خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.


درب ورودی یا درب لابی ساختمان جزء مهمی از نما و حفظ امنیت آن است که با گزینه های جذابی مانند درب های لوکس و درب های ضد سرقت قابل استفاده است.

هر چهار دیواری که باید محوطه را از سایر فضاهای اطراف مانند خانه ها، ادارات، زمین های بازی، اتاق ها و ... جدا کند، باید از در استفاده کنند. این درب ها علاوه بر وظیفه اصلی خود که بازکردن درب ها و خروجی ها و یا بستن این معابر است می توانند کارکردهای دیگری نیز انجام دهند. برای کاربردهایی مانند محافظت از لولا در حالت بسته، محوطه سازی و غیره، انواع دیگری از این درب ها را نشان می دهیم، پس با ما همراه باشید.


کاربرد درب ضد سرقت چیست؟

درب مورد استفاده امروزه در ساختمان ها و آپارتمان های مدرن نوعی درب ضد سرقت می باشد. از این نوع درب برای افزایش ضریب امنیت خانه در برابر سارقان استفاده می شود. در سال های اخیر با توجه به توسعه زندگی شهری و شهرنشینی و اهمیت افزایش امنیت در برابر سارقین، نیاز به استفاده از درب ها با استحکام بیشتر در بین افراد مختلف احساس شده است.

در ابتدا برای جلوگیری از ورود سارقان و افزایش امنیت خانه از درب های فلزی امنیتی و درهای تاشو در جلوی خانه استفاده می شد که خود مشکلات زیادی داشت. اما با مطرح شدن استفاده از درب های امنیتی و کیفیت و قابلیت اطمینان آنها، افراد و سازندگان مختلف به تدریج به استفاده از این نوع درب ها روی آوردند و در حال حاضر این موضوع یکی از مزیت های خانه در هنگام خرید خانه به حساب می آید. چرا که استفاده از درب های امنیتی استاندارد می تواند تا حد زیادی خیال خانواده ها را از بابت امنیت منازلشان راحت کند.



انواع درب های داخلی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه با توجه به افزایش برج ها و مجتمع های مسکونی، تعداد لابی ها در ساختمان ها و برج ها نیز افزایش یافته است. لازم است بدانید درب مورد استفاده برای لابی ساختمان درب خاصی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد.

ماهیت انتخاب درب لابی این است که شکل و جنس درب انتخابی باید با نمای بیرونی ساختمان مطابقت داشته باشد. شیشه دو یا سه جداره است که در برابر ورود مکرر بسیار مقاوم است و برای جلوگیری از عبور صدا و دما از لابی به بیرون و بالعکس بسیار مهم است. همچنین این درب ها در انواع، متریال و ظاهر متفاوتی تولید می شوند که می توان از آنها درب لابی چوبی، درب لابی فلزی، درب لابی استیل و درب لابی ضد سرقت نام برد. بیایید در مورد درب های لابی ضد سرقت با جزئیات بیشتری صحبت کنیم.


گروه درب ضد سرقت می باشد

درب های ضد سرقت یکی از انواع درب های مورد استفاده در بازار هستند که امروزه به دلیل کاربرد عملی در منازل بیش از هر زمان دیگری مورد استفاده قرار می گیرند و حفاظت بالایی را برای منزل ایجاد می کنند. .

این نوع درب ها معمولاً عایق بسیار خوبی در برابر سرما و گرما و همچنین صدا دارند و می توانید از آنها برای حفظ دمای لابی و منزل در هوای سرد و گرم استفاده کنید. این درب ها دارای 4 لولا بوده و همچنین دارای مهر و موم پلاستیکی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار می باشد.


مزیت درب لوکس چیست و در کجا استفاده می شود؟

به طور کلی کدام در را می توان درب لوکس نامید؟ در صورتی که مواد به کار رفته در تولید آن از کیفیت بالا، بادوام و ماندگاری بالایی برخوردار باشد، درب را درب لوکس می نامیم. به عنوان مثال درهایی که تماما از چوب طبیعی مانند راش، گردو، توت یا بلوط ساخته شده اند را می توان درب های لوکس دانست.

دری که با ظرافت زیادی تزئین شده باشد را نیز می توان درب لوکس دانست. درب های لوکس را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد و درب های لوکس را می توان برای اتاق ها، ورودی ها، لابی ها و موارد دیگر استفاده کرد. به عنوان مثال، درهای تزئین شده با طلا، نقره یا فلزات و سنگ های گرانبها. یا برش‌های دست‌ساز هنرمند و جلوه‌های بصری جسورانه بین درب‌های لوکس قرار گرفته‌اند که طبیعتاً قیمت بالاتری نسبت به درب‌های استاندارد موجود در بازار دارند.
 

اطلاعات بیشتر: https://baharidoor.com/product-category/lobby-door/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۱۹
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی