خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

چراغ خواب یا سه بعدی چیست؟

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳ ق.ظ


بالبینگ چهره انواع مختلفی دارد که هر کدام با توجه به سلیقه افراد در مکانی استفاده می شود. آباژورها محیط نورپردازی ملایمی ایجاد می کنند و حتی می توانند به عنوان یکی از مهم ترین ویژگی های دکوراسیون مدرن در دنیای امروز مورد استفاده قرار گیرند.

لامپ های شب سه بعدی پدیده ای جدید و جدید در صنعت نورپردازی است که می تواند جلوه خاصی به دکوراسیون ببخشد و در کانون توجه همگان قرار گیرد. لامپ شب سه بعدی یا آباژور سه بعدی در واقع اثر انکسار نور در دو بعدی است که شکست نور به صورت افکت سه بعدی دیده می شود. طراحی چراغ ها به گونه ای است که می توانند آرامش را به خانه شما القا کنند. چراغ خواب سه بعدی مونولایت هدیه ای خاص و زیبا برای عزیزانتان است و می توانید یک عبارت عاشقانه یا یک عکس زیبا از خود حکاکی کنید و به عنوان هدیه تولد یا ولنتاین به افراد مهم زندگی خود بدهید و آنها را غافلگیر کنید.

چراغ شب سه بعدی قیمت مناسب، عمر طولانی و مصرف برق بسیار کم دارد. در زیر به معرفی قسمت های مختلف یک بادکنک و ویژگی های هر قسمت می پردازیم.

اساس کار این لامپ ها یا لامپ های شب کادوساز به این صورت است که نور به داخل روکش پلاستیکی می تابد و در صورت وجود خط و خش روی آن، نور شکسته و منعکس می شود تا فرد بتواند آن خط یا علامت را با چشم ببیند. او روی صفحه دو بعدی (ورق پلاستیکی) نمایی جالب از طرح را مشاهده می کند و می بیند. این خطا یا توهم دید ناشی از جذب شدن به چراغ های سه بعدی شب یا لامپ ها یا آباژورهایی با طرح ها و رنگ های مختلف است.

نور شب سه بعدی از یک ورق اکریلیک مسطح (شفاف و نشکن مانند شیشه) ساخته شده است. انواع اشکال سه بعدی، لوگو، متن و حتی صورت انسان را می توان با دقت بالایی روی این ورق های اکریلیک حک کرد. مدل‌های سه‌بعدی به صورت دو بعدی ترسیم می‌شوند، اما وقتی از جلو به آن‌ها نگاه کنید، سه بعدی به نظر می‌رسند. روی صفحه اکریلیک با دستگاه لیزر طرح های مختلفی نوشته شده و نوری که از پایه به صفحه می تابد تصویر روی صفحه را روشن می کند. طرح های برجسته ماندگاری بالایی دارند و با گذشت زمان از بین نمی روند.

وسایل روشنایی کنار تخت:

پایه چراغ خواب: پایه چراغ خواب مونولایت از چوب طبیعی، ام دی اف مرغوب و دست ساز ساخته شده و نور لازم را برای چراغ خواب فراهم می کند. چوب به کار رفته در سرویس خواب یکپارچه بسیار جذاب بوده و به دلیل استفاده از چوب و مواد اولیه مرغوب می توان از آن برای سالیان متمادی استفاده کرد. پایه به آداپتور برق متصل است، بنابراین خطر برق گرفتگی برای لامپ وجود ندارد. استندهای عرضه شده در فروشگاه "مانولایت" دارای طراحی، استند و جداسازی خاص، رنگ های متفاوت، قابل تعمیر و کاملا بادوام می باشد.

منبع نور: LED های SMD در داخل پایه به عنوان منبع نور استفاده می شوند. این ال ای دی ها علاوه بر نور روشن، کیفیت بسیار خوبی دارند و در شرایط عادی بیش از 5000 ساعت عمر مفید خواهند داشت. نکته قابل توجه دیگر دمای معمولی پایه در حالت کار و حتی زمانی که چراغ روشن است می باشد.

صفحه نمایش اکریلیک: صفحه نمایش اکریلیک مهمترین نقش را در کیفیت و زیبایی نور شب سه بعدی دارد. ورق های اکریلیک یا پلکسی گلاس ورقه های پلی کربناتی هستند که کیفیت بالا، شفاف و زیبایی شگفت انگیزی دارند و بر خلاف شیشه، نشکن نیز هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۱۳
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی