خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

راهنمای انتخاب تشک

يكشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳، ۰۶:۱۷ ب.ظ


طی سالیان متمادی خانواده های ایرانی با سلایق و نیازهای متفاوت از این تشک در اتاق خواب خود استفاده کرده و از کیفیت آن ابراز رضایت کرده اند. اما باید دید چه ویژگی هایی باعث شده این محصول خواب تا این حد محبوب و مورد رضایت همه باشد؟

در این مقاله در پاسخ به این سوال به مدل های مختلف این نوع تشک خواب و مزیت های آن ها می پردازیم. در پایان چند نمونه از محصولات این برند را ارائه می دهیم. تا پایان متن با ما همراه باشید.

چرا رویال تشک سالمی است؟

اگر در طول روز و هنگام کار مراقب سلامتی خود هستید، فراموش نکنید که تخت و تشکی که با آن می خوابید برای سلامتی و کیفیت خواب شما بسیار مهم است.

کارخانه های تشک کینگ به سلامت کاربران و همچنین زیبایی، دوام و قیمت مناسب اهمیت می دهند. خریداران این نوع تشک می توانند محصولات این برند را با ضمانت رعایت الزامات بهداشتی خریداری کنند. اما این لحظات چیست و یک تشک مناسب برای حفظ سلامت کاربرانش باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
 برای خرید تشک دو نفره رویال به نمایندگی تشک رویال مراجعه نمایید.

در مقاله بعدی به این موارد خواهیم پرداخت.

چه نوع مدل تشک شاهی وجود دارد؟

شرکت رویال با بیش از نیم قرن تجربه، به خوبی از نیاز عموم مردم به انواع لوازم خواب به ویژه تشک آگاه است. این برند محصولات فنری، اسفنج کامل بدون فنر یا درمان کامل و تشک ترکیبی فنر و اسفنجی یا فنر طبی را تولید کرده و با شرایط فیزیکی و سلیقه های مختلف به دست مشتریان می رساند. این محصولات خواب مدرن مربوط به تشک های فنری و اسفنجی است.

مدل های Bonnell دارای فنرهای یکپارچه هستند که آنها را شبیه مدل های کلاسیک می کند. با این تفاوت که خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری آنها به حداکثر کاهش یافته و جای خود را به آرامش و راحتی در این محصولات داده است.

در مدل جیبی تشک رویال، پشم و فنرهای استوانه ای قوی با هم تماس ندارند و از لرزش، صدا و سایش جلوگیری می کنند. خانه هایی که این نوع تشک ها را به مدل های آرامش بخشی تبدیل کرده اند. در عین حال، امید به زندگی و امید به زندگی آنها را افزایش داد و بازده اقتصادی آنها را بسیار افزایش داد. پرطرفدارترین محصول تشک این برند نمونه سلامت فنری است که کاربردهای متنوع آن برای افراد با شرایط فیزیکی و سلیقه های مختلف موثر است.

اگر بخواهیم انواع تشک شاهی را بر این اساس تقسیم بندی کنیم به انواع زیر برخورد می کنیم:

تشک فنری یا Bonnell Royal: این محصولات رویال دارای فنرهای فولادی با قطر مشخص و سفتی بالا بوده و برای افراد در سنین مختلف از کودک و نوجوان گرفته تا بزرگسال مناسب است. شباهت این نوع با مدل های قدیمی باعث محبوبیت آن ها در بین افرادی شده است که به نوستالژیک بودن این محصول توجه دارند. برخلاف تشک های امروزی، لرزش و صدا و استحکام فنرها با افزودن لایه های فوم بین فنرها به حداقل می رسد.

محصولات رویال ارزش اقتصادی خوبی دارد و در اتاق خواب نوجوانان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

تشک فنر جیبی کینگ: این مدل دارای فنرهای ثابت با غلاف بوده و دارای بهترین تکنولوژی در محصولات خواب مدرن می باشد. لایه ای از فوم پلی یورتان با خاصیت عایق بودن در برابر دما و صدا، هر یک از فنرهای سیلندر به کار رفته در تشک کیسه ای شکل را می پوشاند و از ساییدگی آنها جلوگیری می کند.

از طرفی جدا شدن فنرها از انتشار امواج صوتی و حرکتی در بدنه این تشک ها جلوگیری می کند که به آرامش محصول کمک می کند. این نوع تشک به مدل درازکش معروف است.

این مدل تشک های دوقلو به دلیل همین ویژگی در بین زوج ها بسیار محبوب هستند.

در برخی از مدل های پیشرفته این محصولات، فنرها به گونه ای زون بندی می شوند که به ناحیه خاصی از تشک فشار وارد نشود. این امر به سلامت کاربر نیز کمک می کند و از آسیب دیدن و تخریب تشک جلوگیری می کند.

محصولات تشک رویال کاملا طبی یا بدون فنر: این تشک های بدون فنر و تمام اسفنج در قسمت اسکلت در درجات سفتی متفاوتی تولید می شوند. این سفتی مربوط به فشرده سازی اسفنج مورد استفاده است که به شکل چگالی معروف است. این تفاوت در میزان سفتی به افرادی که سابقه کمردرد یا مشکلات ستون فقرات کمری و دیسک دارند کمک می کند تا از میزان سفتی این محصولات استفاده کنند.

به علاوه کسانی که از خواب از نوع نرم تا سفتی کامل استفاده می کنند، می توانند الگوی مورد نظر خود را انتخاب کرده و خواب عمیق را تجربه کنند.

از آنجایی که این نوع تشک فنر ندارد، بدون هیچ گونه صدا و لرزش است. همچنین این مواد بر دوام و ماندگاری محصول در مدت زمان طولانی تاثیر زیادی دارند.

قیمت تشک طبی رویال کمی بالاتر از مدل های دیگر می باشد که دلیل استفاده از انواع فوم طبی با تراکم و سفتی متفاوت در تولید این نوع مدل می باشد.

ترکیب اسفنج و فنر یا فنر طبی: محصول رویال که هم از مزایای فنر و هم اسفنجی برخوردار است، با کاربرد طبی، راحتی و ماندگاری بالا را می توان کامل ترین تشک این برند نامید. به عنوان مثال رویال مدیکال فنر 5 را در نظر بگیرید که از فنر مارپیچی کلاسیک در کنار اسفنج استفاده می کند. فنرهای استیل این محصول با مفتول های نازک بافته شده است که دوام و قوام عالی به محصول می دهد. علاوه بر این، استفاده از اسفنج از لرزش و صدا جلوگیری می کند و آن را به محصولی بادوام، بی صدا و پزشکی تبدیل می کند. این نوع تشک برای همه و برای هر سلیقه ای چیزی دارد.

تشک فنری پدیک و پدیک رویال: هر دوی این محصولات دارای خواص پزشکی هستند. نوع فنری که دارای فنر و اسفنجی است دارای خواص دارویی همزمان است. رویه پنبه ای و گرد و خاکی بسیار راحت و نرم با طراحی جهشی به شما آرامش کامل می دهد.

مدل پدیک کاملا طبی و کاملاً بدون فنر با ظرفیت وزن 135 کیلوگرم و اسفنج فشرده 40 کیلوگرم می باشد. رویه های این دو مدل ضد حساسیت و کاملا طبی و ضد میکروبی می باشد.

ویژگی های مهم و رایج در تشک های رویال

محصولات رویال بر اساس نیاز مشتری تولید می شوند. بنابراین، برخی از اجزاء در همه این محصولات مشترک است. هر تشک مدرن دارای ویژگی های بهداشتی و تهویه ای است که همه به آن نیاز دارند و می خواهند.

• تهویه و نقش مهم آن در تشک

هوای اطراف تشکی که روی آن می خوابیم اگر جابه جا نشود و متوقف نشود پس از مدتی بو به گردش در می آید و محیط را آلوده می کند. در این صورت سلامتی فرد در خطر است، پوست و دستگاه تنفسی آسیب می بیند. دلیل این امر وجود عواملی مانند باکتری، ریزگردها و گرد و غبار در هوای اطراف است. این موارد با گذشت زمان با تشک تغییر می کند و اگر خیس شود به زودی باعث ایجاد کپک و باکتری در اطراف آن می شود. ترکیبی از این عوامل باعث ایجاد بو و لکه بر روی تشک بدون هوای داخل تشک خواهد شد.

تشک خوب در اثر فشار وزن فرو نمی ریزد!

همه ما دوست داریم روی یک تخت نرم و راحت بخوابیم. اما این انعطاف پذیری نباید به قیمت تغییر شکل کمر و آسیب به ستون فقرات باشد. با تشک های بی کیفیت و غیر استاندارد این مشکل در نظر گرفته نمی شود. به همین دلیل پس از مدتی استفاده از این نوع لوازم خواب، قسمت های تحت فشار فرو رفته و آسیب می بینند. در عین حال بدن به دلیل ساعت ها خواب و استراحت در چنین بستری تغییر شکل می دهد و حالت اولیه خود را ترک می کند.

البته باید در نظر داشت که انتخاب تشک مناسب برای هر فرد باید بر اساس وزن او باشد.

این تنوع مدل تشک از انواع فنری گرفته تا ترکیب فنری و اسفنجی و همچنین تمامی مدل های طبی یا اسفنجی این امکان را برای افراد با نیازهای مختلف پزشکی فراهم کرده است تا محصول مناسبی را در بین آنها پیدا و خریداری کنند. . محصولات در ادامه به توضیح این مدل ها می پردازیم.

• روش ها و ویژگی ها

رویه تشک از نظر زیبایی کلی محصول و از نظر جنس و تماس با پوست بدن در هنگام خواب بسیار مهم است. در تمامی محصولات تشک رویال به این نکته توجه زیادی شده است. از آنجایی که در پارچه مورد استفاده از الیاف پنبه و الیاف ضد حساسیت استفاده شده است، لطافت و لطافت خاصی در محصول ایجاد کرده است.

نانوتکنولوژی بکار رفته در این واحد ضد باکتری بوده و در حفظ سلامت محیطی محیط بسیار موثر است. مزیت دیگر، ساختار صاف رویه است که به تشک نرمی و راحتی می بخشد و به دلیل فشرده بودن، دوام آن را افزایش می دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۷/۰۸
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی