خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

 

یکی از سواحل زیبای ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی می باشد که همانطور که از نام آن می توانید متوجه شوید یکی از دلایل محبوبیت آن در هنگام غروب خورشید می باشد زیرا در آن زمان منظره در این ساحل بسیار دیدنی و چشم نواز می باشد و بسیاری از گردشگران سعی می کند لذت دیدن این منظره فوق العاده را با بودن و حضور پیدا کردن در این ساحل تجربه نمایند. اینجا تنها رستوران دبی است که همزمان با میل کردن انواع غذاهای دریایی میتوانید غرق تماشای ماهیهای رنگارنگ و دنیای زیر آب شوید. این ایستگاه که در سال ۲۰۱۱ میلادی افتتاح شده است، تنها ایستگاه زیرزمینی مترو این شهر بشمار میرود. مکان گردشگری مهمی در حوالی ایستگاه مترو ABU HAIL در خط سبز مترو دبی در دسترس نیست. هیچ مرکز خرید یا گردشگری یا تجاری خیلی مهمی در اطراف ایستگاه مترو JEBEL ALI در خط قرمز رنگ مترو دبی نیست. نام پیشین این ایستگاه JEBEL ALI METRO STATION بود. این موزه در ابتدا بنا بود در سال ۲۰۲۱ افتتاح شود اما با تاخیر در تاریخ ۲۲ فوریه سال ۲۰۲۲ مصادف با ۳ اسفند ۱۴۰۰ با سرمایه گذاری ۱۳۶ میلیون دلاری افتتاح شد. قیمت خرید نول کارت طلایی ۱۱۰ درهم در سال ۲۰۲۲ میلادی است که ۵۰ درهم برای کارت شخصی و ۳۰ درهم برای طراحی ویژه اخذ میشود.

در هنگام استفاده از این کارت از اینترنت پرسرعت برخوردار خواهید شد و از مزایای استفاده از اتوبوسهای درونشهری دبی نیز بهرهمند خواهید گشت. یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه آنلاین کتاب سفیا امنیت و مطمئنیت آن است. خط سبز مترو دبی همانطور که در پاراگرافهای بالا اشاره شد، بخش وسیعی از شهر را پوشش میدهد. مهمترین مکان نزدیک به ایستگاه مترو DUBAI AIRPORT FREE ZONE منطقه آزاد فرودگاه این شهر است. اما اصلا این دریاچه عشقی که از آن صحبت می کنیم، چه دارد که به آن دریاچه عشق می گویند و از آن به عنوان یک جای رومانتیک در دبی یاد می کنند؟ اکثر رستورانهای دبی داخل هتل قرار دارند اما رستوران شیک و متفاوت در داخل شهر هم کم نیستند. این نکته مهم است که هزینههای فلای بورد هم بنابر تغییر فصل متفاوت است. نکته جالب در مورد آکواریوم لاست چمبرز این است که شما فقط از پشت شیشههای آکواریوم به تماشای این حیوانات نمیپردازید بلکه اگر علاقه مند به شنا و غواصی باشید میتوانید با تجهیزات مخصوص در آب شیرجه بزنید و کنار ماهیها شنا کنید. اگر دقت کرده باشید، بر خلاف تصور مردم، دبی فقط برای افراد ثروتمند یا تاجران نیست، بلکه در هر مورد (مرکز خرید، مرکز تفریحی، هتل و…) کلی گزینه پیش روی شماست. بوتهها و درختان کم ارتفاع نه تنها به پرندگان و حشرات به عنوان منبع غذا خدمت میکنند، بلکه برای انسانها نیز ارزش زیبایی دارند، اگرچه سایهای اندک به انسانها فراهم میآورند.

اینطور که پیداست، در این مدت تنها یک کارگر سی و خردهای ساله هندی از بین رفته که گزارشات رسمی علت را خودکشی عنوان کردهاند. دبی به دلیل معماری و همچنین زندگی بیابانی که ارائه میدهد شهرت دارد بهترین راه برای کاوش و استفاده حداکثری از سفر خود به شهر شنی این است که یک یا دوشب را در بیابان ها کمپینگ کنید. نزدیکترین اماکن گردشگری نزدیک مترو BURJAMAN در خط سبز رنگ مترو دبی، مرکز خرید برجمان است که انتخاب خوبی برای خرید نسخههای محدود برخی از محصولات برندهای مطرح جهان بشمار میرود و تخفیفاتی در پایان هر فصل ارائه میکند. در کل، مجموعه های آبی پارک های دبی، نقش مهمی در گردشگری در این شهر برای جذب توریست ها ایفا می کنند و گردشگرانی که در این شهر به سفر می روند زمان مطالعه و بازدید از این پارک ها را مشتاقانه در برنامه خود قرار می دهند. و با گسترش جمعیت کره خاکی و با توجه به محدودیت زمین و آب اهمیت بهره بری از این منابع روز افزون می شود. آپارتمان های گلف گرینز فراتر از یک خانه هستند. گروههای غیر مسلمان می توانند خانه ها و عبادتهای خودشان را داشته باشند. اگر قرار است از مسیرهایی بروید که مترو ندارند، بهتر است اتوبوس را جایگزین کنید. مهمترین اماکن نزدیک ایستگاه مترو (IBN BATTUTA) در خط قرمز رنگ مترو دبی، مرکز خرید ابن بطوطه است. مرکز خرید دبی مال و بازار البهار نیز از اماکن مهم حوالی این ایستگاه مترو محسوب میشوند.

اما توجه کنید که با این کارت امکان استفاده از واگنهای وی آی پی را ندارید و اینترنت وای فای در ایستگاههای مترو دبی در اختیار شما نخواهد بود. البته کیوسک رستوران نیست اما می تواند به اندازه یک رستوران تمام عیار شما را با ذرت های مکزیکی خوشمزه، نارگیل و آناناس های تازه اش سیر کند. پناهگاه حیات وحش راس الخور که یکی از تفریحات رایگان دبی به حساب می آید، از شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 صبح الی 4 عصر باز است. این مهمانی شامل ملاقات با ستاره، سمور یک تور با راهنما در تونل و یک باغ وحش زیر آب، سوار شدن در یک قایق کف شیشهای و غذا دادن به ماهیها میشود. مهمترین مقصدهای گردشگری اطراف ایستگاه مترو GGICO را میتوان: سیتی سنتر دیره، باشگاه گلف و قایق بادبانی کریک برشمرد. مهمترین اماکن حوالی ایستگاه مترو EMIRATES TOWER واقع در خط قرمز مترو دبی را میتوان برج امارات و موزه آینده برشمرد. مهمترین مکانهای حوالی ایستگاه مترو AL RIGGA در خط قرمز رنگ مترو دبی، برج ساعت دبی و مرکز خرید الغریر است. عفراء، الحجی، “ (القلاع والحصون فی الامارات) “، مرکز الوثائق والبحوث. لذا میتوانید در ایستگاه قبلی یعنی ایستگاه مرکز مالی دبی یا FINANCIAL CENTER نیز از قطار پیاده شوید و پیاده به سمت برج خلیفه بروید و از مراکز تجاری و اداری این محوطه نیز دیدن کنید.

مهمترین اماکن حوالی ایستگاه مترو FINANCIAL CENTER واقع در خط قرمز مترو دبی، مرکز مالی بینالمللی دبی و برج خلیفه است. دقت کنید که بورس دبی یا بازار مالی دبی (DUBAI FINANCIAL MARKET) که با نام اختصاری DFM شناخته میشود و به زبان عربی به آن: سوق دبی المالی میگویند، بازار بورس اوراق بهادار امارات است. شتر شکم پر: پای این غذا به کتاب رکوردهای گینس هم باز شده و یکی از بزرگترین و پرحجمترین غذاهای دنیاست. این رستوران تاکنون دوبار عنوان بهترین رستوران غذاهای دریایی دبی را به دست آورده است. این به جاذبه های گردشگری دبی دورتر است. در نزدیکی ایستگاه مترو AL JADAF دبی، اماکن گردشگری و دیدنی وجود ندارد. بهمنظور خرید NOL GOLD میتوانید از دستگاههای ماشین خودکار تعبیه شده و غرفههای فروش کارت در کلیه ایستگاه های مترو دبی استفاده کنید. در واقع NOL SILVER امکان استفاده از کابینهای استاندارد مترو دبی را برای شما فراهم میکند و هزینه خرید این کارت نیز مثل کارت طلایی، بیست و پنج درهم است. زون ۵ مترو دبی دارای ۲۱ ایستگاه است که به شرح زیر است. پس از مشاهده فضا، نوبت بازگشت به زمین است. این کارت برای استفاده از کلیه وسایل حملونقل عمومی شهر کاربرد دارد و به شما این اختیار را میدهد که میزان مصرف و نوع استفاده از وسایل نقلیه خود را تعیین کنید. یک بخش آن به پارک آبی اختصاص دارد و بخش دیگر سرزمین عجایب است که وسایل شهربازی متنوعی را در خود جای داده است. اگر شما مخاطب گرامی، تجربه تردد با مترو دبی را داشته یا نظر و دیدگاهی درباره خدمات و قیمت بلیط و شرایط استفاده از کارت اعتباری دبی دارید، دیدگاههای ارزشمند خود را از طریق بخش نظرات در انتهای این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت به اشتراک بگذارید. مکانهای گردشگری و مهم واقع در اطراف ایستگاه ترمینال ۳ مترو دبی در خط قرمز رنگ، صرفاً فرودگاه بینالمللی دبی است.

مهمترین اماکن نزدیک ایستگاه مترو MALL OF EMIRATES در خط قرمز مترو دبی، مرکز اسکی دبی و مرکز خرید امارات است که برای عاشقان ورزشهای روی یخ، پاتوق اصلی دبیگردی محسوب میشود. مرکز خرید امارات نیز یکی از مراکز اصلی برای خرید جدیدترین محصولات برندهای مطرح پوشاک و لوازمخانگی جهان است. به دبی مال بروید و یا در یکی از بازار های سنتی دبی زندگی سنتی شرقی را از نزدیک ببینید. محصولات فوقالعاده خوب و باکیفیت در این محل برای خرید عرضه شده است که بیشتر خوراکی هستند؛ هرچند در میان آنها سنگهای قیمتی و صنایع دستی نیز به چشم میخورد.غرفه یمن: این غرفه مملو از مغازههای رنگارنگ شلوغ و غرفههای خیابانی با انواع غذاهای سنتی است. داخل غرفه، لباس و کفشهای زیادی را در قسمت صنایع دستی خواهید دید، که شما را وادار به خرید میکنند. یکی از فروشگاه های این مرکز کاونت گاردن است که در آن صنایع دستی مختلفی عرضه می شوند. میتوانید بسیاری از هنرمندان محلی را بیابید که در خانواده هایی متولد شده اند که نسل ها در صنعت بافندگی بوده اند و مهارت های صنایع دستی منحصر به فرد را در خانواده به ارمغان آورده اند. در واقع با استفاده از پنجاه و اندی ایستگاه مترو شهر دبی، قادر هستید که از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب دیار آسمانخراشهای خاورمیانه را پیموده، ترددی آسان و سریع و ارزان را برای خود و همراهان و اعضای خانواده رقم بزنید. از طریق ایستگاههای واقع در خط قرمز رنگ مترو دبی قادر هستیم که به نقاط مختلف شهر سفر کرده و از شماری از جاهای دیدنی دبی بازدید کنیم و دسترسی بسیار آسان و ارزانی را برای خود و همراهان و خانواده به ارمغان آوریم، به خصوص اگر دبی کارت داشته باشیم. بهمنظور دسترسی به بلندترین برج جهان یعنی برج خلیفه دبی که یکی از اصلیترین مقصدهای توریستی و ارتفاع گردی شهر به شمار میرود، بایستی وارد خط قرمز رنگ مترو دبی شوید و به زون ششم بروید و در ایستگاه دبی مال از قطار پیاده شوید.

لاگونا یکی از سه پارک آبی جهان است که در بین بازی هایش نوعی اسکیت آبی به نام The Wave Oz 180 Flo Ride دارد و یکی از جذابیت های این پارک آبی به شمار می آید. رستورانهای دبی آنقدر شیک و متفاوت است که بیشتر از آنکه به طعم غذا فکر کنید دوست دارید در آن محیط خاص بنشینید و آن فضا را تجربه کند و البته در این فضاهای خاص با دکورهای متفاوت سرو غذاهای خوشمزه یک تجربهی خوب را کامل می کند. اولین واکنشی که مردم به این سفر دارند این است که فکری به حال خورد و خوراکشان در این کشور بکنند که سبک آشپزی و خوراکیهای آنها در مقایسه با کشور ما، دنیایی کاملا متفاوت است. هتل های Burjuman Arjaan، Zabeel House MINI، Raviz Center Point Hotel و Park Regis Kris Kin از بهترین هتل های دبی هستند که در فاصله ی کمی از مرکز خرید برجمان قرار دارند. مسیر 30 تا 40 کیلومتری (بسته به مسیر انتخابی) از فرودگاه دبی تا مرکز خرید را می توان با یک ماشین اجارهای به طور کامل طی نمود. اگر میخواهید دست دلدار را بگیرید و سفری عاشقانه به دبی داشته باشید، حتماً سری به پل قفل عشق بزنید و محبت خود را به محبوب اثبات کنید. در ساحل الجمیره شما می توانید از بخش های تفریحی گوناگون برخوردار شوید و خود را برای دقایقی غرق دیدنی های دبی کنید.

کارت آبی BLUE CARD قابلیت شخصیسازی (PERSONALIZED) داشته و همان خدمات نول کارت نقرهای و طلایی را در اختیار مسافر قرار میدهد با دستهبندی خدماتی متفاوت و قیمتهای گوناگون مطابق با نیاز مشتری. مجبوس: شاید دیدن این غذا شما را یاد شیرین پلو یا مرصع پلوی خودمان بیاندازد اما اگر آن را امتحان کنید متوجه میشوید که طعم این غذای پرادویه با غذاهای ما خیلی متفاوت است. بهطور کلی ما در این مطلب سعی کردهایم که شما را با شرایط بازدید از دهکده جهانی دبی یا همان گلوبال ویلیج دبی آشنا کنیم، اما اگر سوال یا ابهامی دارید که در این متن به آن اشاره نشده، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در زمان کوتاهی به سوالات شما پاسخ میدهند. در این مرکز خرید می توانید اجناس مختلف را از 1200 برند جهانی مشاهده کنید. مکانهای مهمی که در اطراف ایستگاه EMIRATES در خط قرمز مترو دبی واقع شده است عبارتاند از: مرکز تجاری تفریحی دبی و فستیوال دبی. در ادامه این گفتار، به معرفی ایستگاههای هر زون در مترو دبی و مهمترین اماکن گردشگری و تفریحی و خرید و تجاری نزدیک هر یک به تفکیک خطوط قرمز رنگ و سبز رنگ مترو دوبی پرداختیم تا اطلاعات مناسبی را در اختیار کاربران مجله گردشگری سفرمارکت قرار دهیم. شهر دبی دارای جاذبه های گردشگری و توریستی بسیاری است.

با مترو گردی سفرمارکت در شهر دبی همراه باشید. مثل فرودگاه اورلی پاریس، فرودگاه دبی نیز دارای ۲ ایستگاه مترو است. اما هزینه سفر با کارت طلایی، دو برابر است چون خدمات ویژه مثل اینترنت و غیره دارید. در گذشته، وایلد وادی دارای بزرگترین سرسره آبی خارج از آمریکای شمالی بود، اما امروزه برای جای دادن سرسرههای جدید و متنوعتر، برخی از سرسرهها حذف شدهاند. از دیدنی های خیابان دیره دبی میتوان به بازار طلا، بازار ادویه، موزه زنان، خانهی پارک ساحلی الممزر، دلفیناریوم، سیتی سنتر دیره، برج ساعت دیره، اسپای YHI، پیادهروی در السیف دبی و بازی مینی گلف اشاره کرد. خط قرمز مترو دبی از منطقه راشدیه آغاز شده و پس از گذر از فرودگاه بینالمللی این شهر، منطقه دیره و بور دبی، به جبل علی ختم میشود. تاکسیهای آبی دبی قایقهای چوبی سنتی و موتوری است که بر دبی و بر دیره را از طریق خور دبی از دو مسیر مختلف به هم وصل میکنند. جهت خرید کالاهای صوتی و تصویری می توانید به خیابان الفهیدی که یک شاخه از بازار سنتی دبی است مراجعه کنید. برخی از سواری ها و وسایل نیاز به محدودیت قد و وزن دارند. میتوانید انواع و اقسام صنایعدستی، مجسمه، لامپهای تزئینی عربی، وسایل تزئینی و دیگر چیزها را از این موزه تهیه نمایید. این چرخ و فلک غول پیکر بیش از ۲۵۰ متر ارتفاع دارد و بلندترین و بزرگترین چرخ و فلک جهان است. «شانگ های» (Shang High): بازی شانگ های که ارتفاع آن به ۸۵ متر میرسد و حداکثر ۳۲ نفر را در خود جای میدهد، شما را در هوا میچرخاند و تجربهای فراموشنشدنی برایتان رقم میزند. مهمترین اماکن نزدیک به ایستگاه مترو AL NAHDA در خط سبز مترو دبی، مرکز خرید البوستان است. ایستگاه مترو ترمینال ۳ (T3) و ایستگاه مترو ترمینال ۱ (T1) ایستگاههای مترو نزدیک فرودگاه دبی است که از آنجا با هزینه کم و بهراحتی قادر خواهید بود به هر نقطهای از این شهر رؤیایی خاورمیانه عزیمت کنید و در هزینههای خود صرفهجویی نمایید.

دسترسی به اتوبوس درونشهری، ترامهای شهری و اتوبوسهای بیرون شهر از جمله خدمات نول گلد دبی برای دارنده این کارت ارزشمند است. امکانات خوبی را در اختیار دارنده کارت قرار میدهد که از آن جمله میتوان به استفاده از واگنهای اول قطار اشاره کرد. اگر در سفر به دبی دوست دارید غذاهای فرانسوی را امتحان کنید به این رستوران فرانسوی که یکی از پرطرفدارترین رستوران های دبی است حتما سر بزنید. اگر دوست دارید یک شب رویایی را در آرامش خلیج فارس بگذرانید و شامتان را روی آب نوش جان کنید، پیرشیک دقیقا همان رستورانی است که شما باید بروید. درباره این هتل میتوانید در مطلب «هر آنچه باید از هتل Raffles The Palm بدانید» بخوانید. ساحل برج العرب دبی همانطور که از نامش پیدا است، در منطقه برج العرب دبی قرار دارد. این رستوران در هتل برج العرب جمیرا قرار دارد. ریزورت بولگاری دبی (Bulgari Resort Dubai) یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره دبی است که در جزیره پالم جمیرا قرار دارد. از دیگر هتلهای لوکس در دنیا میتوان به هتل پالم کازینو که در لاس وگاس قرار گرفته اشاره کرد. اگر هم بلیط های خود را خریداری کرده اید و تنها برای رزرو هتل دبی تردید دارید؛ با یک کلیک به صفحه هتل دبی پرشین هتل بروید و بهترین هتل را رزرو کنید.

درواقع این تنها پارک آبی دبی است که در آن میتوان حالوهوای فرهنگ عربی را بیشتر دید. بعد از وارد شدن به این رستوران و روبهروشدن با مجسمه غول پیکر بودا، بیشتر احساس میکنید که وارد یک معبد بودایی شدهاید تا رستوران. مهمترین اماکن نزدیک ایستگاه مترو ENERGY در خط قرمز رنگ مترو دبی، معبد گورناناک درباره سیک و پارک المنتزه شهر است. مهمترین اماکن اطراف ایستگاه AL JAFILIYA در خط قرمز مترو دبی، دبی فریم و پارک گاردن گلو دبی (DUBAI GARDEN GLOW) این شهر به شمار میرود. برای عزیمت به منطقه آزاد تجاری دبی که یکی از مقصدهای اصلی و بسیار مهم جذب سرمایهگذاری خارجی در این شهر پر رونق امارات متحده عربی به شمار میرود، میبایست از فرودگاه بینالمللی دبی، به ایستگاههای ترمینال ۱ یا ۳ واقع در خط قرمز رنگ واقع در زون ۵ مترو دبی رفته و از آنجا به سمت ایستگاه UNION بروید. مهمترین مکان نزدیک ایستگاه مترو BANIYAS SQUARE در خط سبز رنگ مترو دبی، مرکز المنال و نایف سوک است. مهمترین مکانهای اطراف ایستگاه مترو برجمان در خط قرمز مترو دبی، مرکز خرید برجمان و مرکز خرید العطار است. مهمترین اماکن ایستگاه مترو WORLD TRADE CENTER این شهر، مرکز تجارت جهانی دبی است که دفاتر مرکزی شماری از برندهای مطرح صنعتی و تجاری و خدماتی آسیا و جهان در آنجا واقع شدهاند. اگر به شهر دبی سفر کرده باشید بدون شک نام مرکز خرید وافی دبی را بارها شنیده اید. چرخ و فلک دبی مجهز به 48 محفظه کپسولی شکل است که در مجموع 1750 بازدیدکننده را پوشش میدهد.

پارک فناوری آیا یونیورس (AYA Universe) این امکان را به ما داده است! در زیر به برخی از محبوب ترین غرفه های این مجموعه اشاره می کنیم. اگر قصد اقامت در این هتل را هم ندارید، میتوانید با پرداخت مبلغی حدود 25 دلار وارد این برج بی نظیر شوید، از آن دیدن کنید و شهر زیبای دبی را از زاویهی دیگر ببینید. دبی، شهر ساحلی و تفریحی امارات متحده عربی با سواحل زیبای خود و امکانات رفاهی و تفریحی ویژه، میزبان گردشگران بسیاری است. مهمترین اماکن نزدیک به ایستگاه مترو AL RAS در خط سبز مترو دبی، بازار ادویه دبی و خانه تاریخی شیخ سعید آل مکتوم است که از شخصیتهای برجسته امارات متحده عربی بشمار میرود. ایستگاه مترو DUBAI EXCHANGE شهر دبی در خط قرمز رنگ و زون اول مترو دبی، در خیابان شیخ زاید امارات واقع شده است. حدود بیست ایستگاه در خط سبز مترو دبی احداث شده تا خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت را به نقاط مختلف شهر انتقال دهد. زون ۵ (ZONE 5) مترو دبی شامل ایستگاههای خط قرمز رنگ و همچنین شماری از ایستگاه های خط سبز رنگ است. مهمترین مکانهای حوالی ایستگاه مترو UNION در خط قرمز مترو دبی، خور دبی و برج دو قلوی این شهر است که از اماکن پربازدید شهر به شمار میرود. البته برای آگاهی از زمانبندی حرکت قطارهای مترو دبی و اطلاع از قیمت بلیط مترو و نشانی ایستگاههای مترو دوبی و ارتباط با مسئولان مترو این شهر میتوانید نسخه IOS اپلیکیشن مترو دبی را نیز دانلود و روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. اگر قصد دانلود نقشه مترو دبی رادارید، تصویر پایین مناسب در ابعاد مناسبی ارائه شده است. طاهاگشت سابقه بسیار طولانی در صنعت گردشگری داشته و بهترین خدمات مسافرتی را ارائه میدهد. راهنمای کامل و جامع شبکه مترو دبی و همچنین معرفی شیوههای خرید بلیط روزانه و هفتگی و ماهانه بلیط مترو دبی در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت ارائه شده است که راهنمای خوب و دقیقی برای هموطنان دبی گرد در عصر پسا کرونا است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره خودرو دبی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۱۸
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی