خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

همه چیز در مورد دزدگیر اماکن

پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۰۹:۴۶ ب.ظ


دزدگیر دزدگیر، دستگاهی است که اطلاعات مربوط به دزدگیر دزدگیر از حریم خصوصی عبور می کند

اطلاعاتی در مورد EMS و انواع EMS

دزدگیر دزدگیر یا سیستم دزدگیر دزدگیر دستگاهی است که هنگام فاش کردن راز یا برداشتن یک قفل، صدایی برای اعلام این فعالیت غیرقانونی ایجاد می کند. در این مقاله بیشتر در مورد دزدگیر و انواع دزدگیر صحبت می شود.

زنگ خطر چیست؟

با وجود اینکه دزدگیر محوطه موجود در بازار در انواع و اندازه های مختلف ارائه می شوند، اما به طور کلی ساختار همه آنها مشابه است، یعنی اکثر دزدگیرها دارای یک خط تحریک باز و یک خط تحریک بسته هستند که نقاط اتصال سنسور باز وجود دارد. سنسور بسته است و کلید معمولی یا سوئیچ آلفا یا قفل رمز عبور یا کلید کنترل از راه دور برای روشن و خاموش کردن دستگاه وجود دارد. علاوه بر این مدار دزدگیر شامل مدار شارژ باتری و مدار دزدگیر جهت قطع برق دستگاه می باشد و در نهایت دزدگیر از تایمر ورود، تایمر خروج و تایمر آلارم تشکیل شده است و می توان آنها را به اتوماتیک مجهز کرد. شماره گیر به عنوان یک ماشه سازنده این دستگاه مردی آمریکایی به نام کشیش آگوستوس راسل بود.

جعبه دزدگیر

برای ایمنی دستگاه دزدگیر بهتر است مدار اصلی دزدگیر را در یک جعبه فلزی به طول 30 سانتی متر و عرض 25 سانتی متر و عرض 10 سانتی متر قرار دهید که به صورت یک . یک کمد کوچک و یک در ورودی وجود دارد. روی لولا است باز و بسته می شود نیاز به نصب دارد (مانند حروف) و سوراخی در جعبه برای بیرون آمدن سیم در نظر گرفته شود و بهتر است سیم را از لوله پلاستیکی رد کنید. (مثل شلنگ). و در صورت نصب کابل های دزدگیر امنیت بیشتری را ایجاد می کند.

ضمناً ال ای دی های مدار دزدگیر باید از مدار خارج شده و در جعبه دزدگیر قرار گرفته و از طریق کابل به کابل دزدگیر متصل شوند. یک سوئیچ آلفا در جعبه هشدار برای قطع و وصل سیستم نصب شده است. همچنین اگر می خواهید مدار شماره گیر خودکار دزدگیر را نصب کنید، باید بلندگوی کوچک را به نقطه SP (بلندگو) وصل کرده و داخل جعبه دزدگیر و نزدیک میکروفون مدار شماره گیر خودکار قرار دهید. همچنین برای خنک کردن قطعات داخل جعبه، بهتر است از دو طرف سوراخ هایی برای ورود و خروج از قسمت ایجاد کنید. انواع دیگری از دزدگیر مانند دزدگیر لباس وجود دارد که به روشی کاملا متفاوت عمل می کند. ردیاب لباس یا درب فروشگاهی هوشمند دری است که در خروجی فروشگاه نصب می شود و نسبت به خروج غیرقانونی کالاهایی که برچسب یا برچسب گذاری نشده اند حساس است.

نحوه سیم کشی دستگاه دزدگیر

به طور معمول اکثر دزدگیرها در مجموع دارای هشت سیم هستند که از جعبه اصلی که مدار دزدگیر در آن قرار دارد منتهی می شود. چهار سیم برای چشم نوری مادون قرمز (سنسور نوری) خارج می شود، دو سیم از این چهار سیم مربوط به ولتاژ 12 ولت مثبت و منفی برای چشم مادون قرمز است و دو سیم دیگر در هنگام تحریک به نقطه رله چشم مربوط می شود. این دو کابل به یکدیگر متصل هستند

حال اگر تعداد چشم ها زیاد شود همان چهار سیم بیرون می آید و ولتاژ خروجی از مثبت و منفی به هر چشمی و دو سیم باقی مانده به سیم های باقی مانده چشم ها وصل می شود. دو وجود دارد پایه هایی که به صورت سری به پایه های دو چشم دیگر متصل می شوند، همانطور که دو سیم از مدار دزدگیر به ولتاژ شهر 220 ولت وصل می شوند و 2 سیم دیگر برای اتصال به آمپلی فایر بیرون می آیند، اما امروزه اکثر شیشه ها. 6 سیم برای تغذیه چشم وجود دارد که 12 ولت DC است. از دو سیم برای نشان دادن وضعیت بین آی پی ها و دستگاه مرکزی که معمولاً نزدیک است استفاده می شود و از دو سیم دیگر برای دستکاری، شکستن یا بریدن سیم حتی زمانی که دستگاه غیرفعال است استفاده می شود.

زنگ امنیتی

بلندگو زنگ هشدار

معمولا در دستگاه های دزدگیر صدای قوی از آژیر به عنوان پاداش در نظر گرفته می شود و بیشتر افراد خواهان صدای زنگ قوی هستند. پس بهتر است برای این منظور از اسپیکر بوق استفاده کنید. معمولاً برای این کار اسپیکر بوق یا وات مناسب خواهد بود، بهتر است بلندگو در جعبه فلزی و جلوی جعبه باز گذاشته شود و در خارج از ساختمان و در داخل ساختمان نصب شود. مکانی بلند که می تواند کار کند. به راحتی قابل دسترسی نیست

بهتر است سیم های بلندگو توکار باشند زیرا یکی از مشکلات دستگاه های دزدگیر مشکل اسپیکر است و در صورت قطع شدن سیم های بلندگو دستگاه دزدگیر کار نمی کند. البته می توانید با قرار دادن چند بلندگو به صورت موازی و نصب آن ها در مکان های مختلف، ضریب ایمنی را کمی افزایش دهید. علاوه بر این، در صورت استفاده از بلندگوی بی سیم، هیچ مشکلی برای جدا کردن کابل های بلندگو وجود نخواهد داشت. مدارهای الکترونیکی بلندگو شامل مدار تولید پالس و مدار تقویت کننده نصب شده در بلندگو می باشد. این مدارها عمدتاً از ترانزیستورهای توان بالا و مدارهای مجتمع در مدارهای خود استفاده می کنند. برای خرید دزدگیر با شرکت مرکزی آژیر تماس بگیرید.

قدرت باتری

یک باتری اسیدی 12 ولتی که معمولاً در جعبه دزدگیر یافت می شود و در صورت قطع برق یا آسیب احتمالی به خطوط برق ورودی، معمولاً تا 48 ساعت سیستم را تغذیه می کند.

مرکز هشدار

به مرکزی اطلاق می‌شود که به منظور جمع‌آوری، نظارت و اصلاح اعلان‌های ارسالی توسط دستگاه‌های هشدار نفوذ صنفی، مغازه‌ها و اماکن تجاری و مسکونی ایجاد شده است. در این مرکز علاوه بر دزدگیر، انواع دزدگیرهای فوریت های پزشکی و آتش نشانی قابل نگهداری است، امروزه گسترش شهرنشینی و توسعه بخش جنایی متنوع و پیچیده شده است و هر کدام دارای روش های پیشگیری و راهکارهایی هستند. در جرم و جنایت تغییرات و تحولات زیادی رخ می دهد. یکی از رویکردهای فنی و فنی در زمینه مهندسی امنیت و فناوری امنیتی که با رشد و توسعه فناوری اطلاعات در زمینه سیستم های امنیتی توسعه یافته است، معمولاً یک شیفت 24 ساعته در مرکز دزدگیر برای تعداد محدودی از مشتریان سازماندهی می شود. یک نفر به عنوان کادر اداری به عنوان رهبر انتخاب می شود. این مرکز در حال حاضر زیر نظر بنیاد تعاون ناجا در تهران فعالیت می کند.

اسپیکر داخلی

بلندگوی نصب شده در جعبه دزدگیر که با ولتاژ 12 ولت DC کار می کند.

بلندگوهای خارجی

یک بلندگوی صوتی که در محیط بیرونی نصب می شود و معمولاً در یک محفظه فلزی قرار می گیرد.

مهمان

دستگاهی که پس از فعال شدن آلارم شروع به تماس و ارسال پیامک به شماره های موجود در حافظه خود می کند. همچنین این دستگاه قابلیت کنترل الکترونیک و ارسال فرامین و کنترل آلارم را فراهم می کند.

یک نوع دزدگیر

همانطور که گفته شد با پیشرفت تکنولوژی و نظارت از راه دور و همچنین ایجاد هوش شبکه ای، نسل های جدیدی از سارقان وارد عرصه شده اند.

دزدگیر

به طور کلی انواع تکنولوژی دزدگیر به شرح زیر است:

هشدار ساده بر اساس آژیر و زنگ داخلی

دزدگیر مکان با سیستم دزدگیر از راه دور مبتنی بر خطوط تلفن ثابت

انواع دزدگیر بی سیم

انواع دزدگیر سیم کارت

نوعی هکر که فضا را از اینترنت می دزدد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۲۹
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی