خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

داکت اسپلیت را از TTM خریداری کنید

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۴:۰۳ ب.ظ


داکت اسپلیت اینورتر نوعی کولر گازی است که مانند سایر کولرگازی ها دارای قطعات زیادی مانند کمپرسور، سشوار، کندانسور و اواپراتور می باشد. تفاوت این نوع مدار اینورتر اسپلیت در استفاده از انواع کمپرسور می باشد.

هنگامی که اتاق به دمای مطلوب می رسد، اینورتر سرعت موتور را کاهش می دهد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود و دمای مورد نظر حفظ شود. با این تفاوت که در مبدل کانال از کمپرسور دور متغیر (اینورتر) استفاده شده است. به طور کلی داکت اسپلیت از دو مجموعه داخلی و خارجی تشکیل شده است که همانطور که گفته شد اجزای اصلی کمپرسور، خط مو، کندانسور و اپراتور می باشد. مبدل کانال جدا از نوع کمپرسور به کار رفته در آن هیچ تفاوتی با سایر سیستم های اسپلیت کانال ندارد. در این محصول از مبدل INOT استفاده شده است. برای خرید این محصول با نماینده اینورتر INOT خود تماس بگیرید.

با توجه به انواع مختلف کمپرسورها، گاز در داکت اسپلیت اینورتر با محیط سازگاری بیشتری دارد، در واقع به این نوع تجهیزات محیطی می گویند.


اینورتر کانال اسپلیت چگونه کار می کند

کانال های جداکننده استاندارد از کمپرسورهای سنگین، مصرف برق بالا استفاده می کنند. در چنین سیستمی وقتی کمپرسور روشن می شود 16 آمپر جریان از برق ساختمان می گیرد (مثلا میتسوبیشی اسپلیت داکت 24000). حالا فرض کنید دمای اتاق را روی 25 درجه تنظیم کرده اید. اسپلیت داکت پس از مدت زمان معینی کارکرد و دمای اتاق را تغییر داد، پس از رسیدن به دمای اتاق تنظیم شده، به طور خودکار کمپرسور را خاموش می کند. حال اگر به دلایلی دمای اتاق دوباره گرم یا سرد شود، کمپرسور دوباره راه اندازی می شود و با 16 آمپر به کار خود ادامه می دهد.

اما در کمپرسور اینورتر سرعت چرخش موتور متفاوت است. در این سیستم‌های اینورتر بدون کانال، کمپرسور هنگام راه‌اندازی دستگاه بلافاصله به برق ۱۶ آمپری نیاز ندارد و به تدریج با جریان کمی (مثلاً ۹ آمپر) شروع به کار می‌کند و در صورت لزوم از برق بیشتری برای تغذیه استفاده می‌کند. به همین دلیل است که اینورترهای اسپلیت کانال با نصف توان مصرفی کمپرسورهای معمولی کار خود را انجام می دهند و بر خلاف کمپرسورهای معمولی با رسیدن به دمای مطلوب خاموش نمی شوند. در عوض، هوشمندانه با مصرف جریان کم 4 آمپر به کار خود ادامه می‌دهد، بنابراین دمای اتاق زیاد تغییر نمی‌کند.



Vrf اولگامی

VRF (مخفف Variable Refrigerant Flow) یکی از پیشرفته ترین تهویه مطبوع مناسب برای ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری است که با نام VRV (مخفف Variable Refrigerant Volume) نیز شناخته می شود.

سیستم VRF از یک یونیت خارجی (واحد کندانسور متشکل از یک کمپرسور و یک کندانسور) تشکیل شده است که در محیط باز خارج از ساختمان و چندین واحد داخلی (تهویه) در داخل ساختمان و در اتاق های مختلف نصب شده است.



سیستم های VRF چگونه کار می کنند

در این سیستم Vrf مبرد مایع به دلیل چگالش در یونیت خارجی به شاخه های مختلف جدا شده و وارد یونیت داخلی شده و پس از عبور از شیر انبساط وارد کویل خنک کننده DX می شود. از طرفی هوای ورودی به یونیت داخلی سیستم Vrf (هوای اتاق) از سیم پیچ عبور کرده و پس از افت دما وارد اتاق می شود. بنابراین از سیکل های تبرید (Carnot) در سیستم های VRF استفاده می شود.

در فناوری سیستم Vrf به دلیل استفاده از کمپرسورهای دیجیتال یا کمپرسورهای اسکرول اینورتر ممکن است دبی مبرد ورودی به واحد کویل داخلی متفاوت باشد. به این ترتیب دمای هر اتاق به راحتی با تغییر دبی مبرد قابل کنترل است. واحد داخلی یک سیستم VRF شبیه فن کویل است. با این تفاوت که به جای آب، مبرد داخل لوله سیم پیچ جریان دارد.



یخچال و پیچ گوشتی

کولر گازی و کولر گازی سوئدی دسته ای از کولرگازی تراکمی هستند که بر اساس نوع کمپرسور استفاده شده در آنها نامگذاری شده اند. یکی از عوامل طبقه بندی کولرگازی ها نوع کمپرسور انتخابی طراح و سازنده می باشد.

کمپرسور عنصری است که اختلاف فشار ایجاد می کند. (توسط فشرده سازی) و باعث گردش مبرد در چرخه مبرد تراکمی بخار می شود. بنابراین وجود تجهیزات تبرید کمپرسوری و همچنین انواع یخچال های کمپرسوری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و همواره مورد توجه قرار می گیرد.



انواع فشرده سازی و خنک کننده به شرح زیر است

روتاری ها

یک رول

زیردست

پیچ

سانتریفیوژ

در این میان می توان گفت کمپرسورهای اسکرول و اسکرو در سال های اخیر به پرمصرف ترین کمپرسورها در تبرید کمپرسوری تبدیل شده اند. در محدوده معینی از ظرفیت خنک کننده (معمولا بین 70 تا 840 کیلو وات) هر دو کمپرسور را می توان در ساخت واحدهای تبرید مانند چیلرهای مارپیچی و چیلرهای پیچی استفاده کرد.



تبرید

موتورهای اسکرول اغلب در کمپرسورهای تهویه مطبوع (5-100 کیلو وات در هر کمپرسور) به ویژه در کاربردهای تبرید استفاده می شوند. دو سوپاپ فشار مبرد را افزایش می دهند. معمولا یکی گیر می کند و دیگری دایره ای می چرخد ​​و تغییر نمی کند. بنابراین پس از دمیده شدن هوای گرم شده به دایره ساکن، هوا در اثر چرخش دایره بین دو دایره کانالیزه شده و در نهایت تحت فشار از مرکز دایره ساکن خارج می شود.


پیچ خنک

کمپرسورهای اسکرو اغلب برای توان بالا (70 تا 1070 کیلووات در هر کمپرسور) و همچنین تبرید در تهویه مطبوع صنعتی و چیلرهای اسکرو استفاده می شوند. این کمپرسورها از دو پیچ برای فشرده سازی گاز مبرد استفاده می کنند. به طوری که همزمان سیم پیچ گاز ورودی در فضای بین دو حلقه محبوس شده و در امتداد آنها می چرخد. سپس پس از افزایش فشار، در خروجی سنسور تخلیه می شود.


اخرین حرف

انتخاب تجهیزات تهویه مطبوع مناسب برای خانه و صنعت می تواند دشوار باشد. شرکت توسعه تدبیر و ماندش تدریف با برند TTM و وب سایت ttmenterprise.com دارای سالها تجربه در زمینه ساخت و واردات تجهیزات تهویه مطبوع می باشد. با توجه به نیاز مشتریان در بازار ایران، این شرکت همواره سعی می کند دستگاه هایی را با کاربری بالا در اختیار بازار قرار دهد.
 

مراجعه به سایت:  https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-64/290793-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B2

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۱۸
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی