خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

معیار های مهم هنگام خرید اتو پرس خانگی

دوشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۱، ۰۱:۰۴ ب.ظ

 

هنگام خرید اتو پرس خانگی بهتر است این سوال را از خود بپرسید که این اتو را روی چه پارچه ای می خواهم استفاده کنم؟ و سپس با توجه به کاربرد خود اتو مورد نظر را انتخاب کنید.

الیاف طبیعی مانند پارچه های کتان و ابریشم برای اتوکشی نیاز به بخار زیادی دارند، اما فراموش نکنید که پارچه های ساخته شده از الیاف ضخیم مانند جین نیز به همین شکل هستند.

برای این پارچه ها اتوی مناسب است که قابلیت بخار پاشی و همچنین بخار پرفشار را دارد. اگر اغلب از پارچه های الیاف مصنوعی یا مخلوط استفاده می کنید و آنها را اتو می کنید، بهترین پرس اتو خانگی برای شما همین اتوهای پرس است.

مهم ترین معیارها و راهنمای خرید اتو پرس

اتو پرس های مختلفی توسط برند‌های متفاوت و با ویژگی‌های مختلف در بازار وجود دارند. اما برای خرید اتو پرسی که مناسب شماست باید ویژگی‌های مختلف آن را بر اساس نیاز و شرایط خودتان در نظر بگیرید. راهنمای خرید اتو پرس می‌تواند شما را در مورد این ویژگی‌ها و چگونگی انتخاب یک اتو پرس مناسب راهنمایی کند. تعدادی از ویژگی‌هایی که در هنگام خرید اتو پرس باید به آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها توجه کرد در بخش زیر آورده شده است.

سطح صفحه و وزن مناسب

اگر سطح مساحت اتو بزرگ تر باشد لباس ، شلوار و یا هرچیز دیگری که در قسمت سطح اتو قرار میدهید بهتر اتو می شود زیرا سطح اتو پرسی بخشی از اتو است که قسمت های چین و چروک روی لباس ها را صاف کرده و اتو می کند بنابراین داشتن سطح بزرگ سبب می شود قسمت های بیشتر پارچه به یک باره و بسیار راحت تر و سریع تر اتو شوند.

علاوه بر سطح صفحه ، وزن اتو پرسی نیز از جمله مواردی می باشد که باید به آن توجه کرد. بهترین اتو پرسی خانگی اتویی است که وزن مناسب و کمی داشته باشد تا بتوانید به راحتی آن را جا به جا کنید.

بررسی قابلیت تنظیم دما برای تهیه اتو پرس

برای بررسی قابلیت تنظیم دما برای تهیه اتو پرس و تعمیر اتو پرس در اصفهان به نکات زیر دقت کنید:

این قابلیت به شما کمک می‌کند تا بتوانید دمای مناسب را برای اتو کردن لباس‌های مختلف تنظیم کنید، درنتیجه آسیبی به بافت پارچه‌ای که در حال اتو کردن آن هستید نمی‌رسد.

اندازه صفحه‌

اندازه صفحه‌های اتو پرسی از مواردی است که تاثیر زیادی در قیمت دستگاه دارد. اندازه‌های معمول موجود در بازار ۲۶، ۲۸ و ۳۲ اینچ می‌باشند.

شما باید اندازه اتو را بر اساس نیاز خودتان و همچنین تعداد اعضای خانواده انتخاب کنید. در صورتی که اتوی ۲۶ اینچ نیاز شما را برآورده می‌کند خرید اتوی ۳۲ اینچ هزینه اضافی و غیرضروری را برای شما دارد.

موارد ایمنی

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های بین بدترین و بهترین اتو بخار پرسی، میزان ایمنی آنها است. یکی از این ویژگی‌ها همان خاموشی خودکار ۱۰ ثانیه‌ای است که اگر مدتی مورد استفاده قرار نگرفته باشد

برای جلوگیری از گرمای بیش از حد و همچنین جلوگیری از بروز آتش‌سوزی کمک می‌کند.سایر ویژگی‌های ایمنی نیز شامل مواردی مثل قفل روی دسته است تا از گرم شدن آن جلوگیری شده و برای حمل کردن نیز از آن استفاده می‌شود.

بررسی سیستم قطع خودکار در هنگام خرید اتو پرس

شرایط بررسی سیستم قطع خودکار در هنگام خرید اتو پرس به شرح زیر است:

یکی دیگر از نکاتی که خوب است در هنگام خرید اتو پرس در نظر گرفته شود سیستم قطع خودکار است.

این سیستم موجب می‌شود تا اگر اتوی شما بیش از حد روی لباس بماند، به‌طور خودکار خاموش شود.

اهمیت سیستم ضد رسوب در راهنمای خرید اتو پرس

برای درک اهمیت سیستم ضد رسوب در راهنمای خرید اتو پرس به نکات زیر دقت کنید:

اگر اتو پرسی که خریداری کرده‌اید مجهز به سیستم ضد رسوب باشد نه‌تنها موجب افزایش طول عمر دستگاه می‌شود، بلکه حتی اگر از آب شهری نیز در آن استفاده کنید، پس از گذشت زمان اثرات رسوب و را بر روی لباس‌های خود مشاهده نخواهید کرد.

نتیجه گیری از راهنمای خرید اتوپرس

با خواندن مطالب راهنمای خرید اتوپرس در بالا، به ‌احتمال ‌زیاد متوجه شده‌اید که اتوپرسی با چه اندازه و امکاناتی برای شما مناسب است. البته باید بدانید که هنگام خرید اتوپرس حتماً به گارانتی دستگاه توجه کنید. تنها اتوپرس دارای ضمانت نامه خریداری کنید و از خرید اتوپرس بدون ضمانت‌نامه جداً خودداری کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۱۹
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی