خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

نکاتی برای لیزر موهای زائد صورت

جمعه, ۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۰۷:۰۳ ب.ظ


در اطراف فولیکول های مو رنگدانه هایی در پوست ما وجود دارد (به نام ملانین). این رنگدانه ها رنگ طبیعی پوست ما را تشکیل می دهند. لیزر مجموعه ای از پرتوهای نور با انرژی و طول موج مشخصی است که پس از برخورد با ملانین فولیکول های مو را از بین می برد. هنگامی که فولیکول مو از بین می رود، دیگر قادر به تشکیل یک دسته مو نیست و بنابراین دیگر مویی در آن ناحیه رشد نمی کند. به این ترتیب لیزر موهای زائد را از بین می برد. در ادامه با برترین پزشک همراه باشید. 

پوست صورت بسیار حساس است و موهای زائد در این ناحیه زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل افراد مختلف روش های مختلفی را برای رفع موهای زائد صورت انتخاب می کنند. استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد صورت یکی از موثرترین روش های موجود است و بخش زیادی از مراجعه به کلینیک های پوست و مو را به خود اختصاص می دهد.

 

 

 نکاتی برای لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر موهای زائد در شرق تهران
بهتر است ابتدا ناحیه لیزر را اصلاح کنید.

برای جلوگیری از عوارض ناشی از لیزر از عینک محافظ استفاده کنید.

از ژل آماده شده برای تسکین درد ناحیه مورد نظر استفاده کنید.

توصیه می شود تا 3 روز پس از لیزردرمانی (طبیعی یا مصنوعی) آفتاب نگیرید.

علاوه بر این، پزشکان توصیه می کنند تا 3 روز پس از لیزر درمانی به حمام یا استخر نروید.

نکاتی برای لیزر موهای زائد صورت

کاربرد لیزر موهای زائد صورت

با کمک لیزر می توانید برای همیشه از شر موهای زائد در نواحی زیر خلاص شوید:

دور ابرو

بین ابروها (ابرو پیوندی)

پشت لب بالا

فک

گردن

پشت سر و گردن

خط ریش برای مردان

لیزر موهای زائد صورت یک درمان ساده است

لیزر موهای زائد صورت یک راه حل بسیار ساده است که موها را هدف گرفته و در عرض چند دقیقه از بین می برد. در واقع پرتوهای لیزر به ریشه مو نفوذ کرده و توسط رنگدانه مو جذب می شوند. سپس به دلیل ضعف فولیکول ها دیگر امکان رشد مو وجود ندارد.

با انتخاب این روش هم در هزینه و هم در زمان حذف موهای زائد صورت برای همیشه صرفه جویی می شود. شما تا آخر عمر از روش های سنتی مانند قیطان، تیغ یا اصلاح رها خواهید شد و دیگر لازم نیست هر از چند گاهی به آرایشگاه مراجعه کنید.

برتری لیزر موهای زائد صورت نسبت به روش های دیگر

این روزها بسیاری از افراد از روش لیزر برای از بین بردن موهای زائد صورت استفاده کرده اند که باعث شده از سایر روش های از بین بردن موهای زائد بدن خودداری کنند. اگر از اپیلاسیون، اپیلاسیون و اصلاح برای از بین بردن موهای زائد صورت خسته شده اید، توصیه می شود برای اولین بار لیزر صورت را امتحان کنید تا متوجه برتری این روش نسبت به روش های دیگر شوید.

رشد آزار دهنده موهای صورت

وجود موهای زائد در چانه، دور لب، پیشانی، کناره های صورت و گردن برای هر خانمی آزاردهنده است. و همچنین می تواند موهای شما را در مهمانی ها و مکان های عمومی در مواقعی که عصبی و عصبی هستید برجسته کند.

لیزر موهای زائد صورت باعث کاهش استرس و اضطراب خانم ها و افزایش اعتماد به نفس آنها می شود. شاید بتوان موهای ناخواسته را در قسمت های دیگر بدن پنهان کرد، اما می توان هرگز موهای صورت را از دیگران پنهان نکرد. وقتی موهای صورت کوتاه نمی شوند، در نگاه اول روی صورت خودنمایی می کنند. چون می توانی صورتت را ببینی.

بنابراین، هرگز اجازه ندهید موهای صورتتان روی اعتماد به نفس شما تأثیر بگذارد و شما را پایین بیاورد. زیرا با استفاده از لیزر موهای زائد صورت به راحتی می توانید از شر عوامل حواس پرتی خلاص شوید و با چهره ای صاف و بدون مو و اعتماد به نفس کامل در مراسم شرکت کنید.

مزایای لیزر موهای زائد صورت

لیزر یکی از بهترین روش های رفع موهای زائد صورت است. مزایای این روش عبارتند از:

رعایت توصیه های لازم در حین انجام لیزر موهای زائد صورت را برای همیشه کاهش می دهد.

اگر دستگاه و مهارت اپراتور مناسب باشد، هیچ گونه درد، خارش و آسیب پوستی ناشی از لیزر را تجربه نخواهید کرد.

با لیزر موهای زائد، نیازی نیست نگران آکنه یا موهای زیر پوستی باشید.

این روش توسط سازمان جهانی داروی آمریکا تایید شده است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۲۶
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی