خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

ورق نقره ای

جمعه, ۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۰۲:۳۱ ب.ظ


ورق استیل خراشیده نقره  مهفا یکی از شاخه های ورق فولادی تزیینی است که با ایجاد شیارها و خطوط نامنظم جلوه جدیدی ایجاد می کند. این بادبان محصولی جدید با ظاهری زیبا است که از زمان معرفی تا کنون تغییرات زیادی در بازار ایجاد کرده است. شیارهای این ورق استیل زیبایی چشمگیری ایجاد می کند تا جایی که لمس این نوع ورق استیل حس لطافت را القا می کند.

ورق استیل کشیده شده قیمت بالاتری نسبت به ورق فولادی سبک یا آلیاژی دارد که به دلیل هزینه های طراحی و رنگ آمیزی این نوع ورق می باشد. این برگ ها به صورت صاف روی سطح کشیده می شوند و همین عامل باعث جذابیت این برگ ها می شود.

مزایای ورق فولادی خراشیده

1- زیبایی فرم

2- مقاومت بالا در برابر خوردگی

3- مقاومت در برابر سایش بالا

4- قابلیت تمیز کنندگی خوب و مقاومت در برابر صابون

5- عدم باقی ماندن اثر انگشت روی سطح ورق فولادی صیقلی از مزیت های آن نسبت به ورق استیل آینه ای یا براق است.

تمامی میله های فولادی مجموعه فولاد سارال به صورت راه راه، طرح و رنگ پوشانده شده اند. پوشش لایه ای چسبنده از پلاستیک پلیمری است که در تمام مراحل انتقال، خمش و برش از فولاد محافظت می کند و معمولاً پس از اتمام تمام مراحل کار، پوشش فلزی برداشته می شود.

این لایه از خوردگی فولاد که برای کار ضروری است جلوگیری می کند.

بررسی دو گرید مهم ورق فولادی:

فولاد ضد زنگ 304 (از ورق فولادی استفاده نکنید):

جنس اصلی این ورق فولادی ضد زنگ ورق استیل خشدار درجه 304 می باشد که به این معنی است که این ورق جذب آهنربا نمی شود. این مخلوط حاوی حداقل 8 درصد نیکل و 18 درصد کروم است. ورق استیل 304 مقاومت در برابر خوردگی بسیار بالایی دارد.این ورق به صورت رول و ورق قابل عرضه می باشد.

ورق استیل خاشدر 430 (ورق استیل بگیرید):

این یک شکل گرفتن ورق است، به این معنی که به یک آهنربا جذب می شود. ورق استیل 430 دوام و مقاومت در برابر خوردگی خوبی دارد اما با استفاده از عناصر نیکل کمتر نسبت به ورق استیل 304 مقاومت به خوردگی کمتری دارد و به همین دلیل قیمت آن مناسبتر است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۱۴
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی