خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.


برند ایسوس یکی از مطرح ترین و محبوب ترین برندهای کامپیوتر، لپ تاپ و لوازم جانبی آن است. این شهرت جهانی دارد و در بین علاقه مندان به لپ تاپ و فناوری افراد بسیار کمی هستند که از آن اطلاعی نداشته باشند! با این حال، حقایق جالبی در مورد برند ایسوس وجود دارد که احتمالاً نمی دانید. اگر می خواهید درباره این غول فناوری جهانی بیشتر بدانید، با ما همراه باشید!

لپ تاپ های ایسوس در ایران بسیار معروف هستند و خرید لپ تاپ ایسوس یکی از کلمات پر جستجو در گوگل است اما در این مقاله به معرفی برند ایسوس و تمامی محصولات آن، معرفی محصولات ایسوس و تاریخچه تاسیس آن می پردازیم. ما هدف، محل مبدا و غیره را توضیح خواهیم داد. برند ایسوس

معرفی برند ایسوس

شما می توانید اطلاعات اولیه در مورد برند ایسوس را در زیر مشاهده کنید:

نام شرکت: ایسوس (ASUSTek Computer Inc)

فوندادورهو: تد هسو، ام تی لیائو، ون تسایا، تی ان تانگ، لوکا دی‌ام.

سال تاسیس: 2 آوریل 1989 میلادی

مناطق ارائه دهنده خدمات: داشتن بازار جهانی برای ارائه خدمات و کالاها

تعداد کارکنان: 14700 نفر در سال 2022

ایسوس یک شرکت سخت افزاری و لوازم الکترونیکی مصرفی مستقر در تایوان است که در سال 1989 تاسیس شد. برند ایسوس توانسته خود را به یکی از سه تولید کننده برتر رایانه ها، صندوق ها و منابع آنها تبدیل کند و نتایج شگفت انگیز و شگفت انگیزی را به همراه داشته باشد. لوگوی این برند معمولا به صورت لوگو با رنگ مشکی ارائه می شود.

ایسوس یک شرکت تایوانی سخت افزار کامپیوتر و لوازم الکترونیکی مصرفی است که در سال 1989 تاسیس شد. اختصاص داده شده به ایجاد محصولاتی برای زندگی هوشمند امروز و فردا، ایسوس برند شماره 1 مادربرد و بازی و همچنین یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های جهان است.

در حالی که هوآوی در سال 2007 صنعت رایانه های شخصی را با Eee PC متحول کرد، ایسوس به طور فزاینده ای در آمریکای شمالی محبوب شد. امروزه، ایسوس با سری ZenFone ایسوس، در روند جدید موبایل پیشرو است. این کشور به سرعت در حال توسعه کالاهای مجازی، دستگاه های IoT و روباتیک است.

در سال های 2015 و 2016، مجله فورچون ایسوس را یکی از تحسین برانگیزترین برندهای جهان معرفی کرد. ایسوس جوایز زیادی را برای نوآوری و تعهد به کیفیت دریافت کرده است. این برند به عنوان بزرگترین تولید کننده مادربرد در جهان نیز شناخته می شود.

تاریخچه برند و شعار ایسوس ایسوس

عیسی نام خود را از پگاسوس (اسبی بالدار در اساطیر یونانی که نشان دهنده خرد و دانش است) گرفته است. در واقع این شرکت با قرار دادن چهار حرف آخر کلمه پگاسوس، خلوص و روح این موجود شگفت انگیز، اشتیاق خود را به خود توصیف می کند و با هر محصول جدیدی که ایجاد می کند، به اوج می رسد.
 

از سال 2003 تا 2009 شعار این شرکت "راک فروخته شد" بود. Touching Heart به معنای "قوی اما دلپذیر" است و از سال 2009 تا 2013 این شعار به "Innovation Continuous Perfection Inspiring" تغییر یافت و از سال 2013 تا کنون این شعار به "Incredible Quest" تغییر یافت.

ایسوس کجاست؟ محصولات برند ایسوس کجا ساخته می شوند؟

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، ایسوس یک تولید کننده کامپیوتر و سخت افزار مستقر در تایوان است. محصولات ایسوس در کشورهای مختلف تولید می شود. برند ایسوس در ابتدا محصولات خود را در ایالات متحده و چین به صورت موازی تولید می کرد، اما با گذشت زمان و پس از همه گیری ویروس کرونا، این شرکت کارخانه تولید خود را به آسیای جنوب شرقی منتقل کرد. محصولات ایسوس بیشتر در چین، مکزیک و استراوا تولید می شوند.

البته نکته مهمی که کاربران و علاقه مندان به لپ تاپ ایسوس باید به آن بپردازند این است که لپ تاپ ها یا تمامی محصولات ایسوس در هر کشوری تحت نظارت و استانداردهای شرکت مادر یعنی ایسوس تولید می شوند. این یک تصور اشتباه است که لپ تاپ های ایسوس ساخت چین ضعیف هستند یا محصولات ایسوس ساخت تایوان کیفیت بهتری دارند.

از سیر و پیاز، محصولات ایسوس

ایسوس محصولات زیادی را تولید و به بازار عرضه کرده است، از جمله:

لپ تاپ (مختلف ROG، TUF، VivoBook و غیره)

انواع تبلت

کامپیوترهای شخصی

گوشی های هوشمند

دستیار دیجیتال شخصی (PDA)

سرورها

صفحه نمایش کامپیوتر (ZenScreen، ProArt و غیره)

هیئت مدیره

کارت های گرافیک

کارت های صدا

پوکو در دی وی دی

دستگاه های شبکه کامپیوتری

کابینت کامپیوتر

قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر

سیستم خنک کننده کامپیوتر

ببینید محصولات نمایندگی رسمی ایسوس بسیار گسترده هستند و دسته بندی های مختلفی را شامل می شوند که اگر بخواهیم تمام دسته ها و محصولات آنها را توضیح دهیم باید مقالات جامع زیادی در مورد ایسوس بنویسیم! در ادامه به معرفی مختصر هر یک از محصولات این برند می پردازیم.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۱۸
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی