خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

قطعات پمپ ماشین لباسشویی

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۲، ۰۲:۵۱ ب.ظ


پمپ کارواش که به پمپ پیستونی نیز معروف است، یکی از مهم ترین قطعات مورد استفاده در کارواش است. این تجهیزات با توجه به کاربردشان به سه دسته کلی خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم می شوند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. https://aero-tech.ir/advertorial/236-%d9%82%d8%b7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d8%b4%da%a9%db%8c%d9%84-%d8%af%d9%87%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4/

اندازه و کاربرد پمپ ها نیز بسته به اندازه و نوع آن می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، مدل های صنعتی و نیمه صنعتی بزرگتر و قدرتمندتر از نمونه های داخلی هستند. این ابزار کاربردی از قطعات مختلفی تشکیل شده است، برای بررسی دقیق قطعات پمپ کارواش با ما همراه باشید.

پمپ کارواش چیست؟

پمپ کارواش یکی از وسایلی است که فشار آب را افزایش می دهد. راه های زیادی برای استفاده از این دستگاه وجود دارد. زیرا تمیزی وسایل و سطوح مختلف، تمیزی آنها از هرگونه آلودگی یکی از دغدغه های روزمره ماست و برای این کار از پمپ شستشو استفاده می کنیم که علاوه بر شستشو باعث صرفه جویی در زمان، مصرف آب و مواد شوینده می شود. مصرف برق نیز استفاده می شود

در زیر شما را با نحوه کار این دستگاه و انواع قطعات آن آشنا می کنیم.

مهندسی

یکی از قطعات اصلی پمپ کارواش موتور آن است که در انواع مختلف این دستگاه متفاوت است. برای کاربردهایی مانند شستن وسایل بزرگ و ماشین ها و همچنین شستشوی فضاهای بزرگ مانند بیمارستان ها یا کارخانه ها، پمپی با موتور قوی لازم است تا توان لازم برای شستشوی آنها را تامین کند.

شلنگ کارواش

شیلنگ همچنین وسیله ای برای افزایش جریان آب و راندمان پمپ واشر است که بسته به نوع آن ممکن است متفاوت باشد. اما در اکثر انواع پمپ کارواش از شیلنگ های دو لایه با قطر 1.4 اینچ استفاده می شود. انعطاف پذیری، جنس و وزن مناسب شیلنگ باعث افزایش و کاهش قیمت می شود. پمپ کارواش هر چه بیشتر از قطعات استاندارد مناسب تشکیل شده باشد، کارایی بیشتری دارد.

منتشر شده

این دستگاه برای پاشش آب و تعیین میزان و نوع فشار خروجی استفاده می شود که با توجه به نیاز سطحی بازار 7 نوع نازل وجود دارد. پمپ کارواش برای شستشو و نظافت قسمت های مختلف استفاده می شود.

عملکرد این دستگاه به گونه ای است که با اتصال به مخزن آب مورد نیاز را تامین می کند و با کمک شیلنگ نازل به تجهیزات پمپاژ متصل می شود. در این حالت فشار آبی که از پمپ آب وارد می‌شود قوی‌تر و محکم‌تر به سمت بیرون هدایت می‌شود. عملکرد این پمپ ها از نوع جابجایی مثبت است.

انواع پمپ کارواش

این دستگاه انواع مختلفی دارد که هر کدام با توجه به قدرت و نوع عملکرد خود کار خود را انجام می دهد. کار این دستگاه با اتصال به آب شروع شده و پس از تبدیل آن به فشار بالا به نازل و لوله منتقل می شود. در ادامه این مطلب به معرفی انواع پمپ کارواش می پردازیم.

کارواش صنعتی

مدل های صنعتی این دستگاه در سایزهای بسیار بزرگ و با موتور قدرتمند و از نوع سه فاز تولید می شود. استفاده از آن به این دلیل است که در بسیاری از مناطقی که برای تمیز کردن به فشار آب بالا نیاز دارند، قدرتمندتر است.

پمپ کارواش نیمه صنعتی

نمونه های نیمه صنعتی حد واسط پمپ های خانگی و صنعتی هستند و در جاهایی که فشار متوسط ​​مورد نیاز است استفاده می شود. سایز این نوع پمپ ها مناسب بوده و در برخی موارد در ویلاها و خانه های با متراژ بزرگ برای انتقال سریع و قدرتمند استفاده می شود. برخی از مهمترین کاربردهای این پمپ ها عبارتند از:

شستشوی تجهیزات مختلف

پاکسازی محیط صنعتی

شستشوی خیابان

شستشوی مناطق شهری

تغییر رنگ سطوح

در صنایع فلزی استفاده می شود.

پمپ برای کارواش خانگی

پمپ های کارواش خانگی معمولا در یک مرحله طراحی می شوند. سایز کوچک موتور در این پمپ کارواش باعث کاهش سایز نهایی آن می شود که به دلیل اشغال نکردن فضا بهترین انتخاب برای مصارف خانگی محسوب می شود.

مزایای پمپ کارواش

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، گجت هایی برای راحتی و آسایش افراد ساخته و ساخته می شوند. پمپ های ماشین لباسشویی یکی از ابزارهای مهم و ضروری برای مصارف مختلف از جمله شستشو و نظافت سطوح می باشد، از این رو برای افزایش سرعت و جلوگیری از هدر رفتن آب به ابزاری قدرتمند نیاز است. برخی از مزایای مهم آنها عبارتند از:

سرعت بالا

فشار آب را کنترل کنید

مایعات با ویسکوزیته و غلظت بالا می توانند پمپ شوند

پمپ کارواش قدرتمند و کاربردی است.

برای مطالعه و یادگیری نحوه عملکرد این دستگاه کاربردی، ابتدا باید با قطعات مورد استفاده و اجزای آن آشنا شویم. فروشگاه پمپ ایران یکی از مجلاتی است که اطلاعات جامع و کاربردی در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد که برای رفاه حال مشتریان خود محصولاتی باکیفیت تولید و معرفی کرده است. علاوه بر این، نحوه کار با هر کدام، مقالات معرفی محصول، مقایسه محصول، بررسی و قیمت، قطعات و موارد خرابی بررسی شده و در وب سایت آنها قرار می گیرد.

ایران فایو، کارشناسان و متخصصین با سابقه در امور فروش، در اولین قدم مشاوره و راهنمایی رایگان ارائه می کند و سپس با انتخابی هوشمندانه، خریدی مطمئن را برای مشتریان خود رقم می زند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۲۸
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی