خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

مجموعه ست کنترل چیست؟

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۰۴ ق.ظ


اگر پمپ آب دارید اما نمی دانید کیت کنترل چیست و برای چیست، فوراً این مقاله را بخوانید، زیرا قلب پمپ شما است و باید آن را تهیه کنید. این دستگاه یکی از پرفروش ترین محصولات می باشد و اکثر ساکنین آپارتمان ها و ساختمان های چند طبقه جزو کاربران همیشگی این محصول هستند. در ادامه برای خرید قطعات صنعتی با ما همراه باشید.

مجموعه کنترل چیست و چه کاربردی دارد؟

ست کنترل پمپ آب خانگی یا کلید دیجیتالی چند سالی است که رونق گرفته است، قبلاً از کلیدهای مکانیکی و مخزن فشار استفاده می شد و با ساخت سوئیچ تقریباً استفاده از مخزن فشار کاهش یافته است.
با این حال، مخزن فشار نیز کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال، در برخی از ساختمان ها بهتر است از مخزن استفاده شود تا مقررات.

نام کنترلر چیست و در ایران چگونه شناخته می شود؟

لازم به ذکر است ابتدا نام واقعی این دستگاه ذکر شده است. اگرچه در ایران این پرفروش «تنظیم کنترل» نامیده می شود، اما در انگلیسی به آن کلید دیجیتال اتوماتیک یا کلید پمپ دیجیتال دیجیتال خودکار می گویند.

بنابراین نام فنی و واقعی مجموعه دستورات کلید خودکار دیجیتال است، اما از آنجایی که بسیاری از افراد این قطعه الکتریکی را به عنوان مجموعه فرمان می شناسند، ما نیز از آن نام استفاده می کنیم، اما هر کجا این دو عبارت را در متن مشاهده کردید، معنی آنها یکسان است. چیز. بنابراین هیچ تفاوتی بین یک کلید خودکار دیجیتال یا مجموعه ای از دستورات وجود ندارد و هر دو معنای یکسانی دارند.

تعویض پمپ آب اتوماتیک چیست؟

این سوال کلید مسیر شما و مبنای اصلی خرید یا عدم خرید ست کنترل است. کلید اتوماتیک فقط در مکان هایی قابل استفاده است که آب ورودی به پمپ آب خانگی دارای فشار باشد. در مثال زیر اهمیت فشار آب را توضیح خواهیم داد.

مثال 1: فرض کنید برای آپارتمانی در تهران پمپ خریده اید، چون فشار آب خود شهر حدود 1.5 تا 2.5 است، بنابراین آب ورودی به پمپ دارای فشار است، بنابراین می توان از کیت کنترل یا کلید اتوماتیک دیجیتال برای این کار استفاده کرد. این پمپ

مثال 2: فرض کنید برای مکانی در روستاهای دماوند پمپ آب خریداری کرده اید، آب مصرفی آن در مخزن یا منبع آب ذخیره می شود و سیستم آبرسانی شهری وجود ندارد. از آنجایی که این آب فشاری ندارد، فشار آن صفر است، بنابراین نمی توان از ست کنترل برای آن استفاده کرد.

کار مجموعه کنترل چیست (توضیح چرخه وظیفه)

همانطور که در بالا توضیح دادیم، گروه کنترل زمانی کار می کند که فشار حداقل 0.5 بار از آن عبور کند. داخل گروه کنترل قسمتی به نام فلوسوئیچ وجود دارد که با عبور این مقدار فشار آب از آن فعال می شود و پمپ را می چرخاند. بر.

حال اگر فشار آب از طریق فلوسوئیچ کمتر از 0.5 بار باشد (مثلا 0.2 بار یا 0.3 بار)، کلید دیجیتال اتوماتیک کار نمی کند، بنابراین پمپ روشن نمی شود. آزمایشی را که در بالا ذکر کردیم انجام دهید تا بدانید که آیا می توانید از کنترل استفاده کنید یا خیر.

ست کنترل چقدر بالا را پشتیبانی می کند؟ واردات کالا از چین


بعضی ها فکر می کنند بعد از نصب کیت کنترل پمپ آب همه چیز کامل است و می توانند آب یک برج 100 طبقه را تامین کنند!

بله، مجموعه کنترل های رایجی که در بازار به فروش می رسد در نهایت ارتفاعات تا 35 متر را پشتیبانی می کند. این مقدار به فشار آب منطقه شما نیز بستگی دارد.

به عنوان مثال اگر فشار آب شهری در منطقه شما 2.5 بار است، ارتفاع کنترلر 20 متر است، اما اگر فشار 1.5 بار باشد، نباید بیش از 10 متر از کنترل کننده انتظار داشته باشید. حال اگر فشار آب به 3.5 و 4 بار برسد می توان ارقام 30 و 35 متر را محاسبه کرد.

یک نکته فنی در مورد ارتفاعی که مجموعه کنترل می تواند پشتیبانی کند وجود دارد و آن این است که معمولاً فشار آب در سیستم آب شهری بین 1.5 تا 2.5 بار است و هر بار فشار آب معادل 10 متر ارتفاع است.

حال اگر به طبقه سوم ساختمان که 10 متر ارتفاع دارد نگاه کنیم باید بدانید که در این 10 متر یک بار 1.5 برابر فشار آب و در دیگری 0.5 برابر فشار آب مصرف می شود. این فشار پشت لوله خواهد بود. بنابراین وقتی شیر آب را باز می کنید فشار 0.5 بار است که کنترل را فعال می کند در نتیجه پمپ آب خانگی باز می شود.

حال اگر ارتفاع یک ساختمان را 20 متر در نظر بگیریم، حداقل فشار آب باید 2.5 بار باشد که 2 بار آن برای غلبه بر ارتفاع 20 متری مصرف می شود و نیمی از آن در پشت دریچه دریچه گاز برای کار کردن کنترل کننده . . برای جلوگیری از خطر، همیشه 0.2 تا 0.5 بار دیگر را در نظر بگیرید و طبق جدول زیر کار کنید.

مزایای استفاده از مجموعه کنترل یا کلید اتوماتیک چیست؟

در تولید قفل های اتوماتیک دیجیتال یا ست های کنترلی، استفاده از مخازن انبساط عملاً کنار گذاشته شده است مگر در موارد خاص که مهم ترین مزیت این دستگاه ها سهولت در استفاده است.

کسانی که از مخزن فشار یا اتوماتیک مکانیکی استفاده می کنند سختی کار با آن را درک می کنند، مشکلات و مشکلات آن را از جمله تنظیم دائمی هوا، پنچری، انفجار و امثال آن می دانند و پکیج کنترلی این را ندارد. داشتن هر یک از این عیوب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۲۹
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی