خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

چارچوب های تست GRE

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۱۲ ق.ظ


ارزیابی نوشتاری تحلیلی

بخش کمی آزمون GRE توانایی شما را در تجزیه و تحلیل کمی یا ریاضی اندازه گیری می کند. موضوع سوال زیاد سخت نیست اما باز هم سعی می کنیم با ایجاد پیچیدگی زبانی و منطقی انعطاف پذیری ذهن فرد را ارزیابی کنیم. سوالات قسمت استدلال کمی در سطح ریاضی دبیرستان و شامل دروسی مانند جبر، هندسه، آمار و احتمال می باشد. این آزمون مباحث دشواری مانند مثلثات یا تمایز را پوشش نمی دهد و نیازی به حفظ سینوس ها و کسینوس ها یا محاسبه دیفرانسیل یا انتگرال ندارید. البته ایرانی ها عموماً در این زمینه قوی تر هستند، اما این بدان معنا نیست که سؤالات خیلی راحت هستند.

بخش Quant از جی آر ای هوم ادیشن از سه دسته سؤال تشکیل شده است

(استدلال کمی (QC

مشکلات را حل کنید

شماره را وارد کنید

سوالات QC از شما می خواهند که دو کمیت را با هم مقایسه کنید و بگویید کدام بزرگتر، مساوی یا غیر قابل تشخیص است. دو قسمت دیگر وظایفی برای حل دارند و در نهایت فقط در نحوه پاسخگویی مانند انتخاب گزینه ها و وارد کردن عددی داده ها با هم تفاوت دارند.

از نظر مسائل؛ نوع دیگری از سؤال، سؤال چند گزینه ای نامیده می شود و شما باید تمام عبارات صحیح را از جمله های نوشته شده انتخاب کنید و اینکه کدام ترکیب می تواند صحیح باشد. به عنوان مثال، اگر یک سوال دارای 4 عبارت باشد، ممکن است هر 4 جمله درست باشد یا فقط یکی از آنها درست باشد. توجه داشته باشید که حداقل یک انتخاب صحیح وجود دارد. این بدان معنی است که شما نمی توانید یک سوال را بدون پاسخ صحیح پیدا کنید.

شواهد شفاهی

بخش Verbal از GRE همان بخش است که دانش آموزان آن را به عنوان آزمون زبان می شناسند و در واقع مهارت های تجزیه و تحلیل کلامی یک فرد را می سنجد، یک رشته فلسفی بسیار مهم در قرن بیستم. بخش استدلال کلامی به دو بخش تقسیم می شود: سؤالات اجتنابی و متن.

1- قسمت dodge یا سوالات مستقیم واژگان شامل دو نوع سوال به نام های تکمیل متن و تطبیق جمله می باشد.

2- بخش متن یا ریدینگ از دو بخش فرعی درک مطلب و استدلال پاراگراف یا سوالات منطقی تشکیل شده است.

بنابراین شما دو مجموعه سوال یا 20 بخش دارید که هر کدام 30 دقیقه زمان برای پاسخ دادن دارند. در ادامه هر یک از این بخش ها به طور کامل معرفی خواهند شد.

استدلال کمی

در بخش ارزیابی نوشتاری رایتینگ یا تحلیلی آزمون GRE، از شما خواسته می شود که دو مقاله بنویسید. اولی سوالی نامیده می شود که در آن شما نظر خود را در مورد یک موضوع بحث برانگیز می گویید و باید دلایل و مثال هایی برای تایید آن ارائه دهید، درست مانند رایتینگ تافل و آیلتس. در قسمت دوم که استدلال نامیده می شود، شما به عنوان قاضی باید به متنی که توسط شخص دیگری نوشته شده اعتراض کنید و از آن انتقاد کنید.

آشنایی با آزمون GRE

آزمون GRE چیست؟ برای شرکت در تافل هوم ادیشن و آزمون جی ار ای کلیک کنید.

روزی که در آزمون GRE شرکت کنید با چه چیزی روبرو خواهید شد؟ GRE دقیقا چیست؟

حال که با ویژگی های کلی آزمون GRE آشنا شدیم، بهتر است کمی بیشتر به بررسی آن بپردازیم. GRE افراد را در سه موضوع آزمایش می کند:

ارزیابی تحلیلی نوشتار (AVA).

استدلال کمی

تفکر در کلمات

اول اینکه این آزمون بسیار وقت گیر است و شما بیش از 4 ساعت در کل مراحل آزمون از احراز هویت تا نظرسنجی و انتخاب دانشگاه برای گزارش نمرات صرف خواهید کرد.

قسمت اول سوالات ارزیابی تحلیلی رایتینگ است که در آن شما باید دو قطعه رایتینگ متفاوت بنویسید و آنها را به صورت منطقی تحلیل کنید که با آزمون های تافل و آیلتس متفاوت است. برای نوشتن هر یک از این مقالات 30 دقیقه فرصت دارید. پس از آن وارد قسمت اصلی امتحان می شوید که از 2 قسمت Verbal و Quant تشکیل شده است.

اکنون هر یک از آنها را با جزئیات بیشتری در نظر بگیرید:

هزینه آزمون GRE چقدر است؟

هزینه آزمون GRE General در ایران 205 دلار و آزمون GRE Subject 150 دلار می باشد. همچنین اگر بعد از ثبت نام بخواهید تاریخ یا مرکز آزمون را تغییر دهید باید 50 دلار بپردازید. می توانید این مبلغ را از طریق وب سایت های خدمات پرداخت به دلار و یا با تهیه کوپن پرداخت کنید.

ETS نمره شما را به صورت رایگان به چهار دانشگاه ارسال می کند (باید کد دانشگاه های مورد نظر خود را روی کاغذ بنویسید و به مرکز بیاورید. بعد از امتحان می توانید این مقاله را از کمد خود و کدها را به کامپیوتر بیاورید)

پس از آن، 27 دلار برای هر گزارش فعالیت اضافی (ASR) از شما دریافت می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۲۹
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی