خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

 

طراحی این فروشگاه از روی شهری به نام «سن جیمینیانو» در ایتالیا که در لیست میراث جهانی یونسکو می باشد، الهام گرفته شده است. مسافران می توانند علاوه بر خرید و دیدن از مرکز خرید دبی مال، که از بزرگترین و دیدنی ترین مراکز خرید در دنیا می باشد، به تماشای دنیای زیر آب بپردازند. گردسگران تور دبی می توانند از داخل تونل آکواریوم عبور کرده و به تماشای آن بپردازند و یا سوار قایق هایی بر روی آب شوند. اگر تنها به قصد بازدید به این مرکز خرید می روید، باید توجه داشته باشید که گرفتن عکس از این مکان ممنوع است. رکنا: یکی از جاذبه های دبی تماشای آکواریوم ماهی ها است. مسافران میتوانند با این تاکسی ها به نقاط مختلف دبی برسند. آکواریوم و باغوحش زیر آب دبی برای علاقهمندان به آبزیان و حیاتوحش، علاقهمندان به تفریحات هیجانانگیز و خاص مثل غواصی با کوسهها و مسافرانی که با خانواده و کودکان خود سفر میکنند، انتخابی عالی به شمار میرود. موبنا-دبی، شهری که به دلیل سبک زندگی مرفه و منحصر به فرد خود شناخته شده، همیشه موفق به تحت تأثیر قرار دادن همه افراد با ایدههای معماری جذاب و خیرهکننده خود شده است. • واقعیت مجازی باغ وحش: اگر دوست دارید کنار تماشای آبزیان دریایی به بازدید از باغوحشی عظیم و هیجانانگیز بپردازید، این بخش از مجموعه را به شما پیشنهاد میکنیم. آکواریوم و باغ وحش زیر دریایی دبی در دبی مال واقع شده است.

معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری دبی مجموعه آکواریوم دبی سه بخش مختلف دارد که مخزن اصلی، تونل شیشهای ۲۷۰ درجه و باغ وحش زیرآبی از آن جمله است. بخش باغ وحش این مرکز دارای طیف شگفت انگیزی از حیوانات از جمله “King Croc” است که وزن باورنکردنی ۷۵۰ کیلوگرم و طول بیش از ۵ متر دارد. آخرین بخش مجموعه آکواریوم دبی، باغ وحش زیرآبی است که در طبقه دوم قرار دارد و شما را با ماهیان بزرگ و کوچک و رنگارنگ آشنا میکند. واقع در طبقه 124 و 125 برج خلیفهعرشه های رصد در آن بالا مناظر خارق العاده ای از شهر و فرار از جمعیت را ارائه می دهند. قرار است آدرنالین خونتان را بالا ببرد. پس برای پیداکردن آدرس آکواریوم دبی، کافی است بالای سر خود را نگاه کنید و برج خلیفه را ببینید؛ این برج، نقش قطبنمای شما برای رسیدن به آکواریوم دبی را بازی میکند. حتما تصور می کنید که برف های پیست اسکی دبی، مصنوعی بوده و با توجه به گرمای زیادی که در امارات متحده عربی حاکم است، چیزی به عنوان برف در اینجا وجود نداشته باشد اما باید گفت که برف های پیست اسکی دبی کاملا طبیعی هستند و سیستم های خنک کننده فوق حرفه ای این برف ها را تازه و منجمد نگاه می دارد. ابوظبی وسیعترین و از لحاظ نظامی، برترین هفت شیخ نشین در حاشیه جنوبی خلیج فارس است و مهمترین عضو امارات متحده عربی به شمار میرود. درحالی که از این هتل به عنوان تنها هتل هفت ستاره دنیا یاد میشود، مدیریت هتل اذعان میکند که خود هرگز کاری نکرده است. وقتی سوار یک کروز سنتی dhow شوید و احساس خواهید کرد که در زمان به عقب برگشته اید.

بدونشک با اعمال تخفیفهای گوناگون، یک تور ارزان دبی را تجربه خواهید کرد. پیست اسکی روی برف دبی یکی از تفریحات دبی است، که به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد که با یکی از جالب ترین پرندگان در قلمرو حیوانات پنگوئن ها آشنا شوند و زندگی آن ها را از نزدیک تماشا کنند. در این مطلب سعی کردیم برخی از محلههای دبی که برای اقامت در دبی مناسب هستند و همچنین برخی دیگر از محلههای توریستی دبی را به شما معرفی کنیم. را در خود جای داده البته اگر شما از دیدن مارها ترسی ندارید میتوانید از دیدن انواع مارهای خزنده ، مارمولکها ، سوسمارها کوچک و بزرگ هم لذت ببرید همچنین باید بدانید مرکز خرید دبی مال، یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان می باشد. • دیدار با کوسهها: اگر تماشای کوسهها از پشت شیشه برای شما بهاندازه کافی هیجانانگیز نیست، شما میتوانید با این برنامه آکواریوم، به دیدن کوسهها از فاصله چند سانتیمتری بپردازید! قیمت تور 7 دلار به مدت 15 دقیقه و 1.5 دلار دیگر است اگر می خواهید ماهی را بخورید. مدت سواری این قایق ها ۱۰ الی ۲۰ دقیقه با ظرفیت حداکثر ۱۰ نفر می باشد. این مجموعه از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۱ شب و از پنجشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب کار میکند. این آکواریوم که به طبقه سوم دبی مال می رسد، یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر است که بزرگسالان و کودکان از آن لذت می برند. اگر می خواهید ببینید که چطور خوراکی ها را می خورید، در ساعت 13:00، 18:00 یا 22:00 به اینجا می آیند.

به شما توصیه میکنیم که اگر به دنبال سفر ارزان به هند هستید، حتما یک تور لحظه آخری هند برای خود رزرو کنید و حتما تفریحات رایگان در تور هند را هم امتحان کنید. شاید ترسناک به نظر برسد اما این دیوارهی شفاف در حقیقت شیشهای و حساس نیست بلکه از مواد آکریلیک استفاده شده و ۷۵ سانتیمتر ضخامت دارد تا فاصله ایمنی بین این موجودات و افرادی که به بازدیدشان میروند، حفظ شود. آثاری که تاریخ جهان و سیر تحول هنر و فرهنگهای متنوع را از دوران ماقبل تاریخ تا عصر حاضر به تصویر میکشند و بیش از همه به تجربههای مشترک انسانی تأکید دارند. دبی امروزه مملو از مراکز خرید باشکوه است که هر کدام به عنوان بزرگترین و مجللترین مراکز خرید جهان شناخته شدهاند. چون این برج ۸۲۹ متر ارتفاع دارد و از همه نقاط دبی میتوان آن را دید. مترو: نزدیکترین ایستگاه مترو به آکواریوم دبی در کنار برج خلیفه قرار دارد. کارت قرمز NOL: کارت قرمز، مثل بلیط مترو است و تکسفره (ONE WAY) صادر میشود. جالب است بدانید که در میان این درختهای بلند، طوطیهایی خوشرنگ و زیبا زندگی میکنند. این وسایل خاص و زیبا را می توانید در انواع مغازه های فروش لوازم تزیینی و دکور و فروشگاه های بزرگ پیدا کرده و هر نوع را که دوست داشته باشید را تهیه کرده و با خود به عنوان سوغات به کشورتان ببرید. همراه آوردن بلیط ورود به چرخ و فلک ضروری است و بلیط ممکن است قبل از ورود به شهر تهیه شود یا در نزدیکی ورودی تهیه شود.

بازدید از آن برای عموم مردم آزاد است؛ البته کودکان زیر ۳ سال اجازه ورود ندارند. درنظرداشته باشید که قبل از ورود به تونل از شما عکسی گرفته خواهد شد و پس از خروج از باغ وحش در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه، عکس چاپ شده خود را دریافت کنید. تفریحات آکواریوم دبی شامل بازدید از گونههای متنوعی از آبزیان، تماشای کروکدیل پادشاه، سمور دریایی، باغ وحش زیر آب آکواریوم دبی، تونل آکواریوم، پناهگاه پنگوئنها، غذا دادن به آبزیان، قفس کوسهها، غواصی با کوسهها، تجربه غواصی، اسنورکلینگ، و تفریحات هیجانانگیزی از این قبیل است. در پایان تور، شما می توانید یک رستوران کوچک را ببینید که در سبک جنگل های استوایی است که به غذاهای دریایی غذا تزئین شده است. اگر از دست زدن به موجودات دریایی نمیترسید، فرصت لمس کردن تعدادی از موجودات کوچک و بیخطر این بخش را از دست ندهید. از لحاظ موقعیت جغرافیایی، دبی در جنوب کشور ایران قرار دارد و بسیاری از مردم سالانه برای تجارت یا تفریح به آن سفر میکنند. تفریح و هیجان در شهربازی های دبی هم از آن دست خوشگذرانیهایی است که سالها در ذهنتان باقی میماند. پارک آبی دریم لند Dreamland Dubai Water Park با مساحتی معادل 160 هکتار دارای 40 تفریح آبی است که به عنوان بهترین پارک آبی خاورمیانه نیز شناخته میشود. در این مقاله تک تک هزینه های ضروری و اختیاری برای سفر به دبی را با هم مرور میکنیم.

هزینه فرو رفتن 79 دلار به مدت 30 دقیقه است. آنها به زبان انگلیسی و عربی انجام می شود. چمدان: آکواریوم تالارهای گمشده اطلس؛ جزیره نخل نام یکی از تفریحگاهها و جاذبههای گردشگری معروف دبی است که در همکاری با شهرداری این شهر و وزارت تغییرات اقلیم و محیط زیست امارات تلاشهایی را برای ذخیرههای جانوری آینده محیط زیست دریایی انجام میدهد که از آنجمله میتوان به تمیز کردن سواحل تفریحی، کاشت جنگلهای مردابی و رهاسازی آبزیان آکواریومی در حیاتوحش دریایی اشاره کرد. شما می توانید زندگی دریایی داخل آکواریوم، از جمله شاه تمساح و کوسه ببر شنی کمیاب را تجربه کنید. غواصی در آکواریوم مال از جمله تفریحاتی است که شاید کمتر کسی در طول عمر تجربه کند و خاطرهای فراموش نشدنی از تور دبی را در ذهنتان ثبت میکند.بازدید آکواریوم دبی کوسههای باغ وحش زیر آبی دبی تجربه خانوادگی فراموشنشدنی را برای بازدیدکنندگان رقم میزند. جهت خرید بلیط آکواریوم دبی مال و باغ وحش زیر آب دبی میتوانید به وبسایت دبی تیکت مراجعه کنید. اشتهای این سمورها خیلی زیاد است و روزانه به اندازه ۲۰ درصد از وزن بدنشان میتوانند غذا بخورند. بهترین آن ها این است که شما شانس این را خواهید داشت که خودتان به برخی از حیوانات غذا بدهید. اگر تا به حال این تفریحات خاص و هیجانانگیز را تجربه نکردهاید، در تور دبی این شانس را دارید که هنگام بازدید از آکواریوم دبی با این موجودات از نزدیک و در دنیای واقعی مواجه شوید. آکواریوم دبی مال توسط شرک مطرح (Peddle Thorp) با مرکزیت ملبورن استرالیا طراحی شده است و مالکیت و مدیریت آن هم با شرکت بزرگ Emaar Entertainment است که درحال حاظر دبی را یکی از شهرهای برترین در دنیا می نامند، به دلیل علاقه شدید شیخ نشینان به بهترین ها، باعث این شده تا شهر دبی مجموعه ای از برترین تفریحات و شگفت انگیزترین ها باشد و آکواریوم دبی مال یکی از رویاپردازی هایی بوده که طراحی و ساخته شده.

دبی با پیشرفت هایی که در صنعت گردشگری و توریستی داشته است ,توانسته گردشگران زیادی جذب کند.یکی از مکان های تفریحی و دیدنی دبی آکواریوم بزرگ آن می باشد. قبل از اینکه در مورد تفریحات دبی چیزی بگویم، بگذارید خیالتان را راحت کنم؛ همه جاهای تفریحی دبی آنقدری گران نیستند که نتوانید نزدیکشان شوید. بازدید از این بخش محدودیت سنی یا قدی خاصی نداردو همه می توانند از این قسمت بازدید کنند. این پارک برای گروه سنی 14 سال و زیر 14، قوانینی دارد که براین اساس، گروه سنی کم باید با حضور سرپرست در این محل وارد شوند. پارک آبی وایلد وادی یکی از این مکانهای منحصربهفرد محسوب میشود که بین پارکهای آبی سرتاسر دنیا، جز ۱۰ مجموعه اول لیست است. چه برای تجارت یا تعطیلات به دبی سفر کنید، آکواریوم در آن قرار دارد برج خلیفه و باغ وحش زیر آب بدون شک باید در لیست سطل جاذبه های گردشگری امارات متحده عربی قرار بگیرند. موزه اتحاد دبی با هدف آشنایی گردشگران و مردم بومی با موضوعات مربوط به چگونگی ایجاد و توسعه امارات متحده عربی در سال ۲۰۱۷ احداث شد. برای نمونه میتوان به لگولند اشاره کرد. لگولند یکی از شهربازی های دبی است. بازدیدکنندگان آماتورورزش اسکی، مجاز به استفاده از شیبهای تند و قسمت پرش ارتفاع نیستند. برای دسترسی به رستوران المهارا باید سوار یک شبه زیر دریایی شوید. این شایعه تا جایی پیش رفت که یک یک شرکت دریایی به نامPenguin Marine، علیه توسعهدهندگان نخیل به دادگاه رفته و تلاش کرد که قرارداد را لغو کند. دبی شهری شگفتانگیز است که معمولا آن را به نام شهر طلایی هم میشناسند. آکواریوم دبی فراتر از یک آکواریوم ساده برای تماشای آبزیان است که نباید آن را در تور دبی خود ازدست بدهید. بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به دبی از ارزانترین تا محبوبترین!

بیشتر بخوانید: جدیدترین قوانین و محدودیتهایی کرونایی سفر به دبی لازم به ذکر است که صدور ویزای امارات برای ایرانیان، از روز پنجشنبه ۲۵ فوریه ۲۰۲۱ (۷ اسفند ۱۳۹۹) آغاز شد. محوطه ای با المان بینظیر آب و درخت در وسط کویر و نشان عشق و سرسبزی هر عاشقی به سوی خود می کشاند. به شما پیشنهاد میکنیم هرچه زودتر ویزا دبی و تور خود را از اپلیکیشن علی بابا تهیه کنید و این تجربه لذتبخش و فراموشنشدنی را ازدست ندهید. در مقاله امروز میخواهیم شما را با بعضی از بهترین مناطق که شامل بازار، فروشگاه و شرکتها برای تهیه سوغاتی در دبی هستند، آشنا نماییم. در زیر با جزئیاتی از دریاچه هلال ماه دبی آشنا خواهید شد. اما با این وجود در برخی از شهر های آن مانند دبی ایرانیان شیعه و سایر شیعیان جهان سکونت یافته اند. اشتراک عمومی برای همه 3 غواص وجود دارد. تعداد مکان هایی که برای پارک خودرو در نظر گرفته شده بسیار محدود است و دلیل آن تشویق افراد به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ذکر شده است. امیدواریم نکات بالا به شما در چانه زدن و به دست آوردن بهترین قیمت و ارزش نسبت به پولتان کمک کند. همچنین به شما امکان دسترسی به بالا را می دهد طبقات برج خلیفه در همان روز. این قایقها، کف شیشهای دارند و این امکان را به شما میدهند که جریان زندگی زیر آب را تماشا کنید. این بلیط آنلاین به شما امکان می دهد از صف های طولانی در مرکز رزرو آفلاین عبور کنید. در آکواریوم دبی تجربههای مختلفی وجود دارد که هزینه آن بستگی به این دارد که کدام برنامه را انتخاب کنید. هزینه سرگرمی 160 دلار است. شهربازی دبی یا(IMG World Of Adventure) که در نزدیکی دهکده جهانی واقع شده است دارای سرگرمی های بیشماری هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان است.

آدرس آکواریوم زیر آبی دبی واقع در داون تاون دبی (Downtown Dubai)، خیابان المرکز المالی، دبی مال (The Dubai Mall) است . به طبقه همکف مرکز خرید دبی مال که بروید، ورودی آکواریوم را پیدا خواهید کرد. افتتاح این مرکز در آن زمان مفهوم جدیدی به کلمه “Mall” بخشید. آکواریوم در مرکز خرید 3 طبقه را اشغال می کند. در طبقه سوم این مرکز یک شهربازی کوچک اما مجهز برای بچه ها دایر شده. ورودی به پارک آب در طبقه 1 مرکز خرید قرار دارد. سن هریک از این جانوران دریایی بین 10 ماه تا یکسال است و همگی در بیمارستان ماهی آکواریوم اطلس به دنیا آمدهاند. آکواریوم بزرگ دبی یکی از مهمترین جاهای دیدنی در سفر به دبی است که ۱۴۰ گونه دریایی را در مخزن عظیمالجثه معلقی به گنجایش ۱۰ میلیون لیتر در دبی مال در خود جای داده است. اگرچه در طی دوره طراحی و اجرای پروژه این برج باشکوه چالشهای بسیار زیادی به وجود آمد، اما هم اکنون شاهد زیبایی آن هستیم. هستند. البته سوئیتهای فمیلی دو خوابه نیز وجود دارد که بسته به نیاز و تعداد مهمانان میتوانند هر کدام را که مایل هستند انتخاب کنند.اصولا در سفر یکی از دغدغههای والدین سرگرم کردن و مراقب از فرزندان است. شما همچنین میتوانید از ایستگاه مترو برج خلیفه/دبی مال با اتوبوس به این مرکز خرید بروید. برای هر کسی که نمیداند برجمان در کجای دبی واقع شدهاست، باید بگوییم که به خیابان خالد بن الولید بروید.

سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از بهترین ساختههای دست بشر به شهر دبی سفر میکنند. این یک دیوار عمودی ساخته شده از ابریشم اکریلیک است که ضخامت آن 75 سانتی متر است. وقتی گرما در دبی غیرقابلتحمل میشود، همه به این فکر میکنند که باید به خنکای مراکز خرید پناه ببرند؛ اما خوشبختانه طی سالهای اخیر، خرید و مراکز دیدنی، تنها راه فرار از گرما نیست؛ سواحل دبی در بیشتر شرایط آب و هوایی میتواند یک گزینه تفریحی مطلوب تلقی شود؛ بیشتر افراد ترجیح میدهند از این موقعیت استفاده کنند و به سواحل دبی بروند و حمام آفتاب بگیرند. اما نکته قابل توجه این است که اگرچه بازدید از این ساحل رایگان است، اما امکانات تفریحی آن رایگان نیست. از مهمترین محصولات آن میتوان به جتهای الکترونیکی و وسایل حملونقل برقی آینده اشاره کرد. پس از چرخی در موزه و قبل از خروج از آن به دیدار فروشگاههای اجناس سوغاتی بروید. اگر شما اهل فیلم و سینما هستید، بهتر است در ساعات ابتدایی روز، یعنی از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۳، به این آکواریوم بروید. این موزه در فاصله ۴۵۰ متری از ایستگاه مترو برج امارات قرار دارد و با پلی ارتباطی به آن متصل است. برای رسیدن به این مال از تاکسی شخصی یا مترو استفاده کنید.

از مرکز شهر می توانید با دوچرخه سواری D71 یا اتوبوس شماره 9، 29، 81، 83 به دبی مراجعه کنید. فقط کافیست با شماره 021،43000020 در ارتباط باشید. فرودگاه بین المللی دبی سه ترمینال دارد که ترمینال شماره ۳ بزرگ ترین ترمینال فرودگاهی در جهان و دومین ساختمان بزرگ دنیا از نظر مساحت به شمار می آید. هاب برای: FedEx Express، Emirates و flydubai (توجه: یک هاب ایرلاین، فرودگاهی است که توسط یک یا چند شرکت هواپیمایی برای متمرکز کردن ترافیک مسافران و عملیات پرواز استفاده می شود. ↑ "Flydubai to connect Batumi and Dubai this summer". در حین حضور در این هتل حتما کافههای اطراف مانند Sansation، Costa Coffee یا Shakespeare and Co را تجربه کنید. بزرگترین شهر امارات متحده عربی دبی است و بهترین منطقه برای رزرو هتل در دبی برای هر مسافری حائز اهمیت است. ساحل الصفوح که نام دیگر آن ساحل قصر سیاه است در منطقه الصفوح امارات متحده عربی و شهر شیخنشین دبی قرار دارد. جزیرههای نخلی (به عربی: جزر النخیل) (به انگلیسی: Palm Islands) سه مجمع الجزایر ساخت بشر است که در شهر دبی، امارات متحده عربی در آبهای خلیج فارس قرار دارد. این پارک آبی در هتل آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا دبی قرار دارد و وقتی از دور به این هتل نزدیک می شوید، اولین منظره ای که توجه شما را به خود جلب می کند پارک آبی آکواونچر خواهد بود. همینطور مهمانان هتلهای جمیرا (Jumeirah hotels) و کودکان زیر دو سال میتوانند به صورت رایگان به این پارک بروند.در آنجا باید کمد و حوله برای هر نفر را با هزینه جدا رزرو کنید. هزینه پذیرش حدود 30 دلار است. هنگام بازدید از آکواریوم دبی میتوانید از نزدیک با بزرگترین کروکودیل دنیا که به پادشاه کروکودیلها شهرت دارد، آشنا شوید یا با کوسهها و آبزیان دیگر غواصی کنید.یکی دیگر از تفریحات خاص آکواریوم و باغوحش زیر آب دبی تماشای پنگوئنها در پناهگاه شبیهسازیشده آنها در قطب جنوب است.

و یا اینکه تا به حال چیزی درباره کروکودیل پادشاه شنیدهاید؟ این مجموعه کمکم پیشرفت کرد تا اینکه در انواع زمینههای هنر مدرن، موسیقی، مراسم فرهنگی، هنر آشپزی و غیره فعالیت کرد. البته باید بگوییم تفریحات و خدمات این مجموعه فقط به این تونل ختم نمیشود؛ بلکه تفریحات بیشتری مانند غواصی با کوسهها، دیدار با کروکودیل شاه، حیوانات شب امارات، غذا دادن به جانوران و غیره نیز، در آن وجود دارند. در اینجا بیش از 30 140 گونه ماهی، پستانداران دریایی، گیاهان و غیره زندگی می کنند. سافاری بیابانی دبی یکی از تفریحات پر هیجانی که در دبی وجود دارد سافاری در بیابان است. این شهر دارای بیابان های زیادی است که همه آنها پوشیده از گیاهان بیابانی و انواع حیوانات البته محافظت شده است. آکواریوم دبی مال با ۱۱متر ارتفاع، ۵۱ متر طول و ۲۰ متر عرض به عنوان بزرگترین آکواریوم سر پوشیده جهان شناخته شده است ، درحال حاضر بیش از ۳۰۰ گونه حیوانی مانند کوسه، پنگوئن، کروکودیل استرالیایی و… البته اگر خیلی علاقه به بازدید از مجموعه در صبح ندارید، نگران نباشید. مرکز خرید ابن بطوطه دبی از 270 تا فروشگاه، 50 رستوران و همچنین 21 سالن سینما تشکیل شده است. این آکواریوم 15 کوسه فرش جوان و 2 لقمه ماهی لانهزنبوری را در آبهای دبی رها کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۱۵
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی