خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

سودآورترین مشاغل آرایشگاهی کدامند؟

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲ ق.ظ


این روزها با تغییر زندگی، زیبایی و مراقبت از پوست و مو دیگر متعلق به بخشی از جامعه نیست. بسیاری از مردم در طول سالیان متمادی زمان و پول زیادی را برای دریافت خدمات پوست و مو سرمایه گذاری می کنند. به همین دلیل کوتاه کردن مو یکی از مفیدترین کارهاست. افراد از طریق دوره آموزشی این بخش می توانند این شغل اولیه را بیاموزند. در واقع می توان گفت که آرایشگری یک حرفه پردرآمد است. یعنی افراد می توانند با شرکت در دوره ها و پس از دریافت آموزش های لازم کسب درآمد کنند. هزینه هر آرایشگر تا حدودی به مهارت و توانایی او بستگی دارد. در این مقاله به معرفی بهترین اتفاقات در موهای زنانه می پردازیم.



آرایشگاه زنانه شامل چه خدماتی می شود؟

آرایشگران دارای مجوز از اتحادیه آرایشگران هستند و طیف گسترده ای از تکنیک های زیبایی را انجام می دهند. خدمات زیر را می توانید از آرایشگاه دریافت کنید:

موی کوتاه

از گردنبندها

اکستنشن مو

رنگ مو

ویتامین های مو و کراتین

مزوتراپی

آرایش و گریم

اصلاح صورت و ابرو

میکروبلیدینگ ابرو

لیفت و لمینت ابرو و مژه

اکستنشن مژه

شستشوی صورت

لوازم آرایشی

خدمات ناخن

اپیلاسیون

میکرونیدلینگ

سودآورترین خطوط آرایشی



موثرترین کار آرایشگری چیست؟

طبق آمار مشاغل روزانه آرایشگری، سودآورترین آنها رنگ مو (تور، هایلایت، امبر، بالیاژ)، کاشت ناخن، مراقبت از پوست، تمیز کردن، ویتامین ها و کراتینه مو، آرایش، شینیون است. یکی از دلایل جذابیت رنگ مو این است که برای سنین مختلف در دسترس است. امروزه رنگ کردن مو از نوجوانی تا سنین بالا انجام می شود. برای مشاغل آرایشگری در تهران به شیفور مراجعه کنید. در قسمت بعدی با هر یک از خدمات آرایشگری بیشتر آشنا می شویم.

کمبود مو

موهای کوتاه یکی از خطوط محبوب و ماندگار زیبایی و آرایشی است که مردم به آن تمایل دارند. کوتاه کردن مو جدا از تغییر ظاهر شما، موخوره و موخوره را نیز از بین می برد. آرایشگران معمولا از قیچی، تیغ یا قیچی برای کوتاه کردن موی حرفه ای استفاده می کنند.

کش مو

شینیون یکی از رایج‌ترین مدل‌های مو است که در آن موها با سنجاق یا گیره در پشت سر جمع می‌شوند و در مدل‌های مختلفی وجود دارد. برای به دست آوردن بهترین انتخاب مدل شینیون، بهتر است این مدل ها را در اینترنت و شبکه های اجتماعی جستجو کنید و مدلی را که دوست دارید پیدا کنید و از آرایشگر بخواهید که این مدل را روی موهای شما پیاده کند.



اکستنشن مو

اکستنشن مو به موهایی گفته می شود که برای افزایش عمق و حجم موهای طبیعی اضافه می شوند و تنوعی دارند که با در نظر گرفتن نوع و جنس مو و همچنین هزینه می توان آن ها را انتخاب کرد. این مکمل ها کاملا بی خطر هستند و امروزه توسط افراد زیادی در سراسر جهان استفاده می شود. دلیل اصلی اعتماد مردم به این کار، پوشاندن مشکلاتی مانند ریزش مو، موهای نازک و ضعیف و حتی طاسی است.

اکستنشن ها به دو گروه طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند. اکستنشن طبیعی از موهای واقعی و طبیعی انسان و اکستنشن مصنوعی در کارخانه ساخته می شود. انواع اکستنشن شامل خطوط مو، بافت، گیره، خط و بافت حرارتی است.


 

رنگ مو

امروزه استفاده از رنگ مو در بین اکثر افراد جامعه رواج پیدا کرده است. ترکیب رنگ ها و گرفتن رنگ موی خاص یکی از مهارت هایی است که فقط آرایشگران حرفه ای و با تجربه می توانند انجام دهند. از انواع مختلف رنگ مو می توان به مش، هایلایت، امبره، بالیاژ و سامبر اشاره کرد.

عام به معنای نازک کردن اعضای بدن مو است.

ظاهر موها که این روزها طرفداران زیادی دارد ایجاد سایه های روشن در پشت مو است که تغییر بزرگی در چهره شما ایجاد می کند.

نور یعنی موها سه درجه روشن تر از رنگ پایه هستند.

روش رنگ کردن مو به روش ombre به این صورت است که ریشه موهای شما باید تیره باشد و هر چه به سمت ساقه می رود رنگ مو روشن تر می شود.

بالیاژ نیز یک تکنیک رنگ آمیزی با دست آزاد است. بالایاژ یک کلمه فرانسوی است و ادامه روش سنتی فویل کردن است، یعنی در این روش از فویل استفاده نمی شود.

رنگ موی سامبر جدیدتر از امبره و ترکیبی از امبره و بالیاژ است.



ویتامین های مو و کراتین

ویتامینه شدن مو به طور موقت موهای آسیب دیده را ترمیم و موها را تقویت می کند. همچنین ویتامینه شدن باعث افزایش مقاومت مو در برابر شرایط نامساعد محیطی می شود.موهای کراتینه نیز نوعی درمان با مواد شیمیایی است که در آن موهای آسیب دیده با استفاده از مواد و محصولات حاوی کراتین ترمیم می شوند و سپس موها برای مدت طولانی صاف، نرم و براق می مانند. روش های کراتینه کردن مو انواع مختلفی دارد و می توان فرمول های مراقبت از مو را با توجه به نوع و نیاز مو انتخاب کرد.

برخی از درمان‌های کراتینه مو وقتی موها گرم می‌شوند، فرمالدئید ناسالم آزاد می‌کنند. با این حال، روش جدید کراتینه مو حاوی فرمالدئید نیست. به طور معمول، در طول کراتینه کردن مو، کراتین روی فولیکول مو عمل می کند تا منافذ را با کراتین پر کند، پروتئینی که برای سلامت و استحکام مو ضروری است. در نتیجه موهای شما صاف، سالم و براق به نظر می رسد.

مزوتراپی

مزوتراپی یکی از روش های درمان و زیبایی پوست است و در دسته تزریقی قرار می گیرد. یعنی به این ترتیب ماده خاصی با خاصیت درمانی به صورت زیر جلدی تزریق می شود. این مواد خاص برای مشکل شما سفارشی می شوند، مانند عصاره های گیاهی. در حین مزوتراپی، ویتامین ها و آنزیم ها، داروها و هورمون ها به پوست تزریق می شود. این روش معروف جهانی می تواند به درمان کم آبی، پیری پوست، سلولیت و ریزش مو کمک کند.



آرایش و گریم

بدون شک میکاپ گران ترین و بی نظیرترین سرویس آرایشگاه زنانه است. در آرایش، آرایشگر با استفاده از رنگ صورت را تغییر می دهد. مثلا از سایه چشم، مژه مصنوعی، رژ لب و رژ لب پررنگ و زیاد استفاده می کند. آرایش به معنای استفاده از تکنیک های سایه زدن و برجسته کردن زیبایی صورت از جمله آرایش چشم، زیرسازی، خط چشم و ... است.


اصلاح چشم و چشم

یکی از مهم ترین و قدیمی ترین خدمات آرایشگاه های زنانه که در قدیم افراد اغلب به آرایشگاه مراجعه می کردند اصلاح صورت و ابرو است. ابروها را با موچین و تیغ اصلاح کنید. و صورت را با موم و نوار ثابت کنید.

میکروپیگمنتیشن ابرو

میکروپیگمنتیشن یا آرایش دائمی روشی مدرن در زمینه لوازم آرایشی است. این روش زیبایی زنان را قادر می سازد تا فرم ابروها، لب ها و چشمان خود را بهبود بخشند. این فرآیند با افزودن رنگ به لایه دوم پوست انجام می شود. در این سرویس اندازه موهای پشت و حالت طبیعی ابروها اهمیت زیادی دارد و آرایشگر سعی می کند به طور مرتب مدل خاصی را برای ابروهای مشتری طراحی کند.



لیفت و لمینت مژه و ابرو

لیفت ابرو و ابرو و لمینت طبیعی ترین روش های جوانسازی ابرو و مو هستند. این خط ابروها را پرپشت تر و زیباتر کرده و جلوه فوق العاده ای به صورت می دهد. سرم استفاده شده روی فولیکول های موی جوان رشد آنها را تسریع می کند و از موها در برابر اثرات منفی لوازم آرایشی، سرما، گرد و غبار و اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. لمینت و لیفت مژه تکنیک هایی هستند که می توانید روی مژه های خود استفاده کنید تا ابروهایی پرپشت و خوش حالت داشته باشید. همچنین با ابروهای بلندتر و تیره تر، چشم های جذاب تری دارند.



اکستنشن مژه

اکستنشن مژه عبارت است از افزودن الیاف مژه موی طبیعی به انتهای مژه ها. این نخ ها که از ترکیب موی مصنوعی ساخته شده اند، با افزودن به لایه های طبیعی مژه، شکل و مدل چشم را تغییر می دهند. به خاطر داشته باشید که اکستنشن مژه با مژه مصنوعی بسیار متفاوت است. مژه های مصنوعی استفاده شده با یک نگاه ساده بسیار قابل تشخیص هستند، اما وقتی مژه ها را بلند می کنید، تشخیص آن آسان نیست و با مژه های خودتان تفاوتی ندارد.



خدمات ناخن

سرویس ناخن به زیبایی و تمیزی ناخن و انگشتان پا اشاره دارد. خدمات معمول مراقبت از ناخن عبارتند از مانیکور، پدیکور، ناخن های اکریلیک (مصنوعی)، ناخن های طرح دار و ترمیم ناخن. پدیکور به اصلاح ناخن های کوتاه اشاره دارد که زیبایی را بهبود می بخشد و از رشد عفونت در پاها جلوگیری می کند. مانیکور همچنین به مراقبت از ناخن اشاره دارد که شامل استفاده و از بین بردن پوست مرده اطراف ناخن می شود. ناخن های قالبی، ناخن پودری و ناخن ژله ای از انواع خدمات ناخن هستند.



پاکسازی زمین (بیت)

پزشکان چیزی بیش از متخصصان پوست و مو هستند که می توانند به مشکلات سلامتی و صورت کمک کنند. از خدمات پوست سالن زیبایی می توان برای رفع لک، آکنه، جوش، آکنه و جوش های سرسیاه نیز استفاده کرد. شستشوی روزانه پوست را عمیقا تمیز نمی کند. پاکسازی عمیق چربی، سموم و ناخالصی ها را از منافذ پوست پاک می کند. علاوه بر این، پاکسازی عمیق تمام باکتری هایی که باعث مشکلات جدی پوستی می شوند را از بین می برد. لایه برداری عمیق فواید زیر را برای پوست دارد:

سلول های مرده پوست را از بین می برد.

منافذ پوست را کاملا تمیز می کند.

جذب کرم ها و سرم های درمانی و سلامت را تسهیل می کند.

باعث نرمی و لطافت پوست می شود.

همچنین جوش های سر سیاه، سر سفید و سایر مشکلات پوستی را از بین می برد.

تا حدودی از بروز آکنه و جوش جلوگیری می کند.



میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یک روش غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست است. در این روش از سوزن های مخصوص و کوچک استفاده می شود. نفوذ سوزن به پوست سطحی است. میکرونیدلینگ صورت به باز کردن منافذ باز پوست، کاهش چین و چروک کمک می کند و همچنین می تواند برای از بین بردن ترک های حاملگی استفاده شود. میزان فشار وارد شده به پوست توسط سوزن های این روش کاملا بی خطر بوده و هیچ خطری برای پوست ندارد. تعداد دفعات میکرونیدلینگ بر اساس نوع و شدت زخم تعیین می شود و البته سن، نوع پوست و میزان آسیب بافتی بر این روند تاثیر می گذارد. اما بهترین گزینه برای درمان آکنه، پسوریازیس یا اگزما میکرونیدلینگ است.


 

چگونه وارد آرایشگری می شوید؟

آرایشگری را می توان با تجربه با آرایشگران مجرب آموخت. راه دیگر شرکت در دوره هایی است که زیر نظر سازمان های فنی و حرفه ای برگزار می شود. پس از اتمام دوره با شرکت در آزمون و قبولی در آن می توانید مدرک فنی معتبر دریافت کنید. راه دیگر ورود به مبحث آرایشگری در دبیرستان است. همچنین این رشته اخیرا در دانشکده علم و کاربرد ارائه شده است. تفاوت مدرک حرفه ای با سایر مدارک در این است که این مدرک می تواند زبان 54 کشور خارجی را ترجمه کند. آخرین راه برای یادگیری مهارت های آرایشگری، شرکت در آموزش خصوصی است.


مشاغل پردرآمد مرتبط با آرایشگری چیست؟

پس از کسب مهارت در زمینه زیبایی، می توانید سرمایه گذاری خود را در مشاغل مختلف ادامه دهید. در ادامه با چند شغل پرطرفدار و پردرآمد آرایشگری آشنا می شویم.

1. خرده فروشان و تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی

با ظهور آرایشگاه ها، استفاده از لوازم آرایشی نیز افزایش یافت. امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنند. در این راستا فروشندگان لوازم آرایشی نیز بازار بزرگی در سطح جهان دارند. البته برای موفقیت در این شغل باید علاوه بر زیبایی و آرایش، به مهارت های بازاریابی و فروش نیز تسلط داشته باشید. از عوامل مهم فروش لوازم آرایش می توان به کیفیت کالا و خدمات خوب، صمیمیت، صداقت و ... اشاره کرد.

2. وبلاگ نویسان زیبایی

همه شما حتما نام وبلاگ نویس زیبایی را شنیده اید. به جرات می توان گفت که وبلاگ نویس زیبایی یکی از پردرآمدترین مشاغل در جهان و در صنعت آرایشگری است. وظیفه وبلاگ نویس زیبایی تبلیغ و معرفی لوازم آرایشی است.

در واقع می توان گفت که وبلاگ نویس آرایشی فردی است که در زمینه لوازم آرایشی حرفی برای گفتن دارد. وبلاگ نویسان زیبایی تمایل دارند که رابطه خوبی با مردم داشته باشند. تمرکز اصلی وبلاگ نویسان زیبایی بر روی لوازم آرایشی، مراقبت از پوست، مو، بدن و هر چیزی که به سلامت و زیبایی مربوط می شود است. وبلاگ نویسان زیبایی اغلب برندهای معروف لوازم آرایشی را به مردم توصیه می کنند و صادقانه مزایا و معایب آنها را توضیح می دهند. امروزه این وبلاگ نویس از طریق شبکه جهانی اینستاگرام و یوتیوب کار می کند.

3. سالن زیبایی

رایج ترین شغل در صنعت زیبایی، خدمات رسانی به مشتریان در آرایشگاه است. یکی از مزیت های این کار این است که می توانید بدون افتتاح آرایشگاه خود به صورت درصدی در آرایشگاه های دیگر کار کنید. پس از کسب سرمایه لازم، آرایشگاه مستقل خود را افتتاح کنید. برای آگهی های استخدام آرایشگاه به تی پور مراجعه کنید.

4. آموزش و مربیگری

آخرین شغل در صنعت زیبایی آموزش و تدریس است. اگر علاقه مند هستید، می توانید مدرک مربیگری بگیرید و از آموزش دانشجویان کسب درآمد کنید.

 


انواع خدمات زیبایی مقرون به صرفه
 

هزینه راه اندازی آرایشگاه

با در نظر گرفتن هزینه های بالای جمعیت فعلی، حداقل 50 میلیون لاری برای راه اندازی یک آرایشگاه کوچک نیاز است، البته هزینه وام و اجاره سالن باید جداگانه در نظر گرفته شود. اما ساخت ساختمان های بزرگ و مجلل نیاز به هزینه زیادی دارد. به طوری که هزینه تجهیزات و دکوراسیون سالن باید حداقل 300 میلیون دلار باشد. بسته به میزان درآمد سرمایه گذاری اولیه از یک تا پنج سال پس از تاسیس بازپرداخت می شود. در مقاله ظاهر آرایشگاه می توانید با استانداردهای ایمنی و بهداشتی سالن زیبایی آشنا شوید.
 

مراجعه به سایت: https://diyarmirza.ir/1402/02/بهترین-آرایشگاه-سعادت-آباد-تهران/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۲۰
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی