خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

۸ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

ساختمان از سه عنصر اساسی تشکیل شده است که عبارتند از:

1- مبانی

2- رکن اساسی

3- سطح ساختمان (روبنا)

انواع پی در ساختمان سازی عبارتند از:

بنیاد طنز

پایه ستون

فونداسیون ساده یا کوسنی

شبکه پایه

یک پایه عالی

بنیاد شمع

پایه ستون عمیق

 



فونداسیون توسط هوای فشرده عمیق
 

 

مواد زیر عبارتند از:

1. کف

2. سقف

3. در و پنجره

4. تیرآهن، سایبان و جان پناه



1. تاخیر:

کف یک عنصر مهم در ساخت و ساز محسوب می شود که در سطح طبقات قرار می گیرد. کف را می توان به روش های مختلف تزئین کرد. کف برای رفتن از یک اتاق یا اتاق به اتاق یا اتاق دیگر استفاده می شود.



2. بنابراین:

سقف در بالای زمین قرار می گیرد. سقف ها بر اساس نصب در شرایط آب و هوایی مختلف طبقه بندی می شوند که عبارتند از:

سقف کاذب، آزبست سیمان، سقف مسطح، بام سبز، سقف شیبدار، سقف تک شیب، سقف گرم، سقف پوسته، سقف فلزی، سقف صنعتگر و غیره. انجام می شود



3. نوار، سایه و کاشی.

تیرهایی در سقف برای تحمل وزن بارهای مرده وارد شده از سازه بالای درها یا پنجره ها. نزدیک در قرار می گیرد و از فولاد، آجر آهن، سنگ یا چوب ساخته شده است.

صفحه نمایش نوعی دال بتنی است که بر روی پنجره ها و درها نصب می شود و آنها را از باران و نور شدید خورشید محافظت می کند.

جان پناه دیوار کوتاهی است که در اطراف سقف ساختمان یا اطراف بالکن یا لبه تراس و راه پله ساخته می شود.



4. درب و پنجره با پنجره های دو جداره:

به منظور ایجاد ارتباط بین فضاهای مختلف، به عنوان مثال ارتباط بین اتاق ها، این امکان را می دهد که آزادانه از یک اتاق به اتاق دیگر حرکت کنید. پنجره ها فرصتی برای اتصال دیوارها با فضای بیرونی فراهم می کنند. درها و پنجره‌ها نیز با وارد کردن نور، تهویه و صدا از بیرون، امنیت و حریم خصوصی را برای ساکنین فراهم می‌کنند.



5. دیوارها و ستون ها:

دیوارها از بلوک ها یا سنگ هایی تشکیل شده اند که فضای ساختمان را به صفحات تیرآهن و فضاهای مختلف تقسیم می کنند. دیوارها وزن تیرها و دال ها را بر روی شالوده حمل می کنند

ستون ها قسمت های عمودی ساختمان هستند که به صورت عمودی روی تیرها و دال ها قرار می گیرند. شکل ستون ها باید مربع، مستطیل یا دایره باشد.



6. اجرای جریمه کارهای ساختمانی:

نمای نهایی ساختمان به درمان ها و نازک کاری های زیر بستگی دارد:

گچ کاری و گچ کاری

اجرای جزئیات آشپزخانه

رنگ آمیزی

اتصال درب های چوبی

نقاشی و رنگ آمیزی نرده و فلزکاری

پارکینگ و آسانسور و پله

 

مرحله ساخت و ساز ساختمان جدید:

در این مقاله سعی شده است مراحل ساخت برای توسعه بهتر و کارآمد ارائه شود. هدف از این مقاله درک بهتر معماری به روشی ساده است.


1. مکان:

انتخاب زمین مناسب برای ساخت بسیار مهم است و باید با توجه به انتخاب سازنده انجام شود. همیشه از مشاوره یک معمار با دانش و تجربه قوانین ساخت درب برای تایید طرح اولیه ای که در ذهن دارید استفاده کنید. یک مهندس مشاور باید بتواند شما را با توجه به اصول، شرایط خاک و آخرین قوانین ساختمانی که برای قطعه زمین شما اعمال می شود، راهنمایی کند.

نقشه پیشنهادی را با دفتر مقامات محلی مانند شهرداری هماهنگ کنید تا در روند ساخت خانه شما در منطقه مورد نظر مشکلی پیش نیاید. همچنین طرح شما نباید مشکل قانونی داشته باشد.


2. فرآیند طراحی:

قبل از طراحی اولیه پلان ساختمان، فهرستی از انتظارات و فضای مورد نیاز در طراحی خانه خود تهیه کنید. این دوره باید شامل مفاهیم اولیه خانه باشد: فضای نشیمن، تعداد اتاق خواب، اتاق مهمان، سالن، آشپزخانه، حمام، پله ها، پارکینگ، باغ، پاسیو، استخر. یک بار مراحل کار خود را از ابتدا تا انتها مرور کنید.


3. بودجه:

ابتدا میزان بودجه مورد نیاز برای ساخت و ساز را تعیین کنید. در سال های اخیر هزینه ساخت خانه به شدت افزایش یافته است.


4. مهندس مشاور:

با یک مشاور جلسه ای ترتیب دهید و در مورد طرح طراحی خود بحث کنید. در نهایت، شما یک معمار را انتخاب می کنید تا پلان های اندازه گیری، چیدمان اتاق، قرار دادن مبلمان و استفاده از فضا را ترسیم کند. تغییرات ساختاری را در جایی انجام دهید که به استفاده بهتر از فضا کمک کند.

ضمن تهیه نقشه دو بعدی با مشورت معمار و تیم سازنده، مدل تجاری نهایی منزل خود را با ارتفاع مشخص تهیه کنید. این مسئولیت یک معمار واجد شرایط است که نقشه هایی را که برای شهر تهیه کرده اید مطابق با قرارداد مجوز توسعه دهد.
 

4.

اخذ پروانه ساختمانی

:

پروانه ساختمانی باید توسط مقامات محلی مانند شهرداری صادر شود که معمولاً 2 سال اعتبار دارد.

6. پیمانکار ساخت و ساز:

قدم بعدی انتخاب سازنده، لوله کش، مهندس مکانیک، برقکار و پیمانکار ساخت و ساز مجرب است. یک پیمانکار خوب، قابل اعتماد و معقول پیدا کنید. در واقع شما در زمان و هزینه خود صرفه جویی کرده اید. همچنین می توانید با بازدید از پروژه های قبلی وی سوابق کاری وی را مشاهده کنید. پس از اخذ گواهینامه مربوطه، دانش فنی و تایید عملکرد کار، می توانید وی را به عنوان پیمانکار پروژه خود در نظر بگیرید.



7. فرآیند تولید:

نظافت محل ساخت: قبل از اتمام پروژه ساختمانی، محل ساخت و ساز باید از چمن، زباله و غیره پاکسازی شود. اگر تپه ای روی زمین باشد باید آن را از بین برد و اگر سوراخی داشت پر شود. به همه این اقدامات پاکسازی سایت می گویند.

خاکبرداری و خاکبرداری فونداسیون: پس از پاکسازی آوار از محل ساخت و ساز، با خاکبرداری از خاک و حفر ترانشه، طرح سازه ای پی ساختمان را دنبال کنید.

فونداسیون: قسمت پایینی ساختمان که کل وزن سازه را به زمین حمل می کند. عمق، طول، عرض و شکل فونداسیون باید مطابق برنامه کاری مهندس مشاور برنامه ریزی شود.

مساحت ساختمان. عناصر مختلفی مانند ستون ها و تیرها باید طبق نقشه طراحی شده ایجاد شوند تا مقاومت لازم برای حمل وزنه های مرده و زنده را فراهم کنند تا به خوبی و ایمن در قسمت های مختلف سازه توزیع شوند.

راه پله: هنگام نصب پله توصیه های کارشناسان را رعایت کنید و پله ها را در جهت شمال به جنوب یا غرب به شرق و یا در مورد پله های مارپیچ در جهت عقربه های ساعت نصب کنید. با این حال، به دلیل محدودیت در طراحی ساختمان، نمی توان این توصیه ها را همیشه رعایت کرد.

دیوار محوطه و ورودی: دیوار مرکب باید قبل از شروع کارهای مهم ساختمانی ساخته شود. زیرا نقش مهمی در حفاظت از زمین های ساختمانی و مصالح ساختمانی در برابر محیط خارجی و سارقان دارند.



8. عایق حفاظت حرارتی و رطوبتی کف:

نصب سقف های مقاوم در برابر انواع آب و هوا، عایق های ضد آب و ضد باران و بام های سبز تنها برخی از مواردی است که می توانید برای کاهش دما از آنها استفاده کنید.



9. کار برق:

بعد از اتمام کار سنگ تراشی و سفت کاری می توان کارهای برقی را انجام داد.



10. طراحی و دکوراسیون:

بنا بر اساس نقشه طراحی شده توسط معمار ساخته شده است.
 

 

11. گچ کاری:

کار گچ کاری می تواند پس از اتمام کار برق و لوله کشی آغاز شود. گچ سیمان معمولاً با ضخامت 13 میلی متر و گاهی تا 2 سانتی متر نیز استفاده می شود. پس از اتمام کار خاک رس، زمان پوشاندن آن است.

گچ برای:

1. استحکام ile بیشتر

2. محافظت در برابر نفوذ آب و هوا

3. زیباسازی نمای ساختمان انجام می شود.

12. نصب اولیه:

بعد از گچ کاری دیوارهای حمام، مرحله بعدی لوله کشی ساختمان است.



13. رنگرزی و رنگرزی:

این نقشه پس از اتمام ساخت تاسیسات برقی و لوله کشی ساختمان انجام شد.



14. کفپوش و اجرای کفپوش:

پس از سیم کشی و گچ کاری دیوارهای داخلی مرحله بعدی کف سازی است. کفپوش ها بر اساس کارکرد، هزینه و نجاری انواع مختلفی دارند که از آن جمله می توان به کاشی و سرامیک، چوب، کفپوش اپوکسی و غیره اشاره کرد.



15. ساخت کابینت و یراق آلات:

انجام کارهای داخلی ساده بلافاصله پس از اولین سیم کشی و نصب اولین پوشش روی دیوارهای داخلی انجام می شود. این وظایف عبارتند از: نصب کابینت آشپزخانه و نصب قفسه در صورت لزوم.



16. اتمام کارهای هیدرولیک

پس از اتمام تخته ها، کار انجام می شود.



17. اتمام کار برق و سیم کشی قبل از شروع مرحله نهایی عکاسی



18. کار را کامل کنید:

دارنده پروانه ساختمانی پس از اتمام کار ساختمانی باید کار را در فرم مقرر به همراه نقشه اجرایی تکمیل شده جهت تکمیل به مرجع صادرکننده ارائه دهد. مقامات محلی همچنین با بررسی اسناد ارائه شده برای مطابقت با قوانین ساختمان، مالیات ساختمان را محاسبه می کنند.

پس از اتمام کارها می توانید برای آبرسانی ساختمان اقدام کنید، پس از اخذ کلیه مجوزها و گواهینامه های لازم می توانید اتصال برق موقت ساختمان را برای محل ساخت مشخص شده انجام دهید. سپس به یک اتصال دائمی تبدیل می شود



19. محوطه سازی و فضای سبز:

پس از اتمام کار معمار، نوبت به مرحله "محاطره" و نصب پارکینگ، پاسیو و پیاده رو رسید. پس از انجام این مراحل برای زیباسازی ساختمان باید سیستم آبیاری، فضای سبز، درختکاری و نورپردازی فضای باز را راه اندازی کنید. برای اطلاع از مرحله ساخت آنها می توانید به بانک اطلاعات ساختمان آجر به آجر مراجعه کنید.
 

مراجعه به ادامه مطلب: https://ajorroajor.com/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۰۲ ، ۱۸:۰۳
ترش واش


پمپ وسیله ای است که برای جابجایی مایعات استفاده می شود. با فشار دادن مایع، پمپ آنها را در جهت مورد نظر حرکت می دهد. مشخص است که مایع می تواند بدون پشتیبانی از بالا به پایین جریان یابد.

اما بردن آب به جهات دیگر مشکل است، آب بدون کمک پمپ از لوله های مجتمع ها و ساختمان های اداری و مسکونی عبور می کند و یا از رودخانه ها یا منابع آب می گذرد و یا برای آبیاری می ریزد. یا اهداف کنترل سیل، غیرممکن خواهد بود.

تولید برق، روغن و پلاستیک مورد استفاده در زندگی روزمره نیازمند انتقال سیالات تحت فشار بالا است. مارک های مختلف پمپ ها واحدها و سیستم هایی را برای انتقال سیال و فشار ایمن و کارآمد ارائه می دهند. در ادامه با سه برند پمپ آشنا می شویم.


پمپ ابر

پمپ های ابارا محصولات استاندارد هستند. ابارا طیف گسترده ای از پمپ ها را برای رفع نیازهای مختلف ارائه می دهد، مانند پمپ های آبرسانی و زهکشی آبرا برای زندگی روزمره و انواع پمپ های انتقال مایع آبرا که در کارخانه ها استفاده می شود. پمپ ابارا به ایجاد شرایط زندگی راحت و توسعه صنعتی کمک می کند.

قدرت پمپ ابارا.

پمپ ابارا با محصولات و خدمات خود راه حل های عالی را برای هر کاربرد و مناسبتی ارائه می دهد. خط تولید پمپ آبارا شامل پمپ ها و سیستم هایی برای مصارف تجاری عمومی می باشد.

پمپ های سطحی

پمپ های شناور EBARA برای طیف وسیعی از کاربردها از جمله آب تمیز، آب صنعتی، فاضلاب و مایعات خاص مناسب هستند.



پمپ روکار ابارا سری CB

ویژگی ها و مزایا

سطح بالایی از عملکرد در یک طراحی پیشرفته
 

بازدهی بالا

کاهش هزینه های عملیاتی

طراحی پمپ کوچکتر با نیاز به توان کمتری همراه است

عملکرد تعویض بهتر

・ NPSH-R کم در حین اعمال سرعت بالا

・حتی اگر با پمپ Ebara زیاد حرکت می کنید، حتما بلند کنید

・ کاهش کاویتاسیون در پمپ Ebara

پمپ شناور

طیف گسترده ای از پمپ های EBARA برای آب های تمیز (چاه های عمیق، تامین آب، استفاده از آب) و فاضلاب (آب باران، فاضلاب و غیره) مناسب است.



واحدهای پمپ تقویت کننده

واحدهای تقویت کننده پمپ ابارا از آب اصلی یا مخازن آب تحت فشار برای تامین آب استفاده می کنند. میزان آب عرضه شده را می توان با توجه به میزان مصرف آب کنترل کرد.



کشت لوله

سیستم های مرتبط با انرژی، سیستم های تامین آب و فاضلاب، سیستم های زهکشی رودخانه ها، سیستم های آبیاری و غیره به پمپ های با راندمان بالا با عملکرد پایدار در مدت زمان طولانی نیاز دارند. EBARA این نوع پمپ را در سراسر جهان عرضه می کند.


پمپ بلوط

برای بیش از 40 سال، فناوری آب DAB، از جمله پمپ های DAB، یک بازیگر کلیدی در فناوری و مدیریت با ارزش ترین منبع ما، آب بوده است. پمپ‌های DAB راه‌حل‌های تکنولوژیکی را ارائه می‌کنند که قابل اعتماد و کارآمد هستند و مصرف انرژی را در خدمات ساختمان‌های مسکونی، تجاری، کشاورزی و آبیاری بهینه می‌کنند. برای نصب این محصول از تجهیزاتی مانند بی متال هیوندای استفاده شده است.



تعمیر و نگهداری آینده با بالای پمپ

Pump Dub مردم را در مرکز همه اقدامات، استراتژی ها و برنامه های توسعه قرار می دهد. Pump Dub معتقد است که حفاظت از محیط زیست امکان پذیر است. نه تنها از طریق محصولات سازگار با محیط زیست، بلکه مهمتر از همه: با تشکر از مسئولین.

به همین دلیل است که PumpDub تلاش می کند تا محصولات ارزان قیمت ارائه کند، روی پروژه هایی با اثرات زیست محیطی کم کار کند، شرکا و تامین کنندگان را انتخاب کند و سیاست های سبز را برای تبلیغ همه کسانی که در PumpDub کار می کنند، اجرا کند.

شرکت پمپ دوب با راه اندازی فعالیت های روزانه فوق العاده در جهت کاهش ضایعات و احترام به محیط زیست همواره در داخل و خارج مجموعه هیجان انگیز است. این فقط در مورد عملکرد یا ویژگی های فنی صحبت نمی کند یا حتی می گوید که دوبله بهتر از رقبا است. شرکت سینک پمپ واقعا باید با مردم شروع کند. از طرف کاربران و اگر چیزی به آنها بدهد که بتواند زندگی آنها را ساده یا بهبود بخشد، خوشحال می شوند که ما را دنبال کنند.



پمپ سلامت

پمپ لئو LEO یک ارائه دهنده راه حل پمپ و سیستم یک توقف است. از سال 1995، شرکت پمپ لئو یک ارائه دهنده راه حل های حرفه ای پمپ و فرآیند است که در تحقیق و توسعه، تولید، بازاریابی، فروش و خدمات طیف کاملی از پمپ ها، سیستم ها و ماشین آلات فعالیت می کند.

Leo دارای خط گسترده ای از پمپ ها، سیستم ها و لوازم جانبی Leo است که به بیش از 500,000,000 کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. لئو پمپ های لئو و راه حل های سیستم یک مرحله ای را برای همه برنامه ها در بیش از 150 کشور و منطقه ارائه می دهد. از سال 1995، LEO از یک متخصص محلی به یک شرکت ملی با فناوری پیشرفته پمپ LEO و سیستم های جدید برای کاربردهای مختلف تبدیل شده است: خانه و محیط زیست، تجارت، کشاورزی و آبیاری، شهری، صنعتی، پمپاژ خورشیدی، استخرهای شنا، کشاورزی، راه حل های OEM. و...

Leo Pump بیش از یک تولید کننده پمپ با پنج پایگاه تولید در سراسر جهان است، بلکه یک مرکز فنی ملی دارای گواهی دولتی و یک ایستگاه کار ملی پسا دکتری است. اصرار بر مشتری، بازار و نوآوری مستمر، لئو پمپ را به یکی از تولیدکنندگان پیشرو در بهترین پمپ ها و سیستم ها تبدیل کرده است.

امروزه بیش از 15000 مرکز فروش LEO در بیش از 150 کشور و منطقه وجود دارد که به بیش از 500 مشتری خدمات ارائه می دهند. Pump Leo با توجه به ماموریت خود و نیاز مشتریان خود پمپ ها و سیستم های ایمن و با راندمان بالا را تحقیق و توسعه می دهد. بنابراین هدف اصلی کسب و کار لئو پمپ ایجاد ارزش بیشتر برای افراد است. لئو پمپ های لئو با بالاترین کیفیت، سیستم های کارآمد و خدمات به موقع را به آنها ارائه می دهد.
 

 

ادامه مقاله: https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214073-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۰۲ ، ۲۳:۵۲
ترش واش


درب ورودی یا درب لابی ساختمان جزء مهمی از نما و حفظ امنیت آن است که با گزینه های جذابی مانند درب های لوکس و درب های ضد سرقت قابل استفاده است.

هر چهار دیواری که باید محوطه را از سایر فضاهای اطراف مانند خانه ها، ادارات، زمین های بازی، اتاق ها و ... جدا کند، باید از در استفاده کنند. این درب ها علاوه بر وظیفه اصلی خود که بازکردن درب ها و خروجی ها و یا بستن این معابر است می توانند کارکردهای دیگری نیز انجام دهند. برای کاربردهایی مانند محافظت از لولا در حالت بسته، محوطه سازی و غیره، انواع دیگری از این درب ها را نشان می دهیم، پس با ما همراه باشید.


کاربرد درب ضد سرقت چیست؟

درب مورد استفاده امروزه در ساختمان ها و آپارتمان های مدرن نوعی درب ضد سرقت می باشد. از این نوع درب برای افزایش ضریب امنیت خانه در برابر سارقان استفاده می شود. در سال های اخیر با توجه به توسعه زندگی شهری و شهرنشینی و اهمیت افزایش امنیت در برابر سارقین، نیاز به استفاده از درب ها با استحکام بیشتر در بین افراد مختلف احساس شده است.

در ابتدا برای جلوگیری از ورود سارقان و افزایش امنیت خانه از درب های فلزی امنیتی و درهای تاشو در جلوی خانه استفاده می شد که خود مشکلات زیادی داشت. اما با مطرح شدن استفاده از درب های امنیتی و کیفیت و قابلیت اطمینان آنها، افراد و سازندگان مختلف به تدریج به استفاده از این نوع درب ها روی آوردند و در حال حاضر این موضوع یکی از مزیت های خانه در هنگام خرید خانه به حساب می آید. چرا که استفاده از درب های امنیتی استاندارد می تواند تا حد زیادی خیال خانواده ها را از بابت امنیت منازلشان راحت کند.



انواع درب های داخلی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه با توجه به افزایش برج ها و مجتمع های مسکونی، تعداد لابی ها در ساختمان ها و برج ها نیز افزایش یافته است. لازم است بدانید درب مورد استفاده برای لابی ساختمان درب خاصی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد.

ماهیت انتخاب درب لابی این است که شکل و جنس درب انتخابی باید با نمای بیرونی ساختمان مطابقت داشته باشد. شیشه دو یا سه جداره است که در برابر ورود مکرر بسیار مقاوم است و برای جلوگیری از عبور صدا و دما از لابی به بیرون و بالعکس بسیار مهم است. همچنین این درب ها در انواع، متریال و ظاهر متفاوتی تولید می شوند که می توان از آنها درب لابی چوبی، درب لابی فلزی، درب لابی استیل و درب لابی ضد سرقت نام برد. بیایید در مورد درب های لابی ضد سرقت با جزئیات بیشتری صحبت کنیم.


گروه درب ضد سرقت می باشد

درب های ضد سرقت یکی از انواع درب های مورد استفاده در بازار هستند که امروزه به دلیل کاربرد عملی در منازل بیش از هر زمان دیگری مورد استفاده قرار می گیرند و حفاظت بالایی را برای منزل ایجاد می کنند. .

این نوع درب ها معمولاً عایق بسیار خوبی در برابر سرما و گرما و همچنین صدا دارند و می توانید از آنها برای حفظ دمای لابی و منزل در هوای سرد و گرم استفاده کنید. این درب ها دارای 4 لولا بوده و همچنین دارای مهر و موم پلاستیکی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار می باشد.


مزیت درب لوکس چیست و در کجا استفاده می شود؟

به طور کلی کدام در را می توان درب لوکس نامید؟ در صورتی که مواد به کار رفته در تولید آن از کیفیت بالا، بادوام و ماندگاری بالایی برخوردار باشد، درب را درب لوکس می نامیم. به عنوان مثال درهایی که تماما از چوب طبیعی مانند راش، گردو، توت یا بلوط ساخته شده اند را می توان درب های لوکس دانست.

دری که با ظرافت زیادی تزئین شده باشد را نیز می توان درب لوکس دانست. درب های لوکس را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد و درب های لوکس را می توان برای اتاق ها، ورودی ها، لابی ها و موارد دیگر استفاده کرد. به عنوان مثال، درهای تزئین شده با طلا، نقره یا فلزات و سنگ های گرانبها. یا برش‌های دست‌ساز هنرمند و جلوه‌های بصری جسورانه بین درب‌های لوکس قرار گرفته‌اند که طبیعتاً قیمت بالاتری نسبت به درب‌های استاندارد موجود در بازار دارند.
 

اطلاعات بیشتر: https://baharidoor.com/product-category/lobby-door/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۰۲ ، ۱۴:۱۱
ترش واش


داکت اسپلیت اینورتر نوعی کولر گازی است که مانند سایر کولرگازی ها دارای قطعات زیادی مانند کمپرسور، سشوار، کندانسور و اواپراتور می باشد. تفاوت این نوع مدار اینورتر اسپلیت در استفاده از انواع کمپرسور می باشد.

هنگامی که اتاق به دمای مطلوب می رسد، اینورتر سرعت موتور را کاهش می دهد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود و دمای مورد نظر حفظ شود. با این تفاوت که در مبدل کانال از کمپرسور دور متغیر (اینورتر) استفاده شده است. به طور کلی داکت اسپلیت از دو مجموعه داخلی و خارجی تشکیل شده است که همانطور که گفته شد اجزای اصلی کمپرسور، خط مو، کندانسور و اپراتور می باشد. مبدل کانال جدا از نوع کمپرسور به کار رفته در آن هیچ تفاوتی با سایر سیستم های اسپلیت کانال ندارد. در این محصول از مبدل INOT استفاده شده است. برای خرید این محصول با نماینده اینورتر INOT خود تماس بگیرید.

با توجه به انواع مختلف کمپرسورها، گاز در داکت اسپلیت اینورتر با محیط سازگاری بیشتری دارد، در واقع به این نوع تجهیزات محیطی می گویند.


اینورتر کانال اسپلیت چگونه کار می کند

کانال های جداکننده استاندارد از کمپرسورهای سنگین، مصرف برق بالا استفاده می کنند. در چنین سیستمی وقتی کمپرسور روشن می شود 16 آمپر جریان از برق ساختمان می گیرد (مثلا میتسوبیشی اسپلیت داکت 24000). حالا فرض کنید دمای اتاق را روی 25 درجه تنظیم کرده اید. اسپلیت داکت پس از مدت زمان معینی کارکرد و دمای اتاق را تغییر داد، پس از رسیدن به دمای اتاق تنظیم شده، به طور خودکار کمپرسور را خاموش می کند. حال اگر به دلایلی دمای اتاق دوباره گرم یا سرد شود، کمپرسور دوباره راه اندازی می شود و با 16 آمپر به کار خود ادامه می دهد.

اما در کمپرسور اینورتر سرعت چرخش موتور متفاوت است. در این سیستم‌های اینورتر بدون کانال، کمپرسور هنگام راه‌اندازی دستگاه بلافاصله به برق ۱۶ آمپری نیاز ندارد و به تدریج با جریان کمی (مثلاً ۹ آمپر) شروع به کار می‌کند و در صورت لزوم از برق بیشتری برای تغذیه استفاده می‌کند. به همین دلیل است که اینورترهای اسپلیت کانال با نصف توان مصرفی کمپرسورهای معمولی کار خود را انجام می دهند و بر خلاف کمپرسورهای معمولی با رسیدن به دمای مطلوب خاموش نمی شوند. در عوض، هوشمندانه با مصرف جریان کم 4 آمپر به کار خود ادامه می‌دهد، بنابراین دمای اتاق زیاد تغییر نمی‌کند.



Vrf اولگامی

VRF (مخفف Variable Refrigerant Flow) یکی از پیشرفته ترین تهویه مطبوع مناسب برای ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری است که با نام VRV (مخفف Variable Refrigerant Volume) نیز شناخته می شود.

سیستم VRF از یک یونیت خارجی (واحد کندانسور متشکل از یک کمپرسور و یک کندانسور) تشکیل شده است که در محیط باز خارج از ساختمان و چندین واحد داخلی (تهویه) در داخل ساختمان و در اتاق های مختلف نصب شده است.



سیستم های VRF چگونه کار می کنند

در این سیستم Vrf مبرد مایع به دلیل چگالش در یونیت خارجی به شاخه های مختلف جدا شده و وارد یونیت داخلی شده و پس از عبور از شیر انبساط وارد کویل خنک کننده DX می شود. از طرفی هوای ورودی به یونیت داخلی سیستم Vrf (هوای اتاق) از سیم پیچ عبور کرده و پس از افت دما وارد اتاق می شود. بنابراین از سیکل های تبرید (Carnot) در سیستم های VRF استفاده می شود.

در فناوری سیستم Vrf به دلیل استفاده از کمپرسورهای دیجیتال یا کمپرسورهای اسکرول اینورتر ممکن است دبی مبرد ورودی به واحد کویل داخلی متفاوت باشد. به این ترتیب دمای هر اتاق به راحتی با تغییر دبی مبرد قابل کنترل است. واحد داخلی یک سیستم VRF شبیه فن کویل است. با این تفاوت که به جای آب، مبرد داخل لوله سیم پیچ جریان دارد.



یخچال و پیچ گوشتی

کولر گازی و کولر گازی سوئدی دسته ای از کولرگازی تراکمی هستند که بر اساس نوع کمپرسور استفاده شده در آنها نامگذاری شده اند. یکی از عوامل طبقه بندی کولرگازی ها نوع کمپرسور انتخابی طراح و سازنده می باشد.

کمپرسور عنصری است که اختلاف فشار ایجاد می کند. (توسط فشرده سازی) و باعث گردش مبرد در چرخه مبرد تراکمی بخار می شود. بنابراین وجود تجهیزات تبرید کمپرسوری و همچنین انواع یخچال های کمپرسوری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و همواره مورد توجه قرار می گیرد.



انواع فشرده سازی و خنک کننده به شرح زیر است

روتاری ها

یک رول

زیردست

پیچ

سانتریفیوژ

در این میان می توان گفت کمپرسورهای اسکرول و اسکرو در سال های اخیر به پرمصرف ترین کمپرسورها در تبرید کمپرسوری تبدیل شده اند. در محدوده معینی از ظرفیت خنک کننده (معمولا بین 70 تا 840 کیلو وات) هر دو کمپرسور را می توان در ساخت واحدهای تبرید مانند چیلرهای مارپیچی و چیلرهای پیچی استفاده کرد.



تبرید

موتورهای اسکرول اغلب در کمپرسورهای تهویه مطبوع (5-100 کیلو وات در هر کمپرسور) به ویژه در کاربردهای تبرید استفاده می شوند. دو سوپاپ فشار مبرد را افزایش می دهند. معمولا یکی گیر می کند و دیگری دایره ای می چرخد ​​و تغییر نمی کند. بنابراین پس از دمیده شدن هوای گرم شده به دایره ساکن، هوا در اثر چرخش دایره بین دو دایره کانالیزه شده و در نهایت تحت فشار از مرکز دایره ساکن خارج می شود.


پیچ خنک

کمپرسورهای اسکرو اغلب برای توان بالا (70 تا 1070 کیلووات در هر کمپرسور) و همچنین تبرید در تهویه مطبوع صنعتی و چیلرهای اسکرو استفاده می شوند. این کمپرسورها از دو پیچ برای فشرده سازی گاز مبرد استفاده می کنند. به طوری که همزمان سیم پیچ گاز ورودی در فضای بین دو حلقه محبوس شده و در امتداد آنها می چرخد. سپس پس از افزایش فشار، در خروجی سنسور تخلیه می شود.


اخرین حرف

انتخاب تجهیزات تهویه مطبوع مناسب برای خانه و صنعت می تواند دشوار باشد. شرکت توسعه تدبیر و ماندش تدریف با برند TTM و وب سایت ttmenterprise.com دارای سالها تجربه در زمینه ساخت و واردات تجهیزات تهویه مطبوع می باشد. با توجه به نیاز مشتریان در بازار ایران، این شرکت همواره سعی می کند دستگاه هایی را با کاربری بالا در اختیار بازار قرار دهد.
 

مراجعه به سایت:  https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-64/290793-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B2

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۰۲ ، ۱۶:۰۳
ترش واش

کمپ نوروز چیست؟

در ابتدا ممکن است برخی فکر کنند که اردوی نوروزی چیست یا ممکن است فکر کنید اردوی سرگرم کننده ای است که در عید نوروز اتفاق می افتد اما نام کامل این دوره اردوی آموزشی نوروزی است و خاص است. داوطلبان آزمون سراسری چون در ایام نوروز که جایی برای درس خواندن در خانه نیست می توانند خوب درس بخوانند و در محیط پیشرفت کنند.


اردوی آموزشی نوروزی کجا برگزار می شود؟

اردوهای تحصیلی نوروزی اغلب در دانشگاه ها یا خوابگاه های دانشجویی برگزار می شود و به همین دلیل به پانسیون های عیدانه یا پانسیون های نوروزی نیز معروف هستند. در تهران این مراسم هر ساله در دانشگاه‌های خواج نصیر و تهران و هر چند سال یک‌بار در دانشگاه‌های امیرکبیر و شریف برگزار می‌شود.



در این مکان های تعطیلات چه می گذرد؟

در این دوره‌های آموزشی که اغلب توسط بهترین مراکز آزمون در تهران برگزار می‌شود، هر داوطلب وقت دارد به تنهایی درس بخواند، در برخی از دوره‌ها داوطلبان دارای یک صندلی امتحانی (تک) هستند، در حالی که در برخی دیگر افراد زیادی در یک آزمون بزرگ درس می‌خوانند. جدول. . ، اما در اردوی زیبای نوروزی همه داوطلبان دارای میز و صندلی مطالعه بزرگ و زیبا هستند و از ساعت 7 صبح تا 21 در دانشگاه درس می خوانند و خدمات مشاوره ای و آموزشی فراوانی تدارک دیده شده است.


چه خدمات مشاوره ای در کمپ نوروزی وجود دارد؟

در کمپ نوروزی داوطلبان یک مشاور شخصی دارند که قبل از شروع اردو برای هر داوطلب برنامه شخصی ترتیب می دهد و در ایام عید در کنار داوطلبان می مانند تا بتوانند به خوبی درس بخوانند و روش های مطالعه خود را بهبود بخشند تا بتوانند. در نهایت در 3 ماه گذشته با استفاده از بهترین روش ها، خلاصه خوبی از مطالعات خود داشته باشید.

همچنین دبیران کنکور در کنار دانش آموزان در این اردوها حضور دارند و با انجام جمع بندی و اصلاح مشکلات درسی به نیازهای آموزشی آنان پاسخ می دهند.

حضور روانشناس و مشاور انگیزشی از دیگر ویژگی های این اردوها می باشد.



آیا در این کمپ ها داوطلب می پذیرید؟

در بسیاری از کمپ های نوروزی خدمات غذایی متشکل از عالی ترین صبحانه، میان وعده، نهار و شام که از بهترین رستوران های تهران تهیه شده و زیر نظر متخصصان تغذیه برای تغذیه صحیح و با کیفیت داوطلبان سرو می شود وجود دارد. انرژی مورد نیاز برای مطالعه در دوران روان رنجوری



بهترین اردوهای نوروزی در بین برگزارکنندگان اردوهای نوروزی کدامند؟

اگر به خدمات کمپ های ناوریز نگاه کنید، اکثر مجموعه ها از نظر خدمات تقریباً برابر هستند و در ایام نوروز حدود 1.5 تا 3 میلیون هزینه دارند، اما باید در این بین جستجو کنیم. برای داوطلبان، مجموعه ای که بهترین و منظم رویدادها را ارائه می دهد، باید در آزمون ورودی شرکت کند، زیرا ما هزینه می کنیم و اگر زمان نوریز در مجموعه ای غیرمتشکل تلف شود، به هیچ وجه نمی توانیم آن زمان گرانبها و حساس را برگردانیم.

این اردو طولانی ترین اردوی نوروزی است یعنی 13 روز و حتی قبل از عید شروع می شود و از این زمان آشفته می توان به خوبی استفاده کرد.

همه روزه از ساعت 7 صبح الی 22 مشاوران برتر تهرانی و بیش از 50 مدرس برتر کنکور در این اردو حضور دارند و مهمتر از همه این است که داوطلب می تواند به صورت انتخابی از خدمات استفاده کند و بر اساس خدماتی که دریافت می کند پرداخت کند. .

در نهایت داوطلبان را با دسته بندی های اردوی نوروزی آشنا کردیم و سعی کردیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.
 

مشاهده متن کامل: https://pourdastmalchi.net/services/conclusion/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۰۲ ، ۱۴:۵۹
ترش واش

ارزان ترین فروشگاه قطعات خودرو کدام است؟

از گذشته تا به امروز، افراد زیادی به دنبال بهترین و ارزان ترین قطعات خودرو هستند و می خواهند بهترین ها را برای خودروی خود تهیه کنند. می دانیم که انواع زیادی در بازار قطعات خودرو ایران وجود دارد و برای یافتن بهترین محصولات باید زمان زیادی را صرف کرد و این کار قطعا خسته کننده است. امروزه خرید آنلاین قطعات خودرو روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. حرفه ای ترین و ارزان ترین فروشگاه لوازم خودرو برای شما کدام است؟

انتخاب و خرید قطعات خودرو از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی و البته با قیمتی مقرون به صرفه تر از بازار قطعات خودرو می تواند کمک زیادی به شما در سفر تعمیر خودرو کند و همچنین هزینه کمتری برای تعمیر خودروی خود داشته باشید. . بازار اپن یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبری است که کلیه محصولات لوازم یدکی خودرو را با قیمت و کیفیت مناسب ارائه می دهد.

فروش انواع قطعات خودرو از جمله سیم شمع یدکی پژو مارک جنرال، گردگیر یدکی پراید مارک جنرال، سر محور یدکی پژو مارک جنرال، بوش پژو مارک جنرال، لاستیک زیر cng یدکی پراید مارک جنرال و بسیاری محصولات دیگر. . تمامی محصولات ما در قالب پکیج های باکیفیت با قیمت های مناسب نسبت به بازار لوازم یدکی به شما عزیزان عرضه می گردد.

بنابراین برای خرید این سویه ها می توانید مطمئن باشید که بازار آزاد یکی از طرفداران ما خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد قطعات خودرو با ما در وب سایت بازار آزاد همراه باشید.



فروشگاه بازار آزاد بهترین گزینه برای خرید قطعات خودرو است

بازار باز سایت فروش قطعات خودرو، کمک به تعمیرات خودرو و پرداخت هزینه قطعات خودرو به راحتی و بدون نگرانی است.

همانطور که می دانیم استفاده از قطعات و قطعات نامناسب و بی کیفیت خودرو می تواند باعث شود که سایر قطعات مرتبط با مشکل مواجه شوند و هزینه بیشتری داشته باشند. به همین دلیل استفاده از قطعات یدکی با بهترین کیفیت توصیه می شود. بنابراین در صورت خرید قطعات و لوازم جانبی باکیفیت برای خودروی خود می توانید از عملکرد و عمر مفید آن مطمئن باشید و نگران آسیب دیدن سایر قطعات خودرو نباشید.

اگر قصد خرید اکسسوری های گران قیمت را دارید می توانید به فروشگاه بازار بازار مراجعه کنید. این سایت ارزان ترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو در دنیای اینترنت است که می توانید با خیالی آسوده بهترین قطعات را خریداری کرده و در اسرع وقت در اختیارتان قرار دهید.



قیمت قطعات خودرو در بازار آزاد

سایت بازار باز یکی از ارزان ترین فروشگاه های قطعات خودرو در ایران است که می توانید کالای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین با قیمتی مناسب و با کیفیت بالا سفارش دهید تا به موقع به آدرسی که وارد کرده اید تحویل داده شود. برای اطلاع از قیمت تمام شده قطعات خودرو می توانید به قسمت خودرو و قطعات سایت نمایندگی عمومی مراجعه کنید. با مقایسه قیمت این محصولات با سایر فروشگاه های اینترنتی و حتی بازار لوازم جانبی ایران می توانید خریدی مطمئن و شاد داشته باشید.

این فروشگاه اینترنتی علاوه بر فروش انواع تجهیزات ایران خودرو، بهترین قطعات و تجهیزات برند جنرال را نیز ارائه می دهد. بنابراین برای خرید وسایل مورد نیاز خود می توانید انواع آنها را بیابید و هر کدام را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.



لوازم یدکی ایران خودرو

شرکت ایران خودرو یکی از قدیمی ترین و معتبرترین تولیدکنندگان خودرو و قطعات خودرو در ایران است. می دانیم که خودروی سواری پیکان اولین محصولی است که توسط شرکت ایران خودرو طراحی و تولید شده است. این شرکت برای ساخت خودروی پیکان با شرکت Roots در انگلستان همکاری کرد و در نهایت به نتیجه مطلوب رسید.

ایران خودرو در سال 1384 با طراحی و تولید محصولات جدیدی مانند پژو 206 جعبه دار به حدی رسید که توانست بسیاری از محصولات خود را به بازارهای جهانی صادر کند. کشورهایی مانند بلاروس، آذربایجان و روسیه جزو اولین کشورهایی بودند که در آن زمان محصولات ایرانی خودرو را انتخاب و خریداری کردند. در ادامه تعدادی از خودروهای تولیدی ایران خودرو را مشاهده می کنید:

oDNH

ای رعنا

بیشتر

و مقداری لوکس

درباره دریا SE

o پژو پارس

پژو 405

پژو 508

یا پژو 2008

پژو 206

ساو پژو SD 206

پژو 207

بدون پژو i207

یا پژو i207 (در kutijom)



ارزان ترین فروشگاه قطعات خودرو

تا به حال "ارزان ترین فروشگاه قطعات خودرو کیست؟" پاسخ به سوال فروشگاه بازار باز یکی از امن ترین و ارزان ترین سایت ها در زمینه لوازم جانبی خودرو می باشد. با انتخاب و خرید محصولات از این سایت می توانید از کیفیت آن مطمئن شوید. برخی از قطعات خودرو در بازار آزاد عبارتند از:

جعبه فرمان پژو پلومرو

o سیبک مطابق صفحه 206

o لاستیک های جلو تکستار شرکت پژو

o روبروی لنت تکستار سمند

ای سرکمک نر و ماده لاستیکی

o لاستیکی تعلیق جلو-عقب cng پراید

تمامی این قطعات خودرو را می توانید به صورت آنلاین در بازار باز مانند فروشگاه قطعات خودرو ارزان خریداری کنید.



قطعات خودرو در بازار آزاد

سایت پایگاه بازار یکی از حرفه ای ترین تامین کنندگان انواع لوازم یدکی خودرو می باشد. تمامی محصولات این سایت دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشند. برای خرید لوازم یدکی خودرو در ارزان ترین فروشگاه می توانید به سایت بازار آزاد مراجعه کنید.
 

مشاده منبع:  https://bazaar-baz.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%db%8c%d8%af%da%a9%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88/page/2

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۰۲ ، ۱۴:۴۴
ترش واش


پرینتر لیزری کانن و پرینتر جوهرافشان کانن را می توان یکی از پرکاربردترین و پرکاربردترین چاپگرها در بین برندهای موجود در بازار دانست. کیفیت و قدرت تجهیزات کانن باعث محبوبیت بیشتر این محصول در محیط های خانگی، اداری و تجاری شده است. اگر شما نیز از این چاپگرها استفاده می کنید یا به تازگی چاپگر Canon خریداری کرده اید، باید نحوه نصب درایور چاپگر Canon را یاد بگیرید.

نصب و پیکربندی چاپگرها با گذشت زمان آسان تر شده است. با این حال استفاده از آنها در سیستم عامل های مختلف همچنان می تواند مشکلاتی را برای کاربران این محصولات ایجاد کند. در مقاله زیر دستورالعمل هایی در مورد نحوه نصب درایور چاپگر Canon در ویندوز 7 و 10 با و بدون سی دی ارائه شده است.



نصب درایور چاپگر کانن در ویندوز 7 از روی سی دی

اگر سیستم عامل شما ویندوز 7 است و قصد نصب چاپگر کانن را دارید، می توانید از سی دی همراه چاپگر استفاده کنید. در این بخش مراحل نصب چاپگر Canon با استفاده از CD و افزودن چاپگر به سیستم را مورد بحث قرار دادیم:

سی دی درایور چاپگر را در درایو DVD-ROM رایانه خود قرار دهید. سیستم شما باید آن را شناسایی کرده و به طور خودکار درایورهای چاپگر را راه اندازی کند. منتظر بمانید تا مراحل نصب شروع شود. اگر اتفاقی نیفتاد، روی نماد «رایانه من»، درایو CD-ROM و پوشه [PCL] یا [UFRII] -> [uk_eng] کلیک کنید. سپس روی [Setup.exe] دوبار ضربه بزنید تا فرآیند نصب شروع شود. عملیات نصب شروع می شود و درایورهای مورد نیاز به صورت خودکار بر روی سیستم شما نصب می شوند.



اگر عملیات اتوران کار نمی کند، برای افزودن چاپگر Canon خود به دستگاه های رایانه شخصی و نصب درایورها در ویندوز 7، مراحل زیر را دنبال کنید:

1- در منوی Start گزینه Devices and Printers را انتخاب کنید.

2- در سمت چپ و بالای پنجره باز شده روی «افزودن چاپگر» کلیک کنید.

اضافه کردن چاپگر به ویندوز 7

3- اگر قصد اتصال به شبکه را ندارید، گزینه «افزودن چاپگر محلی» را انتخاب کنید. با این حال، اگر می خواهید چاپگر خود را به صورت بی سیم یا از طریق بلوتوث به رایانه خود متصل کنید، روی افزودن شبکه، بی سیم یا چاپگر بلوتوث کلیک کنید. در اینجا گزینه اول را انتخاب می کنیم.

افزودن یک چاپگر محلی

4- در این مرحله پنجره انتخاب پورت چاپگر باز می شود. پورت چاپگر اتصالی است که به رایانه امکان تبادل اطلاعات با چاپگر را می دهد. تنظیمات پیش فرض را در این صفحه بگذارید و روی دکمه Next کلیک کنید.

5- در این مرحله پنجره "Install the printer driver" ظاهر می شود. در اکثر سیستم عامل ها، درایورهای مختلفی وجود دارد. اما اگر نتوانستید چاپگر مورد نظر را پیدا کنید و درایورهای داخلی فعلی برای شما کار نمی کنند، باید به دو گزینه "Windows Update" و "Have Disk" بروید. اگر سی دی مناسب چاپگر را دارید، از گزینه "Have Disk" استفاده کنید و آدرس درایورهای نصب شده را وارد کنید. اگر به هر دلیلی نتوانستید درایور را پیدا کنید، روی گزینه "Windows Update" کلیک کنید.

نصب درایور چاپگر در ویندوز 7

6- به صورت پیش فرض و بدون تغییر به پنجره بعدی بروید. کادر "Enter Printer Name" ظاهر می شود. نام مورد نظر را وارد کرده و روی "بعدی" کلیک کنید. چاپگر پس از نصب با این نام ظاهر می شود.

7- پس از نصب، با باز شدن پنجره ای به نام Printer Sharing از شما سوال می شود که آیا می خواهید چاپگر Canon خود را به اشتراک بگذارید.

اگر تیک "Don't share this printer" را بزنید به این معنی است که نمی خواهید دستگاه خود را به اشتراک بگذارید. اما اگر گزینه "به دیگران اجازه دهید این چاپگر را در شبکه خود پیدا و استفاده کنند" را فعال کنید، کادرهای پایینی "نام اشتراک" فعال خواهد شد. افراد دیگر برای پیدا کردن شما، باید در مورد نام فکر کنید. البته می توانید از نام دستگاه پیشنهادی نیز استفاده کنید. این نام برای سایر کاربران شبکه قابل مشاهده خواهد بود.

در نهایت روی «Next» کلیک کنید.

یک چاپگر را در ویندوز 7 به اشتراک بگذارید

8- در مرحله آخر نصب موفق اعلام خواهد شد. می‌توانید چاپگر Canon خود را با کلیک کردن روی «چاپ یک صفحه آزمایشی» آزمایش کنید. همچنین می توانید چاپگر را در پوشه "درایورها و چاپگرها" مشاهده کنید.



یک صفحه آزمایشی چاپ کنید

نصب درایور چاپگر کانن روی ویندوز 10 با سی دی

پس از همان مراحلی که برای نصب چاپگر در ویندوز 7 استفاده کردیم، با ویندوز 10 نیز کار می کنیم. سی دی را در دستگاه قرار می دهیم تا درایورها به طور خودکار نصب شوند. با این حال، به دلیل تفاوت بین ویندوز 10 و ویندوز 7، برای افزودن چاپگر به ویندوز 10 مراحل زیر را دنبال کنید:

1- از منوی «شروع» گزینه «تنظیمات» را انتخاب کرده و وارد «دستگاه ها» شوید.

2- برای جستجوی چاپگر مورد نظر روی دکمه «افزودن چاپگر یا اسکنر» کلیک کنید.

یک چاپگر یا اسکنر در ویندوز 10 اضافه کنید

3- هنگامی که چاپگر مورد نظر خود را پیدا کردید، روی گزینه «افزودن دستگاه» کلیک کنید.

اضافه کردن چاپگر در ویندوز 10

4- اگر دستگاهی پیدا نشد، متن "چاپگر مورد نظر من ثبت نشده است" ظاهر می شود. برای نصب دستی چاپگر Canon مورد نظر کلیک کنید.

هیچ چاپگری در لیست وجود ندارد

5- صفحه «یافتن چاپگر با گزینه های دیگر» را مشاهده می کنید.

اولین گزینه نصب درایور برای مدل های بسیار قدیمی است. باید از پشتیبانی سازنده کمک بگیرید.

گزینه دیگر جستجوی چاپگرها با نام آنهاست.

در گزینه سوم برای افزودن چاپگر به IP آن نیاز داریم.

اگر می خواهید چاپگر خود را از طریق شبکه "بی سیم" و "بلوتوث" اضافه کنید، این گزینه را علامت بزنید.

اگر می خواهید چاپگر خود را به صورت "محلی" روی رایانه نصب کنید، آخرین گزینه "افزودن چاپگر محلی" باید انتخاب شود.

یک چاپگر در ویندوز 10 پیدا کنید.

برای ادامه بر روی بعدی کلیک کنید. بقیه مراحل دقیقاً مشابه مراحلی است که در ویندوز 7 توضیح دادیم. برای یافتن چاپگر در Devices مراحل مشابه را دنبال کنید.



نصب درایور چاپگر کانن در ویندوز 7 و 10 بدون سی دی

اگر به هر دلیلی سی دی راه اندازی چاپگر کانن ندارید و چاپگر شما به صورت خودکار نصب نمی شود، می توانید با مراجعه به وب سایت پشتیبانی کانن به راحتی درایور چاپگر مورد نظر را مطابق با سیستم عامل کامپیوتر خود دانلود کنید.

1- به وب سایت Canon Support بروید. در کادر جستجو، پس از وارد کردن چاپگر خود، به «درایورها و دانلودها» بروید.

2- در قسمت "Operating System Selection" سیستم عامل های مناسب ویندوز 7 و 10 را برای کامپیوتر خود انتخاب و دانلود کنید.

3- روی فایل دانلود شده دوبار کلیک کنید تا از حالت فشرده خارج شده و مراحل نصب شروع شود.

4- فایل "wizard" درایورهای چاپگر را روی کامپیوتر شما نصب می کند. بر روی گزینه “Next” کلیک کنید.

انتخاب چاپگر Canon برای نصب

5- حال دو گزینه «انتخاب دستگاه» و «انتخاب درایور» ظاهر می شود. در این مرحله «دستگاه» و «درایور» مورد نظر خود را انتخاب کنید.

درایور چاپگر Canon را انتخاب کنید

6- در این مرحله پنجره "Confirm configuration" را مشاهده خواهید کرد. روی گزینه "شروع" در پایین پنجره کلیک کنید.

در حال تأیید تنظیمات نصب درایور چاپگر Canon

7- با زدن دکمه "شروع" نصب درایورها شروع می شود.

8- در این مرحله می توانید چاپگر مورد نظر خود را به عنوان چاپگر پیش فرض انتخاب کنید.

چاپگر پیش فرض را تنظیم کنید

9- در نهایت با نوشتن تست صفحه از کارکرد پرینتر خود مطمئن شوید و از برنامه خارج شوید.



آخرین کلمه

امیدواریم دستورالعمل نصب درایور چاپگر Canon ارائه شده در این مقاله به شما کمک کند تا به راحتی این چاپگرها را در سیستم خود نصب کنید و از کار با آنها لذت ببرید. اگر قصد خرید پرینتر کانن را دارید یا می خواهید از قیمت پرینترهای کانن مطلع شوید، لطفا از فروشگاه ما در لینک زیر دیدن کنید. برای انتخاب با کیفیت ترین و کاربردی ترین پرینترهای موجود در بازار می توانید از تجربیات همکاران ما استفاده کنید.
مقاله کامل: آوا فرهنگ آریا

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۰۲ ، ۱۱:۵۶
ترش واش

متن آهنگ گاهی بخند بذار یادم نره دوسم داری محمد علیزاده

 

تعطیلیای آخر هر هفته رو کنارتم ولی تموم هفته رو خراب و بی قرارتم
همش روزارو میشمرم که وقت دیدنت بشه دلی که عاشق تو شد هرچی ببینه حقشه
گاهی بخند بذار یادم نره دوسم داری مث اون روزا آرامشم با تو تکمیله
دوست دارم مگه نمیدونی تو واسه من هنوزم همونی
دنیای من بی تو تعطیله
نمیدونی همش دارم یواشکی میبینمت یه وقت نترسی اینجوری که دزدکی میبینمت
یه جوری عاشقت شدم که خیلی غیر عادیه همین که میخندی برام از سرمم زیادیه

 

https://musicdel.ir/single-tracks/164844/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۰۲ ، ۱۱:۱۱
ترش واش