خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

متریال پیچ و مهره

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰ ق.ظ


پیچ و مهره نقش مهمی در صنعت ساختمان دارد، بنابراین پیچ و مهره تعیین کننده استحکام و ساختار کل سازه است. در این مقاله پیچ و مهره آرتا می خواهیم در مورد ویژگی های پیچ و مهره صحبت کنیم. این در مورد موادی است که پیچ ها و مهره ها از آن ساخته شده اند و محیط و شرایط هر فرد.

پیچ و مهره ها از مواد مختلفی ساخته می شوند. این مواد از فولاد معمولی گرفته تا تیتانیوم، پلاستیک و مواد دیگر را شامل می شود. برخی از این مواد به کلاس های مختلفی تقسیم می شوند. این کار برای توصیف ترکیبات آلیاژی خاص استفاده می شود.

نحوه انتخاب مجموعه پیچ و مهره لازم

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه باید مواد پیچ ​​و مهره مورد نیاز خود را پیدا کنیم؟ پاسخ ساده است! شما باید در مورد محیطی که می خواهید از پیچ و مهره استفاده کنید تحقیق کنید. منظور از محیط، مواد در تماس با پیچ است، مانند اسید، آب و غیره. به عنوان مثال، اگر اسید با پیچ و مهره تماس پیدا کرد، باید از پیچ و مهره های فولادی ضد زنگ استفاده کنید. پیچ و مهره های فولادی ضد زنگ به دلیل ترکیبات و مواد اولیه، ضد اسید و بدون خوردگی هستند.

چند پیچ ​​و مهره مواد را معرفی کنید

پیچ فولادی

پیچ و مهره های فولادی که در صنعت ساختمان بسیار پرطرفدار هستند در 3 گرید 8.8، 10.9 و 12.9 تولید و عرضه می شوند. آیا می دانید این سه نماد به چه معنا هستند؟ مارک های پیچ و مهره فولادی نشان دهنده استحکام محصول در هر میلی متر مربع است. این عامل زمانی که در برنامه ها استفاده می شود مهم است.

پیچ آهنی

از جمله مواد دیگر می توان به آهن رایج اشاره کرد. پیچ و مهره آهنی در دو کلاس 4.6 و 5.6 تولید و به فروش می رسد. یکی از نقاط ضعف این محصول قرار گرفتن در محیط مرطوب است. هنگامی که یک پیچ آهنی در یک محیط مرطوب قرار می گیرد، تحت فرآیند زنگ زدگی قرار می گیرد. شاید بپرسید راه حل چیست؟ پوشش گالوانیزه! روکش گالوانیزه از زنگ زدگی پیچ و مهره در محیط های مرطوب جلوگیری می کند و باعث می شود بست های استفاده شده دوام بیشتری داشته باشند.

پیچ های فولادی

اگر به دنبال ماده ای هستید که در محیط های سرد زنگ نزند و خاصیت مغناطیسی نداشته باشد، می توانید از پیچ و مهره های فولادی ضد زنگ استفاده کنید. پیچ و مهره های فلزی از درجات مختلفی ساخته شده اند و هر کدام از این گریدها خواص ویژه ای دارند. برای خرید پیچ و مهره استیل با ما تماس بگیرید.

تفاوت در هزینه مواد پیچ ​​و مهره

همانطور که خواندیم پیچ و مهره از مواد مختلفی ساخته شده است. اما سوال اینجاست که آیا همه چیز قیمت و ارزش یکسانی دارد؟ البته که نه. اگر بخواهیم سه ماده ذکر شده در بالا را با هم مقایسه کنیم، از گران ترین تا ارزان ترین، فولاد و مهره در رتبه اول و فولاد و مهره در ردیف های بعدی قرار دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۱۰
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی