خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

 

شبکه‌های اجتماعی همچون پیام رسان ایتا در روزگار ما به جایگاهی جذاب و مناسب برای انواع فعالیت تجاری و اقتصادی و  تبلیغات تبدیل شده است. در صورتی که شما یکی از افرادی هستید که ایتا را برای کسب و کار خود انتخاب می‌کنید، بهتر است برای رشد کانال خود به رشد ممبرها و تبلیغات در ایتا توجه کنید که در  ادامه این مقاله به جزئیات آن می‌پردازیم.

نقش و اهمیت شبکه‌های اجتماعی چیست؟

عصری که ما در آن زندگی می کنیم، عصر شبکه‌های اجتماعی محسوب می شود چرا که با ظهور اینترنت و گسترش استفاده از  گوشی‌های سبک و هوشمند، استفاده از شبکه‌های اجتماعی نقش پر رنگی در زندگی اکثر افراد تبدیل شده‌است.
اینستاگرام و واتس‌اپ در کنار فیس‌بوک، توییتر و تلگرام جزو پر مخاطب‌ترین و محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی در جهان هستند. این شبکه‌ها در ایران نیز بسیار محبوبند. علاوه بر اینها، ایتا، بله، روبیکا، سروش و همچنین ایگپ از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در کشور ما هستند.
ایتا که در بین کاربران ایرانی با استقبال مواجه شده و میلیون‌ها نفر را به خود جذب کرده است یک پیام رسان مانند تلگرام می‌باشد. عضویت و کار با ایتا آسان است و با نصب  اپ ایتا روی موبایل یا برنامه کامپیوتر و لپ تاپ با شماره تلفن، عضویت آن شوید. هر ممبر ایتا در واقع یک عضو ایتا می‌باشد.
برای تسهیل ارتباط بین افراد می‌توان از پیام رسان ایتا استفاده کرد و از طریق ارسال پیام، صوتی و تصویری و همچنین ایجاد  کانال و گروه این ارتباط را پیوسته دنبال کرد.
امکان برقراری ارتباط با دیگران باعث شده که کاربران ایتا معمولا برای برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان از این پیام‌رسان استفاده کنند. همچنین کاربران بسیاری با راه‌اندازی کانال و گروه در این شبکه‌اجتماعی به درآمدزایی روی آورده‌اند.

چگونه یک کانال ایجاد کنم؟

ایجاد گروه و کانال سهل و ساده است. برای ایجاد کانال گزینه ایجاد کانال یا گروه را از نماد پایین صفحه لمس کنید و نام و توضیحات مورد نظرتان را برای کانال خود انتخاب کنید تا فوراً کانال راه اندازی شود.
اگر خیلی تمایل دارید، پیشنهاد می‌کنیم یک کانال در ایتا راه‌اندازی کنید. در صورتی‌که کسب و کاری دارید و کالا و خدماتی می‌سازید یا می‌فروشید یا مهارتی دارید، پیشنهاد می‌کنیم با راه‌اندازی یک  کانال، محصولات و خدمات خود را عرضه کرده یا مشاوره بدهید. در صورتی که جزو افرادی می‌باشید که دانش یا مهارتی دارند و یا تجربه و علاقه‌ای به فعالیت‌های عمومی یا خاص دارند، می‌توانید یک کانال آموزشی یا مشاوره راه اندازی کنید و دانش و مهارت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با جذب تبلیغات یا  مشاوره دادن درآمد کسب کنید.
در ابتدا برنامه‌ای برای تولید محتوا طراحی کنید. این امر بسیار مهم است و برنامه داشتن برای محتوای جذاب و مستمر از اهمیت بالایی برخوردار است.  به همین خاطر تلاش کنید تا برنامه‌ای برای کانال خود تدوین کنید و طبق برنامه و زمان هر روز مطالبی را تهیه و منتشر کنید.
این کار باعث می‌شود بینندگان مطمئن شوند هر نوبت که وارد کانال شما می شوند، پست‌های جذابی  را مشاهده خواهند کرد. با این کار مخاطب بیشتری حفظ می شود و آنها پست‌های جذاب کانال شما را به دیگران پیشنهاد می‌دهند و این باعث افزایش تعداد بینندگان می‌شود که افزایش اعضای کانال شما را به دنبال خواهد داشت.

بالا بردن اعضای کانال و راهکارهای آن

شیوه‌های مختلفی برای افزایش دادن میزان اعضا در کانال ایتا وجود دارد. اولین راه‌حلی که برای افزایش تعداد اعضا به ذهن اکثر افراد می‌رسد ممبر جعلی یا ممبر فیک ایتا است در صورتیکه ممبر فیک وجود ندارد. با بهره گیری از روش تبادلات کانال در ایتا می‌توان اعضای کانال را افزایش داد. از آنجایی که این روش رایگان است، نباید انتظار جذب بالای ممبر را داشته باشید. یکی دیگر از راه‌ها برای بالابردن تعداد اعضای کانال ممبر اجباری می‌باشد. از آنجایی که در این شیوه اعضا بدون رضایت و آگاهی به کانال شما اضافه می‌شوند بازدید کم و در عین حال ترک کانال بالایی  دارند با این وجود برخی از آنها نیز کانال شما را دنبال خواهند کرد.
در میان انواع شیوه‌های جذب ممبر، تبلیغات و ممبر اختیاری به عنوان یک شیوه مورد قبول توصیه می شود. عضویت ممبر اختیاری بدین صورت می‌باشد که کاربران پس از دیدن تبلیغات شما با میل و اختیار عضو می‌شوند. و از پست‌ها هم بازدید می‌کنند و در صورت پسندیدن با دیگران هم به اشتراک می‌گذارند. نرخ ریزش کانال توسط این نوع ممبر معمولا پایین است.
تبلیغات در ایتا انواع مختلفی دارد که در میان همه آنها تبلیغات پاپ آپ ایتا یکی از بهترینهاست. این شیوه از تبلیغات به این شکل انجام می شود که وقتی کاربران با گوشی در حال کارهستند، کانال شما روی گوشی آنها ناگهان باز می‌شود و در صورتی‌که تمایل داشته باشند عضو کانال می‌شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۰۱
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی