خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

خدمات سالن زیبایی

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۳:۲۴ ب.ظ


قبلا تمام تکنیک های آرایش زنانه موقتی بود، اما امروزه آرایش دائمی یا خدمات آرایشی دائمی رواج یافته است که نه تنها برای خانم ها، بلکه برای آقایان نیز قابل استفاده است. آرایش دائمی اولین بار برای پنهان کردن عیوب صورت مانند جای زخم، بخیه، سوختگی و ... مورد استفاده قرار گرفت، اما نتایج و تاثیرات آن توجه افرادی را به خود جلب کرد که روی صورت خود لک ندارند و تنها با آن به دنبال راه هایی برای افزایش زیبایی بودند. از چهره آنها علاوه بر این، سایر خدمات زیبایی دائمی مانند کاشت ناخن و لیزر موهای زائد نیز بسیار محبوب هستند.

خدمات سالن های زنانه

برخی از جدیدترین خدمات آرایشی در دسته خدمات زیبایی دائمی و یا با جلوه های دائمی مانند میکروبلیدینگ ابرو، اکستنشن ناخن و فیشال در قسمت های بعدی مورد بررسی قرار می گیرند.



میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

آیا می دانید میکروبلیدینگ ابرو چیست؟ همانطور که در بالا توضیح داده شد، میکروبلیدینگ ابرو یک روش آرایش دائمی ابرو است که امروزه طرفداران زیادی دارد و در سالن های زیبایی مردانه و زنانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش با مینیمال نانو سوزن انجام می شود که خطی شبیه به ابرو روی ابرو ایجاد می کند و با این روش میکروبلیدینگ که بدون بیهوشی انجام می شود تغییراتی در شکل و الگوی ابروها ایجاد می شود. . از عوامل موضعی نیز استفاده می شود.
 

اگرچه به این روش می گویند آرایش دائمی ابرو، اما باید بدانید که نتایج آن تا پایان عمر شما ماندگار نخواهد بود، اما می توانید از نتایج آن برای 1-3 سال استفاده کنید و پس از آن می توانید میکروبلیدینگ ابرو را ترمیم کنید. .


مزایای میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ چشم، محبوب ترین سرویس سالن های زیبایی، دارای مزایای زیر است:

. میکروبلیدینگ ابرو مخصوص دختران است

. میکروبلیدینگ ابرو طبیعی است

. نتایج آن برای مدت طولانی باقی می ماند

. زیبایی چهره را افزایش می دهد

. مدل ابروی مورد نظر ایجاد می شود

. هیچ محدودیت سنی و جنسیتی وجود ندارد.

. باعث درد، خونریزی یا بخیه نمی شود

. زخم ها، شکستگی ها، بخیه ها و سوختگی ها را می پوشاند

. من ...

از دیگر خدمات سالن زیبایی که در بین خانم ها محبوبیت دارد می توان به کاشت ناخن و اپیلاسیون اشاره کرد. امتیاز دهی و امتیازدهی یک تکنیک نیستند، اما تفاوت هایی بین این دو وجود دارد. به عبارت دیگر در کاشت ناخن از ناخن های مصنوعی استفاده می شود که طی یک عمل خاص به طور دائم به ناخن های طبیعی خانم ها چسبیده و بین 20 تا 30 روز روی ناخن ها باقی می مانند.


سالن آسوپو اکنا نی تماران گوهردشت

اما با کاشت ناخن با ژل به جای ناخن مصنوعی، مواد خمیری و انعطاف پذیری روی ناخن ها اعمال می شود که با توجه به اندازه، شکل و فرم ناخن های هر فرد به آن ها فرم می دهد. ژلیش احساس وزن کمتری روی ناخن ایجاد می کند و ظاهر طبیعی تری ایجاد می کند. همچنین ژل ناخن روش جدیدتری است و امروزه به عنوان جدیدترین روش اکستنشن ناخن شناخته می شود، نسبت به روش های قدیمی کاشت ناخن مزایای بیشتری دارد.



محبوب ترین انواع کاشت ناخن.

در زیر محبوب ترین انواع کاشت ناخن مورد استفاده در سالن های زیبایی زنانه آورده شده است:

. کاشت ناخن طبیعی

. کاشت ناخن کوتاه

. کاشت ناخن دخترانه

اهمیت و ترمیم ناخن

همه خانم هایی که مانیکور انجام می دهند باید بدانند که این روند باید معکوس شود.

به طور کلی نصب و مراقبت از ناخن بسیار مهم است، اگر قصد کاشت ناخن های بلند و دائمی را دارید، حتما باید در فواصل زمانی مشخص و در زمان مناسب این کار را انجام دهید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. آرایش نکنید. نگهداری از ناخن کاشته شده باید حداقل هر 20 تا 30 روز یکبار انجام شود تا ناخن طبیعی نشکند، آسیب نبیند، ناخن را عفونی نکند، قارچ را گرفته و ضعیف نکند.
 

اگرچه این روش به عنوان آرایش ثابت ابرو شناخته می شود، اما باید بدانید که نتایج آن تا آخر عمر باقی نمی ماند، اما می توانید یک تا سه سال از نتایج آن استفاده کنید، پس از آن می توانید با میکروبلیدینگ ابروهای خود را اصلاح کنید. .



مزایای میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

یکی از محبوب ترین خدمات در سالن های زیبایی، میکروبلیدینگ ابرو دارای مزایای زیر است:

. ابروهای کوچک برای دختران هستند.

. ابروهای میکروبلیدینگ طبیعی هستند

. نتایج آن طولانی مدت است

. زیبایی چهره را افزایش می دهد

. مدل ابروی مورد نظر ایجاد می شود

. هیچ محدودیت سنی و جنسیتی وجود ندارد

. باعث درد، خونریزی یا بخیه نمی شود

. زخم ها، بریدگی ها، بخیه ها و سوختگی ها را می پوشاند

.و...



از جمله خدمات سالن زیبایی که در بین خانم ها بسیار رایج است کاشت ناخن و ژلیش می باشد. کاشت ناخن و ژلیش روش یکسانی نیستند، اما تفاوت هایی بین آنها وجود دارد. به عبارت دیگر در کاشت ناخن از ناخن های مصنوعی استفاده می شود و این ناخن ها طی یک عمل خاص به طور دائم به ناخن های طبیعی خانم ها می چسبند و بین 20 تا 30 روز روی ناخن ها باقی می مانند.
 

لینک مقاله:https://www.asianews.ir/fa/newsagency/14416/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۰۷
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی