خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.


وقتی صحبت از سئو سایت می شود، بک لینک ها یکی از گزینه های افزایش رتبه سایت شما هستند. اما بک لینک چیست و در فرآیند آن چه اتفاقی می افتد؟ چرا بک لینک برای سئو سایت مفید است؟ من در این مقاله به همه این سوالات پاسخ خواهم داد.

بک لینک X'inhu؟

بک لینک پیوندی از یک وب سایت دیگر به وب سایت شما است. در واقع به فرآیند دریافت لینک از سایر سایت های اینترنتی، بک لینک می گویند. حالا این لینک ها می توانند متن یا تصویر باشند. یکی از عواملی که موتورهای جستجوگر گوگل برای محاسبه رتبه وب سایت ها از آن استفاده می کنند همین «بک لینک ها» هستند.

موتورهای جستجو از عوامل مختلفی برای محاسبه رتبه بندی برای نمایش نتایج جستجو استفاده می کنند. هیچ کس دقیقاً نمی داند که بک لینک ها در گوگل چقدر موثر هستند، اما می توانند با اطمینان بگویند که کیفیت بک لینک یا دریافت بک لینک با کیفیت بسیار مهم است.

انواع پس زمینه چیست؟

اگر بخواهیم بک لینک را به دسته های مختلف تقسیم کنیم، به دو دسته می رسیم: برای خرید بک لینک به سایت دستی بر ایران مراجعه نمایید.

لینک عقب را دنبال کنید

بک لینک های نوفالو

لینک های فالو و نوفالو اغلب در زمینه پیوندهای خارجی معنا پیدا می کنند. در واقع وقتی می خواهیم بک لینک خارجی بگیریم از لینک های فالو و بدون فالو استفاده می کنیم. هر لینک یا لینکی ماهیت Dofollow دارد، یعنی موتور جستجو به آن لینک می‌رود و آن را بررسی می‌کند و اعتبار صفحه را می‌توان از طریق آن لینک انجام داد. با این حال، هنگامی که این ویژگی را به Nofollow تغییر می دهید، در اصل به موتورهای جستجو می گویید که هیچ ارزش یا اعتباری از صفحه شما به صفحه هدف منتقل نمی شود.

بهترین انکر تکست برای بک لینک چیست؟

Anchor text در واقع یک متن قابل کلیک است زیرا در تگ پیوند قرار دارد. انتخاب انکر تکست مناسب به عوامل مختلفی از جمله نوع پروژه و میزان سختی و سهولت آن، انکر تکست های استفاده شده در بک لینک های قبلی، سودآوری آن کلمه و نوع بک لینک انتخابی بستگی دارد.

به طور کلی، سه نوع انکر تکست برای اکثر بک لینک ها استفاده می شود، یا مستقیماً از کلمات کلیدی در کنسول جستجو استفاده می شود یا کلمات و عبارات رایجی مانند «اینجا کلیک کنید»، «منبع» یا URL.

اهمیت لینک ها در سئو چیست؟

بک لینک ها برای افزایش ترافیک گوگل در نتایج موتورهای جستجو ارزشمند هستند، زیرا نشان دهنده اعتماد دیگران به سایت هستند. به طور کلی، این پیوندها در سایت شما به موتورهای جستجو نشان می دهد که دیگران صفحه شما را معتبر می دانند. شما می توانید سایت های زیادی را مشاهده کنید که به صفحه پیوند دارند. همچنین می توانید به صورت دستی بک لینک ایجاد کنید.

- بک لینک ها نحوه یافتن صفحات جدید توسط گوگل هستند

موتورهای جستجو از بک لینک برای یافتن و خزیدن سایر صفحات در وب استفاده می کنند که یکی از راه هایی است که گوگل صفحات را ایندکس می کند. ساخت بک لینک نیز تاثیر مثبت و قابل توجهی بر سئو دارد و به طور کلی باعث افزایش رتبه وب سایت می شود.

بک لینک های مرتبط اعتبار وب سایت را افزایش می دهند

کیفیت بک لینک ها بسیار مهمتر از کمیت آن است. هرچه بک لینک های ارگانیک بیشتری دریافت کنید، گوگل اعتبار و ارزش بیشتری به آنها می دهد. ساختن بک لینک های نامربوط در هر مکانی مفید نیست و می تواند نتیجه معکوس داشته باشد و در برخی موارد حتی گوگل سایت شما را جریمه می کند.

به عنوان مثال، وب سایت A، یک وب سایت کتابفروشی، و وب سایت B را که کتاب ها و مقالات را تبلیغ می کند، در نظر بگیرید. از سایت ب به سایت الف لینکی ارائه می شود و به تعبیری لینک بسیار ارزشمندی برای سایت کتابفروشی (سایت الف) است.

چگونه بک لینک ایجاد کنیم؟

گرفتن یا ساختن بک لینک بخشی از سئوی خارجی است و فرآیند دریافت این بک لینک ها به عنوان لینک بیلدینگ شناخته می شود. بهترین نوع بک لینک هایی که دریافت می کنید نمونه ای است که در آن یک صفحه کامل دارید که به عنوان وبلاگ شناخته می شود و برخی از پست های مهمان از این نوع. راه های دریافت بک لینک و ساخت بک لینک برای سایت به شرح زیر است:

یک بک لینک یا بنر متنی بخرید

خرید مصاحبه تبلیغاتی در رسانه های مربوطه

ایجاد حساب های کاربری توییتر و فیس بوک و سایر رسانه های اجتماعی …

یک نمایه در سایت ها و انجمن ها ایجاد کنید

اظهار نظر در سایت های مرتبط (معمولاً nofollows)

ویژگی های بک لینک خوب

تعدادی ویژگی وجود دارد که باید هنگام انتخاب بازده برای هر نوع بازده در نظر بگیرید، از جمله:

- ماندگاری لینک های بازخورد

بسیار مهم است که لینک های موجود در صفحه دائمی باشند و پس از مدتی ناپدید نشوند. در صورت حذف لینک های وب سایت، اعتبار وب سایت کاهش می یابد.

- اعتبار سایت

صرف نظر از نوع بک لینک استفاده شده، اعم از گزارش، پروفایل یا پست مهمان، بسیار مهم است که اعتبار سایت منبع در کسب لینک بالا باشد.

- تعداد پیوندها

نباید تعداد زیادی لینک دیگر از صفحه ای که لینک به سایت شما می رود وجود داشته باشد. تعداد لینک های خروجی بسیار مهم است.

- مطالب ارسالی

توجه به مطالب ارسال شده چه در یک گزارش و چه در یک نظر بسیار مهم است. ترجیحاً محتوای ارسال شده خاص و مرتبط با موضوع سایت باشد.

راه اشتباه ایجاد بک لینک در وب سایت چیست؟

بک لینک ها باید طبیعی باشند، به این معنی که برای ایجاد آنها نباید از ابزار مصنوعی استفاده کنید. با توجه به اهمیت این نوع لینک ها، بسیاری از صاحبان وب سایت ها از روش های اشتباه برای دریافت لینک استفاده می کنند. برخی از این اقدامات نامناسب برای این شغل عبارتند از:

خرید بک لینک های زیاد

خرید شبکه های تبادل بک لینک

بک لینک Vendendo

اتحادیه اروپا…

این روش ها توسط گوگل ممنوع است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۲۵
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی