای ارزشمند را می‌دهد.
آنچه گوگل درباره به‌روزرسانی می 2022 می‌گوید
اگر به‌روزرسانی الگوریتم Google 2022 تغییر مثبتی در رتبه‌بندی سایت شما ایجاد کرده است، پس برای شما خوب است و کاری را درست انجام داده‌اید. اگر به‌روزرسانی‌های Google باعث از دست دادن نتایج جستجوی Google می‌شوند، پس باید محتوای وب‌سایت خود را به‌روزرسانی کنید. جان مولر همچنین در مورد به‌روزرسانی می 2022 صحبت کرد: در به‌روزرسانی می 2022، ما به بررسی ارتباط کلی سایت هستیم، نه جزئیات. با این حال، آنچه برای ما مهم است وضعیت بهینه سازی کل سایت است. این جمله جان مولر نشان می دهد که صرف گزارش کسب یا بک لینک نمی تواند در رشد یا کاهش شما موثر باشد. البته افکت بک لینک هنوز وجود دارد، اما نه در این آخرین آپدیت!
گوگل لینک ها و گزارش ها را به روز می کند و بازخرید می کند
هنگام برنامه ریزی استراتژی سئوی خود پس از هر به روز رسانی گوگل، باید سعی کنید به دنبال مسائل فنی یا تغییر برچسب عنوان نباشید. برای مقابله با چنین تغییرات عمده ای در الگوریتم گوگل، بهتر است یک رویکرد جدید سئو را با اصلاح محتوای موجود آغاز کنید. وقتی آنها می گویند که یک به روز رسانی کلی در نظر گرفته شده است، به این معنی است که شما باید استراتژی کلی فعالیت محتوای خود را تغییر دهید.
تأثیر تولید محتوای رباتیک در به‌روزرسانی می 2022 چیست؟
به‌روزرسانی‌های اصلی گوگل همیشه بر نتایج رتبه‌بندی تأثیر می‌گذارند، با این حال، این تغییرات می‌تواند برای برخی کوچک و برای برخی دیگر بزرگ باشد.
اول از همه، مطمئن شوید که متوجه شده اید که هوش مصنوعی چه کاری انجام می دهد یا ماشین چه کاری را به خوبی انجام می دهد، زیرا ممکن است اقدامات هوش مصنوعی پس از این به روز رسانی تغییر کند. این یکی از دلایلی است که ابزار نوشتن نشونت (https://neshoonet.ir/rewriter/) بهترین گزینه را در اختیار شما قرار می دهد. اطلاعات لازم برای استفاده صحیح از این ابزار نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد. این ابزار به رتبه بهتر محتوای شما توسط گوگل کمک می کند. زیاد نگران این موضوع نباش. کافیست نگاهی به مقالات ذکر شده در وبسایت https://neshoonet.ir بیندازید.
از طرف دیگر، شخصی گفت که اگرچه تمام محتوای وب سایت آنها به طور مصنوعی ایجاد شده است، اما با به روز رسانی می 2022، وب سایت آنها رتبه بهتری نسبت به رقبا دارد. مطمئناً، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد به‌روزرسانی بزرگ Google بر محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی تأثیر گذاشته است، اما این بدان معنا نیست که محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی در وب‌سایت‌ها مناسب نیست. در عوض، همانطور که قبلا توضیح داده شد، ایجاد محتوای موتور نیاز به یک سری مراحل دارد تا بتوانید آن را از حالت موتور حذف کنید.
نظر گوگل در مورد تولید محتوای کامپیوتری چیست؟

https://farsiha.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C-2022-may-2022-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF/
گوگل ادعا می کند که محتوای تولید شده مصنوعی خط مشی دستکاری موتور جستجوی ما را نقض می کند. به عبارت دیگر، این روش محتوایی را ایجاد نمی‌کند که کاربر بتواند جستجو کند و از تکنیک‌های مختلفی برای فریب الگوریتم‌های گوگل برای ایجاد محتوایی که نتایج جستجو و رتبه‌بندی را تغییر می‌دهد، استفاده می‌کند. گوگل می گوید که می توانید از هوش مصنوعی برای تولید محتوای ماشینی هر چقدر که می خواهید استفاده کنید، اما هدف شما نباید رتبه بندی آن محتوا باشد. ما فکر می کنیم که کاملا منطقی است. اگر بخواهیم منصفانه به این سوال نگاه کنیم، پس محتوا باید برای کاربر باشد. اما نکته جالب این است که به کمک هوش مصنوعی می توانید به راحتی برای کاربر محتوا بنویسید. نتایج یک مطالعه اخیر بر روی محتوای تولید شده مصنوعی نشان می دهد که اگر اساس تولید محتوا با هوش مصنوعی مبتنی بر محتوایی با کاربری آسان باشد که نیازهای کاربران را برآورده کند، برخلاف قوانین گوگل نیست. به هر حال، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می تواند مکمل محتوای انسانی و بهبود کیفیت باشد. مهم این است که چگونه و با چه کیفیتی ساخته می شوند.
پس می توانیم نتیجه بگیریم که احتمالا این آپدیت ربطی به خرید لینک یا گزارش گیری ندارد و در صورت کاهش باید سایت خود را از نظر محتوا بررسی کنید. اگر فکر می کنید که محتوای شما کیفیت بالایی دارد و حتی بک لینک هایی که دریافت می کنید کیفیت بالایی دارند، اما در رتبه بندی پایین هستید، تیم وب سایت شما می تواند سایت شما را بررسی کرده و راه حل های لازم را برای کمک به شما در ارائه این فرصت ارائه دهد. برگشتن. رتبه قبلی شما بیشتر باشید اگر مایل به استفاده از مشاوره سئو نشنت هستید به https://neshoonet.ir/market/seo-consulting مراجعه کنید یا با شماره های 09114934623 و 01391012617 تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۰۱ ، ۰۹:۵۸
ترش واش

همه چیز در مورد غذای خشک سگ + خرید از پت شاپ ایران زمین

در حالی که غذای سگ به اندازه غذای انسان در اشکال، رنگ ها، اندازه ها و طعم های مختلف وجود ندارد، اما هنوز تنوع زیادی برای انتخاب وجود دارد. صرف نظر از نوع انتخابی، مهمترین عامل در تصمیم گیری شما باید یافتن غذایی باشد که تمام نیازهای غذایی سگ شما را برآورده کند. در ادامه این مطلب با پت شاپ ایران زمین iranzaminpetshop.com همراه باشید تا هرچیز که لازم است درباره غذای خشک سگ بدانید به شما توضیح دهیم.

 

غذای خشک سگ چیست؟

غذای خشک سگ مقرون به صرفه ترین نوع غذای تجاری آماده سگ است،همین موضوع باعث شده تا اغلب صاحبان سگ از غذای خشک سگ برای حفظ و نگهداری حیوان خانگی خود استفاده کنند. لازم نیست غذای خشک سگ خود را درون یخچال نگهداری کنید زیرا مدت زمان استفاده بالایی دارد و به این زودی خراب نمی شوند.

اگر می خواهید سگ خانگی شما دندان های تمیز و سالمی داشته باشد حتما از غذای خشک سگ استفاده کنید. زیرا جویدن کیبل های ترد به کاهش تجمع غذا روی دندان ها کمک می کند. شما انواع مختلفی از غذاهای خشک سگ با برندها و قیمت های گوناگون را به راحتی می توانید در پت شاپ با بهترین کیفیت به صورت آنلاین و با درگاه امن پرداخت اینترنتی بدون هیچ مشکلی اقدام به خرید کنید. غذای خشک سگ رویال کنین در پت شاپ ایران زمین نیز موجود است.

 

غذای خشک سگ خوب باید از چه موادی تشکیل شده باشد؟

  • باید سرشار از ویتامین ها باشد مانند: A،B،C و ویتامین D باشد.
  • غذای خشک سگ باید حاوی چربی های مفیدی مانند اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 باشد.
  • درون آن باید از مواد مغذی مانند: آهن، منیزیم و کلسیم وجود داشته باشد.
  • پروتئین گوشت مانند مرغ، گوشت گاو، بره، ماهی و... استفاده شده باشد.

 

آشنایی با مزایای مهم غذای خشک سگ

  • در واقع، سگ هایی که غذای خشک می خورند به ندرت به مکمل های دیگر نیاز دارند (مگر اینکه توسط دامپزشک توصیه شود).
  • در سفر به راحتی می توانید غذای خشک را با خود ببرید و به سگ خود بدهید.
  • غذای خشک می تواند ساعت ها بدون فاسد شدن در کاسه سگ بماند (زمانی که در خانه نیستید بسیار مناسب است).
  • برای اینکه بتوانید هزینه نگهداری از سگ خود را تا حد زیادی کاهش دهید باید از غذای خشک سگ استفاده کنید زیرا هزینه خرید کمتری نسبت به غذاهای کنسروی دارد.
  • مواد غذایی خشک سگ به دلیل رطوبت کم به راحتی قابل نگهداری هستند و بدون نیاز به یخچال برای مدت طولانی قابل نگهداری هستند.

 

هنگام خرید غذای خشک سگ حتما به نکات زیر توجه کنید

مواد به کار رفته در این غذا در پشت بسته غذای خشک سگ درج شده است. قبل از خرید، بهتر است این مواد را بخوانید و مطمئن شوید که یک غذای باکیفیت برای سگ خود می‌خرید. برندهای معتبر غذای خشک سگ مانند غذای خشک سگ رویال کنین وظیفه دارند ترکیبات استفاده شده در غذای خشک سگ را به ترتیب بالاترین تا پایین ترین بنویسند. یعنی اگر اولین ماده غذایی را در پشت پاکت غذای خشک سگ نوشته باشند این ماده بیشتر از همه در ترکیبات غذای سگ وجود دارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۰۱ ، ۰۹:۱۰
ترش واش

همانطور که می دانید روابط عمومی به ویژه روابط عمومی در دنیای امروز حائز اهمیت است.


رپورتاژ آگهی یکی از مهم ترین زیرمجموعه های روابط عمومی است و به دلیل اهمیت آن بسیاری از افراد تصور می کنند که تمام کارهای روابط عمومی رپورتاژ آگهی است. اما اینطور نیست و گزارش خبری در بسیاری از زمینه های دیگر از جمله در رسانه های پرمخاطب برای معرفی یک محصول یا خدمات استفاده می شود.
حتما شنیده اید که برخی از شرکت ها در رسانه های پرمخاطب مانند سایت های محبوب در زمینه های مختلف تبلیغ می کنند. البته اخبار علاوه بر دستیابی به اهداف بازاریابی و فروش، در گرفتن بک لینک نیز نقش بسزایی دارد. در این مقاله می خواهیم ببینیم گزارش بازاریابی چیست و چگونه به سئو کمک می کند.
رپورتاژ آگهی (گزارش خبری) چیست؟
همانطور که می دانید رپورتاژ یا خبر تبلیغاتی در واقع نوعی تبلیغات متنی در قالب گزارش و خبر است. وب سایت معروف Entrepreneur در تعریف گزارش تجاری می گوید:
گزارش تبلیغاتی (گزارش خبری) در واقع پیامی است که توسط یک واحد روابط عمومی برای اطلاع رسانی رویدادهای تجاری در رسانه های مختلف و نشریات مرتبط و هدفمند منتشر می شود.
گزارش های خبری در واقع نوعی تبلیغات مکتوب به صورت گزارش یا جمع بندی است. البته از نظر تبلیغات باید توسط متخصص انجام شود. وقتی گزارش می‌دهید، مخاطبان خود را به سمتی ببرید تا به سمتی که می‌خواهید و آنچه می‌خواهید اتفاق بیفتد اشاره شود.
گزارش تبلیغات آنلاین چیست؟
در دنیای امروز که مخاطبان زیادی در اینترنت وجود دارد، تبلیغات و بازاریابی رنگ دیگری به خود گرفته است و شاهد استفاده از ابزارهای تبلیغات آنلاین و دیجیتال هستیم. به همین دلیل رپورتاژ تبلیغات به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات روابط عمومی برای اطلاع رسانی، تبلیغ و ارتباط با مخاطبان تاثیر مهمی در تبلیغات آنلاین خواهد داشت.
تبلیغات اینترنتی به شما این امکان را می دهد که با انتشار گزارش تبلیغات یا اخبار در وب سایت هایی که مخاطبان هدف شما هستند، با برنامه تبلیغاتی خود آشنا شوید. در حالی که در بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ موضوع سئو بسیار مهم است، یکی از مواردی که تاثیر زیادی بر سئو خواهد داشت، گزارش دهی است.
مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟
البته کمپین های روابط عمومی صرف نظر از نحوه انجام آن ها بسیار مهم هستند. یکی از دلایلی که خرید رپورتاژ آگهی اهمیت دارد، گسترش توانایی شما برای انتشار متن خود در رسانه های مختلف آفلاین و آنلاین است.
البته گزارش اخبار یا تبلیغات مزایای زیادی دارد که در اینجا به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم:
بیشتر دیده می شود
به لطف کامل و جامع بودن رپورتاژ آگهی، می‌توانید طیف گسترده‌ای از بخش‌های مخاطب را در بسیاری از کانال‌های توزیع محتوا مانند وب‌سایت‌های محبوب، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های چاپی و غیره هدف قرار دهید. بنابراین انتشار رپورتاژ تبلیغاتی شانس دیده شدن برند و محصولات شما را افزایش می دهد و یکی از کارکردهای اصلی رپورتاژ برندسازی و آگاهی از برند است.
برای همه مناسب است
یکی دیگر از مزایای مهم رپورتاژ تبلیغات این است که تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ می توانند از این روش برای اهداف مختلف استفاده کنند. فرقی نمی کند کسب و کار شما مدل B2B باشد یا B2C، مهم این است که با انتشار یک گزارش تبلیغاتی قدرتمند می توانید پیام خود را به مخاطبان زیادی برسانید.
برندسازی و افزایش اعتماد به برندها
همانطور که قبلا ذکر شد، یکی از بزرگترین مزایای انتشار گزارش در کانال های محبوب توزیع اطلاعات افزایش آگاهی شماست. اگر به انتشار گزارش ها ادامه دهید، می توانید به افزایش اعتبار برند خود کمک کنید.
قیمت مناسب
گزارش های خبری سود بیشتری نسبت به روش های دیگر دارند و حتی اگر گزارش آنقدر قوی و جذاب باشد که بتواند مخاطبان زیادی را جذب کند، بسیاری از شبکه های توزیع آن را منتشر می کنند. با قیمت مناسب، می توانید به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید، نرخ تبدیل و سئوی خود را بهبود بخشید.

رپورتاژ آگهی چگونه به سئو سایت کمک می کند؟
بهبود سئو
انتشار رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای دریافت لینک و بهبود سئوی خارجی سایت شماست. دلیل اصلی این امر این است که اگر گزارش خود را در یک سایت محبوب منتشر کنید و برای کلمات کلیدی مورد علاقه خود لینک داشته باشید، می توانید از سایت معتبر بک لینک دریافت کنید. علاوه بر این، متن گزارش شما در نتایج گوگل رتبه خوبی خواهد داشت.
برای اطلاعات بیشتر می توانید دمو را تماشا کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۰۱ ، ۱۷:۱۷
ترش واش

بلبرینگ و کاربرد های آن

 

بلبرینگ ‌ها از دو مسیر عبوری تشکیل شده اند که در بین آنها یک سری توپ ‌های فلزی صاف وجود دارد که امکان چرخش را فراهم می کند.


 

بلبرینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که می دانید، ماشین ها بدون چرخ های خوب و محکم نمی توانند به طور ایمن یا به درستی کار کرده و حرکت کنند. اما نکته جالب توجه آن است که در طراحی یک چرخ پیچیدگی های زیاد و چندین جز وجود دارد که همه باید با هم ادغام شوند. نمونه ی بارز این طراحی، بلبرینگ چرخ است. بلبرینگ ها برای کارکردن چرخ ‌ها به طور همزمان و خصوصا برای هماهنگی توپی، تایر و سایر مجموعه ‌های خودرو با هم بسیار مهم می باشند.

بلبرینگ ‌ها از دو مسیر عبوری تشکیل شده اند که در بین آنها یک سری توپ ‌های فلزی صاف وجود دارد که امکان چرخش را فراهم می کند. این توپ ها بار کاربرد را پشتیبانی کرده و همچنین اصطکاک بین سطوح را کاهش می دهند. به عبارت دیگر می توان گفت بلبرینگ مجموعه ای از گوی های فولادی است که در یک حلقه فلزی در کنار هم قرار می گیرند و در مرکز چرخ ها یک قطعه فلزی توخالی وجود دارد که توپی نامیده می شود. یاتاقان‌ های چرخ به خوبی داخل این توپی قرار گرفته و روی یک محور فلزی سوار می شوند و بدین ترتیب در کاهش اصطکاک به هنگام چرخش چرخ کمک می کنند.

 

نگهداری و تعمیر بلبرینگ

توجه داشته باشید که اگر بار روی بلبرینگ خیلی زیاد باشد، این خطر وجود دارد که توپ ها تغییر شکل داده و باعث از کار افتادن زودهنگام یاتاقان شوند. بنابراین روغن کاری بلبرینگ به طور موثر، امری مهم و ضروری است و همچنین برای حفظ روغن و گریس و جلوگیری از ورود آلودگی، به خصوص در صنایعی که سطوح آلودگی بالایی دارند، باید آب بندی شود. اما در نهایت مانند اکثر قطعات خودرو، بلبرینگ چرخ نیز ممکن است دچار ساییدگی و پوسیدگی شده و حتی ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد، توجه داشته باشید که در هنگام تعویض و خرید بلبرینگ عوامل زیادی وجود دارد که بر قیمت بلبرینگ تاثیر می گذارد.

 

علائم و نشانه های خرابی بلبرینگ

برخی از علائم هشدار دهنده کلیدی از مشکل بلبرینگ چرخ عبارتند از:

- اولین و شایع ترین علامت از خرابی بلبرینگ چرخ، صدای آن است و می توان گفت که به راحتی قابل شناسایی ترین علامت بلبرینگ چرخ خراب می باشد. اگر متوجه صدای خراش یا رنده شدن از چرخ یا لاستیک خود شدید، توجه داشته باشید که این امر به احتمال زیاد ناشی از خرابی یاتاقان چرخ است مخصوصا اگر صدا با شتاب خودرو افزایش یافته و بلندتر شود.

- یکی دیگر از نشانه خرابی بلبرینگ چرخ ها، سستی خودرو به هنگام حرکت است. شل بودن فرمان اغلب به دلیل مشکل یاتاقان چرخ می باشد. گاهی اوقات یاتاقان های چرخ ممکن است فرسوده شده و در نهایت باعث شل شدن آنها در مجموعه چرخ خودرو شود.

- نشانه دیگر از خرابی بلبرینگ، انحراف خودرو به مسیر و سمت دیگری است. البته لازم بذکر است که این مورد همیشه به دلیل مشکل بلبرینگ چرخ نیست، اما مطمئناً می تواند تاثیرگذار باشد.

- در نهایت به لاستیک های خودرو توجه کنید. چرخاندن منظم لاستیک ها می تواند به جلوگیری از سایش کمک کند، اما اگر متوجه شدید که سایش بسیار ناهموار است باید بلبرینگ را حتما بررسی کنید.

از آنجا که مشکل در بلبرینگ چرخ ها می تواند نرمی و راحتی در سواری و هم چنین طول عمر لاستیک های خودرو را به خطر بیندازد، و از طرف دیگر نیز می تواند ایمنی و امنیت خودرو و سرنشینان را تهدید کند، بنابراین مهم است در صورت مشاهده ی اولین نشانه‌ های مشکل، بلبرینگ چرخ را بررسی کنید و به رفع آن بپردازید.

 

صنعت بلبرینگ طاهرزاده در زمینه تهیه و توزیع انواع بلبرینگ و قطعات صنعتی، هم چنین در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره فنی در خرید بلبرینگ و فروش انواع آن، آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

آدرس: تهران خیابان امیر کبیر کوچه ناظم الاطباء شمالی

02136300012

09124490391

09390168527.

فروشگاه بلبرینگ طاهرزاده

  https://taherzadehbearing.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۰۱ ، ۱۱:۰۶
ترش واش