خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

حذف نصب مکعب روبیک چگونه مکعب روبیک را باز کنیم؟

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰ ق.ظ


حساب کاربری شما به حالت تعلیق درآمده است، چه پیام عجیبی. اکثر مردم این روزها فکر می کنند که وقتی از مسنجر روبیک استفاده می کنند، فقط می توانند هر چیزی مانند اینستا را پست کنند. اما باید به شما دوستان بگویم که اینطور نیست.

این سایت قوانین خاصی دارد که ممکن است متوجه آنها نشوید. مثلاً تعلیق موقت جشن عکس پروفایل بی حجابی را دید! یا حتی یک عکس برهنه ارسال کنید! 

چرا مکعب روبیک ما متوقف شده است؟

همانطور که گفتیم، این شبکه اجتماعی کاملاً مطابق با قوانین ایران است و در صورت عدم رعایت آنها، قوانینی وجود دارد که می تواند منجر به تعلیق و فیلتر شدن حساب کاربری شما شود. پرونده های جنایی در روبیکا عبارتند از:

ارسال هرزنامه، ایمیل و نظرات نامناسب (اسپم) یا فریب کاربران روبیکا.

ارسال محتوای خشونت آمیز به کانال ها، ربات ها، پخش زنده، شبکه اجتماعی روبینو و سایر مناطق قابل مشاهده برای عموم؛

ارسال محتوای جنسی (پورن) و محتوای غیرقانونی در کانال ها، ربات ها، پخش زنده، شبکه های اجتماعی روبینو و سایر مناطق قابل مشاهده برای عموم؛

تهدید، سوء استفاده و آزار کاربران روبیکا یا خود را در معرض دید آنها در جای دیگری قرار دهید.

استفاده از خدمات روبیکا برای مقاصد غیرمجاز و غیرقانونی؛ دانلود روبیکا با لینک مستقیم

تغییر، شبیه سازی یا هک مکعب روبیک؛

وب‌سایت‌های دیگر را اصلاح کنید و آنها را شبیه روبیکا کنید، به طوری که به‌طور کاذب به نظر می‌رسد که با روبیکا مرتبط هستند.

دسترسی به API انحصاری روبیکا از طریق ابزاری غیر از خود برنامه روبیکا.

ذخیره، از بین بردن یا خراب کردن محتوا در روبیکا، از جمله، اما نه محدود به پروفایل های کاربر و تصاویر آنها؛

از URL های وب در نام کاربری خود بدون اجازه قبلی روبیکا استفاده کنید.

ارسال هر نوع ویروس یا کدی که ماهیت مخرب دارد.

نقض قوانین اسلامی، آداب و رسوم، سنت ها و کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران (از جمله قوانین کپی رایت، اما نه محدود به آنها).

کپی، تغییر، ترجمه، انتشار، پخش، انتشار، اجرا، نمایش یا فروش هر محتوای نمایش داده شده در پلتفرم روبیک؛ مگر اینکه رضایت صریح کاربر منتشر کننده محتوا وجود داشته باشد

صرف نظر از اقدامات شما در بالا، روبیکا این حق را برای خود محفوظ می دارد که شناسه یا نام کاربری شما را لغو کند.

زمان توقف در روبیکا است

زمان توقف روبیک مشخص نیست. اما نکته جالب اینجاست که اگر گردانندگان تخلفی را مشاهده کنند، حتی بدون اخطار، حساب شما را مسدود خواهند کرد. مدت آن می تواند چندین ماه یا دائمی باشد. صفحه رسمی این شبکه اجتماعی نیز اعلام کرده است که مسئولیتی در قبال تعلیق، اختلال در سرویس یا از دست دادن محتوا ندارد.

قانون دانلود برنامه اندروید روبیکا چیست؟

من به عنوان نویسنده این مقاله، کد پازل روبیک یا ابزاری که مدعی انجام آن است را نمی دانم. البته هیچ چیز در دنیای اینترنت غیر ممکن نیست.

اما باید مراقب باشید که نرم افزاری که ادعا می کند اکانت شما را رفع فیلتر می کند نصب نکنید. این نوع برنامه ها اغلب جاسوس افزار هستند و امنیت شما را به خطر می اندازند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۰۳
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی