خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

فروش کرکره برقی و معاوضه طلا

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴ ب.ظ

یکی از کاربردهای ویژه کرکره برقی استفاده از آن به عنوان درب و حفاظ طلافروشی ها و صرافی ها می باشد. طلافروشی ها و صرافی ها به دلیل ماهیت تجاری خود نسبت به مسائل امنیتی بسیار حساس هستند. با توجه به افزایش آمار سرقت در سراسر کشور، این حساسیت نیز افزایش یافته است. در این مقاله به نکات فنی و مسائل مربوط به خرید و ساخت کرکره برقی طلافروشی ها و صرافی ها می پردازیم. تا انتهای این مطلب با ایپاکو همراه باشید تا نکات مربوط به کرکره برقی طلافروشی و تعویض کرکره برقی را یکی یکی مرور کنیم.
1- انواع کرکره برقی طلافروشی و صرافی

قبل از شروع سفارش و ساخت کرکره الکترونیکی برای فروش جواهرات و بورس، ابتدا باید با انواع کرکره الکترونیکی مناسب این صنعت آشنا شویم. انواع کرکره برقی ضد سرقت و سیستم های امنیتی الکترونیکی در صرافی ها و جواهر فروشی ها استفاده می شود. قفل های الکترونیکی ضد سرقت عبارتند از:

- کرکره برقی استیل

- چشم آهنی

- پرده های برقی Rollgater (Rollgater)

- پرده برقی ساخته شده از پلی کربنات (پلی کربنات) شیشه شفاف

آه ....

او هست. اینکه کدام یک از کرکره های برقی بالا استفاده می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا طلافروشی ها معمولا ویترین دارند. بنابراین استفاده از کرکره برقی شیشه ای پلی کربنات شفاف و کرکره نرده برقی انتخاب مناسبی برای شرکت های طلا می باشد. در صورت استفاده از این دو نوع کرکره برقی ضد سرقت، ویترین طلافروشی حتی در زمان بسته بودن مغازه نیز نمایان خواهد بود و این می تواند مزیت بزرگی برای شما باشد. اگر طلافروشی در راهرو یا خیابان قرار دارد، انتخاب نوع کرکره برقی برای طلافروشی منطقی است.

صرافی ها، لوازم برقی و لوازم برقی می توانند گزینه های خوبی باشند. زیرا ویترین با جواهر فروشی کاملا متفاوت است. به طور خلاصه قبل از راه اندازی ماشین های برقی طلافروشی ها و صرافی ها باید نوع کاربری دقیق مغازه و انبار را دانست و ایمنی را در نظر گرفت. به عنوان مثال، یک صرافی برق و یک طلافروشی باید با سرقت، امنیت ضعیف، امنیت ضعیف و وظیفه سنگین مبارزه کنند. زیرا اولویت اول هنگام خرید برق از طلافروشی ها و صرافی ها ایمنی است.

2- موتور برق طلافروشی و بورس طلا

هنگام نصب و ساخت درب اتوماتیک طلافروشی ها و صرافی ها یکی از مهم ترین مسائل انتخاب و خرید موتور کرکره برقی مناسب می باشد. از آنجایی که کرکره برقی ضد سرقت و امنیتی سنگین هستند، باید از موتور کرکره برقی قدرتمند استفاده کنیم. موتور ما می تواند جانبی یا لوله ای باشد. قدرت و نوع موتور باید با توجه به نوع پروژه، وزن کرکره برقی، ابعاد کرکره برقی و موارد دیگر انتخاب و تعیین شود.

3- طلافروشی و ریل تعویض کرکره برقی

بخشی از کرکره برقی که نیرویی دارد که مستقیماً بر ایمنی آن تأثیر می گذارد، قطار کرکره برقی است. توصیه من به کسانی که قصد نصب تابلو برق در فروشگاه یا بورس طلا را دارند این است که ریل تابلوهای برق از آهن و استیل ساخته شده باشد و ضخامت ورق به گونه ای طراحی شده باشد که احتمال سرقت به حداقل برسد. باید کافی باشد 'نفوذ. شایان ذکر است که هر چه عمق قطار بیشتر باشد، تابلوهای برق در طلافروشی ها و صرافی ها ایمن تر خواهد بود.

4- قفل کرکره برقی طلافروشی و معاوضه

در شرکت ادا دور نوع جدیدی از قفل ضد سرقت برقی وجود دارد که واقعا ضد سرقت است و دارای ویژگی های خاصی است که در هیچ قفل دیگری یافت نمی شود. این قفل با ولتاژ 24 ولت کار می کند و با نصب قفل روی کرکره برقی طلافروشی و صرافی خود، دیگر نیازی به استفاده از قفل یا کتاب ندارید. عکس قفل در زیر است.

5- قیمت کرکره برقی در طلافروشی ها و صرافی ها.

قیمت کرکره برقی کیف و طلافروشی به نوع کرکره برقی، مشخصات فنی، نوع موتور و شرایط نصب آن بستگی دارد. با بهبود کیفیت و ایمنی پرده های برقی، قیمت آنها نیز افزایش می یابد. محاسبه و اندازه گیری تقریبی کار توسط کارفرما و کارفرما و همچنین ارسال عکس و تصاویر کار می تواند ما را در برآورد دقیق تری از قیمت کرکره برقی مغازه ها و بورس طلا یاری دهد.

برای اطلاع از قیمت لامپ برقی در بازار طلا و قیمت لامپ برقی در بورس با کارشناسان فروش شرکت ادا درب جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

6- خرید کرکره برقی طلافروشی و افراد

برای خرید کرکره برقی بورس و طلافروشی کافیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. دوستان عزیز سعی می کنیم خرید شما را آسان کرده و گزینه مناسبی را برای خرید کرکره برقی از فروشگاه ها و بورس طلا به شما ارائه دهیم. هنگام خرید کرکره برقی طلایی و تعویض کرکره برقی باید به ایمنی عملکرد، نوع موتور، دوام و خدمات پس از فروش توجه کرد.

7- فروش کرکره برقی طلافروشی و صرافی

انواع ویژن برقی توسط شرکت ادا دور تولید و به فروش می رسد بسته به نیاز شما مجموعه ای منحصر به فرد و مناسب از کرکره برقی مناسب طلافروشی ها و بورس ها را به شما پیشنهاد می کنیم. با فروش انواع کرکره برقی طلا فروشی و صرافی در خدمت مشتریان عزیز هستیم.

8- تجهیزات برقی را در جواهرفروشی ها و صرافی ها نصب کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۲
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی