خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

پمپ کارواش صنعتی

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۲، ۰۴:۰۳ ب.ظ


پمپ یا واتر جت برای کارواش صنعتی وسیله ای است که می تواند فشار آب را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. این دستگاه در صنایع مختلف کاربرد دارد و قادر است آلودگی ها را از سطوح مختلف پاک کند و در مصرف آب صرفه جویی کند. از ویژگی های مهم این نوع پمپ ها می توان به مواردی چون عمر طولانی، کیفیت خوب، طراحی زیبا و کاربردی، سهولت جابجایی، بهبود کیفیت شستشو، سهولت در استفاده، سرعت عملیات نظافت با استفاده از مدرن ترین ابزار اشاره کرد. . فناوری داده، سازگاری با محیط زیست و غیره در این مقاله در مورد قطعات، کاربرد پمپ های کارواش صنعتی و همچنین میست صنعتی و خانگی صحبت خواهیم کرد.

موتور ماشین لباسشویی صنعتی از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

پمپ های کارواش صنعتی از اجزای مختلفی تشکیل شده اند. این عوامل با هم می توانند تنش آبی را افزایش دهند. در زیر اجزای این دستگاه را مشاهده خواهید کرد:

موتور: موتور مهمترین قسمت پمپ کارواش صنعتی است که باعث روشن و خاموش شدن دستگاه می شود. این انرژی الکتریکی مصنوعی برای تبدیل شدن به انرژی مکانیکی لازم است.

پمپ: به عنوان یکی دیگر از قطعات مهم پمپ های کارواش صنعتی، پمپ برای جمع آوری آب از مخزن دستگاه، فشرده سازی و ارسال آن به لوله های خروجی ضروری است. پمپ های مورد استفاده در این دستگاه ها پمپ های جابجایی مثبت، رفت و برگشتی و سانتریفیوژ می باشند.

شیلنگ فشار قوی: یکی دیگر از اجزای پمپ های کارواش صنعتی، شلنگ فشار قوی است. این نوع لوله ها با قطرهای مختلف بسیار انعطاف پذیر بوده و در برابر افزایش دما و فشار آب مقاومت بالایی دارند. از دیگر مشخصات شیلنگ های فشار قوی می توان به طول زیاد و قابلیت اتصال به پمپ ها و نازل ها اشاره کرد.

دسته و تفنگ: دسته این سلاح معمولاً فلزی یا پلاستیکی است. همچنین برای سهولت در استفاده و صرفه جویی در مصرف آب بر روی دسته تفنگ نصب شده است. زمانی که پمپ کارواش صنعتی در حالت آماده به کار باشد، با فشار دادن تفنگ دستگاه، آب فشار قوی از شیلنگ خارج می شود. تفنگ باید آزاد شود تا جریان آب متوقف شود.

نازل: یکی دیگر از اجزای ماشین لباسشویی های صنعتی، نازل یا نازل در انواع مختلفی از جمله سوزنی چرخشی و کشویی تولید می شود. هر کدام از این نازل ها جلوه های ویژه خود را دارند و با توجه به میزان آلودگی و تراکم مورد استفاده قرار می گیرند. قابلیت تنظیم شدت و جهت جریان آب مهمترین ویژگی نازل است.
https://asrmehr.ir/%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c/
کاربرد پمپ ماشین ظرفشویی صنعتی چیست؟

مهمترین کاربردهای پمپ کارواش صنعتی عبارتند از:

کارواش در شهر راه اندازی کنید

یکی از مهمترین کاربردهای این دستگاه نصب کارواش می باشد. افرادی که قصد افتتاح واحد کارواش شهری و شست و شوی خودروهای شخصی شهروندان را دارند حتما به پمپ آب یا سمپاش صنعتی نیاز دارند. با توجه به بحران کم آبی در سراسر ایران به ویژه در شهرهای بزرگی مانند تهران، نصب کارواش یک سرمایه گذاری مطمئن است. زیرا در کارواش خودروها با کمترین میزان آب به خوبی شسته می شوند و در قسمت های مختلف آن آلودگی وجود ندارد. وقتی شخصی سعی می کند ماشین خود را با فشار آب منزل بشویید، آب زیادی مصرف می کند و ماشین به اندازه شستن آن در کارواش تمیز نخواهد بود.

نظافت وسایل نقلیه عمومی و وسایل نقلیه سنگین

یکی دیگر از کاربردهای دستگاه پمپ کارواش صنعتی این است که می توان از آن برای شستشوی وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس های مونولاین در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت استفاده کرد. این دستگاه همچنین برای شستشوی وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون، تریلر و ... کاربرد فراوانی دارد. تعداد زیادی از مشتریانی که پمپ کارواش صنعتی را خریداری می کنند، رانندگان وسایل نقلیه سنگین هستند.

نظافت و شستشوی پارکینگ های روباز و امکانات

پارکینگ های بزرگ، بیمارستان، ترمینال، فرودگاه و غیره نظافت و شستشوی فضاهای باز ساختمان های مختلف. یکی از سخت ترین و مشکل سازترین کارها؛ اما با کمک پمپ کارواش صنعتی به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توان این کار را انجام داد.

استفاده در کارخانه ها و آزمایشگاه ها برای شستشوی قطعات یدکی و تجهیزات صنعتی

لوازم و تجهیزات صنعتی مورد استفاده در کارگاه های تولیدی و کارخانه های بزرگ به دلایل مختلف مانند تجمع گرد و غبار پس از مدتی کثیف شده و نیاز به تمیز کردن دارند. لوازم و تجهیزات صنعتی باید هر از چند گاهی تمیز شوند تا کار کنند و کارایی بهتری داشته باشند. شستشو با پمپ کارواش صنعتی

نمای ساختمان ها را تمیز کنید

بعد از مدتی نمای ساختمان ها تمامی آلاینده های موجود در هوا را جمع آوری می کند و پس از مدتی عواملی مانند باران اسیدی، گرد و غبار هوا و دوده خودرو رنگ نما را کدر می کند. شرکت هایی که در زمینه نظافت معابر ساختمان فعالیت می کنند یکی دیگر از مشتریان پمپ های کامیون صنعتی هستند. این شرکت ها با استفاده از این دستگاه با انجام عملیات اجباری بدون نیاز به نصب داربست، نمای ساختمان را با بالاترین کیفیت تمیز می کنند.

از دیگر کاربردهای این نوع پمپ کارواش می توان به رسوب زدایی و لجن زدایی از شبکه های آب و فاضلاب، نظافت شبکه های آبیاری کشاورزان، نظافت مبلمان شهری و ... اشاره کرد.

مه چیست و انواع آن چیست؟

مه پاش وسیله ای است که برای کنترل رطوبت هوا و کاهش دمای هوا به سطوح ایده آل، آب خشک را به محیط می پاشد. با این دستگاه نیازی به استفاده از یخچال دیگری نیست. نبولایزر خانگی بیشتر در منازل و بیمارستان های مبتلا به بیماری های قلبی عروقی، بیماری های تنفسی و بیماری های پوستی استفاده می شود. مه پاش صنعتی در شرکت های تولید قارچ، مرغداری ها، دامداری ها، گلخانه ها به ویژه گلخانه های هیدروپونیک، تاسیسات صنعتی و نیروگاهی و استخرها نیز کاربرد دارد.

خرید پمپ و میستر کارواش صنعتی از شرکت های معتبر

در این مقاله شما را با دو دستگاه پرکاربرد آشنا می کنیم که عبارتند از پمپ کارواش صنعتی و مه پاش خانگی و صنعتی. اگر قصد خرید هر یک از این دستگاه ها را دارید، یکی از شرکت های معتبر را برای خرید آن انتخاب کنید. زیرا شرکت های مطرحی مانند بازرگانی آب نیرو، با کیفیت ترین دستگاه ها را با قیمت مناسب و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهند. این شرکت ها با ارائه مشاوره رایگان به مشتریان به آنها کمک می کنند تا مناسب ترین پمپ یا سمپاش کارواش را بر اساس نیاز خود خریداری کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۲۵
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی