خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

برای نظافت منزل چه وسایلی لازم است؟

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ


وسایل مورد نیاز برای نظافت منزل چیست؟ با شرکت خدماتی تیک شهر همراه باشید.

بدون شک نظافت منزل یکی از مهمترین کارهایی است که برای داشتن خانه ای تمیز، مرتب و زیبا باید انجام دهید. بنابراین، حتی اگر از جمله کسانی هستید که نظافت منزل خود را به شرکت های خدماتی واگذار می کنید، باید ابزارهای نظافتی لازم را بشناسید.

به گزارش ایسنا از پین ورک، اگر می خواهید هر نوع نظافتی روزانه انجام دهید، از نظافت منزل در حوالی عید گرفته تا نظافت خانه تازه اسکان داده شده، همه چیزهایی که باید بدانید وجود دارد. ابزار و تجهیزات نظافتی حتما از هر یک از این ابزارها در جای مناسب خود استفاده کنید و نکات استفاده از هر یک از این ابزارها را نیز مرور کنید.

ما هر یک از این ابزارها را بر اساس قسمتی از خانه که باید تمیز کنید، دسته بندی کرده ایم. توجه داشته باشید که برای تمیز کردن هر قسمت از خانه باید دستکش بپوشید. همچنین قبل از استفاده از هر یک از شوینده ها و شوینده های ذکر شده، بهتر است به دستورالعمل نوشته شده روی بسته بندی دقت کرده و مطابق آن عمل کنید.

1. ابزار ضروری برای تمیز کردن کف

. جارو برقی

. جارو و خاک انداز

. satil در مورد

. در حالی که

. ماده تمیز کننده سطوح کف

برای نظافت کف خانه ابتدا باید گرد و غبار و ذرات روی زمین را با استفاده از جاروبرقی یا جاروبرقی دستی و ظروف زباله پاک کنید. سپس بسته به نوع کفی که دارید که می تواند سرامیک، پارکت یا سنگ باشد، مایع شوینده مخصوصی تهیه کنید و طبق دستور نوشته شده روی آن، مایع کافی را در سطلی پر از آب بریزید و کف را به این محلول آغشته کنید. و از کف عبور کنید. سپس بعد از هر چند متر پیاده روی، آن را دوباره در محلول شوینده فرو کنید.
 برای استخدام نظافتچی خانم جوان کلیک کنید

2. روش های اساسی نظافت آشپزخانه

. پاک کننده همه منظوره

. تمیز کننده اجاق گاز

. اسفنج و نوار چسب مناسب

. بطری

. گرد و غبار پارچه

- پودر خمیرمایه

. سرکه سفید

مهمترین ابزار تمیز کردن آشپزخانه یک پاک کننده همه منظوره است. با این پاک کننده می توانید بسیاری از قسمت های آشپزخانه خود را تمیز کنید.

برای این منظور بهتر است طبق دستوری که روی آن نوشته شده کمی از این محلول را با کمی آب مخلوط کنید و در یک بطری اسپری بریزید و سپس روی چیزهای مختلف از جمله کابینت ها بپاشید و یک پارچه گردگیری بکشید. بالا

برای تمیز کردن اجاق گاز بهتر است از یک پاک کننده مخصوص استفاده کنید. مایع پاک کننده را روی گاز بریزید و با اسفنج روی گاز را پاک کنید.

همچنین برای تمیز کردن سینک، جوش شیرین را روی سطح آن و سپس سرکه بریزید. حدود 5 دقیقه صبر کنید سپس ویسکی مرطوب را روی سینک بمالید و در نهایت با آب بشویید.

3. وسایل مورد نیاز برای نظافت حمام و توالت

. برس یا برس توالت

. پاک کننده چند منظوره

. عامل رسوب زدایی مایع

همچنین می توانید از مایع پاک کننده همه منظوره برای تمیز کردن توالت و سینک استفاده کنید. به این ترتیب کمی از مایع را در قسمت های مختلف توالت فرنگی یا سینک بریزید و با برس روی تمام سطح پخش کنید.

سپس چند دقیقه صبر کنید و تمام سطوح را با آب بشویید. می توانید از این محلول برای تمیز کردن کف حمام نیز استفاده کنید.

در صورت تمایل می توانید از آب پاک کن مخصوص با برس توالت برای شستشوی کاسه توالت و از بین بردن تمامی باکتری ها و ویروس های موجود در حین استفاده از آن استفاده کنید.

4. وسایل لازم برای نظافت، پذیرایی و اتاق خواب

. شیشه پاک کن

. جاروبرقی یا دستی

. جارو برقی

. پارچه جاروبرقی

. بخارشوی

. روزنامه یا کاغذ باطله

. باشگاه فرش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۳۱
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی