خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

چگونه یک کیسه جاروبرقی بسازیم؟

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۷ ق.ظ


اگر خلاق هستید و وقت آزاد زیادی در روز دارید، ممکن است تعجب کنید که چگونه یک کیسه جاروبرقی بسازید؟ آیا ساخت کیسه جاروبرقی در منزل امکان پذیر است؟ چقدر باید برای ساخت جاروبرقی وقت بگذاریم؟ پاسخ به سوال بالا کار چندان ساده ای نیست و نمی توانیم بدون توضیح کلی این سوال را برای شما مطرح کنیم. با این حال توصیه می کنیم برای دریافت پاسخ سوالات خود نکات زیر را مطالعه کنید. در این مقاله تعمیر جاروبرقی در تهران با رترو پات همراه باشید تا کامل ترین اطلاعات را در مورد آن داشته باشید.

نوع کیسه وکیوم

در ابتدا قبل از پرداختن به هر موضوعی در این زمینه باید شما را با انواع کیسه جاروبرقی آشنا کنیم. با این حال، چند مدل کیسه جاروبرقی داریم؟ کیسه جاروبرقی داریم؟ خیر در حال حاضر 5 نوع جاروبرقی وجود دارد که می توانید برای جاروبرقی خود خریداری کنید.

ما 5 مدل زیر را نام می بریم که عبارتند از:

کیسه جاروبرقی نوع P.

کیسه وکیوم نوع G

کیسه جاروبرقی هپا.

کیسه جاروبرقی یکبار مصرف.

کیسه وکیوم دائمی.

اما رایج ترین کیسه جاروبرقی که در بازار ایران رایج است چیست؟ در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که پرکاربردترین و بهترین کیف جاروبرقی که به راحتی می توانید در بازار ایران پیدا و خریداری کنید، کیسه پاک کننده دائمی است که به دلیل پنبه بودن داخل کیف گرد است. و گرد و غباری که با استفاده از جاروبرقی منفجر می کنید در این کیسه محبوس می شود و می توانید آنها را از این کیسه ها خالی کنید. با این حال، اگر می خواهید یک کیسه جاروبرقی بخرید، این نوع کیف برای شما مناسب است.

برای خرید کیسه جاروبرقی بوش Type P کلیک کنید.

اما اگر می خواهید عمر مفید جاروبرقی خود را افزایش دهید باید به اطلاع شما برسانیم که بهترین نوع کیسه جاروبرقی با توجه به کاربری شما کیسه های یکبار مصرف می باشد اما متاسفانه این مورد در کشور عزیزمان مرسوم نیست و مقدار قابل توجهی است. . جاروبرقی کاربر کیسه دائمی استفاده می شود. با این حال، انتخاب با شماست.

آیا ارزش ساخت کیسه جاروبرقی را دارد؟

پاسخ به این سوال سخت است و نمی توانیم این موضوع را با قطعیت 100% تایید یا تکذیب کنیم! به عبارت دیگر، اگر نظر تعمیرکار در این زمینه برای شما مهم است، توصیه ما به شما چنین تصمیمی نیست. زیرا یک اشتباه ساده در این زمینه می تواند هزینه های قابل توجهی را برای شما به همراه داشته باشد. اما آیا این امکان پذیر است؟ بله، اگر کیسه جاروبرقی شما در حین استفاده به دلایلی آسیب ببیند یا پاره شود، تمام گرد و غبار جمع شده در آن وارد قسمت موتور جاروبرقی می شود.

لازم به ذکر است که فرآیند ساخت کیسه های نظافتی در کارخانه های بزرگ با کمک ماشین آلات مدرن و البته پرس انجام می شود و شما می توانید با استفاده از چرخ خیاطی کیسه های نظافتی بسازید! با این حال، اگر به چنین تجهیزاتی دسترسی دارید، می توانید یک کیسه تمیز کننده درست کنید. اگر می خواهید با استفاده از چرخ خیاطی کیف لوازم آرایش بسازید، به شما توصیه می کنیم که چنین تصمیمی نگیرید!

البته در ادامه با نتایج ساخت کیسه جاروبرقی و همچنین شکستن آن در جاروبرقی آشنا خواهید شد.

چگونه یک کیسه جاروبرقی بسازیم؟

اگر نظر شما مطابق توضیحات قسمت بالا تغییر نکرده است و می‌خواهید یک کیسه جاروبرقی با در نظر گرفتن پیامدهای آن برای خود بسازید، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

ابعاد صحیح کیسه نظافت را با استفاده از کیسه قبلی تعیین کنید.

کیسه جاروبرقی را با کاترهای مناسب برش دهید.

حالا قسمت های مختلف کیسه جاروبرقی را با فشار پرس فشار دهید.

درب کیسه وکیوم قبلی را از کیسه بردارید.

در همین حین، درپوش را روی کیسه جاروبرقی جدید قرار دهید.

یک کیسه جاروبرقی جدید در داخل دستگاه نصب کنید.

هشدار: اگر در شرایط بحرانی قرار ندارید، توصیه می کنیم سعی نکنید کیسه جاروبرقی بسازید و فقط آن را از فروشگاه های مجاز و تایید شده بر اساس مدل و برند دستگاه خود خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که اگر کیسه جاروبرقی دائمی بخرید چندین سال دوام می آورد. البته شرطش اینه که هر هفته آب رو خالی کنید و بشورید.

عواقب خرابی کیسه جاروبرقی

اگر بدون در نظر گرفتن نکات منتشر شده در این گزارش به ساخت کیسه جاروبرقی ادامه دهید، عواقبی در انتظار دستگاه شماست که با هزینه های اندک برطرف نمی شود. به عبارت دیگر باید بگوییم که این نتایج باعث سوختن موتور جاروبرقی شما در اثر ورود گرد و غبار به داخل موتور می شود و به هیچ وجه نمی توانید این آسیب را از طریق تعمیرات برطرف کنید و در نهایت مجبور به تعویض موتور خواهید شد. . . .

لازم به ذکر است که در صورت آسیب دیدن موتور شما حتی احتمال اتصال داخلی قطعات و همچنین سوختن صفحه وکیوم وجود دارد. به همین دلیل توصیه کلیدی که برای شما داریم این است که به هیچ وجه اقدام به ساخت کیسه جاروبرقی نکنید و فقط یک کیسه جاروبرقی مارک و با قیمت مناسب خریداری کنید.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۱۹
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی