خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

نحوه انتخاب سمعک مناسب

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۰۶:۴۴ ب.ظ

 

 

همه سمعک ها از اجزای اصلی یکسانی برای انتقال و تقویت صداهای محیطی به گوش شما استفاده می کنند. اکثر سمعک ها دیجیتال هستند و همگی با باتری سمعک سنتی یا باتری قابل شارژ کار می کنند. برای  گرفتن نوار گوش در شرق تهران با ما تماس بگیرید.

یک میکروفون کوچک صدای محیط را دریافت می کند. یک تراشه کامپیوتری با تقویت کننده، صدای ورودی را به یک کد دیجیتال تبدیل می کند. این صدا را بر اساس توانایی شنوایی، نیازهای گوش دادن و سطح نویز اطراف شما تجزیه و تحلیل و تنظیم می کند. سیگنال های تقویت شده سپس به امواج صوتی تبدیل می شوند و از طریق بلندگوها که گاهی اوقات گیرنده نامیده می شوند به گوش شما می رسند.

انواع سمعک

سمعک ها از نظر قیمت، اندازه، ویژگی های خاص و قرارگیری در گوش بسیار متفاوت هستند. در زیر متداول ترین سبک های سمعک آورده شده است که با کوچکترین و کمتر دیده شدن گوش شروع می شود. طراحان سمعک به تولید سمعک های کوچکتر ادامه می دهند، اما سمعک های کوچکتر ممکن است بهترین قدرت شنوایی مورد انتظار شما را نداشته باشند.

سمعک در دو نوع و سبک اصلی وجود دارد. به سمعک نیاز دارید؟ یافتن نوع و سبک مناسب به کم شنوایی، انتخاب سبک زندگی و نگرانی های زیبایی شما بستگی دارد. به عنوان نقطه شروع، دو سمعک اساسی وجود دارد:

سمعک (ITE)

گوش دادن به تلفن (BTE)

سمعک های داخل گوش (ITE)

سمعک ITE در مجرای گوش استفاده می شود. و معمولاً بر اساس برداشتی که متخصص شنوایی در طول مشاوره سمعک شما ایجاد می کند، توصیه می شود. و کدام یک بیشتر به شما می آید؟ این مدل ها به طور کلی در رنگ های مختلف چرم برای هماهنگی با گوش بیرونی موجود هستند. برخی از سمعک های ITE را می توان عمیق تر در کانال گوش قرار داد. در حالی که برخی به گوش خارجی نزدیکتر هستند.

سمعک پشت گوش (BTE)

کمک‌های BTE در پشت یا بالای گوش خارجی با لوله‌هایی قرار می‌گیرند که صدا را از طریق یک قالب سفارشی یا قالب گوش که کل دهانه مجرای گوش را مسدود نمی‌کند، به داخل کانال گوش هدایت می‌کنند. سبک های BTE در رنگ های مختلف برای هماهنگی با رنگ مو یا پوست و همچنین طرح های روشن برای سلیقه های مختلف موجود است.

برای ITE یا BTE، بیشتر دستگاه ها با باتری های سکه ای استاندارد عرضه می شوند که هر 3 تا 20 روز یکبار باید تعویض شوند. با این حال، باتری های قابل شارژ نیز وجود دارد.

سمعک های داخل گوش

نامرئی در کانال گوش (IIC)

همه در کانال گوش (CIC)

Styles IIC و CIC کوچکترین و نامرئی ترین سمعک های موجود هستند. سبک های IIC "نامرئی در کانال" تقریباً همانطور که توضیح داده شد نامرئی هستند. کاربر آنها را بسیار عمیق در گوش قرار می دهد و با کشیدن یک نخ کوچک می توان آنها را جدا کرد و جدا کرد. CIC ها بسیار شبیه به هم هستند اما به اندازه IIC ها به داخل گوش نمی روند.

این سبک ها عموماً برای افرادی که کم شنوایی خفیف تا متوسط ​​دارند مناسب هستند. به دلیل اندازه کوچک آنها، معمولاً هیچ کنترل دستی مانند چرخ های تنظیم صدا یا دکمه هایی با برنامه ندارند. برای تعمیر سمعک به نمایندگی سمعک در شمال تهران مراجعه نمایید.

مزایای سمعک های داخل گوش

از بیرون قابل مشاهده نیست

کیفیت صدا به دلیل قرار گرفتن داخل گوش خوب است

معایب سمعک در گوش

مستعد جرم گوش و رطوبت

اندازه کوچک آن اتصال به دستگاه های بی سیم مانند گوشی های هوشمند را دشوار می کند.

سمعک درون کانالی (ITC)

سمعک های ITC در زیر گوش خارجی قرار می گیرند که استفاده از آنها را راحت و آسان می کند. از آنجایی که آنها کمی بزرگتر از سبک های IIC و CIC هستند، عمر باتری آنها کمی بیشتر است و می تواند طیف وسیع تری از کاهش شنوایی را در خود جای دهد. اندازه آنها همچنین به آنها اجازه می دهد تا ویژگی های اضافی مانند میکروفون های جهت دار برای درک بهتر در محیط های پر سر و صدا و کنترل های دستی مانند چرخ صدا در صورت تمایل داشته باشند.
برای تنظیم سمعک در شمال تهران با ما تماس بگیرید.
مزایای سمعک ITC

اندازه کوچک

عمر باتری طولانی تر و ویژگی های بیشتر نسبت به سبک های IIC و CIC

معایب سمعک ITC

مستعد آسیب ناشی از جرم گوش و رطوبت است

محدودیت بیش از حد می تواند باعث ایجاد احساس ناراحتی در پوشندگان شود

اندازه کوچک می تواند اتصال به دستگاه های تلفن همراه بی سیم را دشوار کند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۲۸
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی