خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

جراحی بینی

سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۱۵ ب.ظ



همه ما حداقل یک بار وقتی جلوی آینه می ایستیم و به صورت خود نگاه می کنیم این سوال در سرمان شکل می گیرد که تا چه اندازه می توان عملکرد بینی را تغییر داد و چهره را زیباتر کرد؟ برای تشخیص این مشکل باید اطلاعاتی در مورد این فرآیند داشته باشید که در این مقاله هر آنچه را که باید بدانید در اختیار شما قرار داده ایم. رینوپلاستی یک عمل جراحی است که شکل بینی را تغییر می دهد. انگیزه جراحی بینی گاهی تغییر ظاهر، گاهی بهبود تنفس و در برخی موارد هر دو است. در این مقاله که توسط دکتر. ماریا مرادی بهترین جراح بینی در تهران با ما همراه است تا هر آنچه را که باید در مورد این جراحی بدانید. دفتر خانم دکتر واقع در شمال تهران، منطقه ونک. قسمت بالایی ساختار بینی از استخوان و قسمت پایینی از غضروف ساخته شده است. جراحی بینی می تواند استخوان، غضروف و پوست یا هر سه را تغییر دهد.
 

 

مزایای جراحی بینی

اگر قصد انجام جراحی زیبایی بینی در تهران را دارید، ممکن است مشکلات زیبایی مانند نوک بینی کج، کج شدن پل بینی یا انحراف تیغه بینی داشته باشید یا نقص های عملکردی در بینی خود که نیاز به درمان دارند. هنگامی که این مشکلات با موفقیت برطرف شوند، می توانید مزایای بالقوه بی شماری را از جراحی بینی مشاهده کنید، از جمله:

ظاهر متقارن و متعادل صورت

بینی جذاب تر از بقیه قسمت های صورت شما به نظر می رسد.

یک بینی کوچکتر و متناسب تر که با بقیه صورت متناسب باشد.

ظاهر خوبی دارد و در از بین بردن آکنه و سایر لک ها خوب است

تنفس آسان

بهبود کیفیت زندگی

با زیبایی چهره خود با عمل بینی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید
 

 

بهترین کاندیدهای جراحی بینی چه کسانی هستند؟

کاندیدای ایده آل برای جراحی بینی افرادی هستند که به طور کلی سلامت و زیبایی خوبی دارند و انتظارات معقولی از نتایج درمان دارند. بهترین جراح بینی در تهران می تواند بیماران در گروه های سنی مختلف را درمان کند و حداقل سن برای جراحی بینی برای دختران 15 سال و برای پسران 18 سال است. همچنین نگه داشتن دست زیبا جو تا پایان رشد بینی، قبل از جراحی بینی ضروری است. زیرا انجام جراحی قبل از پایان روند رشد بینی و در سنین پایین می تواند نتایج جراحی را تغییر دهد. اگر قصد دارید به یک یا چند مورد از اثرات زیر بر روی بینی خود دست یابید، جراحی بینی راه حل شماست:

اندازه خداباوی، مرد اگر خبر برای شما باشد

ترمیم آسیب های عملکردی مانند سپتوم جدا شده

بهبود تنفس

نرم شدن قوز یا گودال در بینی

یک ظاهر متقارن ایجاد کنید.

بهبود ظاهر سوراخ های بینی
 

 

آماده سازی قبل از جراحی بینی

اگر می خواهید جراحی بینی انجام دهید اولین قدم مراجعه به یک جراح بینی خوب در شمال تهران است. قبل از عمل، به عکس های بیماران مختلف جراح منتخب نگاه کنید و به پزشک اطلاع دهید که در چه جهتی می خواهید شکل بینی را تغییر دهید.

در مورد سابقه پزشکی خود و داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید یا اخیرا مصرف کرده اید به پزشک خود اطلاع دهید. ناهنجاری های خونی یا سایر مشکلات پزشکی نیز باید ارزیابی شوند. یک پزشک خوب رینوپلاستی قبل از جراحی بینی با پزشکان دیگر صحبت می کند تا داروهای شما را تنظیم کند.

اگر از آپنه خواب رنج می برید، باید تست خواب بدهید. از آنجایی که هیچ دو بینی یکسان نیست، روش هر بیمار سفارشی و منحصر به فرد است.

بهترین پزشک جراحی بینی در تهران تصاویر دیجیتالی نرم افزار را برای ارزیابی نتایج جراحی بعد از بهبودی آماده می کند. توانایی دیدن تغییرات در صورت اعتماد به نتایج را افزایش می دهد و اجازه می دهد تا قبل از انجام جراحی بینی با هدف گرفتن بهترین نتیجه، تغییرات کوچکی ایجاد کنید.
 

روش جراحی بینی

بسته به میزان نیاز شما، جراح جراحی بینی باز یا بسته را انجام می دهد. رینوپلاستی باز شامل جراحی در داخل بینی با یک برش کوچک در زیر بینی بین دو سوراخ بینی است. این فرآیند اغلب برای موارد پیچیده تر استفاده می شود. در جراحی بینی بسته، برش ها به طور کامل در داخل بینی ایجاد می شود. در هر دو روش، جای زخم پس از تکمیل فرآیند بهبود قابل مشاهده نخواهد بود.

بهترین جراح تهران در طول مشاوره به شما کمک می کند تا با توجه به تغییرات مورد نظرتان، دلایل خاص جراحی بینی و ظاهر بینی بهترین نتیجه را انتخاب کنید که بیشترین ارزش را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک تغییر بزرگ در بینی خود ایجاد کنید یا اگر به دلیل آسیب یا ضربه به جراحی بینی نیاز دارید، جراح معمولاً جراحی بینی باز را توصیه می کند. این فرآیند به او اجازه می دهد تا تغییرات دقیقی در سیستم موجود ایجاد کند و بسیاری از مشکلات زیبایی شناختی و عملکردی را حل کند. از طرفی اگر بینی نیاز به تغییرات جزئی مانند اصلاح پل بینی داشته باشد، جراحی بینی بسته یک راه حل عالی است. رینوپلاستی در تهران جراحی بینی را با بیهوشی عمومی یا موضعی انجام می دهد تا در حین عمل احساس راحتی داشته باشید. در طی جراحی، بافت، غضروف و استخوان اضافی برداشته می‌شود و بینی برای رفع نیازهای شما تغییر شکل می‌دهد.


بسیاری از جراحان در گذشته از روش کاتر کوکی در جراحی بینی استفاده کرده اند. در این موفقیت، صرف نظر از ویژگی های ساختاری بینی، تمامی بینی ها به یک شکل عمل شد و در نتیجه در برخی از بینی هایی که ساختار استخوانی و غضروفی ضعیفی داشتند، به دلیل برداشتن غضروف و استخوان، اسکلت بینی به . شل می شود و نتیجه نامطلوبی از عملکرد بینی حاصل می شود. موفقیت جراحان امروزی با استفاده از دستاوردها در زمینه جراحی بینی تا حدودی با این روند متفاوت است. این جراح از دستاوردهای هنری و خلاقانه مبتنی بر حفظ ویژگی های منحصر به فرد بینی زیبای جو برای ایجاد بینی زیبایی برای او استفاده می کند.
 

 

متن کامل مقاله را بخوانید: https://cliniczibayi.com/عمل-بینی/عمل-بینی-شیراز-بهترین-جراح-بینی-شیراز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۰۵
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی