خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

تایمر آبیاری

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴ ب.ظ

معرفی و انواع زمان های آبیاری گلدان ها و باغ ها

گل ها باید به طور منظم آبیاری شوند. اگر مرتب آبیاری شوند رشد خوبی خواهند داشت. برخی از روزهایی که در خانه یا مسافرت نیستیم، روند پخش گل ها مختل می شود. ممکن است بمیرند یا تغییر رنگ دهند. گل ها زیبایی و روح سبز خانه هستند. وقتی ناپدید می شوند همیشه غم انگیز است. اما تایمر آب خانگی مشکل شما را حل کرده است.

اکنون همه چیز هوشمند شده است و جهان حول محور محصولات هوشمند می چرخد. آبیاری هوشمند نیز مفید بوده است. حالا آبیاری باغ، گلدان و ... به صورت خودکار انجام می شود. به این ترتیب برنامه آبیاری گلدان ها و باغ ها را خواهید دانست. اطلاعات مهمی در مورد آبیاری به صورت خودکار دریافت خواهید کرد و می دانید چه زمانی باید خانه خود را آبیاری کنید تا بتوانید بهترین زمان را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.


تایمر آبیاری چیست؟

تایمر آبیاری وسیله ای است که گل ها، گیاهان و باغ ها را در زمان مشخص شده توسط کاربر آبیاری می کند. این بدان معنی است که شما می توانید تصمیم بگیرید که هر روز چند بار و چند دقیقه به گل یا گیاه خود آبیاری کنید. به این ترتیب می توانید برنامه آبیاری منظمی داشته باشید تا گل هایتان با مشکل کم آبی مواجه نشوند. هر تایمر آبیاری می تواند چندین باغ یا چندین منطقه را آبیاری کند و نیاز به خرید چندین تایمر را از بین ببرد. یک تایمر با تجهیزات متصل می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

تایمر آبیاری خانگی نیز باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود. هزینه های مصرف آب بالاست و قیمت آب منازل مسکونی در سال های اخیر افزایش یافته است. آبیاری دستی باعث از دست رفتن آب می شود و از آنجایی که تعیین میزان دقیق آب برای هر گل و گیاه به صورت دستی مشکل است، آب زیادی هدر می رود. تایمر آبیاری قطره ای به راحتی مدت و مقدار آب مصرفی برای هر گل و گیاه را تعیین می کند. آب صورت قطره قطره وارد گیاه می شود و حتی یک قطره هم هدر نمی رود. اکنون همه کشورها و حتی تمام دنیا با مشکل کم آبی مواجه هستند. استفاده از آبیاری خودکار می تواند راه حل خوبی برای بخش کشاورزی باشد. همچنین بخش قابل توجهی از آب در بخش کشاورزی و باغداری مصرف می شود و آبیاری غیرمجاز این میزان را افزایش داده است.

 

مراجعه به سایت:https://abniro.com/hose-faucet-timers/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۰۷
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی