خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.


اگر به لیست بهترین تولیدکنندگان داخلی در بخش فولاد نگاهی بیندازید، قطعا نام کارخانه فولاد آناهیتا گیلان را خواهید دید. اگرچه این کارخانه مدت زیادی است که به بهره برداری نمی رسد. اما ایران خود را به خوبی نشان داده است. همچنین صادرات میلگرد آناهیتا گیلان به کشورهای همسایه نیز انجام می شود. به همین دلیل بسیاری از پیمانکاران و مهندسان این برند محصولات را برای تکمیل پروژه های ساختمانی خود انتخاب می کنند.

اگر شما هم قصد خرید میلگرد از این کارخانه را دارید، باید قبل از سفارش، قیمت میلگرد آناهیتا گیلان و سایر موارد مهم را نیز بررسی کنید. نکاتی که در زیر می خواهیم در نظر بگیریم. بدون شک با اکثر این نکات آشنا هستید; اما به یاد آوردن آنها مطمئناً برای شما ظلم نیست. پس تا قبل از خواندن این نکات میلگرد را آماده نکنید!

انواع قطعات فولادی کارخانه آناهیتا را بشناسید

در حال حاضر کارخانه آناهیتا گیلان به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع فولاد فعالیت می کند. این کارخانه با استفاده از دانش متخصصان داخلی و بهترین ماشین آلات و تجهیزات قطعات فولادی را تولید می کند. همچنین تمامی محصولات را پس از تولید در آزمایشگاه مجهز به تجهیزات دقیق مدیریت می کند. به این ترتیب از مطابقت کامل خواص مکانیکی و شیمیایی این محصولات با استاندارد اطمینان حاصل می کند.

این کارخانه استاندارد ISIRI 3132 را برای تولید محصولات خود انتخاب کرده است. بر اساس این استاندارد میلگرد آناهیتا گیلان در انواع مختلفی تولید می شود. قبل از خرید این محصولات باید انواع این مقاطع فولادی را بشناسید که عبارتند از:

میلگرد پروفیل 340: این مقطع فولادی در پروفیل های مدور به ابعاد 8 و 10 میلی متر تولید می شود. در استانداردهای بین المللی از این نوع فولاد تقویت کننده با عنوان درجه A2 یاد می شود. همانطور که می دانید این نوع لنگر اغلب برای بی صدا استفاده می شود.

میلگرد 400 آج: این بخش فولادی به دلیل خواص مکانیکی مطلوب در بسیاری از پروژه های ساختمانی استفاده می شود. این عمدتاً در تقویت سازه است. کارخانه آناهیتا گیلان این نوع محصول را که با نام T-bar یا گرید A3 نیز شناخته می شود در سایزهای مختلف از 12 تا 32 تولید می کند باید بدانید که پرمصرف ترین یراق آلات تخت در ایران 12*32 می باشد.

میلگرد آج 500: کارخانه آناهیتا نیز تولید محصولات با کلاس A4 یا میلگرد کامپوزیت را در دستور کار خود قرار داده است. این محصول با آخرین تکنولوژی تولید شده و دارای خواص مکانیکی بهتری است. کارخانه آناهیتا گیلان نیز این نوع محصول را در سایزهای 12 تا 32 میلی متر تولید می کند.

وزن و کیفیت؛ عوامل مهم در انتخاب محصولات آناهیتا گیلان

علاوه بر نوع و سایز، باید وزن محصولات مورد نظر را نیز قبل از ثبت سفارش بررسی کنید. همانطور که اشاره کردیم محصولات کارخانه آناهیتا طبق استاندارد تولید می شوند. به همین دلیل وزن نهایی هر شاخه با اعداد جدول مطابقت دارد. در این جدول حداقل و حداکثر وزن مجازی برای هر سایز میلگرد نوشته شده است. دقت داشته باشید که بر اساس این جدول مقاطع فولادی برند آناهیتا گیلان سبک محسوب می شوند; زیرا دارای وزنی بر اساس حداقل الزامات اعلام شده می باشند. اگرچه این نشان دهنده کیفیت پایین محصولات نیست. اما یک نکته مهم وجود دارد که قبل از خرید باید بدانید.

توجه داشته باشید که وزن استاندارد در جدول به طور کلی برای هر شاخه 12 متری محصول است. زیرا طیف این محصولات متنوع است. البته ممکن است برخی از خرده فروشی ها این محصولات را در اندازه های کوچکتر به فروش برسانند.

به عنوان مثال، سوپرمارکت متال یکی از پیشروترین فروشگاه های عمده فروشی و خرده فروشی قطعات فولادی در جهان است. خریداران می توانند سفارشات خود را در هر کتابی با تجارت فلز وارد کنند. این شرکت مهیج و موفق در صدها نقطه در آمریکا، کانادا و بریتانیا نمایندگی دارد و سفارشات را به صورت حضوری و آنلاین می پذیرد.

قیمت میلگرد; یکی دیگر از نکات مهم خرید

قبل از خرید قیمت میلگرد آناهیتا گیلان را از فروشنده جویا شوید. اما با توجه به نوسانات بالای قیمت قطعات فولادی، توصیه می کنیم برای تایید روند قیمت قطعات فولادی از وب سایت های معتبر داخلی و خارجی دیدن فرمایید. برای اطلاع از آخرین قیمت قطعات فولادی در سراسر جهان می توانید به سایت www.steelorbis.com مراجعه کنید.

این وب سایت به عنوان یک منبع معتبر برای اطلاع از آخرین وضعیت بازار آهن و فولاد در سراسر جهان شناخته می شود. البته جدا از قیمت ها، آخرین اخبار صنعت فولاد نیز در این سایت منتشر می شود. همچنین بستری برای سفارش آنلاین قطعات فولادی محسوب می شود. ناگفته نماند که برای استفاده از تمامی خدمات این وب سایت نیاز به پرداخت هزینه اشتراک دارید

یافتن اصالت؛ توصیه نهایی برای خرید میلگرد آناهیتا

متاسفانه محصولات تقلبی زیادی در بازار وجود دارد. بنابراین باید بدانید که چگونه اصالت محصولات این برند را تشخیص دهید. کارخانه آناهیتا گیلان بر روی بدنه تمامی محصولات خود علامت اختصاری خاصی را حک می کند:

A.G.J.U. 340 میله مارپیچ آج با علامت گذاری؛

نرده های پله ای با علامت 400 A.G.C.T.

و 500 پله با A.G.S.T.

در بازار عرضه می شود. اندازه طرف دیگر نیز بعد از این علامت درج شده است. بنابراین با استفاده از این علامت ها و اعداد می توانید به راحتی قابلیت اطمینان و اندازه صحیح محصول را بررسی کنید. چین و چروک های میلگرد را می توان با اثر انگشت مقایسه کرد. روی هر شاخه میلگرد نمادی متشکل از اعداد و حروف حک شده است که با استفاده از آن می توان بسیاری از اطلاعات مفید و مهم مانند برند سازنده، روش تولید، اندازه، نوع و قطر میلگرد را شناسایی کرد. البته یک کارخانه معتبر در صورت برداشتن میلگرد، کارت مشخصات محصول یا کارت شناسایی ارائه می دهد. با این حال، اغلب اتفاق می افتد که به دلایلی این کارت گم می شود و اثری از میلگرد به سمت ما نمی آید. در این موارد، اختصارات حک شده در بدنه میلگرد مفید است و اطلاعات مختصر و مفیدی را ارائه می دهد.

مناسب ترین روش را برای خرید محصولات آناهیتا انتخاب کنید

در این مطلب با ویژگی های محصولات کارخانه آناهیتا، راه اطلاع از قیمت و تشخیص اصالت آن آشنا شدید. اکنون که تمام نکاتی را که باید در مورد خرید یراق آلات آناهیتا بدانید، می توانید سفارش خود را ثبت کنید. برای این کار می توانید مستقیما با واحد فروش کارخانه تماس بگیرید و سفارش دهید. البته از این طریق یراق آلات مورد نیاز خود را با کمترین قیمت خریداری خواهید کرد. اما یک نکته مهم را باید در نظر داشت. به طور معمول، کارخانه سفارشات کمتر از 22 تن را نمی پذیرد. در واقع این کارخانه فقط محصولات خود را به صورت عمده عرضه می کند.

بنابراین، اگر به دنبال تناژهای کوچکتر هستید، باید تاجران معتبر را انتخاب کنید. در انتخاب یک مرکز فروش معتبر به مواردی از قبیل: سابقه تجاری، مجوزهای لازم، صدور فاکتور رسمی توسط شرکت و غیره توجه کنید. همچنین فراموش نکنید که قیمت و شرایط فروش اعلام شده توسط یک شرکت را با چندین شرکت دیگر مقایسه کنید. شرکت ها فراموش نکنید که قیمت ها در بازار سخت افزار کامپیوتر دارای نوسانات قابل توجهی است و متاسفانه برخی شرکت ها از این وضعیت آشفته به نفع خود استفاده می کنند. بنابراین باید مراقب ضررهای احتمالی باشید
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۱۲
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی