خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

بهترین سریال جنایی برای تماشا

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۹ ق.ظ


جنایات در قلب بسیاری از داستان های تاریخ قرار دارند. از اساطیر یونان گرفته تا قاتلان زنجیره ای، گانگسترها، وکلای مجری قانون، قانون شکنان، و... فهرستی که در اینجا دارید حاوی تعدادی از بهترین سریال های جنایی و هیجان انگیز در تاریخ تلویزیون است و برای تکمیل آن، ما آن را شکسته ایم. در سریالی که به جنایتکاران می پردازد و روایت از نگاه آنها شروع می شود. البته ما یکی دو مورد استثنا قائل شدیم که دلایل آن احتمالا برای شما روشن است.

سریال تا سیم آخر یا ترمز بد 2013-2008 خرابی

به کارگردانی وینس گیلیگان

امتیاز کاربران IMDB: 9.5 از 10 بر اساس 2 میلیون رای

والتر وایت (برایان کرانستن) معلم شیمی دبیرستان است. با وضعیت بد مالی و سرطان، او با شاگرد سابقش جسی پینکمن (ارن پل) برای تولید متامفتامین (شیشه) و توزیع آن در نیومکزیکو کار می کند. بازی موفقیت‌آمیز کرستن در نقش اصلی سریال تحسین جهانی و جوایز متعددی از جمله دو جایزه امی پرایم تایم برای سریال‌های درام برجسته را به همراه داشت. ادامه این سریال بسیار پرطرفدار، فیلم «ال کامینا: فیلم همه روزهای سخت» (2019) و مجموعه تلویزیونی محبوب «بهتر است با ساول تماس بگیر» (2015) ساخته شده در سال 2022 است.

سریال سوپرانوها 2007-1999 سوپرانوها

کارگردان: دیوید چیس

امتیاز کاربران IMDB: 9.2 از 10 بر اساس 427000 رای

در این سریال پرطرفدار، جیمز گاندولفینی فقید نقش تونی سوپرانو جنایتکار ایتالیایی را بازی می کرد که سرپرست یک خانواده جنایتکار در نیوجرسی است و مشکلات یک خانواده مافیایی را حل می کند. "سوپرانوها" با تعداد شگفت انگیز 112 نامزدی امی و 21 جایزه (و یک اسکار تلویزیونی) یکی از پیشگامان آثار عصر طلایی تلویزیون (که هنوز زنده است) به حساب می آید. این فیلم از سری HBO "The Many Saints of Newark" در سال 2021 اکران خواهد شد.

سریال سوپرانو

Fargo Series 2014-2023 | فارگو

کارگردان: نوآ هاولی

امتیاز کاربر IMDB: 10/8.9 بر اساس 385 هزار رای

این اقتباس از فیلم حماسی برادران کوئن به همین نام جنایات مختلفی را در مکان‌های مختلف دنبال می‌کند (هر بار مدلی متفاوت با یک بازیگر جدید). همه چیز در غرب میانه بالا و در فارگو، داکوتای شمالی اتفاق می افتد. «فارگو» ستارگان بزرگی مانند بیلی باب تورنتون، کریستن دانست و اوان مک گرگور دارد و همگی شخصیت های خود را با دقت و دقت خلق کرده اند. این سریال نه تنها مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، بلکه جوایز زیادی به ویژه جوایز امی و گلدن گلوب را از آن خود کرد. بهمن ماه گذشته، فصل پنجم «فارگو» چراغ سبز پخش شد و حالا علاقه مندان می توانند پخش آن را در سال 2023 تماشا کنند.
برای تماشا فیلم پلیسی جنایی دوبله فارسی کلیک کنید.
فارگو را در فیلم تماشا کنید

Peaky Blinders Series 2022-2013 | صفحه های پنجره

به کارگردانی استیون نایت

امتیاز IMDB: 8.8 از 10 بر اساس 585000 رای

یک درام انگلیسی درباره یک خانواده گانگستر در انگلستان پس از جنگ جهانی اول. کیلیان مورفی نقش رهبر پیکی بلایندرز را بازی می‌کند که به خاطر تیغ‌هایی که در کلاه خود تعبیه شده‌اند، شهرت دارند. خالق این سریال استیون نایت است که به عنوان مثال او را برای کارگردانی فیلم "لاک" (2013)، با نقش اصلی تام هاردی یا برای نوشتن فیلمنامه "قول های شرقی" (دیوید کراننبرگ، 2007) می شناسیم. «پیکی بلایندرز» جوایز متعددی نیز دریافت کرده است، از جمله جایزه تلویزیونی بفتا برای بهترین سریال درام در سال 2018. فصل ششم و پایانی این سریال در فوریه 2022 منتشر شد.

runtuyan Narcoha 2017-2015 Narcos

کارگردان: کریس برانکاتو، داگ میرو و کارلو برنارد

امتیاز IMDB: 8.8 از 10 بر اساس 444000 رای

سریالی که تقریباً داستان واقعی ماموران مبارزه با مواد مخدر را روایت می کند که پابلو اسکوبار، ثروتمندترین قاچاقچی تاریخ را که نام های مستعار زیادی از جمله پدرخوانده، رابین هود و بزرگترین گانگستر جهان داشت، دستگیر کردند. اسکوبار در دهه 1980 و اوایل دهه آینده در صدر تجارت جهانی مواد مخدر کلمبیا قرار گرفت. در حین ساخت سریال یکی از افسران لوکیشن که به مناطقی از مکزیک رفته و عکس می گرفت توسط قاچاقچیان کشته شد. به محض اینکه «Narcos» به موفقیت بزرگی دست یافت، سریال دیگری به نام «Narcos: Mexico» را تولید کرد که در نوامبر 2018 منتشر شد.

سریال Matamata i le Narkoha آنلاین در فیلمو

سریال Descendants of Anarchy 2008-2014 Sons of Anarchy

کارگردان: کرت ساتر

امتیاز کاربر IMDB: 8.6 از 10 بر اساس 308000 رای

چارلی هانام به لطف این سریال محبوب در مورد یک باند موتور سواری خطرناک در دره مرکزی کالیفرنیا تبدیل به یک ستاره بزرگ شد. کیتی سگال به خاطر نبوغش در این برنامه به کانون توجهات رسید و اوج گرفت. هانام نقش جکسون تلر ملقب به جکس را بازی کرد که ابتدا به عنوان نایب رئیس باشگاه موتور سواری فعالیت می کند و بعداً رئیس باشگاه می شود. موضوعات مورد بررسی در این مجموعه عبارتند از عشق، برادری، وفاداری، خیانت و رستگاری. و معافیت از مجازات (یا عدالت خودسرانه)، فساد دولتی و نژادپرستی. در سال 2018، زیرمجموعه "M. Thirty Mines" (Mayans M.C.) بر اساس دنیای داستانی "Children of Chaos" منتشر شد که فصل پنجم و پایانی آن در می 2023 منتشر شد.

سریال پسران آشوب را به صورت آنلاین در فیلمورا تماشا کنید

پادشاهی سری برادواک 2014-2010 امپراتوری جالان کایو

کارگردان: ترنس وینتر

امتیاز کاربر IMDB: 8.6 از 10 بر اساس 196000 رای

مارتین اسکورسیزی اولین قسمت از این درام HBO را درباره جنایات سازمان یافته دوران ممنوعیت در آتلانتیک سیتی ساخته و کارگردانی کرد. استیو بوشمی نقش گانگستر و سیاستمدار ایرلندی واقعی، ناکی تامپسون را به تصویر می‌کشد. او و "امپراتوری براد واک" جوایز بسیاری از جمله گلدن گلوب را به دست آوردند. علاوه بر این، این سریال موفق بیست جایزه Primetime Emmy و دو جایزه انجمن بازیگران سینما را برای بهترین بازیگر نقش اول در یک گروه نمایشی دریافت کرد.

Seri Boardwalk Empire

سریال Deadwood 2006-2004 Deadwood

کارگردان: دیوید میلچ

امتیاز 8.6 از 10 توسط کاربران IMDB بر اساس 112000 رای.

این سریال یکی از بدترین نمونه های فحاشی است که مخاطبان آمریکایی تا به حال در تلویزیون دیده اند. داستان از پس از رشد شهر معدنی ددوود داکوتای جنوبی در دهه 1870، این شهر محل زندگی تفنگداران، قانون شکنان و قانونگذاران است. دیوید میلچ قبلا سریال های موفق دیگری مانند «Hill Street Blues» و «NYPD Blue» را ساخته است. ددوود که به عقیده بسیاری یکی از بهترین درام های تلویزیون است، جوایز متعددی از جمله هشت جایزه امی را از آن خود کرده است. در سال فیلمی با عنوان «دد وود: فیلم» در سال ۲۰۱۹ تولید و اکران شد.

این می تواند Deadwood باشد

Justice Series 2015-2010 Justice

کارگردان: گراهام یوست

امتیاز کاربران IMDB: 8.6/10 بر اساس 106000 رای

یک وسترن مدرن درباره یک مارشال آمریکایی به نام ریلان که به عدالتی که می خواهد می رسد. اما این وکیل آرام که جاه طلب هم است، در گذشته اش غرق شده است، بنابراین به زادگاهش باز می گردد تا عدالت را برای نیازمندان برقرار کند. تیموتی فیل در نقش داستان کوتاه المور لئونارد «آتش در سوراخ» بازی می کند. موج نامزدی و جوایز متعددی از جمله هشت نامزدی جایزه امی دریافت کرده است که برنده دو جایزه شده است.

سری سفید شده

Trailer Park Boys Series 2018-2001 Trailer Park Boys

آمسر: مایک کلاتنبرگ

امتیاز IMDB: 8.6 از 10 بر اساس 47000 رای

انتخاب این سریال شاید در ابتدا چندان با لیست فعلی همخوانی نداشته باشد اما از طرفی این کیفیت را دارد که تنوع خوبی به آن می دهد. دلیلش این است که Trailer Parking Men یک کمدی کمدی کانادایی است که بیشتر به زندگی مجرمان پس از خروج از زندان علاقه مند است تا جنایات و اعمال ناشایست آنها. این مجموعه به سبک مستند زندگی گروهی از مردم را دنبال می کند که در یک پارک تریلر و خانه متحرک زندگی می کنند و مشکلاتی را که این افراد در زندگی روزمره و پیش پا افتاده خود با آن روبرو هستند را نشان می دهد. یک تریلر برای شبکه نمایشی کانادایی قبل از پخش شدن «مردان پارکینگ» در نتفلیکس پس از احیای آن در سال 2014 تولید شد. یک سریال اسپین آف انیمیشن Trailer Parking Men: The Animated Series نیز در مارس 2019 تولید شد.

Rêze، مرد پارکینگ، تریلر

سری زندان ونتورث 2021-2013 | ونتورث

کارگردانان: لارا رادولوویچ، رگ واتسون، دیوید هانام

امتیاز کاربران IMDB: 8.7 از 10 بر اساس 23000 رای

سریال استرالیایی در یک زندان زنان اتفاق می افتد و فیلمی تاریک و خشن توصیف می شود. شخصیت اصلی سریال بی اسمیت (با بازی دنیل کورمک) است که در ابتدای داستان به دلیل قتل همسرش زندانی می شود. «ونتورث» جنگ قدرت بین زندانیان و کارکنان زندان را به تصویر می‌کشد. ونتورث به دلیل فیلمنامه جذابش مورد تحسین قرار گرفت و پنج جایزه از آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون استرالیا دریافت کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۱۴
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی