خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

درب اتوماتیک کشویی

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱ ب.ظ


درب اتوماتیک کشویی یکی از پرکاربردترین مدل های درب اتوماتیک می باشد. که برای نصب آن نیاز به فضای زیادی نیست. این مدل درب اتوماتیک کشویی امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و در ادارات و مغازه ها و تمامی مکان های پر رفت و آمد قابل مشاهده است. درب اتوماتیک کشویی مزایای زیادی دارد که در ادامه مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد. این درب های کشویی با توجه به مزایای فراوانی که برای عبور و مرور افراد و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی دارند، جایگزین درب های قدیمی شدند.

هورمن با سالها تجربه و ارائه بهترین خدمات فروش درب شیشه ای کشویی با بهترین قیمت آماده فروش درب اتوماتیک شیشه ای کشویی در بازار با بالاترین کیفیت و پشتیبانی خدمات تضمینی برای مشتریان گرامی می باشد. همچنین متخصصین هورمن ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد انواع، مواد و قیمت درب های کشویی هستند.

درب اتوماتیک کشویی چیست:

یکی از رایج ترین و پرکاربردترین انواع درب های اتوماتیک ایپاکو درب اتوماتیک کشویی می باشد. برای باز و بسته کردن درب اتوماتیک شیشه ای کشویی از مکانیزم کشویی استفاده می شود. از این رو به آن درب اتوماتیک کشویی نیز می گویند. درب های شیشه ای کشویی یکی از مقرون به صرفه ترین انواع درب های اتوماتیک هستند. درب های اتوماتیک کشویی مزایای زیادی نسبت به سایر درب های اتوماتیک دارند، بنابراین قیمت آن بسیار مناسب است.

آخرین مزیت درب اتوماتیک کشویی این است که بدون تماس دستی باز و بسته می شود. این ویژگی عملکرد درب اتوماتیک کشویی را آسان و راحت به افراد منتقل می کند. این مزیت نسبت به درب های کشویی یا درب های اتوماتیک کشویی باعث می شود این نوع درب شیشه ای کشویی یکی از محبوب ترین درب های اتوماتیک موجود در بازار باشد. درب اتوماتیک کشویی شیشه ای بدون هیچ محدودیتی قابل نصب است و به راحتی در بسیاری از ورودی ها مانند ساختمان های تجاری، ساختمان های اداری، مغازه ها و پاساژها، ورودی برج های مسکونی و غیره نصب می شود.

درب شیشه ای کشویی یا درب اتوماتیک کشویی علاوه بر راحتی، راحتی و ایمنی عابران پیاده، سلامت و زیبایی محیط را نیز افزایش می دهد. در سیستم درب اتوماتیک کشویی یا درب اتوماتیک کشویی، قفل الکترومغناطیسی در درب بازکن وجود دارد که با خاموش کردن دستگاه و فعال کردن قفل سیستم درب اتوماتیک کشویی - متحرک، امنیت را در محل استفاده از درب ایجاد می کند. .

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای کشویی:

امروزه استفاده از درب های شیشه ای کشویی در بسیاری از مکان های پر رفت و آمد مانند ادارات، مراکز خرید و راهروها افزایش یافته است. استفاده از درب کشویی یا درب کشویی مزایای زیادی دارد. در اینجا به برخی از مزایای آن اشاره می کنیم:

بهبود امنیت ساختمان های اداری، مغازه ها، انبارها و ساختمان های مسکونی

سهولت در حمل و نقل برای افراد به ویژه افراد دارای معلولیت جسمی

قابلیت کنترل ورود و خروج افراد و قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب کشویی

امکان اتصال درب اتوماتیک شیشه ای کشویی برای سیستم مانیتورینگ

کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از آلودگی با کنترل باز و بسته شدن درهای شیشه ای کشویی

صدای باز و بسته شدن درب شیشه ای کشویی برای درب اتوماتیک بسیار مهم است

زیبایی و مدرنیته نمای ساختمان را با بهترین قیمت درب اتوماتیک کشویی افزایش دهید

انواع درب اتوماتیک کشویی:

انواع مختلفی از درب های کشویی شیشه ای وجود دارد که بسته به منطقه استفاده، میزان باز شدن درب کشویی، عملکرد مورد انتظار و قیمت درب اتوماتیک کشویی متفاوت است.

• درب اتوماتیک کشویی چهار لت (دو لت ثابت و دو سیار):

این نوع درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یکی از زیباترین و پرکاربردترین درب های اتوماتیک کشویی می باشد که از دو پنل متحرک تشکیل شده است که بر روی دو پنل ثابت در طرفین قرار گرفته اند. این نوع بازشو اتوماتیک شیشه ای کشویی نصف عرض درب می باشد.

• درب اتوماتیک کشویی با 2 میله حرکتی:

از این نوع درب در جاهایی استفاده می شود که فضای مناسبی برای جابجایی درب دیواری وجود داشته باشد. در این درب دو قسمت متحرک از دو طرف باز می شود و فضای ورودی به اندازه کل دهانه در ایجاد می شود.

• درب اتوماتیک کشویی ثابت تک تخت متحرک:

همانطور که از نام آن پیداست این نوع درب شیشه ای کشویی دارای لاملا ثابت و متحرک است که دهانه آن در سمت چپ یا راست بوده و با حرکت لاملا ثابت باز می شود.

• درب اتوماتیک کشویی با لت های متحرک:

از این نوع درب ها در ورودی هایی استفاده می شود که عرض باریک دارند و نیاز به حداکثر بازشو دارند. البته با توجه به عملکرد درب اتوماتیک کشویی وجود محل مناسب روی دیوار برای جابجایی لت های متحرک حائز اهمیت است.

درب اتوماتیک شیشه ای

درهای شیشه ای کشویی حرکت می کنند و فضای زیادی برای عبور افراد ایجاد می کنند. عملکرد درب های اتوماتیک کشویی به این صورت است که درب های شیشه ای با استفاده از موتور و چرخ دنده های گیربکس روی ریل حرکت می کنند. برای جابجایی راحت تر از غلتک های پلاستیکی در فریم های بالایی و پایینی درب ها استفاده می شود.

درب شیشه ای کشویی با نزدیک شدن عابر پیاده به درب به طور خودکار با دادن سیگنال درب را باز می کند. در درب اتوماتیک کشویی سنسور کنترل سرعت نیز وجود دارد. اگر افراد هنگام بسته شدن در از کنار آن عبور کنند، سرعت در را کاهش می دهد و از صدمه به عابران جلوگیری می کند.

نتیجه:

در بین درب های برقی رایج ترین درب درب شیشه ای ثابت است. ارتفاع استاندارد خود درب ورودی 220 سانتی متر است. اما در صورت نیاز طبق برنامه می توان این سایز را کم و زیاد کرد. قیمت درب ورودی اتوماتیک با توجه به طرح مشتری متغیر است. شیشه استفاده شده برای درب ورودی شیشه ای 10 میلی متری مقاوم یا نشکن است اما باز هم در صورت نیاز و سفارش مشتری می توان از سایزهای دیگر شیشه استفاده کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۵
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی