خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

سئوی فنی چیست؟

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳ ب.ظ


سئو فنی چیست؟ یکی از مواردی که برای افزایش رتبه وب سایت ها باید رعایت کنید سئوی داخلی یا به عبارتی دیگر محمد سلخشوری هستم.

Sototechnique

سئو فنی به مشاهده و تعمیر ایرادات فنی داخلی وب سایت گفته می شود که برای جذب بازدیدکننده و افزایش رتبه وب سایت باید این کار را انجام دهید. استفاده از تگ ها، وجود تگ های کاربردی. و برای HTML، افزایش سرعت بارگذاری وب سایت، تگ های متعارف، متا تگ ها، SSL، نقشه سایت و غیره مهم است. در ادامه این مقاله قصد دارم به بررسی عوامل کلیدی سئو فنی بپردازم. .

اهمیت سئو فنی

تکنیک های سئو نکته مهمی است که موتورهای جستجو هروب سایت را برای راحتی مخاطبان خود تجزیه و تحلیل می کنند. بنابراین تکنیک های سئو یا همان تکنیک های سئو برای موتورهای جستجو بسیار مهم است و می توان گفت با دنبال کردن آنها می توانید به راحتی به رتبه وب سایت خود کمک کنید. و بازدیدکنندگان را جذب کند.

همانطور که در بسیاری از مقالات ذکر شد، اصول خاصی باید از همان ابتدای طراحی سایت رعایت شود تا به شما در برداشتن گام بعدی در سئو فنی کمک کند. با سئو فنی می توانید رتبه های بهتری کسب کنید.

تولید محتوا

یکی از موارد مهمی که در جذب بازدیدکننده و بهبود کلمات کلیدی شما موثر است، ایجاد محتوا بر اساس قوانین موتورهای جستجو است. این دامنه بستری امن برای استفاده از کلمات کلیدی و تبلیغات آن است که موتورهای جستجو آن را مهم می دانند. ایجاد و نگهداری محتوا مستلزم رعایت اصول مهمی مانند استفاده از تگ ها و برچسب های عنوان و لینک های داخلی است. بسیار مهم و مهم است.

علائم عنوان

تگ های عنوان به 6 دسته تقسیم می شوند که از 1 تا 6 شماره گذاری می شوند: H1 H2 H3 H4 H5 H6 و استفاده از آنها علاوه بر H1 که به طور پیش فرض در عنوان استفاده می شود، هر محتوا بستگی به تعداد کلمات متفاوت است اما اگر برخی از اصول اصلی را رعایت کنید، محتوای شما به همان اندازه که به UX کمک زیادی می کند، خوب می شود، هر چه محتوا بهتر باشد درک بهتری از محتوا توسط مخاطبان و خواندن آن برای موتورهای جستجو آسان تر خواهد بود. این سوال پیش می آید که چگونه از این تگ ها استفاده کنیم و چه تعداد باید استفاده شود.

استفاده از تگ های عنوان

اگر تولیدکننده یا نویسنده محتوا هستید، می‌دانید که سرفصل‌ها در کجای محتوا استفاده می‌شوند و باید بدانید که اگر از تگ H3 استفاده می‌کنید، ابتدا باید از تگ H2 استفاده می‌کردید.

تگ H2 عناوین اصلی متن را مشخص می کند و از تگ های H3 تا H6 نیز به عنوان زیرنویس و زیرنویس استفاده می شود.

من در مقاله توضیح داده ام که چه عناوینی هستند که ممکن است با مطالعه ابهامات شما برطرف شود.

HTML چیست و چه کاربردهایی دارد؟

HTML یک زبان نشانه گذاری بزرگ است که به طور گسترده در دنیای طراحی وب استفاده می شود، یکی از مواردی که موتورهای جستجو با وب سایت شما مرتبط می کنند زبان نشانه گذاری است، محتوای وب سایت شما، چه تفاوتی با زبان مدیریت دارد؟ تمامی زبان های برنامه نویسی وب سایت HTML کاربرد بیشتری دارد و در تمامی وب سایت ها استفاده می شود و کاربرد ویژه ای در طراحی صفحه و تعامل محتوای صفحه با خزنده های موتورهای جستجو دارد.
 

تگ های HTML

تگ های HTML کاراکترهایی هستند که باید در صفحات داخلی خود آنها را دنبال کنیم. این تگ ها حاوی همان نام هستند، تگ تعریف پیوند، که موتورهای جستجو صفحه شما را بر اساس تعریف فهرست می کنند. برچسب‌ها شامل بخش‌های مختلفی هستند که می‌توانید در مقاله آموزشی در وب‌سایت ما مشاهده کنید.

با تمام مفاهیم SEO آشنا شوید

یک علامت متعارف

یکی از برچسب ها و علائم معروفی که مخصوصا برای سایت های خرید و خدمات استفاده می شود، برچسب Canonical است. این تگ یکی از تگ های HTML است که می توان از آن برای جلوگیری از محتوای تکراری استفاده کرد. این برچسب بیشتر در فروشگاه های اینترنتی استفاده می شود. چندین محصول و محصولات جداگانه باید تعریف شوند، اما از یک محتوا استفاده کنید، این برچسب را در قسمت HEAD محتوای آنها قرار دهید.
 



برچسب های متا

متا تگ ها یکی از مهم ترین عوامل در بهینه سازی سئوی محلی هستند. متا تگ ها عناصری هستند که در تگ عنوان یک فایل HTML گنجانده شده اند و وظیفه انتقال اطلاعات در مورد محتوای وب سایت شما به موتورهای جستجو و کاربران را بر عهده دارند. تگ ها تعاریفی هستند که به تبلیغ کلمات کلیدی شما در نتایج جستجو و افزایش نرخ کلیک (CTR) وب سایت شما کمک می کنند. متا تگ های زیادی وجود دارد که در این مقاله به دو مورد اصلی اشاره می کنم.

توضیحات متا

این متا در دسته متا تگ ها قرار می گیرد که وظیفه آن نمایش بخشی از توضیحات شما به کاربر در نتایج جستجو می باشد. حال زمانی که موتورهای جستجو قوانین (الگوریتم ها) و هوش خود را به زبان های مختلف به روز می کنند، این روش منسوخ شده است و برای نتیجه بهتر لازم است کلمه مورد نظر را در متن توضیحی قرار داده و در توضیحات صفحه وردپرس از آن استفاده کنید. برای تعریف این موضوع می توانید از افزونه هایی مانند Seo Yoast استفاده کنید

متا تگ عنوان

یکی از متا تگ هایی که همه ما با آن آشنا هستیم، تگ عنوان یا متا تگ عنوان است. این دسته متا تگ در عنوان و عنوان مطالب با تگ H1 قرار دارد اما طول آن بسیار مهم است و نباید طولانی باشد و فضای زیادی دارد و توصیه می کنم از تگ توضیحات متا استفاده کنید. می توانید از کلمات کلیدی بیشتری استفاده کنید.

توصیه می کنم هنگام انتخاب عنوان مطلب در این صفحه مقاله هشت نکته کلیدی را مطالعه کنید.

سرعت بارگذاری وب سایت

فاکتور بسیار مهمی که مخاطب آن را درک می کند و موتورهای جستجو به آن بسیار حساس هستند سرعت بارگذاری اولیه وب سایت شما می باشد این عامل در بین آخرین فاکتورهای فنی سنجش سئو بسیار مهم است. سرعت بارگذاری سایت شما به موارد زیادی بستگی دارد که در ادامه توضیح خواهم داد.

بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت

همانطور که گفته شد، یک عامل مهم برای مخاطبان و موتورهای جستجو، سرعت بارگذاری وب سایت شما است. هر چه سرعت کمتر باشد سئو سایت شما بهتر است. این عامل به برخی از موارد مهم در وب سایت شما بستگی دارد، مانند: عکس ها، کد. اسکریپت ها ... هر یک از این عناصر را می توان با ابزارهای مختلفی نشان داد که یکی از محبوب ترین آنها GTMETRIX است.
 

 

سایت نقشه

نقشه سایت چیست؟

نقشه سایت یا نقشه سایت اطلاعاتی در مورد وب سایت شما است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای وب سایت شما را بهتر درک کنند. شما را ایندکس می کند. این فایل اطلاعات مهمی مانند لینک ها، به روز رسانی های اخیر وب سایت شما، آدرس صفحات داخلی وب سایت و غیره را ارائه می دهد.



گواهی SSL

ssl یا Secure Sockets Layers، همانطور که از نامش پیداست، یک لایه امنیتی است که برای ردیابی وب سایت شما و ارائه اطلاعات شخصی به شما مفید است. داشتن این گواهی به کاربران کمک می کند تا بیشتر به وب سایت شما اعتماد کنند. این به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا به وب سایت شما یک رتبه منحصر به فرد بدهند.

در این مقاله عناصر تکنیک سئو و اندازه گیری آن را برای شما توضیح دادم، بسیاری از موارد ذکر شده در این مقاله مطمئنا به شما در توسعه و بهبود وب سایت و کسب رتبه بهتر کمک می کند، اما باید بدانید که بسیاری از این موارد مورد نیاز سئو است. کارشناسان برای انجام بهتر پروژه های خاص.
 

بیشتر بخوانید: https://blogten.ir/what-technical-seo/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۰۴
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی