خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

نکات مهم هنگام تهیه قالب فروشگاهی وردپرس

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۰۲:۴۴ ب.ظ


فروشگاه های آنلاین بستر مناسبی برای فروش آنلاین هستند. برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی می توان از سیستم های مدیریت محتوا استفاده کرد. وردپرس به CMS معروف است که زبان فارسی را به خوبی پشتیبانی می کند و افزونه های فروشگاهی زیادی برای آن طراحی شده است. تهیه قالب فروشگاهی وردپرس به بهینه سازی سریع سایت و رشد کسب و کار کمک می کند.

در این مقاله به نکات کلیدی در تهیه چیدمان فروشگاه می پردازیم.

اهمیت قالب فروشگاهی وردپرس در توسعه کسب و کار چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که با استفاده از قالب های مختلف می توان وب سایت های مختلف را طراحی کرد. به عنوان مثال می توان یک وب سایت خدماتی با موضوع وردپرس تجاری طراحی کرد. همچنین فرمت های آموزشی، فروشگاهی، رزومه، اخبار یا مجله و موارد دیگر. برای طراحی انواع صفحات وب استفاده می شود.

قالب فروشگاهی وردپرس باید با انواع افزونه های فروشگاه ساز (مانند ووکامرس، EDD و ...) سازگار باشد. از طرفی باید بتواند از افزونه های کاربردی مانند صفحه سازهای Elementor یا Visual Composer، افزونه های سئو، مدیریت برد فروشگاه و ... استفاده کند.

در صورتی که مدل فروشگاه اینترنتی ساده و راحت باشد، تمامی کاربران می توانند به بخش های مختلف سایت دسترسی داشته باشند و سفارش دهند. لازم به ذکر است که انتخاب قالب مناسب برای وب سایت فروشگاهی، مبنایی ضروری برای توسعه یک فروشگاه اینترنتی است.

چگونه یک قالب فروشگاهی وردپرس مناسب انتخاب کنیم؟

یک سری استانداردهای طراحی فروشگاه وجود دارد که برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق ضروری است. اما قبل از خرید قالب فروشگاهی وردپرس، مهم است که اهداف، استراتژی، شخصیت خریدار، شرایط بازار و بسیاری از مسائل مهم دیگر را در نظر بگیرید.

شناخت خوب محیط کسب و کار، نیازهای مشتری، انواع محصولات یا خدمات و ... به شما کمک می کند تا چیدمان مناسب فروشگاه خود را انتخاب کنید.

آنچه از فروشگاه اینترنتی انتظار دارید را مشخص کنید

قبل از خرید یک قالب فروشگاهی، ابتدا بررسی کنید که از فروشگاه آنلاین خود چه انتظاری دارید. ویژگی هایی مانند نوار لغزنده محصول، مقایسه محصول، پیشنهادات ویژه، پاسخگویی، منوی بزرگ و موارد دیگر را در نظر بگیرید.

اگر اطلاعات زیادی در مورد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین ندارید، حتما از یک مشاور حرفه ای کمک بگیرید. با نگاه کردن به فروشگاه های رقیب می توانید ایده خوبی از نوع قالبی که باید انتظار داشته باشید به دست آورید.

نوع فروشگاه وردپرس را تعیین کنید

برای تهیه قالب فروشگاهی وردپرس باید انواع آن را بشناسید. به طور کلی می توانید دو نوع محصول را در فروشگاه اینترنتی خود بفروشید.

محصولات فیزیکی؛

محصولات مجازی (شامل انواع فایل ها).

البته برخی فروشگاه ها هر دو نوع محصول را همزمان عرضه می کنند. بسته به نوع محصول، باید به سراغ قالب های فروشگاهی و ابزارهای ایجاد فروشگاه مانند WooCommerce یا EDD بروید.
 

به طراحی حرفه ای و کاربردی توجه کنید

موفقیت یک فروشگاه اینترنتی تا حد زیادی به طراحی آن بستگی دارد. اینکه کاربران Zhalet.com بتوانند به قسمت های مختلف سایت دسترسی داشته باشند و در کمترین زمان ممکن به اهداف خود برسند، فروش را تحت تاثیر قرار می دهد.

بنابراین در هنگام خرید قالب فروشگاهی باید به نوع طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری توجه کنید. خوشبختانه، فروشگاه‌های وردپرس در انواع مختلف در حال حاضر برای ارائه محصولات مناسب برای کودکان، زنان، مردان، فناوری، سبک زندگی، لوازم جانبی، محصولات دیجیتال، فروش فایل‌ها و موارد دیگر طراحی شده‌اند.

گزینه ای برای سفارشی سازی قالب فروشگاهی وردپرس

یکی از مواردی که مدیران باید در هنگام خرید یک الگو در نظر بگیرند این است که آیا قابل سفر است یا خیر. صفحات فرود ویژه در حال حاضر با استفاده از دو صفحه ساز محبوب طراحی می شوند: پلاگین Elementor یا Visual Composer. این دو افزونه به شما این امکان را می دهند که تغییرات اساسی در ظاهر و ظاهر وب سایت فروشگاه خود و طراحی شخصی سازی شده قالب های خود ایجاد کنید.

ویژگی های مدل فروشگاهی

در هر قالب مجموعه ای از ویژگی ها در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، برخی از قالب ها امکان طراحی چندین صفحه فروش را فراهم می کنند. یا با کمک افزونه ووکامرس شرایطی برای تغییر در صفحه سبد خرید وجود دارد. در هنگام انتخاب قالب فروشگاهی وردپرس به ویژگی های قرار داده شده بر روی آن توجه زیادی داشته باشید.

امکان استفاده از افزونه های کاربردی وجود دارد

هر قالب فروشگاهی وردپرس بسته به شرایط می تواند چند افزونه اختصاصی داشته باشد. این افزونه ها قالب را تقویت می کنند. اما جدا از این افزونه ها، قالب فروشگاهی باید شرایطی را برای استفاده از انواع افزونه ها مانند Yoast SEO، Gravity Forms، Product Filter، Shipping، Gift Cards، Wallet و غیره فراهم کند.

به عنوان مثال در قالبی که امکان اتصال به وب سرویس پیامک وجود دارد، با خرید پنل پیامک می توان دسترسی کاربر و خروج از پنل کاربری را کنترل کرد و یا به خریدار اطلاع داد.

سرعت کافی همراه با واکنش

قالب فروشگاهی وردپرس باید واکنش گرا و سریع باشد. زیرا تعداد زیادی از مشتریان با استفاده از گوشی های هوشمند یا تبلت از وب سایت بازدید می کنند.

سئو دوستانه

یک قالب فروشگاهی  آنلاین زمان ارزشمندی برای یک کسب و کار است که می تواند ترافیک قابل توجهی را جذب کند. به همین دلیل در هنگام خرید قالب فروشگاهی بهتر است به بهینه سازی کدهای قلب و جهت یابی سئو توجه بیشتری داشته باشید.

حرف پایانی

یک قالب فروشگاهی وردپرس را از یک بازار یا طراح معتبری خریداری کنید که پشتیبانی خوبی ارائه می دهد و با به روز رسانی مرتب تم، باگ ها را برطرف می کند. با تمام این نکات باید با توجه به کیفیت مدل به قیمت نیز توجه کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۱۹
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی