خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

سیستم کنفرانس و مسائل پیرامون آن

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۰۹:۵۷ ق.ظ


اتاق‌های کنفرانس یا جلسات همواره شاهد تبادل نظر بین مدیران و افراد سازمان‌ها و شرکت‌ها برای تصمیم‌گیری در سطوح بالا هستند. بنابراین طراحی و اجرای سالن کنفرانس به بهترین شکل و استفاده از با کیفیت ترین تجهیزات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تجهیزات اتاق کنفرانس معمولا به سه قسمت تجهیزات صوتی، تصویری و نورپردازی تقسیم می شوند. در این میان نقش سیستم کنفرانس که شامل کنسول کنفرانس (میکروفون کنفرانس)، منبع تغذیه و کابل های ارتباطی می باشد. به عنوان عنصر اصلی تجهیزات صوتی سالن از اهمیت بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها برخوردار است. زیرا تمامی سخنان مخاطب از طریق این سیستم دریافت و برای پخش به سیستم صوتی ارسال می شود. بنابراین می توان سیستم کنفرانس را مرکز تمامی تجهیزات دانست.

چه زمانی یک برنامه جلسه مورد نیاز است؟ (با استفاده از قراردادها):

شاید در نگاه اول به نظر برسد که کاربرد سیستم کنفرانس فقط برای دریافت، تقویت و بازتولید صدای سخنرانان است. این می تواند به عنوان برنامه اصلی سیستم در نظر گرفته شود، اما تنها برنامه کاربردی نیست. یکی دیگر از کاربردهای سیستم های جلسات، مدیریت و سازماندهی جلسات است. به این ترتیب رئیس جلسه می تواند با ابزارهای ارائه شده توسط سامانه، نظرات شرکت کنندگان را کنترل کند. با استفاده از این اختیارات، رئیس می تواند با نظارت بر نحوه استفاده از فرآیند جلسه، مانع از تداخل نظرات افراد شود و از این طریق روند جلسه را مدیریت کند. در میان ویژگی های دیگر، امکان تعریف برنامه یا لیست برای افرادی که می خواهند از مدیر رویداد صحبت کنند، وجود دارد.

با استفاده از سیستم کنفرانس می توان جلسات را ضبط کرد. هنگامی که با یک سیستم ضبط ویدئو ترکیب می شود این اجازه می دهد تا علاوه بر صدا برای استفاده در آینده، ویدیوی جلسه ضبط و ضبط شود.

برخی از نمونه‌های سیستم‌های مشاوره عملکردهایی مانند صدا و ترجمه همزمان را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. این ویژگی ها جلسات غیررسمی را حذف می کند و آنها را به یک امر مدرن و پیچیده تبدیل می کند.

سیستم کنفرانس برای اتاق جلسات

اتاق کنفرانس

با توجه به مطالب فوق سیستم کنفرانس و برنامه آن ذکر شده است. واضح است که در صورت عدم استفاده از این سیستم ها نمی توان انتظار بهترین استفاده را از اتاق های کنفرانس داشت. در واقع با استفاده از این سیستم می توانید جلسات حرفه ای و کارآمدتری داشته باشید. مقالاتی که حتی سازمان ها و شرکت هایی را که مکان های ملاقات کوچکی دارند تشویق به استفاده از این سیستم ها می کند.

انواع برنامه جلسات:


سیستم کنفرانس را می توان به دو دسته کلی سیستم آنالوگ و سیستم دیجیتال تقسیم کرد. سیستم های آنالوگ قدیمی ترین مدل سیستم های کنفرانس هستند. این سیستم ها تنها قادر به ضبط، تقویت و ارسال صدای گوینده برای انتقال توسط سیستم صوتی بودند. با توجه به توانایی های محدود سیستم های آنالوگ، امروزه به ندرت از آنها استفاده می شود. بنابراین به تدریج جای خود را به نمونه های دیجیتال دادند. سیستم های کنفرانس دیجیتال علاوه بر موارد فوق قابلیت های دیگری نیز دارند. مهمترین این ویژگی ها عبارتند از:

هماهنگی با سیستم ثبت عکس لابی:

همانطور که قبلا در مبحث سیستم AutoTracking گفته شد، در این حالت با بازکردن میکروفون هر کنفرانس، سیستم فیلمبرداری به سمت آن هدایت می شود و تصویری از فرد پشت کنسول کنفرانس گرفته و ذخیره می کند. این عملیات به صورت کاملا خودکار و بدون دخالت کاربر انجام می شود.

سیستم رای گیری:

گاهی اوقات سیستم های کنفرانس دیجیتال فرلیچر به کاربران امکان رای دادن در مورد موضوعات مختلف را ارائه می دهند. در این حالت مخاطبان صدای خود را از طریق کنسول کنفرانسی که در مقابل خود دارند ثبت می کنند. به دلیل ماهیت دیجیتالی رای گیری، قابلیت اطمینان آن بسیار بالا است. علاوه بر این، در این حالت، سیستم عملکردهای مختلفی مانند احراز هویت کاربر، گزارش گیری، نمایش نتایج...

ترجمه همزمان:

امکان حضور افراد با زبان های مختلف در جلسات متعدد وجود دارد. البته درک محتوای جلسه برای این افراد ضروری است. این امر از طریق سیستم ترجمه همزمان قابل دستیابی است. این سیستم گاهی به صورت جداگانه در سالن ها موجود است. اما آنها یکپارچه هستند و می توانند در برخی از سیستم های کنفرانس پیشرفته استفاده شوند. از طریق این مهارت، زبان مانعی در درک مفاهیم و شرکت در سخنرانی های بین المللی نخواهد بود.

اجزای سیستم مونتاژ

سیستم کنترل مرکزی کنفرانس کترینگ کترینگ:

منبع تغذیه سیستم کنفرانس، منبع تغذیه مرکزی یا سیستم کنترل مرکزی نوعی هسته سیستم کنفرانس است. همه میکروفون های کنفرانس به آن متصل هستند. از طریق این دستگاه میکروفون ها مدیریت می شوند و صدای شما به سیستم صوتی اتاق ارسال می شود. با برق مرکزی می‌توانید کنسول‌های کنفرانس را شماره‌گذاری کنید، نحوه عملکرد هر میکروفون کنفرانس را تعیین کنید (از جمله حالت‌های عادی، FIFO، فعال‌سازی صوتی)، محدودیت‌هایی را روی کنسول اعمال کنید، تنظیمات را اعمال کنید و به سیستم ضبط ویدیو نیاز داشته باشید، اطلاعات ارسال کنید و بسیاری موارد دیگر. بیشتر. سایر عملکردها و تنظیمات منبع تغذیه مرکزی معمولاً در رک در اتاق مدیریت نصب می شود.

کنسول کنفرانس رهبری جلسه را بر عهده داشت:

میکروفن کنفرانس ریاست جمهوری یا همان طور که از نامش پیداست کنسول ریاست جمهوری برای رئیس جلسه است. این دستگاه علاوه بر امکانات کلی، از امکانات بیشتری نسبت به کنسول های شرکت کننده برخوردار است. دلیل آن این است که رئیس جلسه باید بتواند روند جلسه را کنترل کند. بنابراین مسئول جلسه می تواند از طریق سیستم صوتی کنفرانس خود اقدامات مختلفی از جمله: صحبت کردن، غیرفعال کردن کنسول شرکت کنندگان، اجازه صحبت به شرکت کننده و ... را انجام دهد.

براکت نصب میکروفون

کنسول کنفرانس رئیس جمهور

میکروفون برای شرکت کنندگان در کنفرانس:

کنسول های شرکت کنندگان به طور کلی با توجه به تعداد شرکت کنندگان (به استثنای رئیس) در اتاق کنفرانس نصب می شوند. این دستگاه نسبت به میکروفون کنفرانس رئیس جمهور قدرت کمتری دارد. بنابراین، کنترلی بر سایر بخش‌های فرآیند رویداد نخواهد داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۲۱
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی