خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.


با تقویت سیستم عصبی این ناحیه، تزریق روغن به واژن باعث سفت شدن لابیا بزرگ می شود. این روش می تواند وضعیت اندام تناسلی زنانی را که بعد از یائسگی یا به دلیل مشکلات دیگر، شکل، فرم و اندازه واژن را تغییر داده اند، بهبود بخشد.

واژن یکی از حساس ترین و مهم ترین قسمت های بدن زنان است که رضایت جنسی و اعتماد به نفس را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. برخی از زنان به دلایل مختلف تغییراتی را در این زمینه تجربه می کنند. از دست دادن پوست قوی و جوان که جای خود را به چین و چروک و شل شدن پوست می دهد، باعث نارضایتی خانم ها شده و زندگی جنسی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

شیوع این احساسات در سراسر جهان منجر به ایجاد روشی برای تزریق چربی به واژن برای بهبود شکل، حجم و زیبایی این ناحیه شده است. اگر به دلیل افزایش سن یا تغییراتی مانند بارداری از فرم طبیعی ناحیه تناسلی خود راضی نیستید، تا انتهای مقاله مجله درمانکده با ما همراه باشید تا با نحوه تزریق چربی به واژن، کاربرد، عوارض و پست آشنا شوید. - مراقبت های ندامتگاهی

تزریق چربی واژن چیست؟

این روش برای بهبود شکل و حجم واژن انجام می شود. در واقع تزریق چربی به واژن را می توان راه حلی موثر و کارآمد برای درمان افتادگی و افتادگی اندام تناسلی زنان دانست. برای این کار چربی لازم را از قسمت های مختلف بدن مثلا از شکم، پهلو یا ران گرفته و پس از جداسازی سلول های سالم برای زیبایی، طراوت، بازدارندگی و استحکام به داخل واژن تزریق می شود.

تزریق چربی واژن

هدف اصلی این روش زیباسازی و بهبود شکل یا اندازه آلت تناسلی است. کاربردهای کلی تزریق چربی آلت تناسلی به شرح زیر است:

تزریق چربی واژن برای سفتی

برخی رویدادها مانند بارداری، زایمان، افزایش وزن منظم یا کاهش وزن می توانند باعث تغییرات ساختاری در واژن شوند. تزریق واژینال باعث سفت شدن و کاهش اندازه بافت لابیا (پوست بیرونی اطراف واژن) می شود. به این ترتیب واژن اصیل و جوان تر می شود.

تزریق چربی واژن برای زیبایی

این روش با از بین بردن حساسیت و سفتی به جوانسازی رحم کمک می کند. سفتی بدن زن باعث بازیابی شکل و فرم اولیه آن می شود و دیگر با چین و چروک و خاصیت ارتجاعی پوست اطراف در لابیا ماژور مواجه نخواهید شد. به این ترتیب طراوت و جوانی زنان برمی گردد که نقش مهمی در اعتماد به نفس زنان دارد.برای تزریق چربی به ناحیه بیکینی در مشهد با دکتر اذر اشکذری تماس بگیرید.

راه های دیگر استفاده از تزریق واژینال عبارتند از:

افزایش رضایت جنسی

کمک به رفع یبوست

افزایش اعتماد به نفس

با افزایش روانکاری، خشکی واژن را از بین ببرید

از بین بردن رنگ تیره دستگاه تناسلی و تغییر رنگ آن به رنگ روشن تر

بهترین پزشک برای تزریق چربی واژن کیست؟

جوانسازی واژن با تزریق چربی روشی بسیار موثر برای بازگرداندن شکل این ناحیه به حالت قبل از یائسگی یا زایمان است. اما باید بدانید که واژن یکی از حساس ترین قسمت های بدن زنان است و انجام هر گونه عمل زیبایی باید زیر نظر جراح پلاستیک یا پزشک زیبایی انجام شود.

اما به دلیل حساسیت بالای ناحیه تناسلی زنان، انجام تزریق چربی خارجی زیر نظر متخصص زنان توصیه می شود. شما می توانید با استفاده از سامانه نوبت دهی آنلاین با بهترین متخصص زنان و زایمان نوبت بگیرید.

فواید جوانسازی دستگاه تناسلی با اسپری روغن

این روش علاوه بر زیبایی جنبه درمانی نیز دارد. تزریق چربی در ناحیه تناسلی زنان به رفع مشکلات زیر کمک می کند:

خشکی واژن

تحریک و خارش ناحیه تناسلی

رابطه جنسی درد دارد

ناراحتی ارگاسم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۷/۱۴
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی