خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

دکوراسیون داخلی تجاری

شنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹ ق.ظ


برای تعریف دقیق تر فضای داخلی تجاری، ابتدا باید تعریف فضای تجاری را بهتر درک کنیم. فضای داخلی تجاری فضاهایی هستند که برای فروش مشاغل و محصولات تخصصی طراحی شده اند و برای ایده های خلاقانه باز هستند. هنگام طراحی دکوراسیون داخلی برای مصارف تجاری، باید در انتخاب خود دقت کنید، زیرا اجرای سبک های مختلف به کارایی فضا و نوع کسب و کار بستگی دارد. طراحی داخلی یک مجتمع تجاری باید بر روی نوع، چیدمان، ابعاد و تعداد کفپوش، مصالح دیوار و مبلمان (از جمله مصالح) متمرکز باشد. برای طراحی داخلی تجاری با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

انواع دکوراسیون داخلی تجاری

دکوراسیون داخلی تجاری می تواند در سبک ها و طرح های مختلفی باشد. برای این کار می توانید از تیم طراحی حرفه ای ما کمک بگیرید. در طراحی داخلی تجاری تلاش می شود تا دکوراسیون داخلی هر چه بیشتر بهبود یابد تا عملکرد و درآمدزایی بیشتر شود. پاساژها، فروشگاه ها، هتل ها، رستوران ها و غیره همگی می توانند به عنوان فضاهای تجاری طبقه بندی شوند.

دکوراسیون داخلی تجاری مدرن

سبک مدرن امروزه یکی از محبوب ترین سبک های دکوراسیون است. توجه به سادگی، استفاده از سبک مینیمال، استفاده از متریال سبک و آرامش فضا از ویژگی های سبک مدرن است. از این سبک می توان در طراحی مغازه ها، مشاغل و گالری ها استفاده کرد. دکوراسیون داخلی ساختمان تجاری را می توان به سبک مدرن نیز تزیین کرد. استفاده از دیوارپوش های بتنی اکسپوز، مبلمان چوبی سبک و ساده و همچنین کفپوش یکنواخت و ساده از عناصر طراحی مدرن است.

دکوراسیون داخلی تجاری پست مدرن

سبک پست مدرن اندکی با سبک مدرن متفاوت است. در این سبک مینیمالیسم کاملا رعایت نشده و از تزئینات کوچک استفاده می شود. کفپوش چوبی، مبلمان نرم و استفاده از مواد ارگانیک از ویژگی های این سبک است.

فضای داخلی یک مجتمع تجاری سنتی

سبک سنتی کمتر برای طراحی تجاری استفاده می شود و بیشتر برای دکوراسیون مسکونی استفاده می شود. سبک سنتی جزئیات و تزئینات پیچیده و سنگین تری دارد و فضا را به عنوان یک فضای تجاری بسیار شلوغ می کند.

نکات طراحی داخلی تجاری

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، طراحی داخلی تجاری نیازمند توجه ویژه به یک سری نکات برای به حداکثر رساندن نتایج طراحی است.

نصب شده در دکوراسیون داخلی تجاری

یکی از مواردی که در طراحی داخلی تجاری باید به آن توجه کرد، نقطه عطف فضا است. در هر نوع طراحی، تعصب عناصر و جزئیات دکوراسیون به گونه ای است که توجه بیشتری را به نقطه خاصی از فضا نشان می دهد. این رهبری بصری در فضاهای تجاری به گونه ای است که بیشتر توجه به ویترین و محصولات قابل ارائه جلب می شود.

خلاقیت در طراحی داخلی تجاری

استفاده از ترفندهایی مانند تفاوت رنگ، تغییر متریال، تغییر ارتفاع سقف یا موارد مشابه در افزایش جذابیت فضا در طراحی دکوراسیون داخلی تجاری موثر است. چنین فضاهایی باید جذابیت بصری بالایی داشته باشند تا افراد زمان بیشتری را در آنها بگذرانند. به طور کلی هرچه در فضاهای تجاری از طرح های با کیفیت و خلاقانه تری استفاده کنید، برای کسب و کار شما و جذب مشتری بهتر خواهد بود.

نکته دیگری که در طراحی مجتمع تجاری باید به آن توجه داشت استفاده از المان هایی است که در ذهن بازدیدکنندگان منحصر به فرد و خاطره انگیز است. دکوراسیون داخلی تجاری منحصربفردتر به طراحی جزئیات توجه دارد و بیشتر در ذهن مردم نقش بسته است.

گیاهان زینتی تجاری

هنگام استفاده از گیاهان در دکوراسیون داخلی ساختمان تجاری باید توجه داشته باشید که از چه ابعادی و چه چیدمانی استفاده می کنند. گیاهان و گلدان ها از نظر بصری عناصر قدرتمندی در نظر گرفته می شوند و استفاده از آنها نیاز به دقت و توجه زیادی دارد. در طراحی فضاهایی که نیاز به آرامش و سکوت دارند از گیاهان بیشتری استفاده می کند. به عنوان مثال اگر قصد دارید از گیاهان در دکوراسیون داخلی تجاری استفاده کنید، بهتر است از آنها در دکوراسیون رستوران و کافه استفاده کنید.

رنگ آمیزی طراحی داخلی مجتمع تجاری

در طراحی دکوراسیون داخلی تجاری، استفاده از رنگ های مکمل را نباید فراموش کرد. برای جلب توجه بهتر است رنگ های مکمل داشته باشید، بنابراین استفاده از رنگ های خنثی و کسل کننده توصیه نمی شود. رنگ های گرم مانند قرمز، نارنجی و طیف آنها حالت هیجانی ایجاد می کند و استفاده از آنها به عنوان رنگ های مهم توصیه نمی شود. اما ممکن است رنگ های مکمل هم باشند. توجه داشته باشید که ترکیب رنگ ها باید جذاب باشد و افراد را به گذراندن زمان بیشتری در فضا ترغیب کند. برای این منظور می توان تم خاصی را برای فضا در نظر گرفت و از رنگ حداقل 3 رنگ برای آن استفاده کرد.

نور در دکوراسیون داخلی مجتمع تجاری

اهمیت نورپردازی در طراحی داخلی تجاری را نمی توان نادیده گرفت. نورپردازی مناسب و حرفه ای یکی از موثرترین راه ها برای جذب مشتری به فضای تجاری است. نورپردازی نباید به گونه ای باشد که به چشم برخورد کند و اتاق را با شدت زیاد افسرده و بی روح جلوه دهد تا اینکه بعد از چند دقیقه حضور در محیط چشم خسته شود. . گاهی اوقات استفاده از نور طبیعی برای طراحی داخلی تجاری در دسترس نیست، بنابراین توصیه می شود از نور مصنوعی عمومی برای نورپردازی عمومی اتاق و نور محلی یا نور نقطه ای برای ویترین یا محصولات استفاده شود.

لوازم تجاری دکوراسیون داخلی
 

معماری داخلی تجاری مبلمان با مبلمان تجاری یکی از مواردی است که در طراحی آن بسیار مهم بود. برای انتخاب مبلمان و چیدمان ابتدا باید نوع فضای تجاری و مخاطب این فضا را مشخص کنید. اگر فضای کسب و کار رسمی است و دارای فضاهای خصوصی بیشتری از جمله اتاق فرمان است، بهتر است از مبلمان شیک و رسمی استفاده کنید که راحت، شیک و جذاب باشد. برای تالارها و فروشگاه های عمومی بر خلاف نوع رسمی می توان از مبلمان ساده و راحت استفاده کرد بنابراین افراد فقط برای رفع خستگی از آن استفاده می کنند. رنگ مبلمان نیز باید با نوع تمی که در قسمت های قبل ذکر شد، مطابقت داشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۲۷
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی