خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

آیا لیزر کاندلا ضرر دارد؟

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶ ق.ظ


درد لیزر کاندلا؟ لیزر موهای زائد در سال های اخیر محبوبیت زیادی به دست آورده است زیرا افراد بیشتری دریافتند که این درمان واقعاً مؤثر، مقرون به صرفه و موفق است. لیزر موهای زائد یک گزینه محبوب برای صورت و بدن است و بسیاری از مردان و زنان به دنبال درمان های رفع موهای زائد هستند. با این حال، با چنین محبوبیتی، سوالات زیادی وجود دارد، لیزر Candela چقدر دردناک است، درد دارد.

لیزر موهای زائد چه حسی دارد؟

برای مدیریت درد الکس کندلا بهتر است در مورد درد لیزر موهای زائد صحبت کنید. لیزر موهای زائد فرآیند از بین بردن موهای زائد با قرار گرفتن در معرض پالس های نور لیزر است که فولیکول مو را از بین می برد. این فناوری حدود 20 سال آزمایشی بود تا اینکه در اواسط دهه 1990 به صورت تجاری در دسترس قرار گرفت.

مانند تقریباً تمام فناوری‌ها، لیزر موهای زائد از زمانی که برای اولین بار در دهه 1990 به صورت تجاری در دسترس قرار گرفت، مسیر طولانی را طی کرده است. سیستم‌های موجود امروزه بسیار ایمن‌تر از سیستم‌های قبلی خود هستند و عموماً دردناک‌تر، سریع‌تر و مؤثرتر هستند.

انواع سیستم لیزر موهای زائد

در حال حاضر 2 نوع اصلی لیزر موهای زائد وجود دارد. به‌طور سنتی، سیستم‌هایی مانند Candela، Magma و Cynosure از «نکات» استفاده می‌کنند که در آن انرژی لیزر به یک‌باره به یک منطقه کوچک اعمال می‌شود و سپس یک یا دو سانتی‌متر حرکت می‌کند و این فرآیند را تا زمانی که کل ناحیه درمان پوشانده شود تکرار می‌کند. کاملا دردناک

از آنجایی که انرژی لیزر به طور همزمان به پوست فرستاده می شود، برای جلوگیری از سوختگی و تسکین درد درمان از روش سردی مانند اسپری سرد یا اسپری کرایوژنیک استفاده می شود. برخی از کلینیک ها قبل از درمان کرم های موضعی ارائه می دهند. این کرم‌ها باید با احتیاط استفاده شوند، زیرا لیزر موهای زائد به دلایلی دردناک است و کرم‌های موضعی می‌توانند شما را از آسیب دیدگی پوستتان در اثر لیزر دور نگه دارند که می‌تواند بسوزد یا پوسته پوسته شود.

سیستم دیگری که می تواند درد را کاهش دهد، سیستم یخ سوپرانو است. سیستم های Soprano Ice و Soprano Ice Platinum متفاوت عمل می کنند، به طوری که لیزر با پالس های کم شدت 10 بار در ثانیه روشن و خاموش می شود، در حالی که سر دستگاه در سراسر ناحیه بدن به جلو و عقب حرکت می کند. این اجازه می دهد تا انرژی لیزر به جای ارائه تمام انرژی در یک پالس مانند سیستم های لیزری معمولی، به تدریج ایجاد شود. از طریق این سیستم، تنها احساس ایجاد شده، گرمای ملایم ناحیه تحت درمان است.

آیا لیزر شمع مضر است؟

هیچ پاسخی برای همه وجود ندارد زیرا میزان درد لیزر کاندلا به ناحیه تحت درمان، کاربران فناوری لیزر و آستانه درد شخصی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، لیزر موهای زائد در پاهای خانم ها بدون درد نیست، بلکه قابل تحمل است. در بیشتر موارد، معمولا بیشتر از نیشگون گرفتن، سوهان کشیدن و به خصوص اپیلاسیون درد دارد. لیزر موهای زائد احساسی به عنوان کشیدن یک نوار الاستیک روی پوست تعریف می شود. چیزی که اکثر مردم می توانند آن را تحمل کنند. قسمت های مختلف بدن نسبت به سایرین دردناک تر خواهند بود. مثلا زیر بغل بیشتر از ساق پا درد می کند. همچنین میزان درد به ضخامت پوست ناحیه تحت درمان بستگی دارد. لیزر برای خانم‌هایی که پوستشان حساس‌تر است دردناک‌تر است.

روش لیزر موهای زائد با شمع

در مورد لیزر کاندلا اسکندریت و لیزر موهای زائد جای نگرانی نیست، روند چنین درمانی به شرح زیر است.

نواحی موهای ناخواسته تراشیده و تمیز می‌شوند و یک ماده بی‌حس کننده روی آن ناحیه اعمال می‌شود تا عمل تا حد امکان قابل تحمل باشد.

سپس پرتوهای نور بسیار متمرکز فعال می شوند که رنگدانه های واقع در فولیکول های مو را جذب می کنند. سپس به فولیکول های اطراف آسیب می رساند. هنگامی که لیزر فعال می شود، یک احساس سوزن سوزن شدن اولیه را احساس خواهید کرد که نشان دهنده شروع فرآیند است، با این روش نوع متفاوتی از بی حسی در هر مرحله احساس می شود.

با انجام این کار، تکنسینی که این روش را انجام می‌دهد، یک بی‌حس کننده موضعی دیگر را نیز بر روی ناحیه تحت درمان اعمال می‌کند که حس را به حداقل می‌رساند. با این حال، اکثر افراد به این بیهوشی نیاز ندارند. این به سادگی برای این است که این جلسه تا حد امکان برای شما راحت باشد.

تحمل درد و میزان درد شما

هر کس متفاوت است و می تواند درد را متفاوت تحمل کند. زنان بهتر از مردان درد را تحمل می کنند. با لیزر موهای زائد، برخی از افراد متوجه چیزی نمی شوند، در حالی که برخی دیگر با هر لیزر درد زیادی را تجربه می کنند.

بی حسی موضعی برای تسکین درد

برای لیزر کاندلا، اغلب از بی حسی موضعی برای کاهش درد و ناراحتی در طول درمان استفاده می شود. بسیاری از کلینیک های لیزر و سالن های زیبایی قبل از شروع جلسه لیزر، ژل یا کرم بی حس کننده را روی ناحیه تحت درمان قرار می دهند. این دستگاه ها معمولا حاوی موادی مانند لیدوکائین یا پریلوکائین هستند که باعث بی حسی موضعی ناحیه تحت درمان می شوند.

استفاده از بی حسی موضعی می تواند به کاهش درد و بهبود تحمل در طول جلسات لیزر کاندلا کمک کند. در صورت احساس ناراحتی یا درد زیاد، بهتر است با متخصص لیزر یا پزشک مشورت کنید تا راهنمایی های لازم برای مدیریت درد و بهترین درمان را دریافت کنید.

نحوه مقابله با درد لیزر کاندلا پس از درمان

تابش لیزری که در طول درمان استفاده می شود به مدت 24 ساعت روی پوست شما می ماند و کاملا طبیعی و بی خطر است

اگر احساس ناراحتی می کنید، می توانید برای تسکین قرمزی و درد، کمپرس یخ را روی پوست خود قرار دهید.

برای جلوگیری از رشد باکتری ها، باید از هر چیزی که دمای مرکزی بدن شما را افزایش می دهد، اجتناب کنید، مانند رفتن به باشگاه، سونا یا حمام آب گرم، یا انجام یوگا.

اجتناب از نور خورشید: در طول درمان، متخصص پوست شما توصیه هایی را در مورد بهترین راه برای محافظت از پوست خشک ارائه می دهد.

همچنین، اگر اخیراً برنزه شده اید، باید قبل از شروع عمل صبر کنید تا کم رنگ شود.

همچنین باید حدود دو هفته قبل و بعد از لیزر از لایه برداری شیمیایی خودداری کنید و یک تا دو هفته بعد از آن صبر کنید.

موهای خود را شانه نکنید: ممکن است در طول این فرآیند بدون مو راحت تر باشید، بنابراین توصیه می کنیم به جای کندن، شانه کردن یا اپیلاسیون، اصلاح کنید. کندن و لایه برداری می تواند به پوست آسیب برساند و مشکلاتی را ایجاد کند که موفقیت آن با لیزر موهای زائد حاصل می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۹
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی