خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

بهترین مارک شیشه برای گوشی شما چیست؟

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶ ق.ظ


تقریبا 70 درصد قیمت گوشی مربوط به صفحه نمایش آن است! اگر به شما بگویم که یک سوم گوشی های ایرانی که استفاده می کنند صفحه نمایش شکسته هستند باورتان می شود؟ صفحه گوشی شکسته مانند گوشی است که به کما رفته و یک قدم تا مرگ فاصله دارد.

یکی از دلایلی که این عدد عجیب را می بینیم هزینه بالای تعمیر گوشی است. با توجه به هزینه بالای تعمیر صفحه نمایش تلفن همراه، افراد ترجیح می دهند تا حد امکان از تلفن همراه خود بدون تعمیر ال سی دی گوشی استفاده کنند. ریسک کرد. این روزها هزینه تعمیر گوشی بسیار بالاست بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک گلس با کیفیت برای گوشی خود بخرید.

توجه داشته باشید که هدف شما فقط خرید شیشه و نصب آن نیست. شما به دنبال راه حلی مناسب برای محافظت از صفحه نمایش گوشی خود در برابر آسیب هستید، بنابراین در انتخاب گلس برای گوشی خود دقت کنید. اگر نمی دانید چه نوع شیشه ای برای گوشی شما مناسب است، حتما این راهنمای خرید گلس گوشی را مطالعه کنید. ما تضمین می کنیم که با خواندن این مقاله عالی می توانید بهترین مارک شیشه برای گوشی موبایل خود را پیدا کنید.

انواع و ویژگی های صفحه نمایش تلفن برای بررسی (بهترین محافظ صفحه تلفن)

با توجه به اهمیت خرید گلس گوشی، انواع محافظ صفحه نمایش در بازار موجود بود که هر کدام دارای ویژگی های خاصی بودند.

قبل از خرید بهترین گلس گوشی، مهمترین جنبه ای که می خواهید از خرید خود راضی باشید را در نظر بگیرید. مهم ترین ویژگی هایی که مصرف کنندگان از یک شیشه خوب انتظار دارند این است که نور را منعکس نمی کند، مانند شیشه مات اثر انگشت روی شیشه باقی نمی گذارد، خیلی شفاف نیست و .... به طور کلی شیشه به سه دسته اصلی تقسیم می شود.

1- محافظ صفحه PET:

این مدل عینک برای افرادی مناسب است که علاقه چندانی به تلفن همراه ندارند. گوشی در کنار کلیدها، سکه ها و کیف هایی قرار می گیرد که احتمال خراش روی صفحه نمایش وجود دارد.

برای ساخت این مدل صفحه نمایش از پلی استر استفاده شده است. البته عینک های PET ضد ضربه نیستند و شاید برای همه گوشی ها انتخاب خوبی نباشند.

2- شیشه محافظ صفحه نمایش TG (شیشه گرم یا شیشه حرارتی):

شیشه حرارتی منحصر به فرد ضد انعکاس است. یکی از آزاردهنده ترین نقاط ضعف گلس گوشی، نور پس زمینه صفحه نمایش است و این شیشه گرم شده این مشکل را به خوبی حل می کند.

شیشه ممکن است انتخاب بهتری نسبت به TPU و PET باشد. اگر صفحه نمایش ضربه بخورد، احتمال شکستن ال سی دی را تا حد زیادی کاهش می دهند.

استفاده از پوشش جاذب روغن روی شیشه از خروج اثر انگشت از صفحه نمایش جلوگیری می کند. این مدل های عینک به دلیل کیفیت بالا تقریباً گرانتر هستند.

3- شیشه TPU:

شیشه های TPU (پلاستیکی) ارتینگز نسبت به PET دوام بیشتری دارند، اما به ویژه در برابر ضربه مقاوم نیستند. عینک های پلاستیکی از گوشی در برابر خط و خش، چربی یا گرد و غبار محافظت می کنند. اگر به دنبال شیشه ای با بالاترین دوام و شفافیت هستید، توصیه می کنیم به صفحه شیشه سرامیک در وبلاگ مجاور سری بزنید.

بهترین نوع شیشه برای سامسونگ و آیفون چیست؟

اگر یک گوشی سامسونگ و یک آیفون دارید، کار شما بسیار راحت تر می شود زیرا می توانید بهترین مارک های شیشه گوشی را برای سامسونگ و آیفون پیدا کنید.

با توجه به تنوع برندهای محافظ تلفن همراه، انتخاب بهترین گلس گوشی کار دشواری به نظر می رسد. اما برخی از برندها مانند نیلکین عینک های باکیفیت ارائه می کنند.

می توان نیلکین را به عنوان یکی از قوی ترین برندها معرفی کرد. نیلکین نه تنها در طیف محصولات شیشه ای خود بلکه در تمامی محصولات جانبی به تنوع و کیفیت اهمیت داده است. (مخصوصا برای برند سامسونگ)

اگر می خواهید گوشی خود را با برند نیکلین اکسسوری کنید، محصولات زیادی از این برند در سایت لوازم جانبی موبایل سامسونگ موجود است.

1- نیلکین تمپرد مدل سی پی پلاس بهترین مارک شیشه گوشی سامسونگ

یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی های سامسونگ با آن مواجه هستند بالا رفتن شیشه از صفحه نمایش است. صفحه نمایش خمیده گوشی های سامسونگ عامل اصلی این مشکل است. شیشه سکوریت نیلکین به دلیل ظرافت خاص لبه های آن بهترین محافظ صفحه گوشی های سامسونگ است.

اگر می خواهید محافظ صفحه نمایش برای s9 plus و سایر گوشی های رده بالای سامسونگ بخرید، حتما Niklin Glass را در لیست انتخاب خود قرار دهید.

2- گلس سه بعدی یا محافظ صفحه سه بعدی بهترین گلس برای آیفون

بهترین عینک برای آیفون محافظ های سه بعدی هستند. لبه منحنی عینک سه بعدی باعث می شود که عینک به خوبی به ال سی دی آیفون بچسبد و در برابر ضربه بسیار مقاوم باشد.

شفافیت عینک سه بعدی بسیار خوب است و نور را منعکس نمی کند. رضایت کاربران از خرید عینک سه بعدی آیفون بالاست و هیچ نقطه ضعفی در این دسته از عینک ها وجود ندارد.

اگر به دنبال بهترین برندهای لباس برای آیفون هستید، حتما سری به Remo، Smart Pixel و 10D Glass بزنید.

گلس محافظ بهترین نوع گلس گوشی از نظر تضمین حریم خصوصی شما

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید کسی به گوشی شما نگاه کند و حضور در مترو یا مکان های عمومی برایتان آزاردهنده باشد، گلس پریوسی بخرید و خیالتان را راحت کنید. Privacy Glass یکی از بهترین عینک های تلفن همراه است که می توانید برای هر گوشی تهیه کنید. این گلس بسیار محکم است و تمام صفحه نمایش گوشی را می پوشاند. لطفاً توجه داشته باشید که Glass Privacy یک مدل خاص از شیشه نیست، بلکه یک فناوری است که در برخی از مدل‌های Glass برای محافظت از حریم خصوصی شما استفاده می‌شود.

با بستن گلس حریم خصوصی در آیفون، زاویه دید گوشی محدود می شود و افرادی که از بغل به گوشی نگاه می کنند، نمی توانند صفحه نمایش را ببینند و فقط یک صفحه نمایش کاملا تاریک را مشاهده می کنند. برخی این نوع شیشه ها را با نام «شیشه مخفی» می شناسند.

اگر ساعت هوشمند اپل دارید، بهترین اپل واچ گلس را بخرید!

در پایان به یاد داشته باشید که نباید فقط به فکر خرید بهترین گلس برای گوشی خود باشید!

یکی از بزرگترین اشتباهات صاحبان اپل واچ خرید مدل های اپل واچ با حاشیه های ارزان و تقلبی است. خودتان فکر کنید، آیا بهتر نیست از همان ابتدا بهترین گلس اپل واچ را بخرید و همیشه آرام باشید؟

تا زمانی که یک شیشه اپل واچ ارزان دریافت کنید و صفحه ساعت شما در اولین برداشت شکسته شود و برای شما گران تمام شود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۵
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی