خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

جدیدترین 30 هزار های پر قدرت بازار

پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰۶:۰۳ ب.ظ

 

کولر گازی 30000 هزار با قدرت سرمایشی و هوادهی بالا، گزینه ای ایده آل برای خنک کردن فضاهای بزرگ 100 متری و بالاتر هستند. برای انتخاب بهتر، به برند کولر گازی، طراحی، فناوری و امکانات کولر گازی مد نظرتون دقت کنید. از جمله جدید ترین 30 هزار های بازار ایران که با قدرت بالای خود بین کاربران محبوب شده اند برند های کریر، جنرال برلین و میدیا هستند.

کولر گازی 30000 کریر

اگر به دنبال یک کولر گازی قدرتمند و با کیفیت برای خنک کردن فضای بزرگ خانه یا محل کار خود هستید کولر گازی 30 هزار کریر انتخاب بی نظیری است. این کولر گازی قدرت سرمایشی بالا با سیستم باد چند جهته را دارد که به سرعت و به صورت یکنواخت تمام فضا را در گرم ترین دما هم خنک می کند. این کولر گازی شرکت کریر با استفاده از مواد با کیفیت و ساختار محکم دوام و طول عمر بالایی داشته و در طول سالیان طولانی بدون افت کیفیت کار خواهد کرد.

کولر گازی 30000 جنرال برلین

کولر گازی جنرال برلین 30000 با طراحی زیبا و عملکرد بی نظیر گزینه ای ایده آل برای پذیرایی ها و سالن های بزرگ است. این کولر گازی ظاهری جمع و جور داشته و با پرتاب باد سه بعدی و قدرتمند به صورت یکنواخت تمام فضا را خنک می کند. این کولر گازی از کلاس آب و هوایی T3 برخوردار است و در مناطق گرمسیری عملکردی چشم گیر و رضایت بخش را خواهد داشت. این کولر گازی 30000 هزار از مصرف انرژی پایین و صدای کمی برای آسایش و راحتی شما بهره برده است.

کولر گازی 30000 میدیا

میدیا یکی از پرچم داران بازار کولر گازی، با کیفیت و کارایی بی نظیری که در کولر گازی های خود بهره برده بین کاربران محبوبیت بالایی را کسب کرده است. کولر گازی 30000 میدیا برند با قدرت سرمادهی بالا، موتور قدرتمند و پرتاب باد 4 جهته و قوی فضا های بزرگ 110 متر را در دما های بالای 60 درجه را در زمانی کوتاه مطبوع می کند. این کولر گازی علاوه بر عملکرد بالایی طراحی ظاهری زیبا و چشم نوازی هم دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۱۱
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی