خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

بهترین راه برای مراقبت از پوست من چیست؟

پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۴ ب.ظ

تمرین صحیح مراقبت از پوست فاطمه حبشی
همه به دنبال پوستی زیبا و بدون لک و چین و چروک هستند. از آنجایی که پوست مهم ترین عامل زیبایی صورت است و نقش بسزایی در صورت دارد، مراقبت از آن نیز بسیار حائز اهمیت است. داشتن پوستی زیبا، صاف، براق و شاداب باعث افزایش اعتماد به نفس در اکثر افراد به خصوص خانم ها می شود. در این مقاله سعی داریم راه حل های مناسب برای پوست صاف و براق و همچنین راه های مراقبت از آن را به شما معرفی کنیم.
سرفصل های اصلی این صفحه
صورت را روزانه بشویید
صبح هنگام بیدار شدن از خواب و شب قبل از رفتن به رختخواب صورت خود را بشویید. اگر پوست چرب دارید بهتر است از ژل های مناسب پوست های چرب و پاک کننده های چرب پوست خشک استفاده کنید. سپس پس از شستشو پوست را با حوله خشک کنید. از آب داغ برای شستن کامل صورت خودداری کنید زیرا پوست را خشک می کند. برای از بین بردن آلودگی های ریز از روی پوست، بهتر است پنبه را با کمی شیر پاک کن خیس کنید و صورت را با آن تمیز کنید. در نتیجه منافذ پوست عاری از گرد و غبار و ذرات است.
صورتت را دود کن
جالب است که ماساژ صورت یکی از راه های جوانسازی پوست است که اگر صورت خود را ماساژ دهید منافذ باز پوست به مرور زمان از بین می رود. می توانید این کار را به مدت 5 دقیقه انجام دهید.
همچنین بخوانید: عوارض و خطرات رنگ مو برای برخی افراد
یک نکته جذاب برای پوست های چرب این است که بعد از زدن پوماد می توانید صورت خود را با یخ با حرکات دایره ای ماساژ دهید. این روش دمای صورت را به حالت طبیعی برمی گرداند و با هدف پاکسازی پوست های چرب انجام می شود.
ماسک صورت
برای مراقبت از پوست خود می توانید از ماسک های خانگی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که هنگام استفاده از ماسک، ابتدا پوست خود را تمیز کنید.
اگر ترکیبی از پوست چرب و خشک دارید، موز، گوجه فرنگی و غیره. از یک ماسک طبیعی مانند استفاده کنید، پوست را صاف می کند، اگر پوست خشک و پوست معمولی دارید، می توانید از ماسک با گلاب استفاده کنید.
همیشه پوست خود را مرطوب کنید
سعی کنید از روغن های مغذی برای پوست خود استفاده کنید. همیشه قبل از رفتن به رختخواب از مرطوب کننده استفاده کنید. بد نیست بدانید که حتی پوست های چرب هم نیاز به مرطوب کننده دارند. افراد این گروه باید از شیرین کننده های بدون چربی استفاده کنند.
صورت خود را پوست بگیرید
یکی از کارهایی که برای جوانسازی پوست باید انجام دهید استفاده از کرم های لایه بردار است. کرم های لایه بردار پوست صورت را صاف و تمیز می کند. پوست های چرب باید هر از گاهی از این کرم ها استفاده کنند.
دویدن بهترین ورزش برای پوست شماست
در طول دویدن، پوست عرق می کند و منافذ باز پوست از بین می روند. در عین حال بهتر است به هیچ عنوان روی صورت خود آرایش نکنید، زیرا پوست هنگام ورزش عرق می کند، آرایش بیشتری جذب می کند و به پوست آسیب می رساند.
همچنین بخوانید : خواص وازلین برای پوست
امیدواریم با مطالعه این مطلب از سایت زیبایی فاطمه حبشی بتوانید از پوست خود مراقبت بهتری داشته باشید.

https://fatemehhabashi.com/take-good-care-of-your-skin/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۸
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی