خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

همه چیز درباره کرم فونداسیون

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵ ق.ظ


کرم تونال یکی از اجزای اصلی لوازم آرایشی است، بدون آرایش معنی زیادی ندارد. کرم پوز برای صاف کردن رنگ پوست و پنهان کردن ناهمواری آن استفاده می شود. کرم پودرها انواع مختلفی دارند، مایع، جامد، موس یا پودری. کرم پودر روی تمام صورت استفاده می شود تا رنگ پوست یکدست شود.

انواع کرم پودر

کرم پودرها بر اساس نوع ماسک طبقه بندی می شوند:

کرم های مرطوب کننده رنگی

که علاوه بر خواص آرایشی حاوی دانه های رنگی رنگی نیز می باشد که به پوست رنگ می دهد این کرم مناسب پوست های نازک و صاف می باشد.

نایک نیز مانند Liquid یک برند محبوب کرم پودر کاچای است

از آنجایی که استفاده از آن آسان است و پوششی طبیعی برای پوست ایجاد می کند، این کرم به طور کلی برای پوست های معمولی تا خشک مناسب است، افرادی که پوست چرب دارند باید از نسخه غیر چرب آن استفاده کنند.

کرم رنگ

این کرم‌ها بسیار مرطوب‌کننده و غنی هستند، برای پوست‌های خشک مناسب‌تر هستند و از آنجایی که محصول تقریباً سنگین است، باید اطمینان حاصل کنید که به خوبی جذب پوست می‌شود، برای این منظور از یک اسفنج مرطوب استفاده کنید.

انواع کرم پودر

خامه یا پودر پنکیک فشرده

این کرم پوشانندگی بیشتری دارد. معمولاً به صورت پودر فشرده می شود. و دارای هر دو نوع پوست چرب و خشک است و معمولا برای استفاده از این کرم از اسفنجی استفاده می شود که روی آن قرار می گیرد.

چوب قلم

این کرم پودر وزن زیادی دارد و برای پوشاندن عیوب پوست و قرمزی اطراف جای زخم مناسب است. این قسمت را برداشتیم و با اسفنج پاک کردیم.

متن کامل مقاله را بخوانید: https://moorashin.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۲۱
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی