خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

ورق طلا چیست؟ کاربرد و نوع این برگه را بشناسید

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶ ق.ظ


ورق فلزی طلایی نوعی ورق فلزی موجود در بازار است که در یک لایه فلزی تزئینی قرار می گیرد. این ورقه به دلیل شکل زیبا و کارکردهای تزیینی بسیار مورد توجه بوده و در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله بازرگانی استیل خانی می خواهیم در مورد انواع و کاربردهای محصول صحبت کنیم و با ارائه اطلاعات مفید و مختصر این محصول را به شما کاربران عزیز  معرفی کنیم.

ورق فولادی طلا چیست؟

ورق فلزی که به آن فولاد ضد زنگ نیز می گویند یکی از پرمصرف ترین ورق های دنیاست که به دلیل وجود عناصر آلیاژی مختلف مانند نیکل و کروم خواص خود را می دهد. همانطور که گفتیم این کاغذ یک نوع کاغذ تزئینی است که از فلز و با روکش طلا ساخته شده است.

برای ایجاد یک تابلوی دکوراتیو تمامی مراحل مورد نیاز برای ساخت ابزار فلزی انجام می شود و در مرحله آخر سطح آن با مواد و رنگ های متنوع پوشانده می شود. روش Pvd با فلز تیتانیوم برای پوشاندن ورق طلا استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت که این نوع کاغذ دارای تمام خواص فلز مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی و فرسایش می باشد. از طرفی با پوشش روی آن با فولاد تیتانیوم، این خواص افزایش یافته و سطح سختی در کاغذ ایجاد می شود.

انواع ورق آهن طلایی

این محصول در چهار نوع مات، طرح دار، براق و خش تولید و در بازار موجود می باشد. در ادامه با انواع آنها آشنا می شویم.

1- ورق استیل طلای مات

عموماً کثیفی و گرد و غبار روی این نوع ورق ها کمتر دیده می شود و به دلیل همین ویژگی این نوع ورق بیشتر در نمای بیرونی ساختمان ها و دیوارهای آسانسور استفاده می شود.

2- ورق طلای متالیک براق

این محصول که به آن تخته آینه نیز می گویند، برای مصارف تزئینی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و بیش از سایر ورق ها مورد توجه قرار گرفته است. یکی از عناصر کلیدی این برگه قابلیت انعکاس اطلاعات از خود است که برای تزئینات داخلی، گنبدها و گلدسته ها و رای دهندگان و رای دهندگان بسیار مناسب است.

3- تفسیر فرآیند

برای تولید این نوع اسلب ها اغلب از طرح های سه بعدی، نقش برجسته و اشکال مختلف استفاده می شود که بسته به سلیقه مشتری در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

4- ورق خراشیده

این نوع ورق نسبت به ورق مات دارای نوارها و خطوط بیشتری است، بنابراین زمانی استفاده می شود که بازتاب نور ضعیف و مشکل طراحی تلقی شود.

کاربرد ورق طلا.

این محصول به دلیل رنگ و ظاهر صاف یکی از پرکاربردترین ورق های موجود در بازار به خصوص در دکوراسیون داخلی می باشد. احتمالا هر یک از ما با استفاده از این نوع کاغذ در زندگی روزمره خود مواجه بوده ایم و با آن آشنا هستیم. از مهمترین کاربردهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمای ساختمان

گنبدها، تاج گلها و اماکن مذهبی

فضا و بدنه آسانسور

دکوراسیون حمام

دکوراسیون داخلی منازل، مراکز درمانی و اداری

تولید لوازم دکوری و خانگی

ساخت دیسک

تزئینات مختلف

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۱۴
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی