خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

متن آهنگ علی لهراسبی چی فکر میکردم چیشد

نگو این حرف آخرته

رفیق نیمه راهم نشو نکن واقعا حیفه

من با تو پرواز میکنه قلبم

بی تو میشه بال من نصفه

کی میشه واسه من مثلت

چی فکر میکردم چیشد

اون چشمای خوشگلت برام همش از عشق میگفت

ورق برگشت عوض شدی تو سر حرفای بیخود

نذار یه روز بگم دیر شد

بی معرفت کی بعد من دلش میره با یه نگات

میزنه چنگ میبره جنگ دل منو خاطره هاتMusicdel | موزیکدل

یادت نره تا همیشه این دیوونه عاشقت بود

دیدم داری میری چشامو بستم

یه موقع هایی بهتره نبینی اصلا

آخه میدونی عادت ندارم که قبل خدافظی نگیری دستم

دلم لک زده برا اون خنده قدیمیا

دلم تنگ شده سریع بیا

آره عشقمو یه رفیق صمیمی باش

هنوز برام عزیزیا

بی معرفت کی بعد من دلش میره با یه نگات

میزنه چنگ میبره جنگ دل منو خاطره هات

یادت نره تا همیشه این دیوونه عاشقت بود

 آهنگ جدید علی لهراسبی به نام «چی فکر میکردم چیشد»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۲۵
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی