خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

ویژگی های یک پیانو خوب و معمولی چیست؟

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸ ق.ظ


اگر به دنبال خرید پیانوی نو یا دست دوم هستید، باید شباهت ها و تفاوت های پیانو آکوستیک و دیجیتال را بدانید و با ساز و کارکرد آن و آموزش پیانو در کرج آشنا شوید. زیرا هر کدام از این دو ابزار مزایا و معایب خود را دارند. همچنین بودجه ای که برای خرید پیانو در نظر می گیرید بسیار مهم است. در این مقاله شما را با معیارهای انتخاب یک پیانو خوب و استاندارد آشنا می کنیم تا با اطمینان بیشتری ساز بخرید. با ما بمان.

آیا انگشتان پیانو نوعی چکش هستند؟

انگشتان پیانو که چکش را بلند می کنند و به سیم های پیانو برخورد می کنند اهرم نامیده می شوند این مورد به انگشت پیانو موقعیت خاصی می دهد که گاهی به جای کیبورد استفاده می شود اخیراً، بیشتر پیانوهای دیجیتال مکانیزم‌های تمرینی را در انگشتان خود منتشر کرده‌اند که این موقعیت اهرم‌مانند را شبیه‌سازی می‌کنند تا نوازنده هیچ تفاوتی با موقعیت یک پیانوی آکوستیک واقعی احساس نکند. این نوع ابزار را عمل چکشی می نامند به تمام انگشتان و ابزاری که قسمت انگشت پیانو را تشکیل می دهد، «اکشن پیانو» می گویند.

تولیدکنندگان بزرگ پیانو دیجیتال مانند یاماها، رولند و کوای سال‌هاست که روی این نوع فناوری پردازش تحقیق کرده‌اند و هر کدام نسل‌های مختلفی از این نوع پردازش را تولید کرده و در مدل‌های مختلف کیبورد دیجیتال خود استفاده می‌کنند. حتما توجه داشته باشید که فقط درک حرکت چکش روی پیانو کافی نیست و خود این حرکات طبقه بندی و انواع مختلفی دارند، برای یافتن اطلاعات باید به صفحه تخصصی نوازندگی پیانو فروشگاه پیانو مارکت مراجعه کنید. .

پلی فونی دستگاه چیست؟

یکی از مزایای پیانو دیجیتال این است که می تواند چندین صدا را همزمان تولید کند. تقریباً تمام پیانوهای امروزی می توانند تا 64 صدا را به طور همزمان تولید کنند. اما برخی از مدل های پیشرفته می توانند 128 و حتی 256 یا 512 صدا را به طور همزمان تولید کنند. هر چه پلی فونی پیانو بالاتر باشد، کیفیت کلی صدای آن بالاتر است. اما این موضوع برای کاربردهای آموزشی اهمیت چندانی ندارد و در واقع برداشت سازندگان از این عدد متفاوت است. به عنوان مثال، اگرچه پیانوهای دیجیتال Kurzweil یا Nord معمولاً دارای چند صدایی زیر 64 هستند، هیچ گزارشی مبنی بر ایجاد سر و صدای این پیانوها در حین اجرا گزارش نشده است. خلاصه این عدد خیلی مهم نیست.

آیا پیانو مترونوم داخلی دارد؟

مترونوم یکی از ابزارهای تقریبا ضروری برای هنرجویان پیانو است. مترونوم نام دستگاهی است که برای تنظیم سرعت پیانو برای مشاهده زمان دقیق نت ها و سرعت موسیقی استفاده می کنیم. انتخاب و خرید پیانو با مترونوم شما را از خرید مترونوم اضافی معاف می کند.

آیا پیانوی انتخاب شده از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل می شود؟

اکثر دستگاه های موسیقی الکترونیک دارای یک پورت استاندارد به نام MIDI هستند که به شما امکان می دهد پیانو یا کیبورد را به رایانه متصل کنید و موسیقی را از طریق رایانه پخش یا ذخیره کنید. اتصالات MIDI معمولا از طریق کابل های مخصوص انجام می شود و نیاز به ورودی MIDI به کارت صدا دارد. در سال‌های اخیر، بسیاری از تولیدکنندگان لپ‌تاپ پورت‌های USB را به دستگاه‌های موسیقی اضافه کرده‌اند که امکان دسترسی به فایل‌های ذخیره شده در پیانوهای دیجیتال و همچنین برقراری ارتباط MIDI بین رایانه و پیانو را فراهم می‌کند. این سوال بسیار مهم است زیرا در حال حاضر نرم افزار بسیار پیچیده ای وجود دارد که می تواند یک کامپیوتر را به یک پیانوی عالی تبدیل کند. با این کار سیستم داخلی پیانو دیجیتال حذف شده و فقط به عنوان کیبورد استفاده می شود.

این بدان معنی است که یک مدل کیبورد قدیمی می تواند صدایی با کیفیت واقعی پیانو تولید کند. بسته به مشخصات فنی پیانوی خود، می توانید تشخیص دهید که ساز دارای پورت USB است یا خیر و در این صورت چه کاری می توانید از طریق این پورت انجام دهید. به عنوان مثال، صرف وجود یک پورت USB به این معنی نیست که می توانید فلش مموری خود را به آن متصل کنید و مثلا آهنگی را که روی پیانو ضبط کرده اید به آن انتقال دهید. اما تقریباً می توانید تضمین کنید که می توانید هر پیانویی را با درگاه USB به رایانه متصل کنید و به جای پورت MIDI از آن استفاده کنید.

آیا امکان ضبط نت های نواخته شده روی پیانو وجود دارد؟ viola-music.com


کیبوردهای دیجیتال و پیانوها خاطرات خاصی را برای ضبط موسیقی زنده نگه می دارند. ضبط اجرای زنده باعث افزایش اعتماد به نفس هنرجو می شود و هنرجو با پخش آن به صحت اجرا پی می برد. بسته به نوع مدل ساز، مرحله ضبط نیز ویژگی های متفاوتی دارد. معمولا دستگاه می تواند یک تا سه آهنگ را ذخیره کند. با این حال مواردی وجود دارد که می توانید چندین لایه آهنگ جداگانه را ذخیره کرده و آنها را با هم پخش کنید. یا می توانید موسیقی ذخیره شده روی دستگاه را در حافظه فلش بارگذاری کنید که برای برخی از هنرجویان پیانو بسیار مهم است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۲۶
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی