خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.


سایپا پس از چند ماه تاخیر در تحویل، نسخه کم آپشن شاهین را روانه بازار کرد. این خودرو شاهین جی ال نام دارد که در بین اهالی بازار به شاهین بدون سانروف معروف است. دلیل این محبوبیت حذف سانروف از شاهین جی ال در این نسخه است. کارمادیو

اقدام سایپا برای برداشتن سانروف از روی شاهین این گمان را به وجود می آورد که ممکن است به زودی قطعات دیگری از این خودرو برداشته شود. چرخ‌های آلیاژی، ترمزهای دیسکی عقب و نمایشگر سیستم صوتی از جمله قطعاتی هستند که می‌توان آن‌ها را حذف کرد تا تولید را ارزان‌تر کند. اگر به خاطر داشته باشید سری اول خودروهای شاهین بدون نمایشگر سیستم چندرسانه ای تحویل مشتریان شد. در این خودروها به جای صفحه نمایش، یک سیستم پخش ساده نصب شده بود.

در مرحله دوم فرآیند ادغام، سایپا سفارش های بیشتری برای شاهین دریافت کرد و مجبور به کاهش هزینه های تولید شد. قبل از معرفی سیستم یکپارچه، شاهین خودرویی نه چندان محبوب در بازار بود، عرضه شاهین در تجارت بار نیز با استقبال خوبی مواجه نشد. این در حالی است که اکنون سایپا باید تا پایان سال 1403 تعداد زیادی خودروی شاهین تولید کند وگرنه خطر رها شدن مشتریان این شرکت خودروسازی خطرناک است.

قیمت ماشین شاهین بدون سانروف یا شاهین gl

سانروف یکی از گزینه های مهم برای مشتریان ایرانی است; به همین دلیل شاهین بدون سانروف یا شاهین جی ال قیمتی کمتر از شاهین جی در بازار دارد. حال اگر به پلت فرم خرید و فروش خودرو مراجعه کنید، شاهین GL را با قیمت تخمینی 535 میلیون تومان خواهید یافت. این خودرو در حدود 40 تا 50 میلیون دلار کمتر از شاهین جی خرید و فروش شد. با وجود تفاوت در انتخاب، هیچ تغییری در توانایی فنی شاهین ایجاد نشد. بنابراین برای مصرف کنندگان واقعی شاهین مدل GL 1402 انتخاب بهتری نسبت به مدل کارکرده شاهین 1401 خواهد بود.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۲۱
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی