خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

آهنگ جدید سینا سرلک به نام «شاید شنیده باشی»

شنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶ ق.ظ

متن آهنگ سینا سرلک شاید شنیده باشی

گفتم رخت ندیدم گفتا ندیده باشی

گفتم ز غم خمیدم گفتا خمیده باشی

گفتم ز گُلسِتانت گفتا که بوی بُردی

گفتم گلی نَچیدم گفتا نچیده باشی

گفتم ز خود بُریدم آن باده تا چِشیدم

گفتا چه زان چِشیدی از خود بُریده باشی

گفتم بکام وصلت خواهم رسید روزی

گفتا که نیک بنگر شاید رسیده باشیMusicdel | موزیکدل

گفتم که در فراقت بَس خونِ دل که خوردم

گفتا که سَهل باشد جورم کشیده باشی

گفتم جفات تا کِی گفتا همیشه باشد

از ما وفا نیاید شاید شنیده باشی

گفتم بکام وصلت خواهم رسید روزی

گفتا که نیک بنگر شاید رسیده باشی

 آهنگ جدید سینا سرلک به نام «شاید شنیده باشی»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۰۴
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی