خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

چربی گیر فاضلاب با روش DAF و CPI

جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۰۹:۵۸ ق.ظ


در فاضلاب های صنعتی، ذرات کلوئیدی گریس و روغن معمولاً به مقدار زیاد وجود دارند. وجود این مواد روغنی در فاضلاب می تواند باعث ایجاد مشکلاتی از جمله توقف عملکرد صحیح تصفیه خانه فاضلاب و گرفتگی تجهیزات شود. بنابراین در مراحل اولیه تصفیه فاضلاب صنعتی، استفاده از پکیج های چربی زدایی فاضلاب برای جداسازی و حذف مواد روغنی حیاتی است.

حذف چربی در حالت CPI

چربی زدایی به روش CPI یکی از دستگاه های جداسازی ذرات روغنی پساب صنعتی و پساب نفتی در محیط پالایشگاهی است که با توجه به تفاوت چگالی ذرات طراحی و اجرا می شود. این نوع جداسازی ذرات کلوئیدی در جداکننده های چربی CPI با استفاده از صفحات موازی و مورب داخل مخزن انجام می شود و در واقع CPI مخفف Corrugated Plate Interceptor می باشد.

صفحات مورب در تله روغن CPI با زاویه 45 یا 60 درجه قرار می گیرند و بسته به اثر ورود آب کثیف یا روغن به تجهیزات با این صفحات، ذرات با چگالی بالا روی صفحات قرار می گیرند و زیر y حمل می شوند. صندوق چگالی کم نیز به سطح آب خشن منتقل می شود. در جداسازی اجزای روغن و فاضلاب به کمک CPI، شرایط لازم برای جداسازی ذرات با اندازه حداقل 50 میکرون از قطرات آب فراهم می شود.چربی گیر فاضلاب به روش DAF و CPI را از ارگان گستر بگیرید.

در طراحی و ساخت چربی گیر CPI مواد مورد استفاده برای ساخت صفحات مورب و موازی بسیار حائز اهمیت است، معمولاً از مواد پلاستیکی تقویت شده مانند پلی پروپیلن استفاده می شود که به لاملا معروف است.

روش کار سیستم چربی زدایی PCI

پساب یا فاضلاب حاوی ذرات کلوئیدی محلول وارد مخزن CPI می شود، در این سیستم جریان آهسته فاضلاب بر روی صفحات مورب با زاویه 45 تا 60 درجه و در اثر برخورد زباله با صفحات مورب حرکت می کند. ذرات جامد معلق در فاضلاب به کف مخزن جریان می یابد و ذرات روغن و گریس که چگالی کمتری نسبت به آب دارند به بالای مخزن منتقل می شوند. ذرات روغن جمع آوری شده روی سطح توسط کفگیرهای مخصوص جمع آوری شده و از طریق دستگاه های CPI به بیرون پمپاژ می شوند. ذرات جامد جمع‌آوری‌شده در پایین سیستم نیز توسط دستگاه‌های شستشو حذف می‌شوند و در نهایت آب تمیز بدون ذرات چربی از سیستم خارج می‌شود.

طراحی چربی گیر CPI

برای افزایش راندمان سیستم جداسازی روغن CPI سطوح زیادی وجود دارد و مهم ترین عواملی که در طراحی تله CPI باید در نظر گرفت گرمای طبیعی و فاضلاب، نوع فاضلاب و آلودگی است. و مواد جامد موجود در آن و غلظت ذرات کلوئیدی همچنین زمان ته نشین شدن یا حرکت ذرات به سطح و نوع بهداشت نیز بسیار مهم است و این بستگی به زاویه قطر مربوطه دارد. بشقاب ها و تعداد آنها

علاوه بر این، مواد مورد استفاده در ساخت بدنه سیستم و همچنین صفحات لاملا نباید با فاضلاب و فاضلاب خورنده تماس داشته باشد. بنابراین طراحی و ساخت پساب CPI برای محیط های مختلف صنعتی و فرآوری کاملا منحصر به نوع و پروژه فاضلاب بوده و توسط کارشناسان ارکان گستر انجام می شود.

CPI یک چربی زدا تولید می کند

با توجه به کاربرد گسترده سیستم جداسازی روغن CPI از ضایعات در صنایع مختلف و راندمان بالای آن در زمینه تصفیه آب، کلیه مراحل طراحی و ساخت سیستم CPI زیر نظر مهندسین ارکان گستر مطابق با تمامی موارد انجام شده است. کشورها و پکیج چربی گیر CPI کار می کند. موارد فوق قابل استفاده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ایستگاه پمپاژ آب و فاضلاب کلیک کنید.
قیمت حذف چربی CPI

پکیج های چربی گیر CPI با توجه به میزان و نوع فاضلاب ورودی به دستگاه، شرایط محیطی، جنس و ابعاد بدنه و صفحات مورب و ... طراحی و ساخته می شوند. بنابراین ممکن است قیمت این پکیج متفاوت باشد. شایان ذکر است کارشناسان شرکت ارکان گستر همواره با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده سعی در ارائه پکیج های چربی سوزی CPI با قیمت مناسب و کارآمد به مشتریان خود دارند.

استفاده از سیستم چربی زدایی طبق روش KPI

از جمله مهمترین کاربردهای CPI می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جداسازی ذرات روغنی از فاضلاب صنایع غذایی و آشامیدنی

جداسازی ذرات نفت (O & G)، ذرات روغن و گریس از بقایای نفت در پالایشگاه ها

تصفیه فاضلاب قصابی

صنایع و کارخانجات نفت و پتروشیمی

کارخانه های لباسشویی و آرایشی و بهداشتی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۷/۲۷
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی