خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

لوازم یدکی وسایل نقلیه سنگین

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۲۷ ق.ظ


شماره تماس فروشندگان لوازم یدکی خودروهای سنگین یا قطعات خودروهای سنگین (کامیون، وانت، اتوبوس، تراکتور، چرخ دستی، کمپرسی) نقطه این صفحه می باشد و می توانید از طریق تماس با فروشندگان این صفحه لوازم جانبی و قطعات را پیدا کنید. تعمیرات در وسایل نقلیه سنگین

Infodeck بستری برای ارسال تبلیغات وسایل نقلیه از جمله وسایل نقلیه سنگین، اتومبیل، موتور سیکلت و غیره است.

انواع ماشین آلات سنگین

اگر می خواهید لوازم یدکی وسایل نقلیه سنگین بخرید، باید بدانید که چند نوع است.

به طور کلی خودروهای سنگین در ایران در دسته بندی های زیر قرار می گیرند:

تریلر

کامیون

کامیون های آنها

اتوبوس ها

قاتلین

ظروف زباله

تراکتورها تراکتورهایی هستند که به تریلرها متصل می شوند. اتومبیل ها نیز فضایی دارند، یا اتاق بار یا انبار. معمولا اگر ماشین کوچک باشد برای آنها از کلمه کامیون استفاده می شود.

انواع لوازم یدکی ماشین سنگین بسته به نوع وسیله نقلیه

همانطور که می دانید و همانطور که قبلاً نیز گفتیم، وسایل نقلیه سنگین بسته به نوع و کارکرد خود به اقلامی مانند کامیون، تراکتور، چرخ دستی، اتوبوس، کامیون، گاری و ... تقسیم می شوند که هر کدام قطعات یدکی مخصوص به خود را دارند. در infodeck می توانید هر مدل ماشین سنگین را پیدا کنید و با فروشنده قطعات تماس بگیرید. در زیر به بررسی هر یک می پردازیم.

1- لوازم یدکی کامیون

کامیون ها یکی از ابزارهای مهم در حمل و نقل، بازرگانی و صنایع عمومی محسوب می شوند. بسیار مهم است که این وسیله نقلیه بسیار مهم به خوبی کار کند. بنابراین قطعات یدکی کامیون اورجینال و باکیفیت برای دارندگان این دستگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

هنگام خرید قطعات یدکی کامیون و سایر تجهیزات سنگین، نکات اصلی که باید رعایت شود شامل کیفیت، قیمت، گارانتی و غیره است. اینفودک دارای شماره تماس با نمایندگی های لوازم یدکی و لوازم جانبی انواع کامیون می باشد و می توانید برای تهیه لوازم مورد نیاز خود با آنها تماس بگیرید.

مهمترین قسمت های کامیون شامل موارد زیر است:

لوازم جانبی کالیپر ترمز، لاستیک تقویت کننده ترمز، ضامن ترمز، سروو ترمز، پمپ ترمز و کلاچ، پمپ هوا، فیلتر دریچه خشک کن، دریچه های هوا، بوق و صدا خفه کن، کمک فنر، کیسه هوا، نوک سینه های پنوماتیک، صفحات، Eixe de Rhodes، هوا تفنگ، تانک گل و...

بله، لوازم جانبی دیگری برای خودروهای سنگین وجود دارد که می توانید با تماس با آگهی دهندگان در صفحه Infodeck با آنها تماس بگیرید و قطعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

از تولیدکنندگان کامیون در ایران می توان به آمیکو، اسکانیا، ایسوزو، ایویکو، بادسان، داف، دانگ فنگ، رنو، فاو، فوتون، ماک، مان، بنز، هوو و ولوو اشاره کرد.

در زیر انواع برندهای کامیون موجود در ایران و متعلقات آن را مشاهده نمایید.

قطعات کامیون یوجین

کامیون یوجین محصول شرکت دیزل خودروسازان تبریز زیر مجموعه ایران تراکتورسازی می باشد. تهیه قطعات وسایل نقلیه سنگین از جمله قطعات جایگزین برای کامیون های یوجین تقریباً آسان است زیرا این دستگاه در داخل است و شما می توانید این قطعات خودروهای سنگین را با شماره های ثبت شده در این صفحه پیدا کنید.

جزئیات کامیون های یوجین برای تامین مواد غذایی شامل موارد زیر است:

وزن ناخالص: 11 تن موتور: یورو 5 - 12.8 لیتر - 4 سیلندر (در خط) - گشتاور 600 و قدرت 122 کیلو وات در دقیقه | گیربکس: 6 سرعته دستی. ترمز: دیسکی، بادی، کلاچ ABS-EBD: هیدرولیک - دیافراگمی و ...

هنگام خرید قطعات جایگزین کامیون یوجین حتما به اصل بودن قطعه توجه کنید.

قطعات یدکی کامیون های آمیکو

خودرو آمیکو یکی از برندهای مطرح خودروهای سنگین در ایران است و شما می توانید لوازم جانبی و قطعات یدکی کامیون آمیکو را از سایت اینفودک خریداری کنید. برای خرید قطعات آمیکو با مروجین این صفحه تماس بگیرید و قطعه مورد نیاز را بخواهید.

کامیون ها و لوازم جانبی آمیکو عبارتند از: کامیون آمیکو تک کامیون، آمیکو دو کامیون یا M2631C، کمپرسی آمیکو یا M1929D، کمپرسی M2631D و .... در خرید قطعات یدکی کامیون آمیکو حتما به قطعات اورجینال توجه کنید.

قطعات یدکی کامیون ایسوزو

کامیون های ایسوزو یکی دیگر از محصولات خوب موجود در بازار ایران هستند و به دلیل کیفیت بالا بسیار مورد احترام هستند. برای خرید لوازم یدکی خودرو ایسوزو بد نیست بدانید در حال حاضر دو مدل از کامیون های این شرکت در ایران وجود دارد: مدل های FVR و ​​FVZ. هر دو مدل کاهش کم و قدرت موتور بالایی دارند.

از ویژگی های کلیدی مدل FVR می توان به موتور 4 سیلندر خطی 4 زمانه با اینترکولر و توربوشارژر، حجم موتور 7790 سی سی، قدرت 206 اسب بخار و گشتاور 882 نیوتن متر و غیره اشاره کرد.

مدل FVZ نسبت به مدل قبلی قدرتمندتر است و ظرفیت حمل بار 26 تن، 300 اسب بخار قدرت و 882 نیوتن متر گشتاور دارد.

قطعات یدکی کامیون های ایویکو

در حال حاضر 4 مدل کامیون IVECO شامل سری Stralis، سری Eurotec، سری Cavalino و سری Fit Club در بازار ایران وجود دارد. اگر می خواهید از قیمت قطعات یدکی ماشین آلات سنگین IVECO از جمله کامیون های آن مطلع شوید، کافیست به دسته بندی قطعات یدکی IVECO مراجعه کرده و با فروشندگان لوازم یدکی این شرکت تماس بگیرید. در زیر به طور خلاصه به برخی از مشخصات کامیون های Stralis و Cavallino می پردازیم.

آسترالیس : 226-325 اسب بخار 6 سیلندر سه نوع گیربکس 9 و 16 دنده - 6 دنده اتوماتیک ZF داشبورد مناسب و امکانات به روز در اتاق دارای تخت، یخچال، تهویه مطبوع، صندلی های قابل تنظیم و ... می باشد.

کاوالینو: 320 اسب بخار گشتاور 1200 نیوتن متر دارای داشبورد مناسب و تجهیزات مدرن در اتاق مجهز به کروز کنترل، حمل بارهای زیاد، کم مصرف دارای تخت، یخچال، کولر، صندلی راحتی و ....

کامیون بنز

در حال حاضر سه کامیون بنز شامل خاور بنز 608، بنز 6 تن تک و بنز آکتروس در ایران وجود دارد. خاور بنز 608 تنها مدل قدیمی موجود در ایران است. بنز 6 تنی که بیشتر نارنجی است هنوز در ایران یافت می شود. بنز آکتروس سال هاست که به دلیل تحریم ها وارد ایران نشده است اما مدل های قدیمی آن (از چند سال پیش) در ایران موجود است. شما می توانید قطعات سنگین بنز را در وب سایت ما خریداری کنید.

قطعات یدکی کامیون پیلسان

برای خرید لوازم یدکی پیلسن به ویژه لوازم یدکی و لوازم جانبی کامیون پیلسن کافیست سری آن را مرور کنید و برای اطلاع از فروشگاه با آگهی دهندگان ثبت نام شده تماس بگیرید. در مورد پیلسن تراکس بد نیست بدانید که در حال حاضر تنها یک مدل از این کمپرسی تحت مدل 440 توسط شرکت پیلسن در ایران تولید می شود. ویژگی های اصلی محصول این دستگاه تولیدی سنگین عبارتند از:

ابعاد: طول=8591 | مجموع=2496 | ارتفاع تا سقف = 3452 و ... + وزن : و بار = 26000 | بدون بار = 10600 و ... + موتور: MC11.44-50 Euro V EEV مجوز MAN | 440 اسب بخار گشتاور 2100 6 سیلندر 24 سوپاپ 11 لیتر + گیربکس : گیربکس دستی شرکت ZF آلمان با محصول PTO شرکت ZF مدل NH / 1B و مجهز به ریتاردر پنج مرحله ای کلاچ هیدرولیک.

قطعات کامیون داف

کامیون های داف مدت زیادی است که در ایران هستند، در حال حاضر داف XF105 در ایران موجود است. هنگام خرید قطعات کامیون به خصوص داف باید روی خرید قطعه اصلی این مدل تمرکز کنید.

قطعات یدکی کامیون دانگ فنگ

قطعات یدکی کامیون دوو

تجهیزات تعمیر کامیون رخش خورو

رخش خودرو یا تایماز خودرو تولید کننده بزرگی در بازار کامیون ایران است و مدل های مختلف کامیون را در ایران تولید می کند. در Infodeck می توانید قطعات یدکی کامیون ها و به خصوص خودروها را خریداری کنید. محصولات اصلی راکش خودرو در بخش کامیون عبارتند از: کمپرسی کاماز 6520 و 53605، کامیون کاماز 5360، کامیون آراز 10 تن، کامیون 2840 و 2841.

قطعات یدکی کامیون رنو

قطعات کامیون C&C

در حال حاضر تنها مدل شاسی بلند C&C مدل U420 است که همانطور که از نامش پیداست به یک موتور 420 اسب بخاری مجهز شده است. قطعات یدکی کامیون های C&C را فقط با تماس با نمایندگی هایی که تجهیزات این کامیون را در دسته بندی مربوطه ثبت کرده اند، تهیه کنید.

قطعات یدکی اینفویدک کامیون ولوو

کامیون های ولوو یکی از بهترین کامیون های بازار ایران هستند و دو مدل FMX460 و FM460 در جاده های ایران حضور دارند. برای خرید قطعات یدکی کامیون های ولوو می توانید از طریق دسته بندی های موجود به این صفحه رفته و با لیست فروشندگان این کامیون ها تماس بگیرید.

لوازم یدکی ماک کامیون

ماشین لیلاند

قطعات کامیون کاویان
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۱۸
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی